top of page
חיפוש

דרכים כדי להכיר 50% יותר בחורות ביציאת הלילה שלך

עודכן: 26 בינו׳ 2021


לא מעט בחורים המעוניינים להכיר בחורות יוצאים למועדונים ולברים. אם תשאל את רובם הם יגידו לך משהו כמו:

"וואלה אחי..יצאתי להנות עם חברים ואם אכיר איזו משהי יכול להיות מעניין...לא שחסר לי אבל עדיין רוצה להכיר משהי"

במקביל לחבר'ה מהסוג הזה, ישנם גם בחורים שלוקחים את נושא ההיכרויות באופן אקטיבי יותר. הם קוראים חומרים וצופים גם בסרטונים באינטרנט ובוחרים לצאת באופן מודע כדי להתחיל עם בחורות ולנסות לקדם את האופציות שלהם בתחום שבינו לבינה.

לשתי הקבוצות הללו יש מטרה משותפת להכיר משהי, אבל יש גם לרוב הבדל תהומי בינהן:

1. הקבוצה הראשונה של הבחורים – אלו שאמרו שהם "יוצאים להנות קודם" הם כאלו שבעיקר משקרים לעצמם.

ברור להם בינם לבין עצמם שהם היו מתים להכיר משהי חמודה לקשר רומנטי אבל, גם כאשר הם יראו משהי כזו ותהיה להם הזדמנות ממשית מול העיניים, בעיקר בברים ומועדונים, הם לא יעשו את זה. הם כל כך יהיו שבויים באגו של עצמם, כדי לא להראות רע מול החבר'ה שלהם ולהסתכן בדחייה שגם כאשר הם כבר רואים מישהי שתכלס בטעם שלהם הם לא יעשו צעד קדימה. הם ישתו, ישתוללו, "יעשו צחוקים" אבל כמעט לעולם לא יעשו צעד לכיוון הבחורה.

2. הקבוצה השנייה של הבחורים – אלו שיוצאים במטרה כדי לתקשר עם נשים, יהיו עסוקים כל הערב במטרות:

"האם אני עושה מספיק ?" "האם אני מתחיל עם הבחורת שאני באמת רוצה ?" "למה אני לא מעיז יותר והולך על הבחורת השוות יותר ?"

הלך הרוח נעול המטרות הזה שהם נמצאים בו גורם להם לעשות רונדלים במועדונים ובברים להתחיל עם כל מה שזז באופן רובוטי: "הי ראיתי אותך ואת חמודה, אשמח להכיר : )" ושאר משפטי פתיחה שבדרך כלל לא יביאו להם הרבה תוצאות.

את ההבדל בין שתי קבוצות גברים האלו כבר בוודאי הבנתם:

הקבוצה הראשונה(האנשים השיבטיים): כאלו שחיים בהכחשה עצמית ומפחדים לעשות ולו צעד קטן בכיוון ההצלחה עם נשים, במיוחד, כאשר החברים או הידידות שלהם נמצאים איתם במהלך יציאה של הסופש. אז הם רואים בחורה מושכת ומפחדים לפעול בכיוון שלה.

הקבוצה השנייה(הנוודים): כאלו שפועלים יתר על המידה, באופן שהוא חסר התאמה, יוצרים המון בלאגן, מוציאים המון אנרגיה במסגרת הנסיון שלהם להכיר בחורות במהלך היציאות שלהם אבל בפועל, מסיימים כאשר הם מותשים ובדר"כ ללא תוצאות חוץ מכמה שיחות במקרה הטוב עם בחורות שלא התקדמו יותר מידיי.

אם ממש עכשיו אתה מוצא את עצמך במחשבות כאשר אתה תוהה האם אתה משוויך לאחת מן הקבוצות הללו...בהקשר ליכולות התקשורת שלך עם נשים, אז המאמר הזה הוא בדיוק עבורך!

במאמר הזה, אנחנו הולכים לחשוף בפניך 3 טכניקות שאנחנו באופן אישי עושים בהן שימוש במהלך אימוני הדייטינג שאנחנו מעבירים וגם כאשר אנחנו מכירים בחורות חדשות בחיים האישיים שלנו שמעלים לנו את הסיכוי שנכיר בחורות מושכות להתחלה של קשרים רומנטיים.


"תבנה לעצמך הרגל" להכיר אנשים חדשים גם סתם כך על בסיס קבוע

אחת ה"בעיות" ב ה' הידיעה עם תחום השיפור בתקשורת עם נשים היא שמצד אחד, אנשים אשר מגיעים אליו מוכוונים מטרה מידיי ואז הם עושים הכל באופן מאוד טכני והם לא נהנים מכלום וזה ניכר בכל שנייה במהלך התקשורת שלהם עם נשים.

במצב כזה, הבחורות מריחות מקליומטרים שמשהו בהתנהגות של אותם גברים "מאולץ" ו"מנסה" יתר על המידה להשיג מהן משהו.

אותם גברים לא נהנים מההיכרות עצמה ומהתקשורת עצמה אלא רואים בה איזשהו אמצעי להשיג מטרה מסויימת:

תשומת לב מהבחורה. מספר טלפון. דיייט. סקס וכו'...

מצד שני יש את החבר'ה שממש נרתעים מלדבר עם אנשים חדשים. זה לא שיש להם חרדות חברתיות או משהו – יש להם חברים ומכרים מכל מיני מסגרות. העניין הוא שאם ההיכרות הזו מתרחשת מחוץ למסגרת חברתית מסויימת אז מתחיל איזשהו פער אצלם. הפער הזה מתעצם בייחוד שמדובר בבחורות.

"רגע, מה אני ככה משום מקום יבוא ויזרוק לה משהו? זה נראה לא קשור כזה אתה מבין?"

"ועוד החברים והידידות שלי שם...זה בכלל פאדיחות אם יראו שאני מתחיל עם בחורות והן דוחות אותי"

לכן, אם תבנה לעצמך הרגל ליצור מצבי תקשורת ולהנות מהם סתם כך עם אנשים חדשים, גברים ונשים כאחד, הדבר ישפיע באופן ישיר גם על מצבים בהם אתה מכיר בחורות חדשות בהקשר רומנטי. במצב כזה, אתה תהפוך לקליל יותר בתקשורת שלך איתן ותקרין וויבים טובים. מצב כזה, באופן פרדוקסלי, יהפוך אותך למושך יותר לסביבה ומושך יותר לנשים.

הן פשוט ירגישו שאתה נהנה מהתקשורת איתן, מה שיגביר את הסיכויים שדברים יזרמו לך איתן כפי שאולי אתה מקווה.



התור לכניסה לפאבים ולמועדונים הוא מקום מעולה להתחיל בו "סמולטוק"

"סמולטוק" בתרגום ישיר לעברית הוא "שיח בקטנה" או "שיחת מסדרון". זה מצב שבו שני אנשים שלא בהכרח מכירים מתחילים במצב שיחה.

זה יכול להיות על הצפיפות בתור לרכבת זה יכול להיות על המנצח בתכנית נינג'ה ישראל זה יכול להיות על הבחירות....

או כל נושא שהם מצאו לנכון ....

גם אם אם אין לך יותר מידיי נסיון בתחום שיפור התקשורת עם נשים ואתה רגיל לצאת עם חברים ו ידידות "יבשים" ולא כייפים כאלו, הרי שהתור לכניסה לפאב או למועדון, הוא מקום נפלא להיכרות מהירה, קלילה וטבעית עם אנשים חדשים בכלל ונשים חדשות בפרט.

במצב כזה, כאשר אתה נמצא ליד חבורת בנות בתור למועדון או לפאב, אתה והן פשוט מחכים שם יחד באופן טבעי כחלק מהסיטואציה.

במצב כזה, כאשר אתה מגיב למצב שאתה ואותה בחורה שעומדת לידך חולקים יחד, אתה בעצם בודק איך היא עשוייה להגיב לתקשורת. במצב כזה, זה לא שאתה מתחיל איתה מול כולם סתם ככה משום מקום, אלא, אתה מייצר איתה מצב תקשורת שנתפס כ"לגיטימי" מתוקף המצב שאתם חולקים יחד.

אז, נניח שתפגוש אותה בשלב מאוחר יותר של הערב "במקרה" ליד הבר או בדך לשירותים, יש סיכוי טוב שהתקשורת בינכם תתחדש כי אתה לא עוד אחד מאלו שבאו להתחיל איתה והיא המציאה להם כל מיני תירוצים, אתה הבחור המגניב והCOOL ההוא שהיא הכירה בכניסה "באופן מקרי" והיא סוג של "כבר מכירה אותך" ואז סיכוי גבוה שדברים יזרמו בינכם טוב יותר.

תשתמש בזרימה הטבעית של המועדון אתה אולי מכיר את זה שכאשר אתה מנסה להגיע ממקום למקום במועדון, אתה נתקל באנשים, גברים ונשי כאחד שמנסים לעבור בדיוק לכיוון הנגדי, או לחלופין כאשר אתה עומד במקום כלשהו במועדון / בר יש תנועה של אנשים שכל רגע עוברים בו.

באותן סיטואציות שעל פניו הן "מקריות", אתה למעשה יכול להתשמש בתנועה הטבעית של האנשים במועדון כדי ליצר איתן מצב תקשורת באמצעות תגובה קלילה אליהן / לסיטואציה הצפופה שאתה והן מקלעתן אלייה. אז, גם בהנחה שנניח הן ממש אנטי לפנייה שלך ומתעלמות, זה לא שהלכת עד אליהן בכוונה, התחלת לדבר איתן ואז הן התעלמו מימך, אלא אתה נטו הגבת למצב.

במצב כזה, אתה פשוט היית שם והגבת לסיטואציה מסויימת או נתת מחמאה פשוטה. בהנחה שהן בהלך רוח תקשורתי, רוב הסיכויים שהן יגיבו בקלילות כי "דיברת איתן במקרה ובאופן שהוא טבעי". אז באופן כזה, תוכל לפתח איתן שיחות חולי זריזות שבהדרגה יהפכו למצבים רומנטיים.

אנחנו יותר ממליצים לך לנסת את אחד המצבים האלו או את כולם יחד במהלך הבילויים שלך במהלך סוף השבוע ממש בקטנה, כדי לראות איך הם עובדים עבורך. עשייה שתכזו, תביא אותך ברוב הסיכויים ליצירת יותר התחלות תקשורת עם נשים חדשות ומושכות.


אגב,בשיעור מספר 2 בקורס שלנו שמדבר על 5 השלבים להצלחה עם נשים אנחנו נתרכז בכל מה שקשור לפלרטוט.


בין אם זה מישהי שהכרת באונליין, או שאתה רוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה אחרי שתלמד איך לשדר את המיניות שלך בצורה אפקטיבית אתה תראה שבנות יותר ימשכו אליך באופן משמעותי. אתה מוזמן ללחוץ כאן כדי להגיע לשיחת ייעוץ עם אחד מאיתנו נוכל לראות איפה בדיוק אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וגם נוכל להרכיב לך תוכנית פעולה מסוף השיחה הזאת כדי שתוכל להגיע למטרות שלך בדייטינג. בין אם אתה רוצה חברה, סטוץ, או פשוט להיות יותר חברותי. הקורסים שלנו מתאימים לכל מי שרוצה לפתח את עצמו מבחינה אישית ובמיוחד עם נשים :) אנחנו עובדים באונליין, פנים מול פנים וגם בחוץ. אל תפספס את ההזדמנות הזאת הנה הלינק שוב:


באהבה, צוות תקשורת אמיתית

243 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page