top of page
חיפוש

משפטי פתיחה שעובדים עם נשים


הרבה גברים שואלים את עצמם (ואותנו) "מה אני אומר לבחורה? מה אני עושה ברגע שאני ניגש? איזה משפט כדאי להשתמש בו? מה אני אומר לה אחרי שאני ניגש?"

 

בבלוג של היום אתה הולך לקבל חמישה משפטי פתיחה מצוינים שעובדים, כך שתוכל להשתמש בהם בכל פעם שתצא החוצה ותיגש לנשים!

 



שים לב שהמשפטים שאנחנו הולכים לתת לך כאן הם בעצם תבניות, ותוכל להשתמש בהם ככיוון טוב למשפט הפתיחה שלך. זה אומר שאתה לא רוצה בהכרח להיות רובוט ולומר אחד לאחד את מה שרשום כאן, אלה להשתמש במילים ובשפה שלך.

 

1. היי, אני מתרגש

המשפט הראשון שאתה יכול להשתמש בו כשאתה ניגש לבחורה זה "היי אני מתרגש, אבל..."

זה משפט שאתה יכול להגיד אותו אם אתה מרגיש איזושהי מבוכה.

 

אין מה לעשות, לפעמים כשאנחנו יוצאים החוצה אנחנו מתרגשים, אנחנו מפחדים, וחשוב מאוד להיות שקופים עם הרגשות שלנו כשאנחנו מתקשרים עם נשים.

 

הרבה גברים חושבים שזה משהו שצריך להדחיק אותו, לשים אותו בצד. אבל האמת היא, שזה בסדר גמור להרגיש מבוכה. וברגע שאתה מבטא את המבוכה ואומר את זה לבחורה שאתה מתחיל איתה, אז אתה רואה שזה לא כזה נורא. לא קרה כלום אם אתה אומר לבחורה שאתה מתרגש. ויותר מזה, ברגע שאתה אומר את זה, אתה סוג של מוריד מעצמך את העול הזה של להיות מושלם. כי לגשת לנשים זה לא אקט של להיות מושלם, אלא זה לבוא עם מה שיש לך באותו הרגע.

 

זאת אומרת, גם אם אתה מתרגש, זה בסדר לבוא עם זה שאתה מתרגש. והרבה פעמים בעצם העובדה שאתה בא ומבטא את זה שאתה מתרגש נשים יוכלו להתחבר אליך יותר, כי אתה אותנטי. והרבה יותר טוב להיות אותנטי במשחק הזה מאשר לזייף משהו.

 

אז תזכור שזה עובד גם אם אתה מפחד או מרגיש משהו אחר. פשוט מה שאתה צריך לעשות זה לבוא לבחורה ולהגיד לה "היי, תקשיבי אני קצת מפחד, אבל רציתי להגיד לך ש..." או "היי, אני קצת מתרגש, אבל את..." וברגע שאתה תראה שהבחורה עצמה מגיבה בסדר לזה, אתה תבין בעצמך שזה בסדר להרגיש ככה.

 

 




2. אהבתי את ה... זה מזכיר לי...

המשפט השני שאתה יכול להשתמש בו כשאתה ניגש לבחורה הוא "אהבתי את ה... זה מזכיר לי...." וזה סוג של תבנית מעולה כי מצד אחד זה משהו שיהיה לך קל לזכור ולהשתמש בו ומצד שני יש בו איזושהי יצירתיות ואתה תצטרך להתאים אותו לכל אחת בנפרד.

 

זאת אומרת, הרבה גברים, כשהם חושבים על משפט פתיחה, הם חושבים על, נגיד, מחמאה מסוימת, או משהו כמו "היי, את נראית חמודה, מה העניינים? קוראים לי..." אבל האמת היא שזה משפט שהוא יחסית בנאלי.

 

כן, המשפט הזה הוא ישיר וזה מראה על הכוונות שלך, וזה משהו טוב! זה משהו טוב כשאתה מנסה להתחיל עם בחורה להיות ישיר עם הכוונות שלך. ויחד עם זאת, אם אנחנו רוצים באמת להצליח עם נשים, ובמיוחד עם נשים ישראליות, אנחנו רוצים לבלוט. ומה זה אומר לבלוט? זה אומר בראש ובראשונה להגיד משהו שגברים אחרים שמתחילים איתה לא אומרים אותו. ולהגיד משפט כמו "אהבתי את החולצה שלך, זה מזכיר לי קיץ" או "אהבתי את הנעליים שלך, זה מזכיר לי את הפעם שהתאמנתי עם נעליים כאלה" לא רק שזה מגניב, אלא זה גם עוזר לך לפתח את השיחה בהמשך.

 

זה אומר שברגע שאתה מתחיל עם משפט פתיחה כזה, יש לך איזושהי נקודה שבה אתה יכול להמשיך - אתם יכולים לדבר על קיץ, אתם יכולים לדבר על אימונים... בגלל שכבר הכנסת את הרעיון הזה אל תוך משפט הפתיחה שלך.

 




3. היי, אני...

המשפט השלישי הוא למעשה הצגה של עצמך בפני הבחורה שאתה רוצה להתחיל איתה – "היי, אני (והשם שלך)".

 

בעצם כשאנחנו ניגשים לנשים הרבה פעמים גברים חושבים לעצמם "וואו, אני חייב להיות יצירתי, מה אני אומר לה? והיא יפה, ואני מתרגש..." ולפעמים המשפט הכי טוב זה פשוט לבוא ולהציג את עצמך. כי זה מה שיש לך באותו הרגע.

 

תנסה את זה בפעם הבאה כשתצא החוצה ותראה מישהי שמוצאת חן בעיניך ולא יהיה לך מה לומר – פשוט תיגש אליה ותגיד "מה העניינים? אני (והשם השלך)" ומשמה אתה כבר תפתח את השיחה.

 

זאת אומרת שמספיק לומר "היי, אני..." כדי להתחיל שיחה, ונשים יגיבו לזה טוב. זאת אומרת, אין סיבה שבחורה לא תגיב טוב לשם שלך. כי בסופו של דבר, מה שחשוב זה שניגשת. זה הדבר הכי חשוב. ניגשת, הצגת את עצמך, ועכשיו כמובן, אתה תצטרך להמשיך את השיחה, אבל כבר תהיה בנקודת התחלה טובה.

 




4. זה יפה. אני אוהב את זה

הרבה גברים, כשהם ניגשים לנשים, הם חושבים במונחים מאוד פשוטים. אני אחמיא לה על השמלה, אני אחמיא לה על הנעליים, אני אגיד לה "היי, את נראית חמודה".

 

אבל חשוב שאתה בתור גבר תלמד להגיד גם את הדעה שלך על דברים מסוימים. וכן, זה אולי טיפה מוזר, כי רגע... מה הדעה שלך מעניינת בכלל?

 

אבל עצם העובדה שאתה תגיד מה אתה אוהב (או מה אתה לא אוהב) זה כבר מראה לבחורה שאתה חושב שהדעה שלך חשובה, וזאת התנהגות של גברים עם ביטחון עצמי מאוד גבוה.

גברים שיש להם כריזמה, גברים שמאמינים בעצמם, יאמינו שהדעה שלהם חשובה. וזה משהו שאתה רוצה ללמוד לבטא.

 

אז לצורך העניין, אתה יכול להסתכל על הנעליים של הבחורה ולהגיד משהו כמו "נעליים יפות. אני אוהב את המרקם השחור לבן הזה. זה מזכיר לי איזושהי חיית פרא" ומשם אפשר לפתח שיחה.

 

אתם יכולים לפתח שיחה על חיית פרא, על נעליים... יש כאן הרבה נקודות שאתה יכול להשתמש בהן. אבל אם תגיד סתם "נעליים יפות" הבחורה תגיד לך פשוט "תודה", ואז יותר קשה להמשיך את השיחה.

 


5. את נראית...

המשפט החמישי שאתה יכול להגיד לבחורה הוא "את נראית כאילו..."

תוכל להשתמש במשפט הזה בעצם כשאתה רואה שהבחורה מאוד עסוקה ולהגיד לה "את נראית כאילו את עסוקה" או אם הבחורה מאוד ממהרת אז תגיד "את נראית כאילו את ממהרת" או אם קשה לך להבין בדיוק את הבחורה אתה יכול להגיד לה "את נראית כאילו את חושבת על הרבה דברים".

 

ברגע שאתה אומר את זה, זה בעצם סוג של משקף לבחורה את מה שהיא משדרת לעולם. וזו צריכה להיות המטרה שלך כשאתה משתמש בפתיח הזה. אתה למעשה אומר לה "היי, תקשיבי, את משקפת משהו למציאות, והנה מה שאני רואה".

 

אתה פשוט אומר את דעתך, אתה אומר את מה שאתה רואה, אתה אומר את השיקוף בראש שלך. ואז הבחורה אומרת לעצמה "מי הוא בכלל שישקף את דעתו? כנראה שיש לו ביטחון עצמי גבוה, כנראה שהוא מגניב", ואז משם אפשר להמשיך לשיחה מאוד מאוד מעניינת, על זה שאתה לא בן אדם עסוק, אבל היא כן בן אדם עסוק, אז איך תסתדרו? מה תעשו? ושוב, אפשר לנהל שיחה מאוד מאוד מגניבה על הדברים האלה.

 




אז אלה היו חמשת משפטי הפתיחה שתוכל להתחיל ליישם אותם כבר מעכשיו, כשתצא החוצה להתחיל עם נשים.

 

אבל אם אתה עדיין מרגיש שאתה לא מסוגל לגשת לבדך לנשים ולנסות את המשפטים האלו, אם תרצה ללמוד גם הרבה מעבר על איך להמשיך לפתח את השיחות עם הנשים אחרי שניגשת, ואם תרצה שמאמן שלנו יצא איתך לשטח אחד על אחד ויעזור לך לפתח את הגישה ואת הביטחון לגשת לנשים שמוצאות חן בעיניך –אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

בשיחה הזאת אנחנו נבין בעזרת היועצים המיומנים שלנו בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

 

711 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page