top of page
חיפוש

מהתכתבות לדייט ב- 5 צעדים פשוטים

עודכן: 26 בינו׳ 2021

היי אחי כאן אופק, בפוסט הזה אני רוצה להסביר לך בדיוק מה אנחנו בתקשורת אמיתית עושים כדי לייצר לנו דייטים קבועים באופן שיטתי וקל, ככה שגם אתה תוכל ליישם את זה.


זאת שיטה שהעברנו למעל 150 גברים שלימדנו אותם הצלחה עם נשים פנים מול פנים וראינו את התוצאות שלה.


תראה, אחד מהדברים הכי קשים במשחק הזה, זה לדעת איך להמיר את מספר הפלאפון שלך לדייט. זאת אומרת שהרבה גברים יכולים להחליף מספר פלאפון, אבל מעט מהם יוצאים לדייטים באופן קבוע... גם אני הייתי שם. כשהתחלתי את התחום היו לי הרבה מספרי פלאפון שלא מתקדמים לשום מקום

בנות שחוסמות בוואטספ, או פשוט בנות שלא מתעניינות בי לאחר התכתבות קלה, הרגשתי מתוסכל...

לא הבנתי למה אני לא מצליח לקבוע דייטים ז"א – מצד אחד הייתי בטוח שאני עושה משהו לא בסדר. אבל מצד שני – לא הצלחתי להבין מה בדיוק קורה אצלי ואיך לתקן את זה. כשאתה מודע לבעיה, זה כבר חלק מהפתרון שלה. אבל רק לדעת זה לא מספיק. אז אם אתה רואה את הכתבה הזאת סביר להניח שאתה נמצא במקום שבו אתה חושב שמגיע לך יותר. יותר דייטים, בפחות זמן. והאמת היא – זה אפשרי! אבל יש פה קאץ'. אתה צריך לעבוד באופן שיטתי. ז"א – אתה צריך לעקוב אחרי כמה כללים מאוד פשוטים, ואני מבטיח לך שאם תעשה אותם באופן אפקטיבי אתה תכפיל ותשליש את כמו הדייטים שאתה כרגע יוצא אליהם. נשמע כמו בדיחה?! תנסה בעצמך ותראה את התוצאות.

הנה 5 הצעדים לקביעת דייט באופן קל ופשוט:

1) שיחה סולידית – אתה לא יכול לקבוע דייט עם הבחורה אם הרושם הראשוני הוא לא אפקטיבי. מצד שני – אתה יכול לקבוע מלא דייטים עם נשים איכותיות, אם ידעת איך להציב את עצמך כגבר איכותי ישר מהפגישה הראשונית שלכם (גם אם ההתכתבות שלך לא משהו) ז"א שאתה צריך לשים יותר דגש ומשקל על ההתנהלות שלך פנים מול פנים, מאשר על מה שאתה כותב בהודעה. ואיפה שנמקד את הפוקוס שלנו – לשם האנרגיה תזרום. בטח אתה שואל את עצמך: "אבל מה זה שיחה סולידית?" מבחינתנו שיחה סולידית היא שיחה כזאת שעבר 5 שלבים עיקריים, שבהם הסיכויים שלך להיפגש עם הבחורה הם גבוהים, והם: א) התחלת את השיחה ב) פלירטטת עם אותה הבחורה ג) היא השקיעה בשיחה, בין אם זה שאלה משהו עליך או זה שהיא דיברה באופן מורחב ד) "שתלת" לה לה את הרעיון שתיפגשו ה) החלפת איתה מספר פלאפון תוך כדי קביעת דייט אם עברת את השלבים האלה והשיחה הולכת לכיוון טוב, אתה יודע שזה הזמן להחליף מספר.


רון, בן 24 - מתאמן תותח שלי שעושה רושם ראשוני טוב על בחורה זרה מהרחוב :) עמידה רגועה, גב זקוף, מיישר קשר עין ומשדר לבחורה שהוא איתה לגמרי נוכח איתה בשיחה.



2) תקבע עם הבחורה דייט לפני שהחלפת מספר פלאפון – נשמע פשוט והגיוני, אבל רוב הגברים מפספסים את זה. מהניסיון שלנו של 17 שנים משותפות של חקירת העולם של הצלחה עם נשים + כמעט 3 שנים של אימון בשטח הגענו למסקנה פשוטה:

גבר שמחליף מספר פלאפון עם בחורה אחרי שהוא קבע איתה דייט כבר פנים מול פנים יכול להגיע ל3 דייטים בשבוע בקלות. ולמה זה? בגלל שהבחורה כבר הסכימה לרעיון של לצאת איתך, לכן ההתכבות כשלעצמה תהיה קלה ופשוטה. אם להיות כנה אני אישית לא עוסק יותר מדי בהתכתבות, אני פשוט קובע עם נשים פנים מול פנים ואז מברר את הפרטים הנוספים לגבי הפגישה בהתכתבות.

דוגמה להתכבות קלאסית שלי - מכיוון וכבר השיחה הראשונית הייתה טובה והחלפנו מספרים תוך כדי שהיא ידעה שאנחנו הולכים להיפגש, כל מה שנותר לעשות זה לקבוע את הפרטים הקטנים לגבי הפגישה בהתכתבות

3) פחות זה יותר – אם קבעת איתה כבר את הפגישה, אין טעם לדבר יותר מדי בהודעות. (כמו שהראתי בתמונה למעלה) כל המטרה של ההתכתבות זה להגיע לדייט כמה שיותר מהר. קח בחשבון שהתכתבות זה אמצעי מוגבל, ולכן ככל שהזמן עובר, ככה גם הסיכוי שתפשל או שהבחורה תאבד עניין גדל. אתה רוצה להכות בברזל כל עוד הוא חם. תנסה לקבוע עם הבחורה שאתה מדבר איתה פנים מול פנים דייט כמה שיותר מהר. בהתכתבות עצמה פשוט תוודא שהיא מגיעה לדייט ושהכל בסדר.

4) במידה וקבעת עם הבחורה לשבוע הבא – תוודא שאתה שולח לה הודעה כל 3-4 ימים בהכנה לפגישה. ההודעות לא צריכות להיות יותר מדי מסובכות או שנונות. מספיק מימ/גיף שרלוונטי לבחורה או לסיטואציה שהייתם בה כדי לגרום לה לזכור אותה בראש שלך לקראת הדייט שלכם.


דוגמה מאוד מוצלחת למימ רלוונטי: זאת בחורה שקבעתי איתה דייט ב9 לחודש לדייט שבוע לאחר מכן.

לאחר 3 ימים שלחתי לה תמונה שמזכירה את השיחה שהייתה לנו. חשוב שהתמונה גם תהיה מצחיקה כי אחרת זה סתם נראה מוזר.


בשיחה בינינו דיברנו על זה שרוסיות צוחקות על ישראלים בחורף כי אצלהן החורף זה קשוח יותר פי כמה.


5) תשאיר פרט אחד קטן – אז עשית את כל מה שצריך, עכשיו מה שנותר לעשות זה להשאיר פרט אחד שהבחורה לא יודעת לגבי הדייט שלכם ביום הפגישה כדי לוודא שהיא אשכרה מתקיימת. זה יכול להיות מספר הרחוב שאתם הולכים להיפגש בו, זה יכול להיות המיקום המדויק, זה יכול להיות שם המסעדה/בית הקפה שקבעתם בו. כל מה שאתה צריך לעשות ביום הפגישה זה לשלוח כזאת: "המקום זה x" "מספר הרחוב הוא x" "שם המקום הוא x" מה שיפה בהודעה הזאת, זה שהיא מוודאת שאתה והבחורה אכן נפגשים אבל בצורה שהיא לא נזקקת. מה שמעלה את הסיכויים שהיא אכן תענה.


הנה אותה הבחורה ממוקדם ששלחתי לה הודעה ב12 לחודש. יומיים אחרי זה פשוט הוספתי את השם של בית הקפה שאנחנו ניפגש בו, והיא כבר שאלה אותי באיזה שעה להיות והכל מסודר.


אגב, כמו שרשמתי למעלה הדרך הכי אפקטיבית בעיניים שלנו לפגישה זה לדעת איך לתקשר עם בחורה באופן אפקטיבי.


אחרי שתחליף איתה מספרים דרך השיטה שלנו שמורכבת מ5 שלבים עיקריים אתה תראה שהמספרים שלך ימירו ליותר דייטים באופן משמעותי :)


אתה מוזמן ללחוץ כאן כדי להגיע לשיחת ייעוץ עם אחד מאיתנו נוכל לראות איפה בדיוק אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וגם נוכל להרכיב לך תוכנית פעולה מסוף השיחה הזאת כדי שתוכל להגיע למטרות שלך בדייטינג. תלחץ כאן כדי לדעת מה הם 5 השלבים לניהול שיחה אפקטיבית עם בחורה


בין אם אתה רוצה חברה, סטוץ, או פשוט להיות יותר חברותי. הקורסים שלנו מתאימים לכל מי שרוצה לפתח את עצמו מבחינה אישית ובמיוחד עם נשים :) אנחנו עובדים באונליין, פנים מול פנים וגם בחוץ. אל תפספס את ההזדמנות הזאת הנה הלינק שוב:


1,397 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page