top of page
חיפוש

מה לעשות כשהיא מסתכלת עליך?

עודכן: 11 באפר׳

כשנשים מסתובבות בחוץ - בקניון, ברחוב, באוטובוס, הן מסתכלות על גברים מסביבן. הרבה גברים מרגישים נבוכים כשהם קולטים את זה ולא יודעים לפרש את המבט מצד הבחורה, ולכן גם לא יודעים איך לפעול בסיטואציה הזאת.

 

בבלוג של היום אנחנו הולכים לדבר על מה אתה צריך לעשות כשבחורה מסתכלת עליך.

אנחנו נדבר על קודם כל למה נשים מסתכלות עלינו והדבר השני אנחנו הולכים לדבר על סוגים שונים של מבטים - האם היא מסתכלת עליך סתם כי עברת בסביבה או שהיא ממש בעניין שלך.


אחרי שתקרא את הבלוג של היום יהיו לך בידיים כלים פרקטיים כדי שתוכל למקסם את אותן הסיטואציות האלה שבחורה מסתכלת עליך.




 

אבל לפני שנתחיל אתה חייב לזכור דבר חשוב - לא כל בחורה שמסתכלת עליך היא בעניין שלך. לא כל בחורה שמסתכלת עליך רוצה שתתחיל איתה. יחד עם זאת, יש נשים שהן כן מעוניינות בך, אבל הן פשוט עוד לא מודעות לזה באופן מלא. זאת אומרת שתת המודע שלהן קלט אותך והוא זיהה אותך כבחור פוטנציאלי לשכב איתו ואולי גם למערכת יחסים אפילו, והיא פשוט לא יודעת מה לעשות עם זה כרגע, אז היא פשוט מסתכלת עליך.

 

לצורך העניין, אם אתה הולך ברחוב ופתאום אתה רואה שבחורה מסתכלת עליך, פשוט במבט מאוד מאוד ישר לאיזו שניה ומהר מזיזה את המבט שלה - זה לאו דווקא אומר שהיא מעוניינת בך. זה לאו דווקא אומר שהיא רוצה עכשיו שתבוא ותתחיל איתה. אבל אם היא מסתכלת עליך לאורך זמן ממושך, נגיד יותר משניה, אפילו שתי שניות, שלוש שניות היא בהחלט מזמינה אותך לבוא ולדבר איתה ברמה כזאת או אחרת.

 

ולצערנו, הרבה גברים מפספסים את העניין כי הם חושבים על עצמם יותר מדי בצורה השלילית. מה זאת אומרת? אנשים שלא מבינים את העיקרון שעומד מאחורי עולם הדייטינג ומאחורי ההצלחה עם נשים, חושבים שנשים לא אוהבות שמתחילים איתן ברחוב או שניגשים אליהן, וזה פשוט לא נכון!

 

אם נכנס רגע למוח של הבחורה - היא הולכת ברחוב עם האוזניות שלה, יכול מאוד להיות שעבר עליה איזשהו יום עבודה משעמם, בנאלי, והיא כן פתוחה לאיזושהי הרפתקה במידה ומצב הרוח שלה מאפשר את זה, ובמידה והזמן שלה מאפשר את זה. היא כן תהיה מוכנה לבוא ולדבר עם גבר. ואנחנו יודעים את זה בוודאות גם מניסיון רב שלנו על עצמנו וגם מניסיון של כל כך הרבה גברים שהתאמנו ומתאמנים איתנו בשטח ורואים את זה בכל פעם שהם ניגשים לבחורות ברחוב והבחורות מחייכות, ובמקרה הכי גרוע הן פשוט אומרות שהן לא מעוניינות וממשיכים הלאה.

 

אז כל המחשבות האלה על נשים שלא רוצות שייגשו אליהן, זה אחד מהשקרים הכי גדולים שאתה מספר לעצמך. ואם להיות כנים, זה בא בעיקר מחוסר ניסיון. גבר שלא יוצא החוצה להתחיל עם נשים חושב שנשים לא רוצות שיתחילו איתן, בעוד שגבר שיוצא החוצה ועושה את זה טוב, יודע בפירוש שזה סתם פאקינג בולשיט.

 

אז בוא נתחיל מלדבר על סוגים של מבטים שאתה תתקל בהם כשאתה רוצה לצאת החוצה ולהתחיל עם נשים. 




מבט של לא מעוניינת

המבט של הבחורה הלא מעוניינת הוא מבט שבדרך כלל אתה תקבל בצורה שהיא מאוד מאוד מהירה. זאת אומרת שזה איזשהו רגע שהבחורה מסתכלת עליך, היא ראתה שהסתכלת עליה והיא פשוט תסית את המבט מאוד מאוד מהר. אפילו אם תשים ממש לב לפרטים הקטנים אתה תראה שהיא מורידה את המבט טיפה למטה. ממש כל מה שהיא יכולה לעשות כדי לא ליצור סיטואציה שתחשוב אולי שהיא בעניין שלך.

 

זה מה שקורה בעצם כשהבחורה לא בעניין, לפחות מהמבט הראשוני ומהרושם הראשוני מה שהיא קלטה ממך באותו הרגע.

 

המבט הניטרלי

מבט ניטרלי זה כן מבט שמזמין ברמה כזאת או אחרת שתבוא ותיגש אליה, אבל לא בצורה מאוד מאוד ברורה. ובאמת פה רוב הגברים נופלים, כי רוב הנשים באמת ייתנו לך מבטים כאלה. פשוט איזושהי שניה שהמבטים שלכם מצטלבים, ואז היא תזיז את הראש לצד.

 

זה קורה בגלל שהבחורה לא רוצה לתת לך את כל הקלפים שלה, וגם יכול להיות שקשה לה לעמוד באותו המתח החברתי. היא יכולה להחזיק שניה איתך במבט ומעבר לזה זה מספיק (לפחות במוח שלה) כדי לשדר לך שהיא מעוניינת.

 

עכשיו, בראש שלה לא עובר "הלוואי שהוא ייגש. מתי הוא ייגש? מה משפט הפתיחה שלו?" אלו הדברים שהם יותר באחריות שלך. אבל פה, באותו הרגע, בחורה הבחינה בך כגבר מעניין פלוס מינוס ואז היא הזיזה את המבט.


בסיטואציה הזאת חשוב מאוד שכן תיגש לנשים כאלה ופשוט תניח שהיא בעניין שלך. זאת האסטרטגיה, כנראה, הכי טובה במצבים האלה.



 

מבט של עניין

המבט הבא שהבחורה יכולה לתת לך זה מבט של עניין - כשהבחורה מסתכלת עליך, מורידה את המבט לרגע למטה, סוג של ממצמצת, מסתכלת עליך שוב ואז יש איזשהו חיוך. זה מבט שהוא מאוד קלאסי. כשבחורה מעוניינת בך והיא רוצה להראות לך עניין - זה מה שקורה באופן קבוע. כי בעצם הבחורה כזה מסתכלת עליך, ואז היא מרגישה סוג של "תפסת אותה", וברגע שזה קורה היא מורידה את המבט, אבל היא עדיין רוצה שתסתכל עליה.

 

זה סוג של פלרטטנות וחיזור מאוד מוטיבי וקלאסי מצד הבחורה. כמובן, במצבים האלה מומלץ מאוד לגשת, כי ברור שהבחורה ראתה בך כגבר מגניב ונדלקה עליך.

 



עכשיו, חשוב להבהיר שאם בחורה לא מסתכלת עליך, זה לא אומר שהיא לא בעניין שלך. יכול להיות שהיא מסתובבת ברחוב, והיא לא קלטה אותך כגבר שיש לו פוטנציאל לבוא ולהכיר אותה, אז היא לאו דווקא תסתכל. וגם יכול להיות שהיא בכלל עסוקה בפלאפון שלה ולא מרימה את הראש...


אז חשוב מאוד לא לקחת את הסימנים והאינדיקציות האלה יותר מידי ברצינות.

 

מה שאתה רוצה לעשות זה ברגע שאתה מזהה שבחורה מראה איזשהו עניין (אפילו מינימלי) אתה רוצה להניח שהיא פשוט בעניין שלך. אבל בפירוש אל תיתן לזה שהיא לא הסתכלה עליך למנוע ממך לעשות את הצעד הראשון ואשכרה לבוא ולהתחיל איתה.

 

יש מלא מלא גברים שפשוט הולכים ומחפשים סימנים. הם מחפשים שבנות יהיו ממש בעניין שלהם. יחד עם זאת, יש מלא מלא נשים שאם היית פשוט בא וניגש אליהן, והיית מדבר איתן, יכול להיות שהן היו פתאום מחייכות ונפתחות אליך. ועם אותן הנשים האלה היית יכול לצאת לדייטים.

 

אז ברגע שאתה לוקח סימנים (וסימני עניין, באופן כללי) יותר מדי ברצינות, אתה חושב יותר מדי על המהלכים שלך. וברגע שאתה חושב יותר מדי על המהלכים שלך, אתה מפסיד.

 

כי בוא נהיה כנים – דייטינג ותקשורת עם נשים זה משהו שהוא מאוד דינמי. הדברים האלה מאוד מאוד משתנים. לפעמים הבחורה בעניין שלך ויכול להיות ששתי דקות אחרי זה היא לא תהיה בעניין שלך. יכול להיות שיש בחורה במועדון שלא ספרה אותך בכלל, אבל אחרי חמש דקות היא ראתה שדיברת עם בחורה אחרת ופתאום היא נדלקה עליך. נשים, באופן כללי, מאוד דינמיות כי הן יותר זזות על בסיס הרגש, יותר מה שהן מרגישות באותו הרגע, אז אל תיקח אותן יותר מדי ברצינות.

 

יחד עם זאת, אנחנו רוצים לתת לך כלים פרקטיים פה. אנחנו רוצים לתת לך דברים שאתה יכול ליישם כדי שתוכל לגשת לנשים שכן מסתכלות עליך. אם אתה נמצא בעבודה ומישהי דופקת לך מבט או שאתה במכון כושר ומישהי באה לכיוון שלך ומגניבה איזשהו מבט קטן, אנחנו רוצים שתדע איך לגשת ואיך לזהות מתי הבחורה בעניין שלך.

 

אז הדבר הראשון שאנחנו רוצים ללמד אותך פה ומה שהיינו רוצים שבאמת תיישם זה שתיגש לבחורה כמעבר למבטים שהצטלבו ביניכם. מה זאת אומרת? אתה הסתכלת עליה או שהיא הסתכלה עליך ואז יש איזושהי נקודה שבה המבטים שלכם משתלבים. מהנקודה הזאת אתה רוצה לגשת באופן מיידי. 





רוב הגברים, שנשים מסתכלות עליהם, לא ניגשים אליהן. והנשים מצידן מתבאסות אבל כבר רגילות לזה. מה שכן, הן היו רוצות שאותם הגברים האלה כן יעשו מהלך. אבל יש איזשהו שבריר של רגע שהוא מתאים להן. יכול להיות שאם היא מסתכלת עליך במכון כושר והיא על ההליכון או שהיא עושה איזה משהו (או שלא עושה משהו בכלל) והיא הסתכלה עליך באותו רגע, יכול להיות שהתאים לה שתבוא ואשכרה תיגש אליה. אבל גם יכול להיות שאם תעשה את אותו המהלך חמש או עשר דקות אחר כך, זה פחות מתאים לה כבר.

 

וגם תחשוב על זה - אם ברגע שהצטלבו המבטים שלכם, אתה תוכל לבצע ולעשות איזשהו מהלך, תחשוב כמה מושך זה בעיני הבחורה. כי היא פשוט הסתכלה עליך, ובאותו רגע כנראה שהיא סוג של הראתה בך עניין (כי שוב, אם הבחורה מסתכלת עליך שנייה, שתיים, שלוש, היא כן באיזשהו מקום בעניין שלך. ואם היא לא בעניין שלך, היא פשוט לא תסתכל עליך או שתסתכל וישר תזיז מבט מאוד מאוד מהר).

 

אבל ברגע שאתה מזהה שיש איזושהי הצטלבות של המבטים שלכם, אתה יכול לעשות כמה מהדברים הבאים - אתה יכול לקרוץ, אתה יכול לחייך, אתה יכול להשאיר את קשר העין, זה גם בסדר. להשאיר קשר עין ולהיות שם עם המתח. להרגיש אותו, להכיל אותו ולהראות לבחורה שאתה עומד במתח החברתי הזה - זה מאוד מאוד מושך.

 

ובנוסף לזה, מה שהכי היינו ממליצים לך (וזה תכלס הדבר הכי אפקטיבי לעשות) זה פשוט לומר משהו. נגיד המבטים שלכם הצטלבו, אתה קולט את זה, אומר לה "היי", ואז פשוט תסמוך על עצמך שאתה תמצא את המילים הנכונות כדי להמשיך את השיחה.

 

הרבה גברים חושבים על מה לעשות ברגע שהם ניגשו. ומה שקורה זה שהם בסוף לא ניגשים, כי הם מפחדים ממה הם יעשו אחרי שהם ניגשו. אבל בפועל זה מגוחך. אתה עוד לא ניגשת, אז למה לחשוב על הצעד הבא? למה לחשוב על הצעד הזה? קודם כל תגיד "היי" או שתחמיא לה, ואז בדרך כלל אתה תמצא איזשהו נושא שיחה לדבר עליו.

 

מה שחשוב לנו להעביר לך, זה שאתה צריך לעשות מהלך. אתה צריך ליזום ואתה צריך להיות הגבר הזה שכן עושה את המעבר בין ההצטלבות של המבטים שלכם לבין אשכרה לעשות את הצעד הראשון. כי בוא נודה על האמת, הבחורה לא תעשה את זה בשבילך.

 



אחד מהדברים הכי חשובים שאנחנו מלמדים את המתאמנים שאנחנו עובדים איתם, זה שהפתיח ספציפית לא חייב להיות עם מילים. זאת אומרת, תחילת השיחה היא לא חייבת להיות מבוטאת במשפט מסוים. כי תקשורת היא לא רק מלל. תקשורת זה הרבה יותר מזה. תקשורת יכולה להיות מילולית, פיזית, היא יכולה להיות אנרגטית. ותקשורת יכולה להיות גם קשר עין. יכול להיות שאתה מסתכל על הבחורה והעיניים שלכם נפגשו וזה למעשה תחילת השיחה.

 

קורה שהפתיח, ברוב הפעמים, מתחיל בכלל עוד לפני שאתה דיברת עם הבחורה. כי אם לצורך העניין אתה הולך ברחוב ואתה מסמן לבחורה שלום - זה היה הפתיח שלך. למה? כי המטרה של הפתיח, בסופו של דבר, זה לגרום לבחורה לשים לב אליך. אז אם היא שמה לב אליך דרך איזושהי תנועה או דרך קשר עין - זה פתיח. וברגע שהשגת את זה, המילים זה פולו-אפ לדבר הזה שעשית ספציפית.

 

אז תזכור שקשר העין הזה יכול להיות ממש תחילת השיחה ביניכם. ולכן כשאתה מדבר, אתה צריך להתייחס לזה כאילו זה הדבר הנכון וההגיוני לעשות. אתה צריך להתייחס לזה כאילו כבר אתם התחלתם את השיחה, ואחר כך אתה פשוט עושה לזה פולו-אפ עם המילים כדי שזה לא יהיה מביך.

 

וזה פריים הרבה יותר קליל, מאשר "אני הולך להתחיל עם בן אדם זר ברחוב". לא, אתם לא אנשים זרים. אתם הסתכלתם אחד לשנייה בעיניים. ואפשר לראות הרבה דרך קשר עין. ואם אתה באמת יודע איך להסתכל לבן אדם לעומק, אתה יכול לראות את המחשבות שלו, אתה יכול לראות את הרגשות שלו.

 

למעשה אתה יכול לראות את הכול דרך האישונים. אז ברגע שאתה נפתח, ואתה נפתח אנרגטית, ואתה מתחיל לקרוא אנשים בצורה אפקטיבית, אתה יכול ממש לדעת מה הלך הרוח של אותו הבן אדם עוד לפני שאתה מדבר איתו.

 

ובשביל לתרגל את היכולת הזאת אנחנו ממליצים שתעשה את זה ברחוב - פשוט תלך ברחוב ותנסה על סמך העיניים של האנשים לנסות להבין פלוס מינוס איפה הבן אדם עומד כרגע. וכמובן שהתרגיל הזה יעבוד יותר טוב אם אתה תהיה מחובר לרגשות של עצמך, ובגלל זה אנחנו ממליצים לעשות הרבה מדיטציות ועבודה שהיא יותר רגשית עם עצמך.




ברגע שאתה מודע לרגשות שלך, וברגע שאתה יכול להתחיל להיות מודע לרגשות של בן אדם אחר, אתה יכול לראות את זה ממש דרך המבט שלו, אתה יכול לחוש את זה. ואולי ברמה יותר מתקדמת, אחרי שתתחיל לעשות קצת את העבודה הזאת של לצאת החוצה להתחיל עם נשים, אתה תוכל לקרוא נשים מסתם להסתכל עליהן. וככה גם תוכל לדעת אם היא בעניין או לא בעניין, ולאו דווקא על סימנים מאוד מאוד יבשים כמו כמה זמן היא הסתכלה ואם היא חייכה או לא חייכה אליך.

 

כמובן שהסימנים היבשים האלה יכולים להיות כאבן דרך, לפחות ברמה ההתחלתית. אבל בוא נגיד שברמה מתקדמת יותר אתה רוצה להיות מודע לרבדים הנוספים שמעבר לקשר העין.

 

אבל אם אתה מרגיש שאתה עדיין לא יודע לזהות מבטים ולא תדע לבדך מה לעשות כשבחורה מסתכלת עליך, ותרצה שנעזור לך ללמוד את זה דרך השיטה שפתחנו עם מאמן אישי וצמוד בשטח אחד על אחד - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

894 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page