top of page
חיפוש

מה יקרה אם אתה לא תתחיל עם בנות

עודכן: 26 בינו׳ 2021


מה יקרה אם אתה לא תתחיל עם בנות?

אוקי אז נניח ואתם לא רוצים ללמוד פיקאפ. לא מעניין אתכם לצאת החוצה עכשיו ולדבר עם בנות. מה יקרה אז?

תשאלו את עצמכם את השאלה הבאה- האם אתם רוצים לקבל את אותם התוצאות שקיבלתם עד עכשיו? אם התשובה היא כן- מעולה, איך צורך ללמוד פיקאפ. אם תעשה את מה שעשית עכשיו תמשיך לקבל את אותן התוצאות שקיבלת. אם התשובה היא לא- אתם תצטרכו לעשות משהו אחר, לנסות דרך שונה.

תבינו שככל הנראה בחורת חלומותיכם לא תיפול לכם מתחת לבית לזרועותיכם, אתה תצטרכו לצאת החוצה ולהכיר אותה. שום אפליקציה לא תעשה את זה במקומכם.

פיקאפ במילים פשוטות זה להבין דינאמיקה חברתית, לדעת איך ומה לעשות ובאיזה רגע. ללמוד דרכי חשיבה שיעצימו אתכם ויגרמו לאנשים לרצות להיות לידכם. למשוך לחיים שלכם בנות מדהימות וחוויות מטורפות שלא תשכחו בחיים.

אבל, פיקאפ זה גם להתמודד עם אתגרים, קשיים, מפולות ואי נוחות, פה רוב האנשים מוותרים. מה שקורה זה שברגע שאותם האנשים מוותרים הם בעצם לא מבינים שזה שלב בתהליך וזה לא בהכרח הסוף. אם אותם אנשים היו מבינים את זה אז הם היו יכולים להמשיך הלאה ולא לוותר בקלות ולראות תוצאות מדהימות.

בעולם שבו רובנו שטופי מוח במחשבות שלהתחיל עם בנות זה מוזר ומטריד זה חשוב לתרגל את היכולת להתנתק רגע מהמחשבות האלה ואשכרה לפעול! ברגע שאתם תפעלו ותתחילו עם נשים אתם תגלו שהמציאות היא שונה לגמרי ממה שחשבתם. למעשה, אתם תבינו שנשים רוצות שיתחילו איתם, הן פשוט רוצות שיעשו את זה בצורה טובה ואותנטית.

אז אתם עדיין חושבים שלא כדאי ללמוד פיקאפ?


---

אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי שנמצא בבלוג שלנו ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

143 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page