top of page
חיפוש

למה נשים מסננות?

אין גבר שלא מכיר את ההרגשה המעצבנת הזו - שאתה מתחיל עם בחורה, אתה מתכתב איתה, הולך לכם סבבה ואז פתאום היא מפסיקה לענות.

 

זה יכול לקרות לכל אחד, זה יכול לקרות בכל מצב, ויש מיליוני סיבות ללמה זה קורה.

 

בבלוג של היום אנחנו הולכים לדבר איתך על הסיבות המרכזיות שבחורה יכולה להפסיק לענות לך בהודעות, ולגמרי חשוב שתצפה בו עד הסוף, כי יש מגוון של סיבות שיכולות לקרות, שיכולות להוביל לזה שהיא תפסיק, וככל שאתה תדע יותר את הסיבות האלה, ככה אתה תוכל להימנע מסיטואציות כאלה בעתיד.

 


אז בוא נדבר בדיוק על הסיבות המרכזיות שיכולות לגרום לזה שבחורות ייעלמו לך.

והסיבה שבגללה בחורה תפסיק לענות בדרך כלל קשורה לטעויות בהתכתבות שגברים עושים. טעויות התכתבות נפוצות שפשוט גברים עושים בזמן שהם מתכתבים עם בחורה חדשה שהם הרגע הכירו.

 

1.  הודעות שחוזרות על עצמן

הטעות הראשונה, ואולי הכי מרכזית שיכול להיות שקורית בהתכתבויות שלך, זה שפשוט הבחורה מקבלת את ההודעות שאתה שולח פעם אחר פעם גם מגברים אחרים שונים ומשונים.

 

אז באופן כללי, כשאתה שולח לה את אותן ההודעות כמו כל הגברים, היא מקבלת רושם של "אוקיי, זה לא בחור מיוחד, הוא עוד אחד כמו כל השאר, הוא עוד אחד ששואל אותי מה קורה, או שרושם לי היי, או שעושה לי את הסמיילי הזה של הנפנוף של היד, או ששואל אותי מאיפה את. הוא עוד אחד כמו כל אותם בחורים שבכמה שנים האחרונות שולחים לי הודעות ומנסים להכיר אותי".

 

ובעצם בצורה הזאת אתה יוצר רושם של עוד בחור. כשבנינו, אם אתה קורא את הבלוג הזה, זה לגמרי ברור שאתה לא עוד בחור. אתה מיוחד, ואתה מדהים, ואתה מגניב. אבל בפועל הרושם שאתה יוצר על הבחורה כשאתה שואל אותה "מה קורה? מה המצב? מאיפה את בחיים?" הוא רושם של עוד בחור אחד. ולכן, היא פשוט לא תענה לך כמו שהיא לא עונה לכל שאר הבחורים המשעממים שמתחילים איתה ביום יום.

 



2.  היא פשוט עסוקה

סיבה שנייה ומרכזית שיכול להיות שהבחורה לא עונה לך כרגע זה פשוט מאוד כי היא עסוקה מאוד בחיים שלה.

 

יכול להיות שהיא מנהלת אורך חיים שהוא פשוט די עמוס. אם היא סטודנטית והיא כל היום לומדת ומתכוננת למבחנים, או שאם היא עובדת באיזושהי עבודה מאוד מאוד קשה, או שאם היא בעלת עסק, או משהו בסגנון הזה...

 

יכול להיות שפשוט החיים שלה מאוד מאוד עמוסים כרגע, ולכן יש כמה אופציות שיקרו כאן - או שייקח לה המון המון זמן לענות לך (וזה לאו דווקא אומר שהיא לא בעניין שלך, יכול להיות שהיא באמת באמת עסוקה ולוקח לה זמן להתפנות לענות לך בטלפון, או לגברים באופן כללי) או שיכול להיות שהיא לא תענה לך באופן כללי כי ההודעה פשוט התמסמסה לה בין כל החיים המאוד עמוסים שהיא חיה.

 

אז בעצם אתה צריך להבין שיכול להיות שהבחורה מאוד עסוקה כרגע, ולגמרי כדאי לך לא להכניס את עצמך לחיים כאלה עם בחורה כזו. כי דמיין לך - אם היא כל כך עסוקה, שהיא לא יכולה לפנות לעצמה כמה שניות מהזמן כדי לענות לך להודעה, אז למה שיהיה לה זמן עכשיו לצאת איתך ולבלות איתך על כוס קפה ולנהל איתך מערכת יחסים זוגית? היא לא תוכל להשקיע בך כמו שהיית רוצה. אז למה מלכתחילה להיכנס למערכת יחסים כזו כשהבחורה לא בשלה לזה עדיין?

 

ולכן המלצה שלנו, עם הסוג הזה של הנשים זה פשוט להמשיך הלאה!

 



3.  קשה להשגה

הסיבה השלישית שיכול להיות שהבחורה הפסיקה לענות לך היא שהיא מנסה לשחק אותה קשה להשגה. וזו נקודה שמאוד חשוב להתעכב עליה.

 

מה זאת אומרת "קשה להשגה"? זאת אומרת שהיא כן בעניין שלך, אבל היא קראה באיזשהו ספר או שהיא קראה באיזשהו פוסט, או שהיא שמעה מאיזושהי חברה שלה, שהיא צריכה להתנהג בצורה מסוימת כדי למשוך גברים לחיים שלה.

 

אז היא מנסה לשחק אותה קשה להשגה, למרות שברור שזו לאו דווקא הדרך הכי אפקטיבית כדי לגרום לגברים איכותיים להימשך אליה. אבל זה מה שהיא קראה ואנחנו לא נשפוט אותה.

 

אז מה שאנחנו בעצם רוצים שתבין זה שיכול להיות שהיא באמת בעניין שלך, אבל היא מנסה לשחק אותה קשה להשגה.

 

זה פחות סביר שזאת תהיה הסיבה שבגללה היא הפסיקה לענות לך אם הכרת את הבחורה באונליין. מהסיבה הפשוטה שבאונליין מתחילים איתה המון המון המון גברים. והסיכוי שאתה תהיה זה שממש עושה לה את זה עד לכדי מצב שהיא תרצה לנסות לשחק אותה קשה להשגה, הוא לא סביר במיוחד. פשוט יש באונליין כל כך הרבה בחורים, שזה לא סביר שאתה תהיה אחד מבין אלה שהיא תרצה לשחק את הקשה להשגה איתם.

 

יחד עם זאת, אם אתה מכיר את הבחורה במציאות, ואתה בחור מגניב עם מיומנויות חברתיות טובות והחלפת פלאפון עם בחורה אבל אז היא לא עונה לך כל הזמן, אתה לגמרי יכול להרגיש את זה ולהבין שמדובר כאן במשחק וזה לא אומר שהיא לא רוצה אותך.

 

אבל זה לא נכון למרבית הגברים. מרבית הגברים יכולים לחשוב שהבחורה משחקת אותה קשה להשגה, כשבפועל סביר להניח שזה לא המצב. כנראה שהיא פשוט לא נמשכת אליך מספיק.

 

אז כמו שאמרנו - אם בעצם הכרת את הבחורה באינטרנט או משהו כזה, סביר להניח שהיא לא מנסה לשחק אותה קשה להשגה אלא זו אחת מהסיבות האחרות שדיברנו עליהן ועוד נדבר גם בהמשך הבלוג.

 

אבל אם אתה בחור מגניב, והכרת את הבחורה פנים מול פנים, ויש לך סטטוס גבוה אז יכול להיות שהבחורה מרגישה שאתה אולי קצת מעל הליגה שלה, ובגלל זה היא תנסה לשחק אותה קשה להשגה ולכן היא גם לא תענה לך.

 


4.  לא מספיק מסתורי

הסיבה הרביעית שיכול להיות שהבחורה הפסיקה לענות לך בגללה זה שאתה לא מספיק מסתורי. עכשיו, זה טיפה טריקי. זה משפט מאוד מאוד כללי. ובאופן כללי חשוב שתבין שמבחינת פסיכולוגיה אנושית, כשאנחנו יודעים שאנחנו יכולים להשיג משהו במאה אחוז, אנחנו כבר לא רוצים אותו.

 

יש תיאוריה מגניבה על החתול והחוט - כשלוקחים חוט ומנענעים אותו ממש מעט מעל קצה היכולת של החתול להשיג את זה, אז הוא יקפוץ והוא ישתגע והוא ינסה לתפוס את החוט הזה, אבל אם נזרוק את החוט הזה על הרצפה ליד החתול הוא ישחק עם זה שנייה וחצי, שתי שניות ואז הוא יעזוב את החוט הזה, זה כבר לא יעניין אותו.

 

כלומר, כשהחוט נמצא קצת מעבר לקצה היכולת של החתול להשיג את החוט הזה, הוא ישתגע והוא ינסה להשיג אותו, אבל כשזה נמצא לידו והוא יודע שהוא יכול להשיג את זה, זה כבר לא מעניין אותו כל כך. זה פחות מסקרן אותו. וזה נכון גם בדייטים!

 

אם הבחורה מקבלת את ההרגשה שהיא יכולה להשיג אותך מתי ואיך שהיא רוצה, והיא זו שאחראית על מתי תפגשו ומתי תחליפו טלפונים ומה תעשו בפגישה שלכם ומתי תתקדמו לדייט שני ושלישי וכולי וכולי... אם היא אחראית על זה ואם הכדור בידיים שלה והיא בשליטה מלאה על הדברים האלה, אז מין הסתם שזה לא יאתגר אותה, זה לא יסקרן אותה, ולגמרי סביר להניח שבסיטואציה כזו היא תהיה בדיוק כמו החתול שמתייחס לחוט בצורה כזו של "טוב, חוט, נקסט, אתגר הבא, משחק הבא, איפה הדבר הבא שיסקרן אותי?"

 

וזה בדיוק מה שקורה עם נשים בדייטים וזה גם קורה עם גברים. גם גברים הרבה פעמים לא נמשכים לבחורה שישירות באה וזורקת את עצמה עליהם. ולכן הטקטיקה של לשחק אותה קשה להשגה יכולה להיות קצת אפקטיבית.

 

בפועל מה שאתה רוצה להבין מהנקודה הזו זה שאתה רוצה להיות קצת יותר מסתורי, ואתה רוצה לגרום לה להבין שהיא לא יכולה לזכות בך בכזאת קלות.

 



5.  יותר מדי אגרסיבי

סיבה חמישית שהיא הפסיקה לענות לך זה אולי בגלל שאתה פשוט אגרסיבי מדי.

הרבה גברים שמתחילים עם בחורות או באופן כללי שולחים הודעות ומתכתבים איתן עושים את זה בצורה אגרסיבית מדי, והבחורה לא מבינה את ההומור שלהם.

 

חשוב להבין שהתכתבות זה מימד חסר, ולמה הכוונה? מה שקורה אצלך בתוך הראש ואחרי זה כשאתה מעביר אותו להודעה זה לא בדיוק מה שעובר לבחורה בראש בזמן שהיא קוראת את ההודעה הזו.

 

באופן כללי אנחנו ממליצים לדבר עם בחורות כמה שיותר פנים מול פנים, ואם זה לא מתאפשר אז לנסות ולעבור לשיחת טלפון או הקלטות קוליות, כי בצורה הזו הבחורה יכולה לראות את הבעות הפנים שלך, לשמוע את הטונציה שלך ודברים בסגנון הזה.

 

דברים שאתה יכול לעשות פנים מול פנים בצורה פשוטה והיא תבין את ההומור שלך ואת האסרטיביות שלך ואת הדברים המדהימים שיש לך להציע, בעוד שבהתכתבות היא יכולה להבין לא נכון את המסר שלך ואת הדברים שאתה מתכוון אליהם.


אז הרבה גברים פשוט שולחים הודעות מגניבות ממש שאם הם היו אומרים את זה פנים אל פנים זה היה מצחיק, זה היה מגניב, זה היה אולי קצת עוקצני לחיוב כזה וקצת טיזינג, והבחורה הייתה מבינה את זה ואולי משתפת גם פעולה. אבל בהתכתבות עצמה זה נראה פשוט לא טוב. זה נראה יותר מדי אגרסיבי, זה נראה יותר מדי עוקצני וזה לא תופס.

 

נניח כל מיני בדיחות כאלה שיכולות להיות מגניבות פנים אל פנים, אבל בהודעות זה לגמרי לא מצחיק. כמו לדוגמה ההודעה הזאת של "תקשיבי, אם לא תעני לי אני אדפוק אצלך בדלת" זו הודעה חמודה, היא מצחיקה. כשאני אומר את זה זה מצחיק.

 

בפועל, הבחורה בצד השני כשהיא קוראת את ההודעה הזו, זה יכול להלחיץ אותה. זה יכול להישמע טיפה אגרסיבי. אז יש בחורות שיגיבו לזה בצורה מצחיקה אבל יש בחורות שפשוט יגידו לעצמן "אוקיי, מי זה הקריפ הזה ששלח לי את ההודעה הזו??" והן לגמרי יחסמו או ימשיכו הלאה או יעשו משהו בסגנון הזה.

 

לכן אם כבר לשלוח הודעה אז שתהיה קצרה, עניינית, שלא יהיה אפשר לפרש אותה לכמה כיוונים, אלא שהיא תהיה מדויקת כמה שאתה יכול.

 

צורה נוספת של הודעות שיכולות להיתפס כאגרסיביות (ואפילו טיפה נזקקות) זה ההודעות הלא נגמרות, כשבחורים רושמים מגילות על מגילות, שהבחורה צריכה עכשיו לשבת ולקרוא.

 

גבר שצריך לשלוח הודעה כזו ארוכה זה גבר שהוא מרגיש צורך לרצות, הוא מרגיש צורך להסביר את עצמו, הוא מרגיש צורך "להתנחמד".

 

אז בקיצור, אתה לא רוצה לשלוח הודעות ארוכות שיכולות להשתמע גם לשתי פנים, אתה רוצה כמה שיותר הודעות קצרות ומדויקות.

 


6.  לא קידמת עניינים

סיבה שישית שיכול להיות שבגללה היא הפסיקה לענות לך, זה שלא קידמת איתה עניינים. וזה טיפה קשה להבין את זה, כי זה יכול להתנגש לאנשים עם כל מיני אמונות מגבילות שיש להם.

 

כל מיני אמונות של "אבל בחורה צריכה להכיר אותך כמה ימים לפני שהיא יוצאת איתך לדייט" או "אתה צריך להתכתב איתה באינסטגרם המון המון זמן לפני שהיא מביאה לך את מספר הטלפון" או "אתה צריך לדבר איתה במציאות, ורק אחרי שדיברת איתה במציאות אז להחליף איתה טלפון ואז לצאת לדייט, ואז, לצאת לעוד דייט, ושלושה, וארבעה"...

 

ואפשר להבין למה גברים חושבים בצורה הזו - כי פשוט זה מה שמלמדים אותם במדיה, וזה לגמרי לא אשמתם של אותם גברים שחושבים את הדברים האלה. זו לא אשמתך.

 

ואפילו עכשיו, כשאתה קורא בבלוג הזה שאנחנו מסבירים שלא קידמת עניינים מספיק מהר, יכול להיות שאתה אומר לעצמך "אבל רגע, בחורה זה יצור שצריך לכבד"... וזה נכון. צריך לכבד אותן. צריך לתת להן את הזמן! אבל במדיה מלמדים אותנו לתת להן יותר מדי זמן.

 

כל הדיבורים על הטרדות מיניות וכל הדברים על לכבד את המרחב האישי שלהן - זה דברים שהם מאוד מאוד נכונים, אנחנו רוצים להימנע מזה. אבל בפועל, אם אתה בן אדם שיודע "לכייל" את עצמו חברתית, ויודע מה מושך נשים, ואיך להתכתב איתן ואיך להתנהג איתן, סיכוי סביר שלא תטריד נשים.

 

הגברים האלו שמטרידים נשים, בדרך כלל, הם פשוט גברים שאין להם את כל זה, שהם לא מצליחים עם נשים באופן כללי.

 

אז אם אתה בחור שמצליח עם נשים, אין לך שום סיבה לפחד לקדם עניינים. וכשאנחנו אומרים לקדם עניינים, זה אומר שאתה רוצה להתחיל להתרגל להציע להן לצאת, להציע לעשות דברים מגניבים, להתקדם בשלבים.

 

אחת הסיבות המרכזיות שבחורות מפסיקות לענות לגברים, זה שפשוט אין שם שום הצעה. הם מתכתבים עם הבחורה במשך ימים על גבי ימים על גבי ימים, ולא מבינים שהמקום להיכרויות הוא לא בהתכתבות, המקום להיכרויות הוא פייס טו פייס.



7.  היא פשוט לא בעניין

עם הסיבה השביעית והאחרונה אין יותר מדי מה לעשות, רק להכיר בה. יכול להיות שהבחורה שאתה מנסה להכיר פשוט לא בעניין שלך. יכול להיות שזה בגלל שהיא לא נמשכה אליך או אולי בגלל שלקח לך יותר מדי זמן לקדם את הדברים והיא איבדה עניין או אפילו הכירה מישהו אחר במקביל וכבר נכנסה למערכת יחסים אינטימית כזו או אחרת, עד שהתעוררת ועשית צעד.

 

לקחת בחורה שאמרה לך "אני לא רוצה לצאת איתך" או "אני לא בתקופה טובה עכשיו" או "אני לא מעוניינת באופן כללי" ולהפוך את זה למצב שהיא כן מעוניינת בך זה מאוד מאוד מאוד קשה וצריך להיות מאוד מאוד מאוד טוב בהתכתבות (מה שבכנות, אין הרבה גברים שטובים בזה)


לכן, אתה רוצה להתמקד בנשים שמעוניינות בך ורוצות אותך, ולא בכאלה שלא סגורות על עצמן.


 

אבל אם בא לך להפסיק להתעסק ב"למה היא לא עונה לי", ובמקום זה ללמוד איך להכניס לחייך שפע של נשים מדהימות עם ליווי אישי שלנו אחד על אחד בשטח - אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בעזרת היועצים המיומנים שלנו בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

 

470 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page