top of page
חיפוש

כך תיקח בחורה לדייט תוך 10דק' או פחות

הרבה גברים מנסים לגשת לבחורות שמוצאות חן בעיניהם ברחוב ושהיו רוצים לצאת איתן לדייט, אבל ברגע שכן יש את האופציה הזאת ללכת על הדייט, הם לא עושים את זה, כי הם מעדיפים פשוט לצאת בהרגשה שהם ניצחו, מאשר לנסות ולקבל "לא".

 

בבלוג של היום אנחנו הולכים לדבר על הצעדים שאתה צריך לעשות כדי שתוכל לקחת בחורה זרה שהרגע הכרת ברחוב לדייט תוך 10 דקות מהרגע שהכרת אותה!

 



אחרי שתקרא את הבלוג הזה, תהיה לך הבנה הרבה יותר פשוטה של מהם הצעדים שאתה יכול לעשות כבר מעכשיו כדי להגיע לאותה סיטואציה, כדי באמת להכיר בחורה ולצאת איתה לדייט באותו הזמן.

 


1. הפתיח שלך לא חייב להיות מושלם

דבר ראשון שחשוב שתדע זה שהפתיח שלך, מה שאתה אומר בהתחלה, לא צריך להיות פרפקט. זה לא יהיה נורא בכלל אם תגמגם מעט או שתתבלבל. יותר חשוב ממה שאתה אומר, חשוב איך אתה אומר את הדברים. חשוב שתיגש לבחורה עם ביטחון וכבר בהתחלה תושיט את היד שלך ללחוץ לה לשלום ולהציג את עצמך.

 

המגע ההתחלתי הזה חשוב מאוד בשביל לבסס את האינטראקציה וליצור איזושהי קרבה כבר מההתחלה, וחשוב שתוסיף איזושהי פיזיות לאינטראקציה כבר מתחילת השיחה.

 


2. כבר מהתחלה חשוב לדעת מה התוכניות של הבחורה

בשביל לדעת מה להציע לבחורה אתה צריך לדעת קודם מה התוכניות שלה. למשל אם תיגש לתיירת מחו"ל או למישהי שהגיעה מהצפון לתל אביב רק להיום, יהיה לך יום אחד לקדם את כל העניינים וללכת עד הסוף. אז מה שאתה צריך לעשות זה לשאול מתי היא באה לפה, מה היא עושה היום, מתי היא הולכת, וזה עוזר לך להבין מה לעשות.

 

אם יש לך חודש להיות איתה, אז בסדר, אז אולי אתה לא תמהר באותו יום, אבל אם יש לה יום אחד להיות באזור שלך, אז אתה רוצה ללכת עד הסוף באותו היום. אתה כבר תרצה לקבוע תוכניות, אתה תרצה קצת לדחוף את זה. לא בצורה יותר מדי נזקקת, אבל כן, בסופו של דבר, אתה מבין שיש לך הזדמנות אחת.

 




3. אתה רוצה להתאים את עצמך לאינטראקציה שאתה נמצא בה

אם הבחורה עומדת זה לגמרי הגיוני שאתה תעמוד יחד איתה באינטראקציה. אבל כשאתה רואה שהבחורה יושבת, אתה לא רוצה להיות הגבר שמדבר איתה בזמן שאתה עומד והיא יושבת. זה באיזשהו מקום לא נוח, זה טיפה קריפי ולכן אתה רוצה כמה שיותר מהר להתיישב.

 

כשאתה מתיישב לידה, אתה לא רוצה שזה יהיה מהר מדי, אלא אתה רוצה להתאים את זה לאינטראקציה. וברגע שאתה מזהה שהיא צוחקת, שהיא מחייכת, שהיא מרגישה בנוח עם איך שאתה נמצא איתה, אז אתה רוצה להתיישב בצורה חלקה ולהמשיך את האינטראקציה ככה.

 

שים לב כשאתה בא להתיישב, אתה מצד אחד מבקש מהבחורה להתיישב לידה, אבל בשפת הגוף שלך אתה כבר כאילו קיבלת את האישור שלה, ולמעשה אתה לא מחכה לאישור שלה בכלל. אתה כבר בא להתיישב, בלי לחכות. אתה לא מחכה לאישור של אף אחד, גם כשאתה מבקש דברים. בשפת הגוף שלך, אתה כבר מגיע ואתה עושה את הדבר שאתה רוצה לעשות.

 

גם בהמשך האינטראקציה בינך לבין הבחורה, כשתרצה להציע לה לזרום לאנשהו אתה לוקח את התיק שלך ותוך כדי אתה יכול להגיד לה משהו כמו "את אוהבת גלידה? יאללה, בואי נלך. אני מכיר את הגלידריה הכי טובה פה באזור". מצד אחד אתה שואל אותה אם היא אוהבת גלידה, אבל מצד שני אתה כבר מתחיל לזוז איתה לכיוון בלי באמת לחכות לאישור ממנה.

 


4. נשים אהבות שינויים ברגשות שלהן

אם אתה משאיר את האינטראקציה באזור הנוח, באזור של שאילת שאלות וראיון עבודה, זה מאוד מאוד משעמם, וזה לא מבדיל אותך משאר הגברים שמתחילים איתה ביום יום. ולכן, כשאתה שם לב שהיא מרגישה איתך בנוח, אתה רוצה טיפה לנסות ולפלפל את העניינים, לנסות ולעורר עניין. לדוגמה, להרים אותה ולמדוד את הבדלי הגובה ביניכם או להכניס איזושהי בדיחה טיפה מינית, לעשות משהו שיעורר אצלה איזושהי תגובה רגשית שתבדיל אותך משאר הגברים שמתחילים איתה.

 




אז אתה בטח קורא את כל זה ואתה שואל את עצמך "איך לעזאזל אני מוציא את זה לפועל? איך אני לוקח בחורה זרה שהרגע הכרתי לדייט??"

 


אז הדבר הכי חשוב שכדאי שתבין זה שאתה צריך לבנות את זה בהדרגה. אם כרגע אתה מפחד לדבר עם בחורה ברחוב הרי שלקחת אותה לדייט זו קפיצת מדרגה שהיא טיפה גבוהה מדי.

 


קודם כל אתה תרצה ללמוד איך לנהל שיחה נורמטיבית עם בחורה שהרגע הכרת. אתה צריך להתגבר על כל הפחד הזה מלגשת ולתקשר עם נשים. ומה שאתה תבין זה שזה בולשיט. נשים אוהבות שמדברים איתן, וגם כל הפחד הזה, ברגע שאנחנו מתחילים לראות את זה כהתרגשות ולא כפחד, אז זה נהיה כיף. ואתה אשכרה רוצה לצאת החוצה ולהכיר נשים.

אם אתה רוצה עזרה עם זה מוזמן לפנות ולהתייעץ איתנו בלחיצה כאן





מעבר לזה, אחרי שאתה לומד איך להתחיל עם הבחורה ברמה מאוד מאוד בסיסית, אתה תרצה ללמוד איך להסביר לה ושהיא תבין שאתה כאן כדי להתחיל איתה, אבל היא צריכה גם להבין שיכול להיות שיקרה פה משהו מעבר.

 


הרבה גברים מתחילים עם נשים והם לא מגיעים לפואנטה. הם פשוט מתחילים לדבר, נגיד, על איזשהו כיוון מסוים, שואלים אותה "תגידי, את יודעת איפה זה דיזינגוף?" ואז הבחורה מסבירה להם, ואז הם תקועים על אותו הנושא. והבחורה לא מבינה מה הגבר רוצה ממנה.


אז אחרי זה מה שהגבר ירצה לעשות זה שהוא ירצה להסביר לבחורה שהוא כאן כדי להתחיל איתה, אבל אתה לא תבוא ותגיד עכשיו "היי, אני בא להתחיל איתך" זה יהיה קצת מוזר, ואתה גם חושף את כל הקלפים שלך. אז מה שאתה תרצה לעשות זה להגיד לבחורה "היי, האמת שחשבתי שאת מאוד חמודה" או "אהבתי את השמלה שלך". כל מיני דברים כאלה שירמזו על זה שאתה אשכרה מעוניין בבחורה.

 

אחרי זה מה שתרצה ללמוד זה איך לנהל את השיחה ברמה שהיא קצת יותר מינית. איך לגעת בבחורה, איך לפלרטט עם בחורה, איך להזיז את זה למקומות שהם מעבר לסתם שיחה נורמטיבית.

 


ואחרי שתעשה את זה, אתה תרצה גם ללמוד איך להוביל את זה למקום שאתה רוצה. איך בעצם להחליף מספר פלאפון עם בחורה, איך להוביל את הבחורה ממקום למקום, וגם איך לקחת אותה לדייט (וברמה יותר מתקדמת איך לקחת אותה הביתה).

 




אז לפני שבאמת נגענו בנושא הזה של הדייט, שים לב שיש פה כמה אלמנטים שמרכיבים את זה. קודם כל מה שחשוב להבין זה שאיפה שאתה נמצא ברמה שלך זה בסדר. אבל אם אתה גבר שכן מתחיל עם בחורות ואתה יכול לנהל את השיחה ברמה מאוד מאוד בסיסית, אז כן, תלך עד הסוף, תמיד תנסה את זה.

 

אם הבחורה כרגע פנויה, אתה רואה שהיא פנויה, אתה רואה שהיא לא עסוקה כרגע, אז למה לא לקחת אותה לדייט?

 

נגיד אתה עכשיו מתחיל עם בחורה, אתה מדבר איתה ואתה שואל אותה מה היא עושה כרגע, היא אומרת לך "כלום". זה צריך להראות לך ולייצג לך את העובדה שוואלה, אולי היא אשכרה יכולה לצאת לדייט, אולי היא אשכרה יכולה לבוא איתך הביתה.

 

ובוא נהיה כנים, אם אנחנו לא ננסה את זה, ואם אנחנו לא נלך עד הסוף, אז הסיכויים שדבר כזה יקרה, הם מאוד מאוד נמוכים.

 

אתה חייב להבין שבנות יוצאות החוצה ויכול להיות שאין להן כל כך הרבה מה לעשות, ואם פתאום בא גבר ומציע תוכניות אז למה לא? אם יש לה זמן והגבר מוצא חן בעיניה ועושה את זה כמו שצריך, למה שהיא לא תרצה לעשות את זה? זו הרפתקה, זה מגניב, זה מוציא אותה מהחיים האפורים שלה.

 

ומשהו שמאוד מאוד חשוב שתבין - המיינדסט שלנו, איך שאנחנו חושבים, משפיע מאוד על התוצאות שלנו. אם אתה תחשוב שבחורות רוצות שיתחילו איתן והן נהנות מזה, אז זה מה שיקרה בפועל. אבל אם אתה תבוא ואתה תחשוב "וואו, אני מטריד אותה, אני מפחד לבוא ולגזול מזמנה" אז ככה זה יראה.

 

וגם אותה הבחורה - היא באמת תגיב כאילו אתה גוזל מזמנה, זה מה שמצחיק. הן יגיבו איך שאתה תתייחס אליהן!

 

לדוגמה, יש מלא גברים שחושבים שבנות ישראליות הן קשות. ויש בזה סוג של אמת. כי זה לא שהן קשות, פשוט יש להן ביטחון מאוד מאוד גבוה ואין להן בעיה להביע את זה, בגלל הנורמות החברתיות בישראל. בגלל שחינכו אותן להתנהג בצורה מסוימת. ואולי בנות אירופאיות הן יהיו אולי יותר מנומסות, ויהיה אולי חינוך אחר.

 

עכשיו, זה לא שאחד טוב יותר והשני פחות טוב. כל אחד וההעדפות שלו. יש גברים שמעדיפים ישראליות. אבל אם אנחנו נצא ואנחנו נגיד "כן, אבל זה עובד רק עם תיירות" (שזה משהו ששמענו אותו פעמים רבות) אז לאותו גבר אנחנו נבוא ונגיד - אוקיי, נגיד וזה עובד רק עם תיירות, מה זה עוזר לך לחשוב ככה? מה זה עוזר לך לשים על עצמך את האמונה המגבילה הזאת שהן ישראליות ודברים כאלה לא עובדים עליהן?

 

וחוץ מזה שזה פשוט לא נכון. אנחנו יוצאים לדייטים עם ישראליות, אנחנו שוכבים עם ישראליות, ואין סיבה שגם אתה לא תצליח לעשות את זה.

 



 

ואם אתה קורא את הבלוג הזה ואתה חושב לעצמך "וואו, אני באמת רוצה לצאת עם בחורה שהרגע הכרתי לדייט" אז תדע לך שזה אפשרי. אתה צריך ללכת על זה. אבל קודם כול תתחיל מאיפה שאתה נמצא.

 


ואם אתה שואל את עצמך אם כדאי ללכת על זה או לא, אז התשובה היא תמיד כן. אל תהיה הבן אדם הזה שמדבר עם בחורה ולא מוביל את זה לשום מקום. הרי בסופו של דבר, אם אנחנו לא מובילים את זה למקום, אז למה אנחנו מדברים איתן?

 


כן, זה כיף לדבר עם בחורה, זה מגניב. אבל אנחנו רוצים לקדם את זה לאנשהו ואנחנו מניחים שגם לך יצא להכיר בחורות שהן בטעם שלך שהיו בעניין ופשוט לא היה לך את האומץ ללכת ולעשות את זה. אז פשוט לך על זה! בהחלט תנסה!

 


אבל אם אתה מרגיש שאתה עדיין מתקשה לגרום לבחורה זרה שרק הכרת לזרום איתך לדייט אחרי 10 דקות והיית רוצה ללמוד את השיטה שלנו ואפילו לצאת לשטח להתנסות עם מאמן אישי צמוד  - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

558 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page