top of page
חיפוש

"יש לי תחושה ממש טובה לגביו ואין לי מושג למה"- הדרכים למתקדמים

עודכן: 26 בינו׳ 2021


7 כלים לטפל בהתנגדויות עוד לפני שהן קרו, וליצור אצלה תחושה "טובה" לגביך- חלק 2!




בפוסט הקודם קיבלת את 3 הדרכים הראשונות ליצירת תחושה של קרבה עם הבחורה שאיתך, והבטחנו שאת 4 הנוספות נפרסם בהמשך...





אז היום אנחנו כאן, עם 4 דרכים מעולות לגרום לבחורה שאיתה נמצא ברגע זה,

להרגיש שיש בך משהו "נכון", בלי שהיא תדע למה,

היא פשוט מרגישה ממש קרובה אליך.


מקווה שיישמתם את 3 הראשונות בשטח , כי אין חכם כבעל ניסיון :)


אם לא, זה הזמן לחזור לפוסט הקודם



אז עכשיו, בואו ניגש ל-4 הדרכים הבאות והעוצמתיות יותר.

מוכנים?




מכיר את זה שבחורה מהססת לזרום איתך ואתה אומר לעצמך בראש:

"אם היית מכירה אותי היית לגמרי הולכת על זה"?


אז בגלל שהיא עוד לא יודעת מי אתה, בואו נראה לה בפשטות, ובלי הרבה מאמץ שלזרום איתך יהיה הדבר הנכון- על ידי... יצירת נוחות וקרבה!


כמעט בכל אינטראקציה אנושית שנהיה בה, בעיקר בכאלה שניזום בעצמינו- יהיה לנו רצון בין אם מודע או לא, לעשות רושם טוב על האדם שמולנו, ולבנות קרבה. ובזכות כך, להשיג את המטרה שלנו: רושם ראשוני טוב, קידום בעבודה, או סקס או כל דבר אחר.


עכשיו כשאנחנו מסכימים שכמעט בכל אינטראקציה יש לנו מטרה כלשהי, אפשר לומר שאם נהיה מודעים לחשיבות הקרבה בתקשורת עם אנשים, זה יהפוך הכל לפשוט. בעיקר במגע עם נשים, נצליח להשתמש בזה לטובתנו. במיוחד אם יהיו לנו את הכלים הנכונים לבנות את הקרבה המיטבית.

ובשביל זה אתם קוראים את השורות הבאות.


אבל קודם, למה שבכלל נרצה ליצור קרבה ונוחות?


6 סיבות למה חשוב לייצר נוחות עם הבחורה שמולך:

1. יהיה יותר סיכוי שהיא תתרשם ממך באופן הכי טוב שאפשר, בלי הרבה מאמץ מצידך

2. יותר סיכוי שיהיה עוד דייט

3. יותר סיכוי שתיצור רצון לסקס ומיניות

4. יותר סיכוי שהיא תחשוב עליך מעבר לפגישה והקול הפנימי שלה יראה בכם משהו "נכון"

5. יותר סיכוי שתהיה שונה מגברים אחרים בנוף

6. היא תתנהג בטבעיות רבה יותר לידך, ואתה תצליח לעקוף התנגדויות ומשחקי אגו






כלים לבניית נוחות (טובים במיוחד לדייט עצמו, עם זאת, קצת פחות להיכרות ראשונית. שם דווקא משחק של עניין, סקרנות וחוסר יציבות יתאימו כדי לקבוע דייט עם הבחורה)


חלק מספר 2


1. תגרום לה להרגיש בטוחה ומוגנת - דיבור והתנהגות של גבר אחראי ובוגר


אחד הדברים הכי עוצמתיים שאת יכול לעשות עם הבחורה שאיתך, הוא לגרום לה להרגיש שהיא יכולה לסמוך עליך. באופן טבעי, אישה מחפשת ביטחון. ברור לך, שאם תגרום לה להרגיש מוגנת איתך, היא מידית תימשך אליך ותוריד חומות לידך. מצד שני, חשוב לא להגזים עם רמת הדאגה אליה, אחרת זה יראה מלחיץ ואפילו דומה להורים באופן לא חיובי. תראה שאתה דואג לה, כל אחת ברמה שאתה מעוניין לתת לה את התחושה הזו. התאם את רמת הדאגה והאכפתיות לבחורה ולמה שאתה מחפש ליצור איתה. אם היא ביישנית וקצת רגשנית, אתה יכול לעשות את זה יותר. במיוחד אם היא מראה לך שהיא נהנית מיחס כזה.

אם היא "עם האף למעלה", ומשדרת קור, עדיף שלא תראה לה יותר מדי מזה, כי כנראה שהאגו שלה עובד שעות נוספות. במצב כזה, פשוט תהיה ג'נטלמן באופן בסיסי.

עוד נקודה חשובה- תשתדל לא להיות שיפוטי כלפיי הסביבה לידכם. גם אם יש לך דיעה נחרצת, אולי דייטים ראשונים זה לא הזמן לשתף אותה בזה. כי באותה חומרה שאתה שופט אנשים אחרים, היא תפחד שתשפוט גם אותה.


איך עושים את זה? "צריכה עזרה עם זה?" "תשלחי הודעה כשהגעת", "נראה שקר לך" "נעים לך לשבת כאן?"




2. פגיעות- אל תשחק אותה מאצ'ו כל הזמן


אני יודעת שזה קשה להתנתק מהצד הגברי הזה שבך שכל היום רוצה להראות חוזקה, חסינות וכח.

חשוב שתבין קודם כל, שזו החברה שקבעה תמונה מושלמת לאיך גבר אמור להתנהג ולהרגיש (או לא להרגיש). אין שום בעיה שאתה עצוב, כועס או מאוהב.

אל תיתן למה שהסביבה אומרת לגרום לך להרגיש לא בסדר עם התחושות שלך. אתה בסדר גמור, גם כשאתה מרגיש רגשות "לא גבריים".

אתה גאה במי שאתה, ואתה אדם בדיוק כמו הבחורה שמולך- ובגלל זה אתה לא מתבייש להראות לה קצת מזה בכל פעם.


אחת הדרכים הכי טובות לגרום לה להרגיש קרובה אליך היא להראות לה שאתה גם אנושי, והיא יכולה להרגיש בנוח, לטעות לידך, ולהיות עצמה.


נשים אוהבות לראות גם את הצד הפגיע שלך.

ספר לה חוויה אישית שלך, שהיא לאו דווקא טובה, ספר לה איך הרגשת במהלכה. זה יצור אצלה הזדהות אנושית, לעיתים חמלה אימהית ורצון טוב כלפיך. שים לב שזה לא בגדר התבכיינות מיותרת. אלא יותר ממקום של לשתף איזו חוויה קטנה, קונפליקט או משהו מבאס שקרה. רק אל תפרוס לה את היסטוריית טראומות הילדות שלך. דיברנו על זה בעבר, היא לא צריכה להרגיש הפסיכולוגית שלך :)


אגב, אני בתור אישה מאוד נמשכת לגברים שמחוברים לצד הרגשי שלהם, כי זה מראה לי שהם מקבלים את עצמם לטוב ולרע. ושהם בטוחים בעצמם מספיק כדי להקרין את זה. ובנוסף, זה משקף לי שהם יוכלו להבין אותי יותר בקלות כשאני עצובה, או במצבים של שינויי מצב רוח קיצונייים (אהמ, כן זה קורה לא מעט לנו הבנות במיוחד בזמנים מסויימים בחודש). שהם יקשיבו באמת, ויהיה להם חשוב להבין אותי לעומק.




3. שפת גוף פתוחה ומאפשרת


אם אתה רק ניגש אליה בבר או ברחוב, אל תיעמד מולה כאילו אתם אחד "נגד" השני או שבאת לתקוף. תיעמד לצידה, או באלכסון אליה. שלא תרגיש מאויימת על ההתחלה. בזמן דייט, שבו באלכסון כדי שתוכלו לגעת בקלות, ושלא תהיה את תחושת ריאיון העבודה והריחוק. השתדל לא לשלב ידיים מולה, לשים אותן בכיסים, או להסתכל יותר מדי מסביב. שמור איתה על קשר עין נעים ושפת גוף שמשדרת, אני מקשיב לך, אני כאן איתך.


בונוס: אפשר ליצור משחק קטן עם שפת גוף בסגנון "קרוב- רחוק". יצירה של מסרים מנוגדים שאתה משדר לה, בעזרת מילים ובעזרת שפת גוף.

זה יגרום לה לתהות אם אתה מעוניין בה או שהקשב שלך במקום אחר פתאום.

מתאים לדייטים ראשונים בעיקר.


איך לעשות את זה? לרגע אחד, תביע עניין והתלהבות ממה שהיא מספרת אבל בו זמנית שדר עם שפת הגוף שלך משהו קצת שונה, תעביר את המבט שלך לסביבה למשך כמה שניות ותפנה את הגוף קצת הצידה. כלומר, נסה ליצור ניגוד בין מה שאתה אומר לבין מה שהגוף שלך אומר. זה טריק קטן שכדאי להשתמש בו לעיתים רחוקות, לכל היותר פעם אחת בזמן דייט. הוא דורש אימון ויכול להרגיש קצת מוזר בהתחלה.




4. הומור וחיוך- טיפול בהתנגדויות לפני שהן קרו


בחורות אוהבות כשמצחיקים אותן!

אם תהיה קצת שטותי לידה, היא אוטומטית תרגיש קרובה אליך, כי אתה בעצם תיצור סביבה בטוחה, ולא שיפוטית. אם אתה יכול להתנהג בצורה משוחררת לידה, היא תרגיש שגם היא.

ובנוסף, בגלל שיצרת אווירה כזו, הרבה מההתנגדויות שהיית עלול לקבל, לא יקרו. כי היא תהיה פחות בוחנת וביקורתית כלפיך.

הגבולות קצת יותר גמישים כשמדובר במשחק והומור. פתאום אם נגעת לה בכתף תוך כדי צחוק או בדיחה, זה ירגיש יותר טבעי. אם תגיד משהו גס כחלק מבדיחה מינית, זה ישמע פחות בוטה.


תגרום לה לצחוק, ספר בדיחה או תמצא משהו בסביבה להסתלבט עליו. אם יש שתיקה מביכה, תוציא את הפיל מהחדר ותסתלבט על זה. אל תהפוך דייט למעמד מלחיץ. תקליל, ותבוא ליהנות, היא תיכנס לראש הזה מהר מאוד בזכותך.


היכולת להסתלבט על עצמך ועל המצב תשדר לה:

א. שאתה אנושי.

ב. שאתה מספיק בטוח בעצמך כדי לחשוף את זה.







כל אחד מהכלים האלה יכולים לשמש אותך עם כל בחורה. תבחר לשחק עם כמה מהם בכל דייט, ותשתמש בהם בעוצמות שונות, לפי אופי הבחורה שעומדת מולך, או לפי מה שאתה רוצה להשיג מהאינטרקציה.


והכי חשוב- תהיה עירני ותקשיב. לא רק למה שהיא אומרת, אלא בעיקר לגוף שלה ולתגובות שלה אליך.



אם עניינו אותך הדרכים האלה ואתה מרגיש שתרצה ללמוד עוד ולהשתפר עד לרמה שתשלוט בהן באופן טבעי,



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית




236 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page