top of page
חיפוש

הברים נפתחים! איך להתמודד עם פחד גישה בברים ולהצליח לפתח שיחה?



בבלוג זה אני אספר לך את הדברים החשובים שאתה צריך לדעת על הצלחה עם נשים בברים. ונתמקד גם בנושא לא פחות חשוב - פחד גישה בברים.


זה כבר מרגיש קצת כמו בעולם אחר אבל זה אכן קורה - הברים חוזרים לפעולה ויחד איתם בקרוב מאוד גם מועדונים.


פעם כשהיינו צעירים, ב2019 גברים היו שוברים את הראש בניסיונות לענות על שאלת השאלות - "איך אני מתחיל עם בחורה בבר?"


מצד אחד, זה הדבר המקובל ביותר לעשות.


אנחנו ראינו את זה אין ספור פעמים בסרטים וסדרות, אנחנו שמענו על זה אין ספור סיפורים מחברים שלנו או מחברים של חברים שלנו.


זה לא מרגיש קריפי או נואש כמו לשלוח הודעות לבחורות ברשתות חברתיות וזה לא מרגיש מוזר כמו לגשת לבחורה באמצע ברחוב, למרות שכמובן גם הרשתות החברתיות וגם הרחוב אלו הם מקומות שלגמרי אפשר להצליח בהם עם בחורות אם אתה יודע איך לעשות את זה נכון.


יתרון משמעותי נוסף ביכולת שלך להכיר בחורות בברים מהסיבה שההיכרות מתרחשת כחלק מהבילוי שלך ושלהן.


אתמול במהלך אימון שהעברתי למתאמן שמתי לב למשהו מאוד מעניין. עברנו ליד בר מסוים ובו ישבו להן זוג בחורות חמודות, אנחנו המשכנו ללכת לכיוון אחר ורק אחרי איזה שעה לקראת סיום האימון עברנו מול אותו הבר שוב. הבחורות האלה עדיין ישבו שם!



למה אני כל כך מתלהב מזה? כי זה מראה לנו מספר יתרונות בסיבות שבגללן מומלץ ביותר ללמוד להתחיל עם בחורות בברים:



  1. הן באות לשם לזמן יחסית ממושך (בדרך כלל יותר משעה), מה שנותן לך מספר הזדמנויות לגשת אליהן לעומת סיטואציות אחרות שבהן אם פספסת את ההזדמנות שלך, אתה כבר לא תראה את הבחורה שוב.

  2. הן מגיעות לבר במיינדסט של בילוי. השיחות שלהן יהיו על נושאים מעניינים יותר, בעלי אופי רגשי וקליל יותר, מצב הרוח שלהן יהיה מורם ובדרך כלל במצבי בילוי נשים יהיו יותר פנויות לתקשורת ספונטנית.

  3. הרבה מהבנות שמגיעות לברים רוצות שגברים איכותיים יתחילו איתן (בין אם זה ברמה המודעת או בלא מודעת). הן לא בהכרח רוצות לחזור עם גבר הביתה באותו הערב ולא בהכרח מצפות לפגוש את בעלם לעתיד, עם זאת - הן כן רוצות מינימום לקבל את הבוסט לאגו (אישור חברתי) שגברים איכותיים יגשו אליהן ויפתחו שיחה. אם אותם הגברים ימצאו חן בעיניהן וידעו להוביל עיניינים נכון אז הן כנראה יהיו פתוחות יותר להמשיך את התקשורת באותו הערב או במועד אחר.



הרבה מהנשים מגיעות לברים עם בגדים חשופים, איפור ועוד מספר אלמנטים סודיים שלהן וזה על מנת למשוך תשומת לב ולבלוט. בתת המודע של בחורה רווקה תמיד יש את הסיכוי הזה שגבר שיהיה בטעם שלה יוכל לשים עליה עין, לגשת אליה ולפתח שיחה - והיא רוצה להרגיש מוכנה לכך (עצם זה שהיא נמצאת בבר באמצע בילוי מגביר את הסיכויים לכך שזה יקרה).



אז מצד אחד להתחיל בברים נשמע כמו משהו מאוד אפקטיבי, מקובל חברתית וגם כיפי כי אפשר לשלב את זה עם הבילוי שלך עם חברים ועל הדרך לקחת כמה מספרי טלפון (או אולי אפילו לחזור עם בחורה הביתה).



מצד שני יש כל כך הרבה שאלות ומחסומים שיש לגברים בנוגע להכרות עם נשים בברים והנה חלק מהם:


  1. מאיזה צד לבוא אליה

  2. מה אני עושה עם חברות שלה?

  3. מה אני הולך להגיד לה?

  4. יש הרבה רעש, אני אמור לצעוק עליה?

  5. כמה זמן לדבר איתה?

  6. להזמין אותה לדרינק?

  7. זה בכלל אפשרי אם אני לא חתיך?







תראה יש חוקים מסוימים שהם נכונים לכל סיטואציה מול כל בחורה ואת החוקים האלה אנחנו לומדים בשיטה שלנו - חמשת השלבים.





אני הולך לחשוף בפניך חלק מהחוקים שהם מאוד רלוונטיים להצלחה עם נשים בברים:



1. לא משנה איפה הבחורה יושבת, אתה תמיד רוצה להתחיל איתה שיחה כשאתה נמצא בשדה הראייה שלה.


למעשה רצוי שתהיה מולה ככל האפשר (בבר זה לא תמיד מתאפשר עקב צפיפות האנשים שיושבים לידה). במקרה כזה אתה רוצה עדיין לנסות להיות בשדה הראייה שלה גם אם זה אומר לבקש בצורה עדינה מאנשים שיושבים לידה לפנות לך את המקום לכמה דקות. אם לא תעשה את זה ותנסה לפנות אליה בלי שהיא לגמרי רואה אותך אתה פשוט תיתפס בעיניה כגורם מפריע.


משהו מאוד חשוב שאתה צריך להבין באופן כללי על הצלחה עם נשים במקומות בילוי, זה חוק מאוד פשוט ויעבוד תמיד:


נשים יגיבו אליך באופן חיובי וירצו להמשיך את התקשורת איתך במקום בילוי כל עוד אתה מוסיף להן לאיכות הבילוי ולא מוריד ממנו.


אם בשניות הראשונות- שהן השניות הקריטיות ליצירת רושם ראשוני חיובי והמשך אינטראקציה- אתה תהיה הגורם המפריע, היא פשוט תנפנף אותך. ואתה בטח יודע, בעיקר בברים, בחורות יודעות לעשות את זה מעולה.



2. אם בחורה יושבת עם חברות שלה הן חלק בלתי נפרד מאינטראקציה.



נכון, אתה מתחיל רק עם בחורה אחת, ואתה רוצה לקדם עניינים רק עם בחורה אחת. אבל באותה אינטראקציה ראשונית, באותו השולחן יושבות כמה חברות של הבחורה שאתה רוצה להתחיל איתה, מבחינתך היא והחברות שלה זה קבוצה אחת ואתה לא יכול להפריד ביניהן (חשוב לי לציין שאתה כן תוכל להפריד ולבודד את הבחורה שאתה מעוניין בה בהמשך השיחה, אך לא מיד בהתחלה).


להיפך, בחלק מהפעמים לתת יותר יחס לחברות שלה יהיה הדבר החכם לעשות על מנת ליצור משיכה עקיפה שזהו סוג המשיכה האפקטיבי ביותר כשמדובר בהצלחה עם נשים.


משיכה עקיפה זהו סוג משיכה שנוצר לא כתוצאה מתקשורת ישירה שלך עם הבחורה אלא כתוצאה מההתבוננות שלה בהתנהגות שלך ובתקשורת שלך עם הסביבה. לכן כשאתה תתקשר עם חברות שלה והן יגיבו אליך בצורה טובה היא תוכל לראות את זה כסימן חיובי והיא תרצה להשאיר לך את מספר הטלפון שלה או אפילו להצטרף אליך לדרינק.





3. זה לא סוד שחוץ מהבחורות היפות והדרינקים יש עוד משהו שמאפיין את הרוב המוחלט של הברים וזה - רעש.


כשהייתי רק בתחילת דרכי בתחום הפיקאפ יצאתי לבר עם בחור שהוא היה הרבה יותר מנוסה ממני, להתחיל עם נשים. אחרי סיבוב שעשינו ביחד הוא הסתכל עליי ואמר לי "יאריק אתה בחור מאוד איכותי, נראה נאה אבל אתה יודע למה הנשים האלה שניגשת אליהן דחו אותך? כי הן פשוט לא שמעו אותך!"


שם נפל לי האסימון שנשמע כל כך פשוט ליישום וכל כך הגיוני ואפילו מאוד קריטי להצלחה בברים ובמקומות רועשים באופן כללי. צריך לדבר משמעותית חזק יותר !


כשאתה מדבר בטון הרגיל שלך כמו שהיית מדבר נניח אם היית ניגש לבחורה ברחוב הבחורה יכולה להסתכל עליך ואפילו להעמיד פנים שהיא שומעת אותך ואז פשוט להראות לך שהיא לא מעוניינת לדבר. אתה אפילו לא תבין שמה שקרה בפועל זה שהבחורה פשוט לא שמעה אותך מספיק טוב. האמת היא שבשלב זה של ההיכרות אתה לא כזה חשוב לה כדי שהיא מיוזמתה תבקש ממך להרים את הקול, אז היא פשוט תעדיף לנפנף אותך ולהמשיך בשלה.


כלומר זה לא שהן לא ישמעו אותך לגמרי, אבל אם מה שאתה אומר לא יהיה ברור להן, לא תוכל לבסס איתן תקשורת אפקטיבית שתביא להיכרות איתן.


לכן אתה צריך להשתמש בשני כלים שיש ברשותך - הקול שלך והשפת גוף שלך.


כשאתה עומד מול הבחורה אתה רוצה להרים את הקול שלך כמה שיותר גבוה מבלי להפוך את זה לטון צועק. כלומר לדבר חזק, לא מהגרון אלא מהבטן ולהישמע מאוד ברור.


הדבר השני שאתה יכול לעשות אחרי שהחלפתם כמה משפטים ועברת את הסינון הראשוני של הבחורה, זה לדבר קרוב יותר אל האוזן שלה ואפילו טיפה להישען קדימה לכיוונה.


כשאתה עושה את זה אתה עושה כמה דברים:


א) מאפשר לטון הקול שלך להיות נמוך יותר גם כדי לא לעייף את עצמך יותר מדי וגם כדי לא להתאמץ לדבר חזק.. (ולא להישמע מתאמץ מדי על הדרך)


ב) בודק איך היא מגיבה למרחב האינטימי יותר אשר אתה יוצר כשאתה נשען קדימה.


זה כמובן אמור להיות בגבול הטעם הטוב, זה עדיין לא ממש לחישה לאוזן שלה אלא פשוט בדיקה קטנה שגם עוזרת לך להנמיך את הקול ועדיין להיות בטוח בכך שהיא שומעת אותך בבהירות.







4. התמודדות עם פחד גישה בברים


כמובן שכל הטיפים שציינתי פה לא שווים הרבה אם בפועל אתה תפחד לגשת לבחורות בברים.

מבלי היכולת לגשת, אתה למעשה לא תוכל ליישם אף אחד מהכלים שלמדת פה.


למרות שזה יותר מקובל חברתית לגשת לבחורות בברים, מאשר נניח באוטובוס או ברחוב זה עדיין יכול להיות מאוד מאתגר מנטלית מכמה סיבות:


א. בחורות נראות ממש טוב כשהן הולכות לבר. הן שמות את השמלות הצמודות, את האיפור הכי טוב שלהן עם כל ההדגשות הסקסיות האלה בעיניים, הן בדרך כלל ישימו חולצה עם מחשוף או אפילו עם הגב פתוח וכמובן שכל זה נראה מהמם ומגרה, אבל אם אנחנו מדברים על יצירת תקשורת עם אותן בחורות זה יכול גם לאיים עלינו.


זה מאיים מהסיבה שהמוח שלנו אוהב לעבד ולפרש נתונים דרך מנגנון ההשוואה.


כשאתה "סורק" את אותן הבחורות בבר עם העיניים אתה מהר מאוד משווה את הסטטוס שלהן מול שלך, את הערך שלך מול הערך שלהן, בהתאם לאיך שהן נראות ואיך הסביבה מגיבה אליהן ומגיע למסקנות שלא הכי מעודדות אותך לייצר תקשורת איתן.


תשים לב שכמעט תמיד כשאתה תפעיל את מנגנון ההשוואה הזה אתה "תפסיד" בהשוואה והסיבה לכך שהשורש של דרך המחשבה הזו הוא מנגנון חשיבה הישרדותי. המטרה של דרך חשיבה זו היא להמעיט סיכונים והיא פועלת באופן לא מודע. כאשר בפועל אתה יכול להבין לבד שאין סיכון כל כך גדול בלגשת לאותה בחורה יפה ומקסימום לקבל דחייה, מדובר בעיקר באתגר מנטלי.


חשוב להבין את זה כי ברגע שבאופן מודע אתה מבין שהסיכון הוא לא גדול אתה יכול "להימנע מלהאמין" למנגנון המשווה שמופעל ברגע שאתה רואה את אותה הבחורה ולבחור יותר להקשיב דווקא למנגנון שישרת אותך יותר - מנגנון האחראי על ריגוש וסקרנות.


יש בנו יצר ילדותי שפשוט אוהב לנסות דברים, להיות ספונטני, לחפש הרפתקאות וליהנות מזה.

היצר הזה מאוד אוהב לגלות דברים חדשים ולהכיר אנשים מעניינים.


מה שקורה לצערי ש"להתבגר" אצל הרבה אנשים אומר גם לחנוק כמעט לגמרי את היצר הזה. גישה בריאה יותר תהיה לאזן את החשיבה ההישרדותית שגורמת לנו לשקול סיכונים ולהיות אחראים, אך עדיין לתת לייצר ההרפתקני והילדותי הזה ביטוי.


אז בהקשר של לגשת לבחורות בברים אני רוצה שתבין דבר אחד - בר זה מקום בילוי לפני הכל. זה מקום שנועד להוציא ממך בדיוק את היצר ההרפתקני הזה שרוצה להכיר אנשים.


כשאתה בעבודה או מקבל החלטות חשובות בחיים, לגמרי תיעזר בחשיבה הישרדותית שמונעת סיכונים, אבל אם אתה לוקח את החשיבה הזאת גם לתוך מקום בילוי אתה לגמרי מאבד חלק לא קטן מהכיף והשמחה שיש לחיים להציע.


אני יכול לנחש שהדבר שעולה לך כרגע זה: "אוקיי, הבנתי שפחד גישה זה יותר אתגר מנטלי והבנתי בערך מה אני אמור לעשות בנוגע לזה, אבל איך תכלס אני ניגש ומה אני אומר לה?" "איך לעשות רושם ראשוני טוב ומהו משפט הפתיחה הטוב ביותר בברים?" "מה אם אני לא מצליח להימנע מלהקשיב לחשיבה ההישרדותית, מה אם זה חזק ממני?" "יש עוד כלים שאני יכול להעזר בהם על מנת לעבור את זה?"


והתשובה היא כן!


יש עוד מלא דברים שאפשר לדבר עליהם בכל הנוגע ליכולת שלך לגשת לבחורות, ליצור רושם ראשוני טוב ולהתמודד עם פחד גישה.


אני לא יכול לספר לך את הכל בבלוג זה כי גם ככה נגעתי פה בהרבה נקודות חשובות שאני רוצה שתעבור עליהם אפילו פעם נוספת כדי שתוכל להפנים אותם ולהתחיל ליישם !


אבל מה שאני כן יכול לעשות זה להזמין אותך לשיעור בחינם לגמרי שאנחנו נעביר שכולו הולך להיות מוקדש להתמודדות עם פחד גישה, שלאחר הלייב הזה הזה פחד גישה כבר בטוח לא יהווה אתגר בלתי אפשרי שאין לך מושג איך לגשת אליו בכלל !



לסיכום, תזכור שאפשר ורצוי לגמרי לגשת לבנות בכל סיטואציה, מהסיבה שזה הדבר הטבעי והבריא יותר- להביע את הרצון להכיר בחורה שמוצאת חן בעינייך.


מה שחשוב זה לדעת את הניואנסים (דיוקים) שמאפיינים כל סיטואציה, את הדרך הנכונה לפעול באותן סיטואציות וכמובן לדעת לבדוק בצורה אקטיבית (ולא דרך ניחושים) האם הבחורה הספציפית הזו מעוניינת בהיכרות והאם מתאים לה לתקשר איתך ברגע זה. שיהיה בהצלחה :)





506 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page