top of page
חיפוש

איך תמיד לקבל את ההחלטות הנכונות בנוגע לבחורות

עודכן: 26 בינו׳ 2021



היי כאן אופק, יוצא לי לא מעט לשמוע התלבטויות של אנשים לגבי נשים, בין אם זו מישהי שהם הכירו בעבודה, בצבא או פשוט ברחוב. אנשים רוצים לדעת אם הם עשו את ההחלטה הנכונה שקידמה אותם צעד קדימה עם הבחורות שהם רוצים.


מה אם הייתה נוסחת קסם שתוכל לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה כל הזמן?

נוסחה כזאת שהייתה עושה לך חיים קלים עם נשים ועם עצמך.

כמה היית מוכם לשלם בשביל נוסחה כזו?

בעולם שבו אנחנו רגילים ל"פתרונות מהירים" וגלולות קסם, אתה בטח חושב לעצמך: "איזה שטויות, אין כזה דבר נוסחת קסם." והאמת? אתה צודק.


תן לי להסביר את עצמי רגע...


לא, אין נוסחה שתוכל לעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה כל הזמן.

אבל יש גישה שתוכל לעזור לך להפוך כל החלטה לנכונה.


כולם טועים, כולל אני.

יחד עם זאת ההבדל ביני לבין אחרים זה שאני תמיד מנסה ללמוד מהטעויות שלי ואפילו יותר מזה- אני בכלל לא רואה אותן כטעויות!

בנ.ל.פ (שיטה לתקשורת עם תת-המודע) למדתי ש"אין כישלון יש רק משוב". זה אומר שלא משנה מה קורה לנו בחיים, תמיד אפשר להחכים, ולא צריך לשפוט את עצמנו לרעה.


בוא ואתן לך דוגמה:

בחור פלוני הולך ברחוב ורואה בחורה ממש יפה, בול בטעם שלו.

הוא רוצה לגשת אליה אבל הוא מפחד. אז הוא לוקח כמה נשימות עמוקות, נזכר במה שאופק ומיכאל אמרו לו לעשות כשהוא מפחד לגשת ועדיין... הוא לא מצליח.

הוא החליט לוותר ופשוט המשיך ללכת בלי לגשת אליה, הוא מרגיש חרא, הוא מבלה את כל שאר היום בלרדת על עצמו, הוא מספר לעצמו שהוא לא פשוט גרוע ושהוא אף פעם לא יצליח להתמודד עם הפחד המשתק הזה.


מה הוא יכול לעשות יותר טוב?


אם במקום לשפוט את עצמו כל היום לאחר ה"כישלון" שלו, הוא היה יושב בבית וחושב רגע: "מה הייתי יכול לעשות יותר טוב בסיטואציה הזאת?" אז אולי הוא יגיע לתובנות שיעזרו לו להצליח בפעם הבאה.

כלומר, אולי הוא יגיע לתובנה שגם אם הוא יגיד לבחורה רק "היי" זה עדיף מאשר לא לומר כלום בכלל, או שהוא ילמד טכניקות נשימה כדי להרגיע את עצמו פעם הבאה שהוא ירגיש לחוץ, או שהוא ישתמש בחוק ה- 5 שניות כדי לגשת לבחורה כמה שיותר מהר כדי להמעיט את התירוצים שלו.

הוא היה מבין שאין טעם לרדת על עצמו כל כך כי זה סתם מבאס אותו לשאר היום ומכשיל אותו במטרות נוספות, הוא אומר לעצמו שפעם הבאה שזה יקרה הוא פשוט ישתמש בכלים שהוא רכש עכשיו בזמן שהוא חשב.


מה הדברים האלה עושים בעצם?

זה בעצם עוזר לו למנף את מה שקרה כדי שהוא ישתפר לפעם הבאה. זאת אומרת שזה מעולה שהוא לא ניגש לבחורה כי זה לימד אותו דברים חדשים שהוא יוכל ליישם בפעם הבאה. אז בעצם- הוא הפך את ההחלטה ה"לא נכונה" לנכונה בזה שהוא למד את השיעור שהוא היה צריך ללמוד.


לכן, גם אם אתה קיבלת החלטה שאתה מתחרט עליה, תהפוך אותה לנכונה: תנסה להתמקד בשיעור שאתה יכול ללמוד מאותה הסיטואציה כדי שפעם הבאה תוכל לקבל החלטה שתעשה לך יותר טוב.


אם תוכל ליישם את זה באופן עקבי אתה תראה שחיי הדייטינג שלך ישתפרו בפי כמה.


בהצלחה!


 

אם אתה מרגיש שאתה תקוע כבר יותר מדי זמן בתחום הזה,

אתה מוזמן לקבוע איתנו שיחת ייעוץ חינם ואנחנו נעזור לך להגיע למטרות שלך.

141 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page