top of page
חיפוש

איך תגרום לה להרגיש קרובה אליך?

עודכן: 26 בינו׳ 2021

7 כלים לטפל בהתנגדויות עוד לפני שהו קרו, וליצור אצלה תחושה "טובה" לגביך.




מכיר את זה שבחורה מהססת לזרום איתך ואתה אומר לעצמך בראש: "אם היית מכירה אותי היית לגמרי הולכת על זה"?

אז בגלל שהיא עוד לא יודעת מי אתה, בואו נראה לה בפשטות, ובלי הרבה מאמץ שלזרום איתך יהיה הדבר הנכון- על ידי... יצירת נוחות וקרבה!



כמעט בכל אינטרקציה אנושית שנהיה בה, בעיקר בכאלה שניזום בעצמינו- יהיה לנו רצון בין אם מודע או לא, לעשות רושם טוב על האדם שמולנו, ולבנות קרבה. ובזכות כך, להשיג את המטרה שלנו: רושם ראשוני טוב, קידום בעבודה, או סקס או כל דבר אחר.



עכשיו כשאנחנו מסכימים שכמעט בכל אינטראקציה יש לנו מטרה כלשהי, אפשר לומר שאם נהיה מודעים לחשיבות הקרבה בתקשורת עם אנשים, זה יהפוך הכל לפשוט. בעיקר במגע עם נשים, נצליח להשתמש בזה לטובתנו. במיוחד אם יהיו לנו את הכלים הנכונים לבנות את הקרבה המיטבית.

ובשביל זה אתם קוראים את השורות הבאות.

אבל קודם, למה שבכלל נרצה ליצור קרבה ונוחות?


6 סיבות למה חשוב לייצר נוחות עם הבחורה שמולך:

1. יהיה יותר סיכוי שהיא תתרשם ממך באופן הכי טוב שאפשר, בלי הרבה מאמץ מצידך

2. יותר סיכוי שיהיה עוד דייט

3. יותר סיכוי שתיצור רצון לסקס ומיניות

4. יותר סיכוי שהיא תחשוב עליך מעבר לפגישה והקול הפנימי שלה יראה בכם משהו "נכון"

5. יותר סיכוי שתהיה שונה מגברים אחרים בנוף

6. היא תתנהג בטבעיות רבה יותר לידך, ואתה תצליח לעקוף התנגדויות ומשחקי אגו








כלים לבניית נוחות (טובים במיוחד לדייט עצמו, עם זאת, קצת פחות להיכרות ראשונית. שם דווקא משחק של עניין, סקרנות וחוסר יציבות יתאימו כדי לקבוע דייט עם הבחורה)


1. שאלות, עניין, הקשבה אמיתית אם בחורה תרגיש שאתם מעוניינים במי שהיא, ובמה שיש לה לומר, יקרו 2 דברים.

א) היא תראה שאתם לא "הולכים על זה" באופן אוטומטי כי היא יפה, או שהרושם הראשוני היה טוב, אתם אשכרה בוחנים אם היא מתאימה לכם, ואז זה שם אותה בעמדה של לרצות להרשים אתכם.

ב) היא תרגיש שאתם רוצים להקשיב למה שיש לה להגיד ולנקודת המבט שלה. זה יחמיא לה, במיוחד אם תזכור פרטים ממה שהיא מספרת, והיא תרגיש שהיא מעניינת אתכם ואתם מקשיבים. זו אחלה אינדיקציה שאתם פרטנר פוטנציאלי טוב.


והנקודה הזו בשבילכם: אם תתעניינו בה, אתם תדעו עליה יותר דברים, ותצליחו לגבש תכנית על איך שאתם רוצים להתנהג אליה ולגרום לה להימשך אליכם.


דוגמות לשאלות:

מדברים על נושא מסויים שנוי במחלוקת- "ומה דעתך על זה?"

מדברים על חוויה- "איך זה גרם לך להרגיש?"

מדברים על העתיד- "מה היית עושה?" "מה התכניות שלך לגביי...?"

מספר לה משהו- יצירת הזדהות: "קרה לך גם פעם?"



2. קישור אמוציונאלי חיובי- סיפורים וחוויות

תן לה להרגיש טוב בקרבתך. בני אדם עובדים בצורה די קבועה, שאם נדע להכיר אותה ולהשתמש בה נצליח להשתפר בתקשורת שלנו וביחסים עם אנשים. יש כלל פשוט שאומר שאנחנו יצורים שלומדים להגיב לגירויים, בעזרת רגשות בין היתר.


תיזכר בפנים של מורה שלא אהבת בתיכון- נכון שרק התמונה הזו מעוררת בך מעין כיווץ ותחושה לא נעימה?

נחש מה זה אומר לגביי התחושות שאתה רוצה שהיא תרגיש לגביך?


אנחנו רוצים שהיא תקשר את הפנים שלך, את הקול שלך, את הנוכחות שלך- לתחושות חיוביות. איך עושים את זה? פשוט. מדברים איתה על חוויות חיוביות או כל דבר שגורם לה להרגיש בצורה שאתה מעוניין שא תרגיש כשהיא תיזכר בך. אולי הרפתקנות, מיניות או פתיחות. אולי ביטחון, יציבות ומשפחתיות. אולי שילוב. לא אכנס לזה, אבל חשוב ליצור גיוון רגשי בפגישה בינכם, על כך ארחיב בפוסט נפרד. כרגע בוא נתמקד בכך, שתיצור איתה נושאי שיחה שיגרמו לה להרגיש טוב.

"מה החוויה הכי משוגעת שלך בשנה האחרונה?" "בא לי לשמוע על התחביב המגניב הזה שלך" "מה גורם לך לאהוב את השגרה שלך?"


אגב, ליצירת מתח מיני או אווירה שמובילה למיטה עדיף להשתמש בשיחה על חוויות מגניבות שבהן הרגישה אמיצה, פתוחה, או סקסית. ככה שהמצב הרגשי שלה יהיה יותר פתוח אחרי שהיא תספר את הסיפור ובמהלך השיחה עצמה.


הזיכרון עליך- צריך להרגיש לה חיובי, אז שלא תעז לדבר איתה שעות על העבודה המעצבנת שלה.





3. להיות עירני וקשוב- שפת גוף והבעות פנים

אין משהו שיגרום לה להרגיש יותר בנוח, מזה שתשדר לה שאתה מבין אותה. לא רק תגיד את זה. שהיא לא תרגיש שאתה מלחיץ אותה, ושאתה כן מתואם איתה. נסה להיות ער לשפת גוף שלה ולהבעות פנים. נגעת בה והיא נרתעה? זה סימן להאט את הקצב ולהתקדם לאט יותר. זרקת משהו על נושא מיני והיא לא זרמה? כנראה שהיא עוד לא נפתחה, אל תנסה בכח. היא תיפתח לאט, אם תתן לה להרגיש שאתה בקצב שלה.

שים לב: שפת הגוף שלה וההבעות שלה הם משוב להתנהגות שלך. אל תצא מנותק מהמציאות בהתנהגות שלך. עדיף שתאט עכשיו ותשכבו בדייט הבא מאשר לא יהיה אחד כזה.




אז נכון, אמרתי 7 דרכים

אבל כדי לקבל את 4 הנוספות, תצטרך לחכות לפוסט הבא :)


אגב,בשיעור מספר 2 בקורס שלנו שמדבר על 5 השלבים להצלחה עם נשים אנחנו נתרכז בכל מה שקשור לפלרטוט.


בין אם זה מישהי שהכרת באונליין, או שאתה רוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה אחרי שתלמד איך לשדר את המיניות שלך בצורה אפקטיבית אתה תראה שבנות יותר ימשכו אליך באופן משמעותי. אתה מוזמן ללחוץ כאן כדי להגיע לשיחת ייעוץ עם אחד מאיתנו נוכל לראות איפה בדיוק אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וגם נוכל להרכיב לך תוכנית פעולה מסוף השיחה הזאת כדי שתוכל להגיע למטרות שלך בדייטינג. בין אם אתה רוצה חברה, סטוץ, או פשוט להיות יותר חברותי. הקורסים שלנו מתאימים לכל מי שרוצה לפתח את עצמו מבחינה אישית ובמיוחד עם נשים :) אנחנו עובדים באונליין, פנים מול פנים וגם בחוץ. אל תפספס את ההזדמנות הזאת הנה הלינק שוב:




אביטל צ'רבצקי (לילית)

408 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page