top of page
חיפוש

איך לקדם עניינים עם בחורה

 

הרבה בחורים טובים ונחמדים רוצים שתהיה להם חברה. הם רוצים לצאת עם בנות, אבל התקשורת שלהם עם הנשים שהם מדברים איתן היא מאוד ידידותית, וזה יוצר מצב שהם כל הזמן מגיעים לאזור הידידות.

 

בבלוג של היום אנחנו הולכים לדבר על למה זה בכלל כל כך חשוב לקדם עניינים, למה בחורה בעצם רוצה שתעשה את זה, וכמובן, אנחנו הולכים לתת לך כלים ואסטרטגיות שתוכל ליישם כבר כשתסיים עם הקריאה כדי להגיע לתוצאות שאתה רוצה עם נשים.




גברים שמגיעים אלינו לתהליך שואלים אותנו הרבה פעמים "למה אני לא מצליח עם הנשים שאני רוצה?" והתשובה שלנו היא מאוד מאוד פשוטה - כשאתה מתקשר עם בחורה בצורה ידידותית, אתה לא יכול לצפות שיהיה בינכם משהו מיני!

 

כי אם תחשוב על זה רגע, אם אני מדבר ומתנהג איתך בצורה מסוימת, אז אתה תגיב לאיך שאני מתנהג אליך. ואם אתה מתחיל עם בחורה ברחוב, או אם אתה מדבר עם מישהי מהעבודה ואתה שואל שאלה על גבי שאלה על גבי שאלה, ואתה לא מראה איזשהו עניין מיני בה, ואתה לא מקדם את העניינים, אז למה שהיא תרצה, מיוזמתה, לעשות משהו שהוא מיני?

 

אז מאוד חשוב להבין את זה אם אנחנו רוצים לקדם עניינים:

 

1. זה חשוב והכרחי

המיינדסט הראשון שצריך להיות לך זה שלקדם עניינים זה חשוב והכרחי לבניית הקשרים שאתה רוצה בחיים שלך.

 

ונוסף לזה, חשוב שתבין שכשאתה מקדם עניינים עם הבחורות בחיים שלך יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהן ירצו לראות אותך שוב, כי הייתה להן איזושהי חוויה שאתה מעוניין בהן. הן ראו שיש לך את הביטחון לבוא ולעשות את המהלך וזה מחמיא להן. ואם זה הולך טוב אז בזיכרון שלה היא זוכרת אותך כ-הבחור הזה שניסה. ובאופן כללי, תמיד עדיף להיות הבחור שניסה גם אם לא הלך לו, מאשר הבחור שלגמרי לא ניסה.

 

הרבה גברים כשהם יוצאים לדייטים עם בנות, מתפלאים ומתלוננים שלא יוצא להם סקס מאותם הדייטים. אז אם אתה אחד מאותם גברים תשאל את עצמך את השאלות הבאות –

מה עשית בדייט עצמו? איך זה הלך? ישבתם, דיברתם, ואז הצעת לה לבוא אליך הביתה?

ניסית לנשק אותה?

 

אם התשובה לשאלות האלו היא לא, אז מה בעצם אתה מצפה שיקרה? שהבחורה פשוט תבוא ותגיד לך "אממ.. אוקיי, נראה לי שעכשיו תיקח אותי הביתה ונשכב" ?? לא, זה לא יקרה! ואתה צריך להיות מודע לזה מצד אחד, ומצד שני, להיות זה שמוכן לנקוט ולעשות פעולות כדי לקבל את התוצאות שאתה רוצה בחיים, ובמיוחד עם נשים.

 




2. תקשורת מעניינת וכיפית

משהו שחשוב שתבין זה שכשאתה מקדם עניינים, זה הופך את התקשורת ביניכם ליותר מעניינת וכיפית. קח לדוגמא דייט - אם אתה תהיה בדייט, ותהיה מהחבר'ה האלה שלא מציעים אפילו לבחורה לבוא אליהם הביתה, אז הבחורה חוזרת הביתה ומה היא זוכרת? היא זוכרת את מה שהיה בשיחה עצמה ובדייט, והיא זוכרת מה היא הרגישה.

 

אם השיחה הייתה מאוד מאוד מונוטונית ביניכם, והיו מלא שאלות ולא היה איזשהו ניסיון להעלות את השיחה למעלה (שזה בעצם לקדם עניינים) אז היא חוזרת הביתה והיא אומרת לעצמה "אוקיי, היה די נחמד. הוא שאל אותי כמה שאלות, אבל לא יודעת אם אני רוצה לראות אותו שוב". לא היה איזשהו משהו שיגרום לה להגיד "אה, אוקיי, אולי כדאי לי כן להיפגש איתו שוב".

 

וגם אם בסוף היא לא שכבה איתך, לפחות אתה תהנה מהספק שניסית לעשות משהו, שנתת איזושהי הצעה, שהלכת על הנשיקה.

 

אבל אם היא חוזרת הביתה ומקבלת רק את הווייב הידידותי הזה, וזה מה שהיא זוכרת, אז מאוד מאוד יהיה קשה לה להנות מהדייט, כי היא מרגישה שאתה לא רוצה אותה ואתה לא מעוניין בה, וחוץ מזה היא מקבלת ממך את הרושם שאתה חסר ביטחון וכל הזמן מפחד אם לעשות מהלך או לא לעשות מהלך.

 

אז אם יש איזשהו ספק של האם לעשות או לא - התשובה היא כן. התשובה היא חד משמעית כן!

עדיף לעשות ולהיכשל מאשר לא לנסות לעשות מהלך אף פעם.

 





3. צובר ניסיון

נקודה נוספת שחשוב לציין זה שכשאתה מקדם עניינים, אתה צובר ניסיון גם בלקדם עניינים וגם בדייטינג. זאת אומרת, שאם אתה יוצא לדייט אחרי דייט אחרי דייט, ואתה כל דייט מנסה משהו חדש - פעם אחת לנשק אותה ככה, מנסה להציע לה לבוא לפה ולשם, ותלכו ותתחבקו, אז המוח שלך מתחיל להבין – אוקיי, זה עובד זה לא עובד... יש פה איזשהו ניסוי וטעייה.

 

אבל אם אתה לא מנסה, ואם אתה לא נוקט את הפעולות אז אין לך את זה, והכל זה רק תיאוריה בראש שלך. ותיאוריה שהיא בראש שלך לא שווה כלום בדייטינג. יש חוק חזק שאומר "ניסיון הוא מלך". אז אם אתה רוצה לצבור את הניסיון ואת הביטחון הזה, אז כדאי שפאקינג תעשה מהלך.

 

עכשיו, בוא נדבר רגע על ההבדל בין שיחה משעממת ולוגית לבין אשכרה לקדם עניינים -

אז מה שרוב הגברים עושים (וזה די מובן) זה לנהל עם הבחורה את הדייט או את השיחה בצורה של לשאול מלא מלא שאלות. ואתה צריך להבין שכשאתה שואל מלא שאלות, אתה מכניס את עצמך לקטגוריה של איפה שרוב הגברים נמצאים, ודווקא מה שאתה רוצה לעשות זה שאתה רוצה להתייחד קצת. אתה רוצה להראות לבחורה שאתה לא כמוהם.

 

אז אם אתה תתנהג כמו כולם, אתה תקבל את התגובה שהבחורה נותנת לרוב הגברים, שזה בדרך כלל תגובה מאוד מאוד פסימית. היא לא כל כך תשתתף בשיחה, היא לא תביע הרבה עניין מהצד שלה.

 

ואם אתה רוצה להפוך את השיחה המשעממת הזאת למשהו קצת יותר מעניין, קצת יותר פלרטטני, אתה חייב להבין שקודם כל אתה לא צריך להיות איזה משוגע בשיחה, או שיהיו לך יכולות אלתור מטורפות כדי לנהל שיחה כיפית עם בחורה. כל מה שאתה צריך לעשות זה להיות קצת יותר מגניב מהבחור הממוצע. ואם אתה יכול לעשות את זה, אתה במצב הרבה יותר טוב, ואתה משאיר על הבחורה רושם ראשוני מעולה.

 




אז מה ההבדל בין שיחה משעממת לכיפית?

קודם כל שיחה כיפית בהגדרה שלה היא לא שיחה משעממת. אז כל מה שאתה עושה בשיחה שהיא נחשבת לשיחה או לדייט משעמם, אל תעשה את זה! יש אלטרנטיבות. (אם תרצה לשמוע על האלטרנטיבות, אנחנו ממליצים לך לחפש את הסרטון שלנו על "איך לפלטט עם בחורה כמו שצריך". דיברנו שם על פלירטוט מילולי, על דברים כמו איך להשתמש במה שהבחורה אמרה, הנחת הנחות, ועוד כל מיני דברים שאתה יכול לעשות כדי לנהל דברים בצורה אחרת, כדי לפלפל את זה).

 

אז בוא נסכם את מה שדיברנו עד עכשיו –

א. כדי לקדם עניינים חשוב מאוד שלא תישאר ברובד הידידותי הזה

ב. הבחורה באיזשהו מקום מצפה שתעשה מהלך. היא רוצה שתעשה את זה. זה יגרום לה להרגיש טוב, זה יגרום לה להרגיש נחשקת.

 

אם אתה בראש שלך כל הזמן חושב שבנות שוכבות רק עם חברים שלהן או שלעשות מהלך זה לא בסדר, אז יש לנו חדשות לספר לך - אנחנו בשנת 2024. בנות נמצאות בטינדר ובפייסבוק ויוצאות לדייטים עם גברים. ומה אתה חושב שהן רוצות? חבר כל הזמן? איפה אתה חי? הן רוצות גבר, בראש ובראשונה, והן רוצות גבר שלא מפחד לעשות מהלך.

 

אתה יכול לבחור להיות הגבר הזה, אתה יכול לשכב עם בנות. ואתה חייב להבין שבנות מתנהגות בתקופות כמו גברים. אתה לא כל הזמן רוצה מערכת יחסים, נכון? אז למה היא כל הזמן רוצה מערכת יחסים? למה אתה מפיל את המחשבה הזאת עליה?

 

יש הרבה בנות שיוצאות למועדונים ורוצות רק לשכב עם מישהו וללכת הביתה, ולא להתקשר אליו יום אחרי זה, ולא לחשוב על ההשלכות של זה. אז כשאתה עושה מהלך, בראש ובראשונה תגיד לעצמך שהיא מצפה שתעשה את זה. למה? כי אם היא לא הייתה מצפה, היא לא הייתה מדברת איתך.

 

למה שהיא תבוא איתך? היא מקדישה לך זמן, והיא רוצה לקבל את ההחזר על הזמן הזה שהיא משקיעה בך. ככל שאנחנו משקיעים יותר במשהו אנחנו רוצים לקבל החזר על ההשקעה. אז היא רוצה לקבל החזר על ההשקעה בצורה של כיף, של תשוקה, של מיניות. היא רוצה את זה חד משמעית.

 

ג. כדי לקדם עניינים בצורה אפקטיבית מספיק שרק תנסה.

אם אתה מנסה, אתה כבר טוב יותר מ-99% מהגברים שנמצאים בדייטים. וגם אם זה לא הולך, אתה מקבל ניסיון.

 

אז כמובן שיש דרכים חלקות לעשות את זה, אבל אתה תלמד לעשות את זה עם הזמן.

אבל קודם כל, בראש ובראשונה, שים את עצמך במיינדסט של בוא ננסה.

 




בוא נעבור עכשיו על כמה דרכים אסטרטגיות שאתה יכול ליישם כדי לקדם עניינים עם הבנות שנמצאות בחיים שלך :


1. שב קרוב

דבר ראשון, נגיד, ואתה נמצא בדייט - הגעתם, ישבתם באיזשהו בר, בית קפה, או משהו כזה... תתיישב קרוב אל הבחורה.

  

הרבה פעמים גברים שבאים לדייט או שיוצאים אשכרה לדייט עם בחורה שהם הכירו ברחוב (כן, זה גם יכול לקרות) כשהם מתיישבים בבר או בבית קפה, אז הם פשוט מתיישבים כזה אחד מול השני. עכשיו, איך הם יכולים לגעת בבחורה, איך הם יכולים לפלרטט איתה? איך הם יכולים ליצור איזושהי קרבה אם הם כל כך רחוקים?

 

אז הדבר הראשון שחשוב שתעשה כבר בדייט הבא שלך זה לקצר את המרחב הפיזי הזה שנמצא בינך ובין הבחורה כדי שתוכל לגעת בה, כדי שתוכל להיות קרוב אליה. כי שוב, עצם העובדה שאתה קרוב זה כבר יוצר אווירה יותר מינית.

 

במידה ואתה רואה שהבחורה מרגישה פחות בנוח או שאתה רואה שהיא מתיישבת מלפנים ואתה כזה מתלבט עם עצמך מה לעשות – פשוט תגיד לה לבוא ולשבת לידך. ממש. לומר את זה עם ביטחון.

 

ואז נגיד אם הבחורה שואלת אותך "למה?" אתה יכול לענות לה "אני לא יודע, כאילו מרגיש לי קצת רחוק". ואם הבחורה אפילו מעלה עוד יותר איזושהי התנגדות והיא אומרת ומתנהגת בקטע של "אני לא מרגישה בנוח" אז זה בסדר. זה בסדר לתת לה את המרחב הזה. או שאתה יכול אפילו לומר לה כזה "תקשיבי, אני מרגיש יותר בנוח שאת קרובה, את יכולה לשבת פה. לא צריך ממש לשבת אחד ליד השני". אבל, ברגע שהיא כן מתיישבת קרוב, יש לנו כבר את האופציה לבוא ולהתקרב במידת הצורך אם אנחנו רוצים.

 

אז קודם כל תנסה. אם אתה יכול לבוא ולגרום לבחורה לשבת מולך – מצוין. אם היא אומרת משהו או שאתה רואה שהיא לגמרי לא מרגישה בנוח עם זה, זה בסדר. אל תכפה עליה שום דבר.  




 


2. תחשוב על קידום עניינים לוגיסטי

יש איזושהי מחשבה בקרב גברים שקידום עניינים צריך להיות רק ללכת על נשיקה או לשים עליה יד או משהו כזה. וזה ממש ממש לא נכון.

 

מספיק שאתה מעביר את הבחורה ממקום למקום, אתה כבר מקדם עניינים. למה? כי אם הבן אדם עבר איתך ממקום למקום, הוא מרגיש יותר קרבה אליך. וסתם בוא נזרוק מצב היפותטי - אם אתה מביא את הבחורה מבית קפה לבר ומבר לספסל ומהספסל אליך הביתה, אז יש סיכוי מאוד מאוד גבוה שאתם אשכרה תשכבו.

 

אתה יכול להביא הביתה בחורה מבלי להתנשק איתה, ואז כשאתם בבית זה כבר מצב הרבה יותר אינטימי. זאת אומרת, מספיק שרק עשית את המהלכים האלה מבלי לגעת בה, או מבלי לנשק אותה, יש סיכוי שתשכבו.

 

אז כשאתה מקדם עניינים תחשוב במובנים האלה. אתה לא חייב לעשות את זה רק בדרך אחת. יש בנות שהן פחות זורמות מבחינת השיחה אבל יהיה לך יותר קל לגעת בהן, יש בנות שיהיה לך קשה לגעת בהן כי הן מרגישות לא בנוח בגלל שחוו איזושהי טראומה אז אתה רוצה להתמקד יותר במלל, אתה רוצה לאתגר אותה, נגיד, לא להסכים איתה על כל דבר להגיד דברים כמו "לא נראה לי שאנחנו נסתדר" עם חיוך, ויש בנות שיזרמו על שני הדברים ולא על שלושה דברים. אז מספיק שתעשה קצת מכל דבר ותעשה את זה טוב, ואתה על דרך המלך.

 

3. תכין צ'קליסט

עוד משהו שאתה יכול לעשות זה לעשות לעצמך איזושהי רשימה של צ'קליסטים - דברים שאתה עושה כל דייט. ולוודא שאשכרה ניסית אותם.

 

לצורך העניין –

תוודא שכל דייט ניסית לנשק את הבחורה.

תוודא שכל דייט אתה לפחות הצעת לה לבוא אליך הביתה

תוודא שכל דייט אתה ניסית לגעת בה.

תוודא שכל דייט עשית את הפלירטוט המילולי ("איך לפלטט עם בחורה כמו שצריך")

ותוודא שכל דייט ניסית לפחות להזיז אותה ממקום למקום

 

הסיבה שאתה רוצה לעשות את זה, זה כדי לוודא עם עצמך שלפחות אתה מנסה. זאת אומרת, מספיק שתנסה וכבר אתה צובר את הכוח ואת המומנטום הזה. ולפעם הבאה אתה עוד פעם תנסה ושוב תנסה עד שמתישהו אתה תצליח.

 

אתה חייב להבין שכשאתה מנסה ומנסה ומנסה, אז כל פעם זה נהיה יותר טוב. וכדי לקדם עניינים בצורה אפקטיבית אתה צריך לעשות את זה טוב. אתה צריך לדעת איך להתנהל עם זה, אתה צריך להרגיש בנוח עם העובדה שאתה עושה את זה.

 




אל תתבייש בעובדה שאתה מנסה לקדם עניינים. להיפך, תראה את זה כמשהו שיחזק את מערכת היחסים בינך לבין הבחורה, ומשהו שיכול ליצור חוויה מאוד מאוד כיפית, וזו הסיבה שאתה עושה את זה.

 

אבל אם אתה עדיין מרגיש שאתה לא מסוגל לקדם עניינים לבדך עם בחורות, ותרצה ללמוד את כל השיטה שלנו החל משלב הפתיח ועד לסגירה שאתה תבחר עם כל אחת ואחת מהנשים שאתה רוצה להכניס לחייך, כולל ליווי אישי בשטח אחד על אחד – אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

 

בשיחה הזאת אנחנו נבין בעזרת היועצים המיומנים שלנו בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

 

408 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page