top of page
חיפוש

איך ליצור רושם ראשוני טוב על בחורה


אחחח... אתה מריח את זה?

החופש שאחרי הבידוד.

אולי היית סגור בבית למשך זמן מה, או שהיית מאותם האנשים שעדיין עבדו. אבל אני יכול לנחש דבר אחד – הכרת פחות בנות בתקופה הזו מהתקופה לפני. כן, זה מתסכל, אני יודע.


אבל, החדשות הטובות הם – שאפשר כבר לצאת החוצה. אפשר להכיר נשים בטעם שלך, ולהצליח איתן. אבל כדי לעשות את זה, אתה צריך ללמוד איך. ואני יודע שיכול להיות שזה טיפה קשה לך. אולי אתה מפחד מדחיה או שאתה לא יודע מה לעשות אחרי שניגשת. והאמת היא? אני מבין אותך לגמרי! גם אני הייתי שם. למזלי, מצאתי שיטה כדי להתחיל עם בנות ולא להרתיע אותן. וזה קשור לרושם ראשוני.



אני מניח שיצא לך לשמוע על המושג הזה, שהשניות הראשונות של השיחה קובעות את המשך השיחה. אז האמת היא... שזה נכון ולא נכון.

מצד אחד רושם ראשוני טוב יכול להיות מעולה כי הוא קובע את הרף ההתחלתי של השיחה. אם אתה מתחיל טוב – יש לבחורה ציפיות חיוביות מהשיחה. ואם אתה מתחיל לא טוב – הבחורה יכולה להירתע ולקחת צעד אחורה.

אבל, ראיתי על מתאמנים שלי וקרה לי לא מעט פעמים שלא התחלתי בצורה הכי טובה, בין אם זה שגמגמתי, או שפשוט לא ידעתי מה לומר ועדיין זה עבד.

יחד עם זאת – למה לעבוד בכוח? אם אתה יכול לפתוח שיחה בצורה טובה, אז עדיף שתעשה את זה.

רושם ראשוני טוב יכול לגרום לזה ש:

1) הבחורה תקבל אותך בצורה טובה לשיחה

2) היא תימשך אליך

3) היא תרגיש איתך בנוח

4) היא תתרגש מזה שהתחלת איתה

ועוד, ועוד...


אז במיוחד בשבילך, אנחנו נדבר על 5 דרכים שאתה תוכל ליצור רושם ראשוני חיובי, כדי שתוכל לפתוח את השיחות שלך ברגל ימין.

מוכן? יאללה לדרך!


1) תמיד תתחיל עם בחורה מקדימה – יצא לי לראות כל כך הרבה פעמים שגברים מתחילים שיחות עם נשים מאחורה, וזה תמיד נראה קריפי.


כשאתה מתחיל עם בחורה מאחור, הסיכויים שתבהיל אותה הם מאוד גבוהים. בנוסף לזה – גם אם אותה הבחורה כן רצתה להמשיך את השיחה איתך, אתה תראה כמו מוזר שרודף אחריה מאחור, והסיכוי שאותה השיחה תימשך הוא מאוד נמוך. תרגיל את עצמך להיות במינימום של מטר אחד מלפנים לבחורה לפני שאתה פותח בשיחה. אם היא עם הגב אליך, תעקוף אותה ואז תדבר. אם היא מלפנים תעשה את אותו הדבר.


זה מתאמן שלי אריאל, שימו לב לעמידה שלו, הוא אומנם עומד ישירות מול הבחורה, אבל שימו לב שהרגליים שלהן לא מצטלבות, וזה מעולה להיכרות ראשונית. אתה תמיד רוצה להראות לבחורה שאתה לא "סוגר עליה" ויש לה את האופציה ללכת במידת הצורך.


2) דבר איתה בגובה העיניים – כמה פעמים יצא לנו לראות גברים שמתחילים עם בנות שיושבות והם עומדים. זה נראה כל כך מוזר, ומהצד זה באמת נראה כאילו אותו הגבר מטריד אותה. תבין - כשאתה מתחיל עם בחורה אתה רוצה ליצור דבר שנקרא "ראפור" (מונח יפה לחיבור וכימיה) וזה נעשה דרך כמה דברים שאתה יכול לעשות: התאמה של שפת הגוף, טון דיבור, מילים וכ'. כשאתה לא עושה את הדברים האלה, אתה פועל בחוסר ראפור, וזה בעצם יוצר מצב שאתה מנסה ללכת נגד הזרם של הבחורה. בהתחלה אתה צריך להיות זה שמתאים את עצמך לבחורה, ולא אחרת. אם היא עומדת – תעמוד אם היא יושבת – תשב אם היא הולכת – תלך


טיפ קטן שאני יכול לתת לך אם אתה רוצה לעשות רושם ראשוני ממש טוב זה לדבר עם הבחורה דקה או שתיים לפני שאתה יושב. זה יראה יותר מכבד וזה יעבור מסך בצורה הרבה יותר טובה.



כשאתה עושה רושם ראשוני טוב, אתה יכול לצאת לדייט עם בנות שהכרת ברגע הזה. אנשים שעובדים איתנו מגיעים לרמה של לצאת לדייטים עם בנות חדשות שהם הכירו תוך 4-8 שבועות מתחילת העבודה איתנו.



3) תתחיל עם וייב נמוך – זה במיוחד הכרחי ברחוב לדעתי. רוב הגברים מדברים חזק מדי, או שהם מנופנפים ביד בצורה ממש ראוותנית כדי למשוך את תשומת הלב של הבחורה, אבל זה דווקא יוצר אפקט אחר. כן, אומנם הבחורה תשים לב אליך, אבל יכול להיות שזה גם יבהיל אותה.

מהסיבה הפשוטה שאם אותה הבחורה הולכת לה ברחוב באיזי, אם אתה בה לה משום מקום עם אנרגיה גבוהה – יכול להיות שהיא לא מוכנה לזה. יכול להיות גם שהבדלי האנרגיות ירתיעו אותה ויש מצב שהיא לא תוכל להמשיך את השיחה בגלל הרושם השלילי שנוצר לה. לכן, מה שאתה רוצה לעשות זה דווקא להתחיל עם טון יחסית נמוך, ועם תנועות מינימליות של הידיים. לא צריך להגזים, מספיק שתרים את היד, ושתדבר מספיק חזק שהיא תשמע אותך. אחר כך – במידה ואתה רואה שאותה הבחורה נמצאית באנרגיה גבוהה, הרבה יותר קל לעשות את העליה הדרושה וזה לא יראה מוזר. אבל אם אתה תצעק ואז תנסה ללחוש, יכול להיות שזה יראה טיפה קריפי וזה לא יעבור מסך.


4) חייך אותנטי או שלא תחייך בכלל - באופן כללי לחייך כשאתה ניגש לבחורה זה מעולה, וזה באמת יכול ליצור רושם ראשוני פנטסטי. אבל אם זה נראה מאולץ או מזויף, שכח מזה. יצא לי לאמן לא מעט גברים שהחיוך שלהם נראה כאילו מישהו הרים להם בכוח את השפתיים ומתח אותם חזק, זה מוזר.


אם אתה לא מרגיש שבה לך לחייך עם כל הפה והשיניים, תנסה רק להרים טיפה את השפתיים. רק קצת כדי להראות לבחורה שאתה כן קצת מתרגש להכיר אותה. אם אתה ממש לא במצב רוח, זה בסדר גם לא לחייך, יש עוד מלא דרכים ליצור רושם ראשוני טוב וזה שאתה לא מחייך לא אומר שהבחורה לא תרצה להכיר אותך. טיפ קטן שאני יכול לתת כדי שיהיה לך חיוך יותר אותנטי זה שתנסה לחשוב על כמה שיכול ללכת לך טוב עם אותה הבחורה שאתה מדבר איתה, תחשוב על כמה שאתה מתרגש להכיר בן אדם חדש שאתה לא יודע כלום עליו, על כמה שאתה מתפתח ויוצא מאיזור הנוחות שלך, ובאופן כללי על כמה שזה כיף להכניס בנות חדשות לחיים שלך.

5) תפסיק את השפיטה העצמית – אני קורא לזה "לסחוב מטעים רגשיים מבחורה לבחורה". זה בעצם אותם הגברים האלה, שכן אוזרים את האומץ לגשת לנשים אבל הם טרודים מאוד במחשבות של: "אני לא מספיק בשבילה" "אני מטריד נשים" "אני לא יכול להצליח עם בחורה בטעם שלי" ואז הם פשוט ניגשים לבחורה אחרי בחורה, ואם לא הולך להם, הם יורדים על עצמם:

"אתה רואה אתה לא יכול" "סעמק למה זה לא עובד לי" "אולי זה לא מתאים לי" ואז מה שזה עושה זה יוצר מומנטום של מחשבות שליליות, שאתה סוחב מהבחורה האחת שניגשת אליה לבחורה השניה. מה שיוצר מצב שבו אתה מלכחתחילה ניגש לבחורה במיינדסט של "זה לא יעבוד". ואז – הפתעה, זה לא עובד. מה שאתה רוצה לעשות זה לדבר לעצמך בצורה חיובית יותר, אתה צריך להיות המעודד הכי גדול של עצמך. ניגשת לבחורה? איזה תותח אתה, למי יש את הביצים לעשות מהלך כזה. בחורה אמרה לך לא? אוקי, אתה עדיין תותח, ואתה תלמד לפעמים הבאות. תהיה יותר סלחני כלפי עצמך, תבין שזה תהליך, וכל עוד אתה יוצא מאיזור הנוחות שלך אתה תלמד מפעם לפעם איך להיות יותר טוב בזה.

מעבר לזה – תקבל באופן מלא כל חלק בך ששופט את עצמך, ותבין שיש לו כוונה חיובית, זה בא להגן עליך. מה שאתה רוצה לעשות זה לתת אהבה לחלק הזה, ולא להוסיף עליו עוד שפיטה.

תלמד לשחרר ממחשבות ורגשות שליליים תוך כדי שאתה מתחיל עם נשים.

כמובן שזה אולי לא יהיה פשוט בהתחלה, אבל המטרה בסופו של דבר זה להתקדם צעד אחרי צעד, גם אם זה צעדים קטנים.


תראה אחי יכול להיות שאתה קורא את זה אבל קשה לך לראות איך אתה יכול ליישם את זה בשטח. והאמת היא? אני מבין אותך לגמרי, ההבדל בין תאוריה לשטח זה שמיים וארץ. במיוחד בשביל זה הכנו לך קורס דיגיטלי מפורט שמדבר בדיוק על איך ליישם את הדברים האלה שרשמתי פה ועוד מלא טיפים על איך להתחיל עם בחורות ברחוב ולהצליח איתן. זה שיטה שעזרה למתאמנים שלנו להגיע ל3 דייטים בשבוע, והיא יכולה לעבוד לכל גבר. גם אם אתה נמוך גם אם אתה שמן גם אם אתה "לא נראה טוב" זה יכול לעבוד לך. כל מה שצריך, זה השקעה קטנה מהצד שלך ושתבטיח ליישם את מה שאנחנו מדברים עליו בקורס לטובה. אני מבטיח לך שאם תהיה עקבי עם הדברים שאנחנו נלמד אותך שם אתה תוכל להגיע לתוצאות מדהימות עם נשים.

לעוד פרטים ורישום לחץ כאן

669 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page