top of page
חיפוש

איך ליצור משיכה אצל בחורה- 3 חוקים פשוטים שאתה חייב להכיר וליישם

עודכן: 26 בינו׳ 2021


איך ליצור משיכה


"היינו בדייט 4 שעות, נהנינו צחקנו ואפילו התנשקנו בסוף הדייט. היה לשנינו ממש כיף אבל כשהתקשרתי בהמשך היום היא לא ענתה, ולא נפגשנו שוב".


אם גם אתה שמעת את הסיפור הזה, או שאפילו השתתפת בסיפור כזה אז הפוסט הזה הוא בשבילך וממש כדאי לך לקרוא אותו.


הרבה בנות בימינו נראות כאילו הן ממש קשות להשגה, לפני שהן יוצאות מהבית הן דואגות להיראות טיפ-טופ, מטפחות את עצמן ונראה שהן משקיעות הרבה באיך שהן נראות עד כדי כך שכמעט בלתי אפשרי למשוך את תשומת הלב שלהן או למשוך אותן. אנחנו כגברים מרגישים שהן הרבה מעל הליגה שלנו כי כבר נכווינו מזה בעבר.

בתכלס, אנחנו יכולים להבין את זה, העולם שלנו מלא בשפע של אפשרויות שפתוחות בפני גברים ונשים. בהחלקה עם האצבע ימינה אפשר להכיר בחור חדש אז זה הגיוני שנשים יהיו מאוד בררניות בנוגע לבני זוג פוטנציאליים לקשר רומנטי כזה או אחר.

אבל, אם תיכנס עמוק יותר לתחום של הפסיכולוגיה הנשית ותבין את ההבדלים בין תת-המודע הנשי לגברי, פתאום השאלה איך ליצור משיכה אצל נשים שאתה רוצה ולצאת איתן לדייטים יהיה הרבה יותר קל בשבילך.


זה אפילו יהיה טבעי ואותנטי יותר בשבילך כי אתה תשתמש בידע שיש לך בתוך המוח. ואתה תשתמש בו בצורה לא מודעת אם תתרגל אותו מספיק, זה יהפוך להיות חלק מהאופי שלך וזה לא יהיה באמצעות טריקים או שיטות מניפולטיביות כדי לגרום לנשים לאהוב אותך. זה פשוט תהיה אתה באופן טבעי.


אנחנו רוצים לשאול אותך שאלה פשוטה, ידעת שלגברים יש יכולות מרובות כדי "ליצור" יותר משיכה וכימיה אצל בחורה או לא?.

יש לנו המון טיפים על איך למשוך נשים אבל הפוסט הזה יתן לך רק חלק קטן - אם דגש קטן על מה נשים מוצאות מושך בגברים לעומתנו.


חוק #1 למשיכה: תיצור 'רגשות' בשיחה בינכם



חשוב שתדע, בנושא של ליצור משיכה, שכשבחורה פוגשת גבר בפעם הראשונה, היא באיזשהו מובן בוחנת אותו כדי לבדוק אם הוא מתאים לה לקשר רומנטי כזה או אחר (ארוך או קצר טווח).

כמוכן, רוב הבחינה נעשית בתת המודע שלהן - הן אפילו לא מודעות לזה שהן עושות את זה, הן אפילו לא תמיד יודעות מה בדיוק הן מחפשות בגבר שהן רוצה. זה פשוט יקרה בתוך תת המודע ותוך מספר דקות הן מחליטות אם הן נמשכות לגבר שמולן או לא.

כבר בתחילת ההכרות הבחורה מגבשת החלטה לגבי האם היא הולכת לפגוש את הבחור הזה שוב בעתיד.


ככה גברים ונשים "תוכנתו" על ידי הטבע!


איך למשוך נשים? גברים "תוכנתו" כדי לחפש באופן תת מודע סימנים של יופי ופוריות במטרה עיקרית להתרבות. לכן רוב הגברים לא יסכימו להיפגש או לשכב עם בחורה שהם לא נמשכים אליה, נניח אם היא שמנה - זה פשוט לא מתאים לצרכים האבולוציוניים ע"פ אידיאל היופי הגברי ומבחינה ולאבולוציה יש השפעה על המשיכה של גברים לנשים.

נשים עושות את אותו הדבר, ואמנם הדברים שבנות מחפשות בגברים שונים ממה שאנחנו מחפשים אצלן. האבולוציה השפיעה עליהן בצורה שונה.


אז איך ליצור משיכה? הצרכים והמטרות שלנו עוד מימי האדם הקדמון שונים. ולכן היא מחפשת דברים שונים ממך.

עכשיו נדבר עוד קצת על הפסיכולוגיה מאחורי בחורה שרוצה לראות אותך שוב או לא:

  • היא צריכה להרגיש משהו- ניצוץ, חיבור. לא איכפת לה במה אתה עובד או באיזה רכב אתה נוסע, לא איכפת לה כמה תארים יש לך או איפה למדת. מה שכן איכפת לה זה "האם אתה יוצר אצלה רגש כל שהוא?" (בעיקר, האם היא נהנית מחברתך בצורה כנה, כיף לה, היא צוחקת ואפילו... מרגישה משיכה מינית כלפיך?).

  • אתה מדגים בצורה כזו או אחרת שאתה יכול לספק לה את מה שהיא צריכה? יכולת לספק לה הגנה, להוביל אותה ולקחת החלטות חכמות בשבילה, להיות בנאדם מיני שגם יש לו יכולת להתרבות?

כמו שאתה רוצה שיהיה ניצוץ בינכם, ככה גם היא רוצה שיהיה ניצוץ בינכם.

אבל בשביל בחורה, לעומת גברים, הניצוץ לא מגיע מהמראה שלך או מהתכונות שיש לך "על הנייר" (נניח פרארי בחניה, או קוביות בבטן). גם אם ידידות שלך, או אמא שלך אומרת שכן, שלבנות איכפת מהדברים האלה- כתבנו מוקדם יותר שרוב הבחינה שלהם מתבססת על תת-מודע, אין להן מושג מה הן באמת רוצות. הן חושבות שהן יודעות אבל הן לא. ומבחינה פסיכולוגית אנחנו אומרים לך שלא איכפת להן. לכן אתה יכול לראות בנות יפות שיוצאות עם גברים פחות יפים חיצונית אבל יש להם יכולות משובחות מאוד. כריזמה וכו'...


זה שאתה נחמד אליה במיוחד ומתייחס אליה כמו ג'נטלמן למופת, גם לא מבטיח לך שתראה אותה שוב. לרוב זה אפילו דוחה אותן כשאתה נחמד מדי. כשבנאדם נחמד מדי אנחנו חושדים שהוא רוצה מאיתנו משהו.

בנות צריכות להרגיש. אם הן לא מרגישות כלום כלפיך (גם בבטן וגם באיזור יותר דרומי אצלן), הן כנראה לא יתרגשו לראות אותך פעם נוספת.


אז בוא נתחיל מלדבר על רגשות, איך ליצור משיכה.

תראה, בגדול כדאי שתימנע משאילת שאלות בסגנון של ריאיון עבודה: "מאיפה את?", "מה את עושה בחיים?", "בת כמה את?". ותנסה להכניס יותר פלפל לשיחות שלך.

יש לנו שתי דרכים שנכתוב עליהן בפוסט הזה.

הדרך הראשונה היא- במקום לשאול שאלות תניח הנחות. במקום לשאול "מה את עושה בחיים?", תנסה לנחש - תגיד לה שלפי איך שהיא התלבשה היא כנראה אוהבת סטייל והיא בטח עבדה בחנות בגדים מתישהו. או במקום לשאול אותה מה הגיל שלה תנסה לנחש "בגלל שאת כזו אנרגטית הייתי אומר שאת בת 22 גג". ותראה איך היא מגיבה.

אם ניחשת את אחת מהאופציות תקבל על זה נקודות כי היא תשאל אותך "מה איך ידעת?!" ואם לא תנחש נכון אז לפחות זה יצית שיחה בסגנון של "טעית, אבל זה מגניב, למה חשבת ככה?" ואפשר להגיע משם לנושאים נוספים.


הדרך השניה היא- להבין שלא משנה מה אתה אומר, אלא מאיפה הדברים שאתה אומר מגיעים. אם אתה אומר משהו כדי לנסות ולמצוא חן בעיניי בחורה היא תריח את זה מקילומטרים.

לפני מספר חודשים אימנתי בחור בדיזינגוף סנטר הוא אמר שאין לו מושג על מה לדבר עם בחורה כדי לגרום לה למשיכה, אז שאלתי אותו מה הנושאים שהוא הכי אוהב והוא אמר "כדורגל, אני ממש אוהב כדורגל". אז אמרתי לו, "מעולה, אז תדבר על כדורגל עם ככה". והוא ענה לי "זה יהיה מוזר, למה שאני אדבר עם בחורה זרה על כדורגל?!".

אז ניגשתי לבחורה הכי קרובה שראינו ואמרתי לה את המשפט הבא: "היי, תקשיבי יש לי נושא חשוב ביותר לדבר איתך עליו - אני ממש אוהב סלט ירקות! במיוחד סלט עם עגבנייה".

הבחורה הייתה בהלם שפניתי אליה, אבל השתמשתי בכמה טכניקות משיכה שלמדתי במשך השנים והיא נעצרה וענתה לי "וואי גם אני, אני גם ממש אוהבת בצל בסלט".

המשכנו לדבר קצת ואז עברנו לדבר על כדורגל - אני לא מבין גדול בכדורגל ולכן העברתי את השיחה למתאמן שלי. הוא ניסה להחזיק את השיחה אבל הוא עדיין היה בתחילת הדרך ולא כל כך הצליח להחזיק אותה. חזרנו לדבר והדגמתי לבחור איך אני לוקח ממנה מספר טלפון וקובע דייט למחר מול העיניים שלו. הוא לא האמין. לא רק שדיברתי איתה על כדורגל, אלא ראו באופן ברור שהיא נמשכת אלי וכל זה עם משפט פתיחה על סלט ירקות.

בתכלס, המטרה שלי לא הייתה להתרברב בפניו אלא להדגים לו עובדה פשוטה. זה לא משנה מה אתה אומר, אלא איך אתה אומר את זה. אם אתה מדבר בצורה קלילה, כיפית ולא איכפת לך מה הסביבה חושבת עליך אתה תמשוך אליך כל בחורה כי היא תרגיש את הכיף שבשיחה איתך.



חוק #2 למשיכה: תיפטר מה'נזקקות', מהצורך לרצות אנשים סביבך ותפסיק להיות נייס גאי


התכונה מספר אחת שדוחה נשים מגברים היא "נזקקות" (neediness), תשאלו כל בחורה אם יצא לה להיפגש לדייט עם מישהו שכל מה שנראה זה שהוא רוצה סקס. היא תגיד לכם שזה דחה אותה. לא בגלל שהיא לא רוצה סקס, אנחנו יודעים שבנות מאוד אוהבות סקס, אבל גבר שנזקק כלפי סקס זה דוחה, כי כנראה שאין לו הרבה סקס אם הוא נזקק כל כך.

תשאלו עוד בנות מה הן מרגישות לגבי גברים ששולחים להן 4 הודעות ברצף יום אחרי יום כשהן לא עונות להם. זה דוחה אותן עוד יותר ואין שום סיכוי שאותם גברים יקבלו תגובה חיובית לעולם.

תשאלו נשים למה אותם גברים נחמדים שכל הזמן דואגים להן וקונים להן דברים ויוצאים איתן לשופינג מסיימים בפירנדזון ולא יוצא להם שום דבר רומנטי עם הבחורה.


והן יענו לכם - שאותם גברים פשוט לא משכו אותם כי הם היו נזקקים (יכול להיות שהן ישתמשו במילים שליליות אחרות כגון אפסים או עלובים, אבל בגדול כל זה נובע מהיותם נזקקים).


אם אתם רוצים ליצור משיכה אצל נשים כדאי שתפתחו לעצמכם עור של פיל, תתנהגו בדיוק כמו שאתם רוצים להתנהג ותפתחו אסרטיביות מסויימת. אל תפחדו לקחת סיכונים ולהעמיד קשרים במבחן ותקחו אחריות על כל דבר שקורה לכם בחיים.

גבר שידע לעשות את אלה נכון ויביע אותם כלפי בחורה יגרום לה להרגיש משיכה עצומה כלפיו.

זה מאוד נדיר לראות גברים שלא מראים נזקקות כלפי הבחורה שלהם בימינו אנו ונשים מוצאות בתכונה הזו של חוסר הנזקקות מאוד מושכת. אם תשימו לב הגברים הכי מצליחים עם בנות הם אלה שלאו דווקא נותנים להן כל כך הרבה כבוד וקרדיט.

אז אנחנו לא אומרים שלא כדאי לך לכבד נשים, ההפך אנחנו בעד לכבד אותן. פשוט לא לשים אותן בראש סדר העדיפויות שלכם. חייבת להיות לכם מטרה יותר גדולה מנשים והיא צריכה להתמקד בכם עצמכם. אם תשקיעו בעצמכם ולא תתנו לנשים כל כך הרבה קרדיט הנשים יבואו.


למידע נוסף על התחום הזה אנחנו ממליצים על הספרים:

Models - mark manson

The subtle art of not giving a fuck - mark manson

הספרים מדברים ישירות על איך להיות גבר עצמאי שלוקח אחריות על החיים שלו ומושך נשים באמצעות אותנטיות.


חוק #3 למשיכה: שמור על קשר עין, צמצם מרחק פיזי בינכם





אי פעם תהית למה יש אנשים שנכנסים לחדר וישר תופסים את כל תשומת הלב של האנשים בתוכו? או שתהית למה חבר מסויים שלך מצליח לקבל תגובות חיוביות מבנות שהוא ניגש אליהן לעומתך?


יכול להיות מאוד שזה קשור בקשר עין של אותם אנשים או בשפת הגוף שלהם.

תחזור אחרינו: "אי אפשר ליצור קשר בעל משמעות בלי קשר עין חזק!"

כדאי שתבין את זה טוב טוב ותתחיל ליישם את זה.


עיניים משדרות את כל מה שאנחנו מרגישים כלפי חוץ, אם אתה לחוץ ומפוחד העיניים שלך יספרו את זה לבחורה. לכן כדאי שתלמד איך להשתמש בעיניים שלך בצורה מושכת.


קודם כל להימנע מליצור קשר עין זה לא מושך, יש משפט שאומר "שבחורה לא תשכב עם גבר שלא מסוגל להתמודד עם יותר מתח ממנה". גבר שלא מצליח לעמוד במתח ולשמור על קשר עין עם בחורה בטוח לא ישכב איתה. ולכן אתה רוצה להתחיל להתרגל לשמור עם נשים על קשר עין.

אתה יכול לתרגל את זה אפילו עם אנשים זרים - כשאתה בחוץ תתחיל להתרגל להסתכל לאנשים בעיניים ואל תוריד אותן עד שהאדם שמולך מוריד אותן. תתרגל לעמוד בלחץ של להסתכל לאנשים זרים בעיניים ותעמוד ביותר לחץ מהם.


מעבר לזה, הרבה גברים עושים את הטעות של להיות רחוקים מדי מהבחורה שהם מעוניינים בה.

אם אתם רוצים ליצור משיכה פיזית כדאי שיהיה בינכם גם מגע פיזי. אותם בחורים מגיעים לדייט ומתיישבים רחוק מהבחורה ואין שום אינטימיות בינך לבינה, אין שום מגע.

כשנוגעים אחד בשניה הגוף משחרר הורמונים שגורמים לנו להרגיש טוב ומושכים אותנו כלפי הצד השני. זה הטבע. לכן אתה רוצה להתיישב קרוב לבחורה ולצמצם את המרחק הזה לאט לאט. להשתמש בכל תירוץ כדי לגעת בה בקטנה ולהסלים עם המגע לאט לאט.


אנחנו עוד נרחיב על מגע בעתיד :)


לסיכום:

כשמבינים שנשים וגברים שונים לגמרי מבחינת התת מודע לגבי מה מושך אותן לעומתנו הרבה יותר קל לנו למשוך אותן.

אנחנו אומנם ממוקדים כמו קופים בציצים, תחת, שפתיים ושיער. אבל הן נמשכות לדברים אחרים לגמריי ולאו דווקא רק לסממנים שאפשר לראות בהרף עין.

תתחיל לתרגל ואתה תראה שינוי משמעותי באיך שנשים מתייחסות אליך.


--

בעבודה איתנו אנחנו מלמדים בצורה הרבה יותר מדויקת איך לגרום לבחורה להימשך אליך וגם לדעת איך להוביל את זה לדייטים, מספרי פלאפון וכ' בעזרת שיטת 5 השלבים שלנו. כבר עזרנו לאלפי גברים לשפר את חיי הדייטינג שלהם. אם זה נשמע לך כמו משהו מעניין, אתה מוזמן להשאיר פרטים לשיחת אבחון בחינם לגמרי. בשיחת הייעוץ הזאת אנחנו נראה בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך, כדי שתגיע לתוצאות שאתה רוצה. בלי בולשיט של אומנות הפיתוי, נלמד אותך רק דברים שעובדים. תלחץ כאן ואנחנו נראה אותך כבר בפנים :)

6,089 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page