top of page
חיפוש

איך ליצור משיכה אנרגטית עם בחורה



עולם הדייטינג ממשיך להתעצב, לקבל עומקים וגוונים חדשים משנה לשנה


בשנות ה80 זה היה עולם שבעיקר היה מורכב מכל מיני משפטים שהיו אמורים להפיל בחורות מהרגליים (מה שכמובן לא היה קורה ברוב המקרים ולכן זהו תחום שזכה להרבה לעג בצורתו המקורית)


לאחר מכן השילוב של תחום הדייטינג עם עולם הNLP הביא איתו עומק חדש ובעיקר דיוק נוסף בכל מה שקשור לפסיכולוגיה נשית ופסיכולוגיית ההצלחה. זה כמובן הביא ליותר תוצאות של גברים העוסקים בתחום, וחשיפה של עולם הדייטינג ברוח חיובית יותר. החלוצים של התחום היו מוזמנים לתוכניות טלוויזיה וספריהם קיבלו פרסום עולמי.


השלב הבא של התחום היה שלב שאנחנו מכירים כבר יותר טוב וזה עולם ההצלחה עם נשים בשטח (פנים מול פנים)


קוסם לשעבר שמוכר בכינוי "מיסטרי" פיתח שיטה שהיה משלב שם את הידע שכבר היה קיים בתחום נוסף על כל מיני היבטים אישיים שלו לגבי איך תהליך ה"פיתוי" היה אמור לעבוד בעיניו.





מאז עברו כבר הרבה שנים, הטכניקות השתדרגו משמעותית, נהיו טבעיות ואותנטיות יותר. השלב המשמעותי הבא של צמיחת עולם הדייטינג היה שלב שבו עולם הפיקאפ השתלב עם עולם ההתפתחות האישית והעומק הרגשי.



בדיוק על החלק של הרגש ושל האנרגיה, שיש לנו אפשרות להעביר בתקשורת עם נשים, אני רוצה לדבר איתכם בבלוג זה.



תראו, כל דבר שאנחנו נעשה בתקשורת עם כל בן אדם יביא לתגובה רגשית כלשהי. מה שאנחנו רוצים להבין ולהתעמק בו יותר זה שני פרמטרים:


עוצמת התגובה הרגשית וסוג התגובה הרגשית - זהו למעשה השורש של כל תקשורת בין אישית.


אם המשפט הוא הפרי, אז הרגש שרציתי ליצור בעזרת אותו המשפט הוא השורש שלו.





מה שקורה עם הרבה גברים זה שהם רוצים משהו אחד ובעקבותיו הם עושים משהו בתקשורת עם בחורה (על מנת לקבל את אותו הדבר שהם רוצים) ולבסוף התוצאה שהם מקבלים היא הפוכה לגמרי מהכוונה המקורית שלהם. (הפתעה!)


זה כמו שהייתם רוצים לקבל גזר, אבל הייתם שותלים בתוך האדמה זרעים של בצל.


מה שאנחנו רוצים להבין לעומק בתקשורת עם נשים זה איזה זרעים לשתול כדי לקבל את הפירות שאנחנו רוצים כתוצאה מהאינטראקציה.


באופן אידיאלי אנחנו רוצים לשלוט (או אם להיות יותר מדויק להשפיע) על העוצמה וסוג התגובה הרגשית של בחורה בהתאם לרצונות שלנו (כל עוד זה מסתנכרן עם הרצונות של אותה הבחורה כמובן).



אנחנו יכולים לעשות את זה בעזרת מספר כלים שאתם הולכים להכיר בבלוג זה.



  1. יצירת מתח



דרך מאוד יעילה בכל מה שקשור ליצירת רגש אצל בחורה זה ליצור מתח באינטראקציה.



מתח = אתגר מסוים שאתם יוצרים מיוזמתכם בתקשורת עם בחורה.


"למה שארצה ליצור אתגרים בתקשורת עם בחורה? היא כבר תדאג לזה גם ככה." - שאלה לגיטימית שיכולה להעלות אצל חלקכם.



חשוב להבין שאנחנו גברים, ואנחנו נבחר בחורה בעיקר דרך הנתונים הויזואליים (לפחות זה ישחק את התפקיד העיקרי בבחירה הראשונית), כאשר הבחורה ברוב המוחלט של המקרים תבחר גבר בעיקר מתוך ההיבטים התנהגותיים שלו.





אחת מתכונות האופי המושכות ביותר בגבר, שנשים הכי מתרשמות ממנה זו היכולת להכיל מתח - היכולת להתמודד מול אתגר מסוים ולשמור על קור רוח בסיטואציה מאתגרת.


זאת הסיבה שבגללה בגיל צעיר (כשעוד אין מודעות להשלכות) הבנות ברמה האינסטקטיבית ימשכו יותר לבנים שיריבו הרבה בבית הספר - גבר ששם את עצמו שוב ושוב במצב סכנה ואפילו נהנה מזה (!) ימשוך את תשומת הלב של הבחורה אפילו שהתנהגות שלו היא ברמת ההיגיון הרסנית.


מהסיבה הזו אתם רוצים לייצר מתח מסוים בתקשורת עם הבחורה. אתם רוצים לשדר לה שאתם בדיוק הגברים שלא מפחדים להיות בסיטואציה מעט מלחיצה ומאתגרת.


עצם זה שאתם תהיו בסיטואציה בעלת מתח מסוים יהיה מורגש לכל בן אדם, זאת הסיבה שיש כל כך הרבה רגעי מתח בסרטים שהבמאים משיגים אותם בעזרת שינויי מוסיקה, הפסקות בין הסצנות או בסדרות למשל, כאשר הפרק מסתיים בשיא המתח כדי שתרצה לראות את הפרק הבא.


ברגע שהגבר יוצר מתח, זה לא רק יהיה מרגש אלא זה ממש יצור משיכה אינסטינקטיבית כלפיך אצלך הבחורה


דרכים מעולות ופשוטות ליצירת מתח בשיחה עם בחורה:


לא לענות לה ישר - זה יכול לעבוד גם בהודעות וגם בשיחה פנים אל פנים.


לדוגמא: הבחורה יכולה לשאול אותך שאלה ובמקום לענות לה ישר, אתה פשוט תסתכל עליה כמה שניות ותחייך.


בהודעות זה יכול לבוא לידי ביטוי בכך שהבחורה תראה אותך מחובר ועדיין לא ענית לה.


אם לא תהיה מחובר היא פשוט תחשוב שאתה לא זמין כעת, אבל אם היא תראה "וי" כחול ואותך מחובר במשך כמה דקות כשאתה לא מתייחס להודעה שלה זה יצור מתח מסוים בשיחה, וזה לגמרי יכול להפוך להיות חיובי עבורך.


חשוב להדגיש שהרבה גברים משחקים את המשחק הזה של לא לענות ישר ממקום לא נכון בכלל - מתוך פחד לצאת נידיים (נזקקים)


מדי פעם, לענות מהר להודעה שלה מיד כשאתה רואה אותה לא יעשה אותך נידי (נזקק)


להפך, זה טבעי לגמרי לענות ישר לבחורה שמוצאת חן בעיניך כי אתה באמת רוצה לדבר איתה. לכן, לרוב אתה כן רוצה להיות זמין בשבילה ולעיתים אתה יכול להרגיש חופשי "להתעלם" מההודעה שלה בזמן שאתה מחובר ל5-10 דקות ותראה איך היא מגיבה :)






ניתן להוסיף שתיקות מביכות - אלמנט נוסף שהרבה גברים מפחדים ממנו או מבצעים אותו בצורה קריפית ולא נכונה.


תקשורת - מתרחשת לא רק בפאן הורבאלי. כלומר גם כשאתם לא מדברים אתם עדיין מתקשרים, פשוט התקשורת נהיית רגשית יותר.


לכן כשאתם פתאום לוקחים כמה שניות הפסקה בתקשורת ופשוט מסתכלים אחד על השני אתם יוצרים המון מתח בשיחה ותוכלו גם להוסיף פלירטוט בעזרת הבעות פנים שלכם (שעל זה תכף נדבר)


השפה שאתם משתמשים בה גם היא כלי ליצירת משיכה אנרגטית.


דיברנו כבר על יצירת אתגרים באינטראקציה ולמה זה דבר יעיל לעשות. מהסיבה הזאת אתם רוצים לעיתים להוסיף גם שפה שתאתגר את הבחורה, שפה קיצונית או היבטים הרפתקניים בשפה שלכם.


שפה מאתגרת: "אם תתנהגי ככה אנחנו נפרד" / "אני אאסוף אותך ב20, תהיי למטה ב19:58 בבקשה"


שפה קיצונית: "את הדבר הכי מטורף שהיה לי" "אני שונא אותך" או "אני מת עלייך"


שפה הרפתקנית: "מחר אני ואת יוצאים למסע שלא נשכח בחיים"


חשוב לדעת לשלב את ההיבטים הורבאליים האלה בטון הנכון ובסיטואציה המתאימה, הדגש פה הוא שהבחורה תבין שהשיחה מתרחשת ברוח שנונה וקלילה אך עדיין קשורה למציאות ולמה שקורה ביניכם.


למשל, זה שאתם תצאו למסע בלתי נשכח אתם יכולים להגיד גם לפני הדייט בארומה וזה אפילו יהיה משעשע לבחורה לגלות שלזה התכוונת. ולגבי זה שהיא תחכה לכם ב19:58 היא כמובן לא אמורה לקחת ברצינות כי אתם יכולים להוסיף גם משהו בסגנון של - "ב20:01 אני נוסע לבד". היא תבין שאתם צוחקים, אבל גם תבין שלא כדאי לה לאחר בכל זאת ;)



עוד על יצירת מתח בתקשורת עם הבחורה אנחנו מלמדים בצורה עמוקה ומפורטת במסגרת הקורס הכי מקיף שלנו - "חמשת השלבים", קורס שעזר כבר למאות גברים להפוך לגברים מושכים ולצאת לדייטים עם בחורות איכותיות באופן קבוע. אתה מוזמן להשאיר את הפרטים שלך כדי לקבל את כל המידע על הקורס.



2. טון הקול והבעות פנים



אין לכם מושג כמה משיכה אתם יכולים ליצור רק בזכות זה שתדעו להשתמש בשרירי הפנים ומיתרי הקול שלכם בשיחות עם נשים.


אם אתם רוצים לראות דוגמה קיצונית של זה - תראו את הסרטים של ג'ים קרי. (Jim Carrey)





ככה יצא שמגיל קטן ואחרי זה דרך מסגרות כמו בית ספר, צבא וכד' לימדו אותנו שברוב המקרים זה לא טוב להביע רגש ותקשורת בחברה אמורה להיות מונוטונית ומתונה.


זה מביא לשלל בעיות בהבעה עצמית, אנרגיה מינית חסומה ולאנשים מסוימים אפילו ללחץ יתר (עקב חוסר ביטוי וכתוצאה מכך בעיות פסיכולוגיות).


אבל אותנו מעניין להבין שאם אנחנו רוצים שיותר בחורות יימשכו אלינו אנחנו רוצים לשנות את התפיסה שלנו לגבי תקשורת.


אני יכול להגיד בדיוק את אותו משפט עם הבעת פנים שונה לגמרי ועם טון דיבור שונה והמשפט יכול לקבל משמעות שונה לחלוטין.


מה שניתן להסיק מזה הוא שהחלק המילולי של התקשורת הבין אישית הוא בכלל אינו דומיננטי.

דברים שאני ממליץ לכם לעשות על מנת לשפר את היכולת שלכם לפלרטט עם הבעות פנים וטון הדיבור שלכם:



1. תתחילו באופן מודע לשחק עם עוצמת הקול שלכם בשיחות חולין עם אנשים. לפעמים תעלו את עוצמת הקול שלכם ב10-15% ולפעמים להפך תדברו חלש יותר.

תשימו לב לאיך שאנשים מגיבים. תעשו את זה בצורה לא בולטת כדי שזה יעבור "מתחת" לראדר ואנשים לא יבינו שאתם עושים עליהם תרגיל כלשהו, תעשו הקשר בין השינויים בעוצמת הקול לבין שמה שאתם מספרים.


2. תתחילו לעשות מסאג' לשרירי פנים שלכם כל בוקר מול המראה, תעשו קצת פרצופים מול המראה. אם אתה גבר ממוצע כנראה שאתה לא משתמש ברוב שרירי הפנים שלך במהלך היום וחבל כי יש לשרירי הפנים שלנו יכולת להפעיל אותנו רגשית.


תחשוב על זה - אתה באמת משתמש בשרירי פנים שלך ברגעים ממש מרגשים כמו למשל אורגזמה או ניצחון של הקבוצה האהובה שלך בכדורגל. מכך נובע שאם תפעיל את שרירי הפנים שלך גם ביום יום, זה אוטומטית יפעיל אצלך רגש מסוים ורגש זה דבר מדבק לגמרי ולכן תוכל לרגש את הבחורה בקלות.





3. לבוש ויצירת מרחב



לפני שאסביר לכם על השפעת הלבוש והמרחב על יצירת המשיכה כלפיכם מצד הבחורה, אני רוצה להכיר לכם מושג חדש שלא מקבל מספיק תשומת לב בעולם הדייטינג - משיכה עקיפה.


משיכה ישירה זהו סוג של משיכה שנוצרת במהלך תקשורת ישירה עם הבחורה.


עשיתם משהו - היא הגיבה לכך וזה יצר משיכה.



משיכה עקיפה לעומת זאת, זה סוג של משיכה שנוצרת כתוצאה מכך שבחורה שמה לב למשהו שעשיתם שלא בהכרח קשור אליה.



לדוגמה: בחורה שמה לב שעזרתם לאישה זקנה לעבור את הכביש. לא עשיתם משהו ישיר כלפי הבחורה עצמה אבל זה כן הוסיף לכם נקודות זכות.


או למשל בחורה רואה אתכם מרצים על משהו. אתם אפילו לא חשבתם על להרשים בחורות בזמן ההרצאה אבל בחורה שהייתה בקהל יכולה בקלות להימשך אליכם עצם הסטטוס שאתם מייצגים.


מאותה סיבה אגב, ברמנים כל כך מוצלחים עם בחורות.





מה שחשוב לזכור - משיכה עקיפה זהו כלי מאוד עוצמתי שבהרבה מקרים יהיה חזק יותר ממשיכה ישירה.


החדשות הטובות הן שכדי ליצור משיכה עקיפה אתם לא חייבים להיות מרצים או ברמנים - אפשר ליישם את העיקרון הזה בעזרת דברים יומיומיים יותר כמו למשל הבגדים שלכם.


אלמנטים בולטים מסוימים בבגדים שמצד אחד יבלטו לעין של הבחורה ומצד שני לא יראו כמשהו מתאמץ מדי ורצוי שאפילו ייצגו את האישיות שלכם - לגמרי יעשו את העבודה.


אם אתם אנשים אנרגטיים ובולטים בהתנהגות שלכם תוסיפו יותר פריטים צבעוניים ללבוש שלכם - צעיף צבעוני, כובע, תיק מגניב או שרוכים בצבעים שונים בנעליים.


דברים מהסוג הזה ישדרו מסרים חיוביים לבחורה ויכול מאוד להיות שחלק מהבחורות יגשו ויתחילו איתכם מיוזמתן רק בעקבות הלבוש שלכם.


אם אתם טיפוסים רציניים יותר, אתם לגמרי יכולים לייצג את זה בצורה אטרקטיבית דרך הלבוש - שעון יפה, מכופתרת שיושבת עליכם טוב ותיק עור או דמוי עור מגניב וחגורה בולטת יכולים לשדר את הסטטוס שלכם לבחורה וגם לא להוות קונטרסט (ניגוד) חזק מדי לאישיות שלכם.





תזכרו, מספיק פריט לבוש מיוחד אחד בלבד , כדי ליצור משיכה עקיפה חזקה יחסית עם הבחורה וזה יכול לגמרי לשמש אתכם בתקשורת ישירה איתה וקידום עניינים. הנה דוגמה לפריט לבוש מיוחד שהיה עולה כנושא שיחה נפרד בכמעט כל שיחה שלי עם נשים, טבעת. אני זוכר שהייתי הולך ברחוב ומספר פעמים כמה בחורות ניגשו אליי והתחילו איתי שיחה על הטבעת הזו מיוזמתן.





זה כמובן המשיך לשיחות היכרות וקידום עניינים מהצד שלי...




הסביבה שבה אתה והבחורה מתקשרים חשובה לא פחות



כמובן שאם התחלת עם בחורה ברחוב אז אין לך השפעה על המרחב בו ניגשת אבל אם לצורך העניין אתה מביא בחורה לבית שלך או אפילו לאוטו שלך אתה אמור לשאול את עצמך את השאלה הבאה: "מה היא חווה כשהיא נמצאת פה, האם המרחב שאליו אני מכניס אותה עוזר לי או להפך מקשה עליי ליצור איתה משיכה?"


לגבי האוטו אני חד משמעית יכול להגיד לך שאתה תעשה לעצמך טובה ענקית אם האוטו שלך יהיה נקי גם מבחוץ וגם מבפנים ויריח טוב.


לגבי דירה יש לך כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפוך את הדירה שלך לכלי אפקטיבי ליצירת משיכה.


אני לא אתחיל להיכנס איתך פה לפרטים עיצוביים אבל כן אתן לך כמה עצות שהם לדעתי חובה לכל גבר רווק.


א. תאורה נמוכה בנוסף לתאורה עיקרית אתה רוצה שתהיה לך תאורת לילה מיוחדת בדירה. גם בסלון וגם בחדר שלך.


אלו אמורים להיות צבעים מסוימים (בדרך כלל משחק בין כחול, סגול ואדום), לא עוצמתיים מדי אבל עדיין כאלה שמאפשרים לה לראות את הדירה ואותך כמובן.





כשאתה מביא את הבחורה לבית שלך אתה רוצה לשנות את התאורה מתאורה עיקרית לתאורה נמוכה לאחר כמה דקות כדי ליצור אווירה נעימה יותר.


ב. אתה רוצה להשקיע במיטה. כשמדובר בסקס ראשון עם בחורה השאלה העיקרית היא איך אתה מביא את הבחורה למיטה. ברגע שבחורה כבר על המיטה יחסית קל לקדם עניינים.


כל עוד זה לא קרה אתה עדיין צריך לשבור את הראש ולחשוש שיכול להיות שזה בכלל לא יקרה היום.


זה יכול להקל עליך משמעותית אם המיטה שלך תהיה מזמינה. כן, חד משמעית שווה להשקיע כמה אלפי שקלים במיטה שתהיה יותר מזמינה מסתם בסיס מיטה סטנדרטי.





מעבר לזה רצוי שיהיה מזרון עבה וכזה שאתה יכול אפילו להשוויץ בו ולהזמין בחורה רק לנסות לשכב עליו כי זה תחושה פנטסטית.


כמובן גם הסדינים זהו חלק חשוב מהחוויה, חשוב שהמיטה תהיה מסודרת ובדרך כלל אתה לא יכול לטעות עם צבעים חלקים של סדינים וכמובן כאלה שיהיו מבד איכותי, נעים ורך למגע.


לא רק שיהיה לך משמעותית קל יותר להביא בחורה למיטה במצב הזה, הבחורה גם תרגיש הרבה יותר נעים וכיף לשכב איתך על מיטה נוחה ומושקעת וגם יהיה לה חשק רב לחזור אליך שוב, ושוב ושוב.


ג. ציורים ותמונות


ממליץ לך שיהיו לך ציור אירוטי אחד או שניים בדירה שבצורה תת מודעת ישדרו לבחורה שזה מרחב בו היא יכולה להיפתח מינית. חשוב שאלו לא יהיו ציורים פורנוגרפיים או בוטים מדי כי זה יכול לעשות את האפקט ההפוך ולסגור את הבחורה רגשית.


דברים כמו ערום מרומז או סצנה אירוטית מסרט כלשהו או פשוט ציור עם צבעים כמו אדום או כתום יכולים לגמרי ליצור מרחב מיני יותר ומושך יותר עבור הבחורה.






טיפ אחרון להיום


אם אתה מתחיל עם בחורה ברשת חברתית - תתייחס לפרופיל שלך כמו מרחב מסוים שיכול או ליצור משיכה עקיפה חזקה עם הבחורה ואז המצב שלך יהיה ממש טוב, או להפך - לעבוד נגדך.




לסיכום אני רוצה שתזכור


לפני הכל כדי להיות גבר מוצלח עם נשים עליך להיות גבר איכותי בעל אורח חיים שמכוון לצמיחה והתפתחות בכל התחומים כולל תחום הדייטינג. מה שדיברנו עליו פה אלו הם אלמנטים חזקים ויעילים ליצירת משיכה שיכולים לשמש אותך מעולה במידה ואתה מגיע ממקום של צמיחה והתפתחות אישית ולא מתוך נואשות ונידיות.



אם אתה רוצה ללמוד איך ליצור שפע בחיים שלך, לדעת איך ליצור משיכה חזקה עם בחורות איכותיות..


להוביל את השיחה מההיכרות הראשונית לדייט ולאחר מכן גם לסקס (או שפשוט יש לך שאלה כלשהי שהיית רוצה לשאול על משהו מסוים מהבלוג הזה או באופן כללי על הצלחה עם נשים ועולם הדייטינג)..


תרגיש חופשי להתייעץ איתנו ותשאיר את הפרטים שלך לשיחת ייעוץ חינמית לגמרי ואחד מאנשי הצוות שלנו ישמחו לעזור לך !




946 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page