top of page
חיפוש

איך להתחיל עם בנות חלק ב'

עודכן: 7 באפר׳ 2022



אם תיישמו את הטיפים שאנחנו כותבים פה אתם תשדרגו את יכולות הפיקאפ שלכם לפחות פי שתיים ותשיגו יותר טלפונים ויותר דייטים מאי פעם!

אז הנה הם סיכמו בשבילכם חלק נוסף מהטיפים שאנחנו והמתאמנים שלנו מיישמים באופן קבוע כדי להכיר נשים בכל מקום ולשפר את סיכויי ההצלחה איתן פי כמה:

1. כמו שכתבנו בפוסט הקודם- אנחנו נדגיש זאת שוב, תהיה מוכן להתחיל עם בנות בכל מקום- סופר, אוטובוס, רכבת, רחוב וכו'...

יש הרבה נשים שרוצות להכיר בחור חמוד, והן מסתובבות במקומות שגברים רק מסתכלים עליהן אבל לא מתחילים איתן. גם לבנות בסופר יש טינדר בפלאפון. גם לבנות באוטובוס יש אוקייקיופיד.

הן רוצות להכיר בחור והסיטואציה הכי טובה להכיר היא פנים מול פנים ולא דרך אפליקציות.

למען האמת, את הבנות הכי מדהימות שיצא לנו להכיר הכרנו דווקא במקומות לא שגרתיים- אוטובוס, רחוב וכו'... אתה באמת רוצה להגביל את היכולת שלך להכיר את אשתך לעתיד רק באינטרנט ובמועדונים?

או שאתה רוצה שאשתך תהיה איכותית ותוכל להכיר אותה בכל מקום מבין שפע של נשים.

אם זה מה שאתה רוצה – תתחיל להכיר נשים בכל מקום.


2. נשים אוהבות שמתחילים איתן- כל עוד אתה יודע איך לעשות את זה, כלומר ניגש בצורה שמאימה לסיטואציה עם הבנה חברתית בסיסית בנות לא ירגישו מוטרדות מזה שאתה ניגש אליהן. להיפך, אתה תעשה להן את היום! אז תוציא מהראש שלך את המחשבה הזו של "מה אם אני אטריד אותה?" "מה אם אני מפריע לה?" כשאתה חושב ככה אתה בעצם אומר- "אני לא מספיק טוב בשבילה, היא הולכת למקום מסוים וההליכה יותר חשובה ממני" או "היא באמצע קניות, הקניות שלה יותר חשובות ממני". אם אתה גבר איכותי ואתה מאמין שאתה מסוגל להעניק לבחורה שמולך המון ושהיא תשמח להכיר אותך אז מחשבות כמו "אולי אני אטריד אותה" לא יכנסו לך לראש. המחשבות יתחלפו ב"וואו היא נראית מעניינת, יש לה מזל שהיא הולכת פה היום כי יש לה צ'אנס להכיר בחור מעניין".

בנימה זו נוסיף שאם אתה לא מאמין שאתה בחור איכותי, יש לך עבודה עצמית לעשות כדי להתפתח ולהפוך לבחור איכותי שבנות ירצו להכיר. נשמח לעזור לך בזה – צור איתנו קשר.

3. המטרה שלך בפתיח היא להיות כמה שיותר כיפי- להיות כמה שפחות מרתיע. תשים לב איך אנשי מכירות ניגשים / איך הומלסים ניגשים / איך אנשים שרוצים ממך משהו (בד"כ זה כסף) איך הם ניגשים אלינו ואיך אנחנו ישר מנפנפים אותם. זה קורה בגלל שאותם אנשים ניגשים אלינו במטרה להשיג משהו מאיתנו וזה אוטומטית מרתיע אותנו. אנחנו לא רוצים שייקחו מאיתנו משהו, אני רוצים דווקא לקבל. איש מכירות טוב ידע לגשת אלינו ולהציג לנו את המוצר שלו בצורה נעימה ולא לוחצת, יגרום לנו להבין שכדאי לנו לקנות את המוצר שלו ורק אז יציע לנו אותו, הוא יגרום לנו להרגיש שהוא לא בא לקחת מאיתנו משהו ולגרום לנו לקנות ממנו, אלא דווקא לתת לנו משהו ולגרום לנו לקבל את המוצר שלו. אותו הדבר גם אתה- אם אתה תיגש כמו הומלס שרוצה כסף מהבחורה לא משנה מה תגיד לה היא תתעלם ממך. אם תיגש כמו גבר שמאמין במוצר שלו (אתה המוצר) אז לא משנה מה תגיד לבחורה, היא תתעניין.

4. שפת גוף- כדי לגשת באופן שהוא כמה שפחות מרתיע וכמה שיותר כיפי אתה תרצה לגשת עם שפת גוף שמשדרת ביטחון עצמי, נוחות וקלילות. נתחיל מזה שכשאתה ניגש לבחורה אתה רוצה לנסות למשוך את תשומת הלב שלה מראש ולא ליפול עליה משום מקום. אם היא הולכת ברחוב אתה רוצה ללכת טיפה לפניה ולהתחיל לדבר איתה כשאתה טיפה מלפנים, אף פעם אל תיגש למישהי מאחור. הרבה יותר נוח להסתכל קדימה למישהו שמוביל אותנו מאשר אחורנית כלפי מישהו שרודף אחרינו.

מעבר לזה תנסה להיות משוחרר עם הגוף שלך ולא להיות נוקשה. תחשוב על זה, בנאדם שנראה כאילו הוא לא מרגיש בנוח עם הגוף שלו נראה כאילו הוא רוצה לקחת מאיתנו משהו וכבר אמרנו שזה גורם לנו להירתע ממנו ולנסות להתעלם ולברוח. לעומת זאת בנאדם שניגש אלינו והוא קליל עם הגוף שלו מניח עלינו הרבה פחות לחץ ויותר קל לנו לתת לו כמה דקות ולהקשיב לו.

5. טון דיבור- נחזור שוב לדבר על ההומלסים / אנשי מכירות וכו'- הומלס יגש אליך עם טון מתחנחן "בבקשה כמה שקלים", הוא מתחנן לקבל מאיתנו תשומת לב וכסף ולכן הוא גם לא מושך. או שנביא לו כסף ונלך או שנתעלם ממנו, תלוי בבנאדם. איש מכירות ניגש בצורה אסרטיבית מדי וכמעט מכריח אותנו לעצור ולשמוע- זה מציק ואנחנו נרצה להתעלם ממנו גם כן.

אתה רוצה להיות איפשהו באמצע בין שני החבר'ה הללו, אתה רוצה להיות בחור שניגש לבחורה בביטחון עצמי, בחור שיודע מה הוא שווה ולכן לא ניגש עם טון מתנצל כזה של "בבקשה תאהבי אותי, אני לא מזיק", אלא ייגש בטון שמשדר ביטחון- אבל לא יותר מדי ביטחון עד כדי שישמע אסרטיבי כמו איש מכירות שרוצה למכור לנו משהו, אלא טון שמשדר ביטחון עצמי אבל גם רכות מסוימת.


6. אמפתיה- בנות לא רגילות שגברים ניגשים אליהן ומתחילים איתן כמו שצריך במקומות שהם לא בחיי הלילה (מועדונים ופאבים), אלא הן רגילות לזה שגברים מתחילים איתן רק בפייסבוק או בטינדר- לכן הן יכולות לקבל אתכם טיפה בהלם בהתחלה, חשוב להראות לבחורה שאתה מבין אותה ולהראות אמפתיה עם המצב המביך- אתה מספיק חכם כדי להבין שהיא טיפה מובכת ואפילו תגיד לה את זה "שמעי אני יודע שזה לא קורה הרבה היום, אבל זה נדיר שאני רואה מישהי בדיוק בטעם שלי, הייתי חייב לגשת- את מהאיזור?" זה מראה לבחורה שאתה מבין שזה טיפה מביך ומלחיץ, אם אתה מבין את זה כנראה שאתה לא אנס או משוגע וזה מרגיע אותה.

זהו חבר'ה, אלה עוד כמה טיפים בסיסיים שישפרו לכם את התוצאות באופן מיידי אם תיישמו אותם.

מקווים שהתכנים שלנו עוזרים לכם.

תנו בראש!


---


אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה

ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית


--


2,557 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page