top of page
חיפוש

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק?

עודכן: 14 בינו׳ 2019



לפי מה שאנחנו שמים לב, עולם הכרויות באינטרנט בכלל ובפייסבוק בפרט מתחלק לשניים מבחינת גברים.

יש גברים שהולך להם ממש בקלות להתחיל עם בחורות באינטרנט והם מכירים מלא בנות דרך הפייסבוק ויש גברים שלא משנה מה הם עושים פשוט לא הולך להם.

מה שמצחיק זה שלשני הצדדים אין מושג בעצם למה הם מצליחים או לא מצליחים.


אנחנו כותבים את המדריך הזה כי לנו יש עין חדה לכל מה שקשור בעולם הדייטינג ואנחנו יודעים לזהות במהירות מה גורם לגברים שמצליחים להצליח ולאלה שלא מצליחים לא להצליח.

והנה חלק מהממצאים שלנו:


תמונת הפרופיל

אם יש משהו ספציפי שמבדיל בין גברים שמצליחים עם בנות בפייסבוק לבין כאלה שלא מצליחים זה התמונות שלהם. אני לא יכול להדגיש את זה מספיק ולומר שתמונת הפרופיל שלך והתמונות שלך באופן כללי חשובות הרבה יותר מכל המלל שכתוב לך בפרופיל וגם הרבה מעבר למשפטי הפתיחה שלך. לא משנה כמה שנונים הם יהיו.


אתה צריך להבין שאתה חייב לקחת את התמונות שלך ברצינות ולהשקיע בצילום של תמונות איכותיות זמן ואנרגיה.

בנות מקבלות עשרות הודעות מגברים בכל שבוע, אתה חייב להתבלט, אם לא תתבלט באמצעות תמונת פרופיל ממש טובה הבחורה אפילו לא תפתח את ההודעה שלך!

עוד לפני שהבחורה קוראת את ההודעה שלך היא עוברת על תמונת הפרופיל שלך ואז על שאר התמונות כדי לוודא שאתה לטעמה לפני שהיא מגיבה.


אתה לא חייב להיראות כמו דוגמן כדי לעשות תמונת פרופיל מעולה ולמשוך תשומת לב, אבל כן כדאי שתשים רק תמונות שמחמיאות לך ומציגות אותך בצורה טובה.


מדהים אותי לגלות שלא משנה כמה כתבות, סרטונים ופוסטים כתבנו בנוגע לתמונות במדיה החברתית עדיין כל הלקוחות שלנו מפרסמים בפייסבוק שלהם תמונות גרועות נורא.

זה מרחיק מכם נשים.


  • חפש תמונות טובות שלך- לכל אחד יש תמונות טובות קבורות איפשהו בפלאפון או במחשב, תמונה מסויימת מטיול או מהרפתקה מסוימת, בחיפוש קליל במכשירים האלקטרוניים שלך אנחנו בטוחים שתמצא תמונות הרבה יותר טובות ממה שנמצא אצלך בפייסבוק כרגע.

  • תמונות חייבות להיות באיכות גבוהה- תמחק מהפרופיל שלך את כל התמונות באיכות שהיא לא HD לפחות. בעידן של היום בכל טלפון חדיש יש מצלמה מדהימה שעושה תמונות מעולות. כשיש לך תמונות שהן לא באיכות גבוהה אתה משדר לבחורה שאתה לא חדיש וזה נשמע משעמם עוד ממבט ראשון. ואם משעמם לא מספיק אז הם משדרים גם שהם לא משקיעים בעצמם, וכל זה רק בגלל תמונות מטושטשות. אז תמחק את התמונות האלה ותדאג לשים תמונות באיכות גבוהה.

תמונת הפרופיל שלך היא הדבר הכי חשוב בכל הפרופיל שלך וחשוב שתתייחס לזה ככה, התמונה הזו צריכה להיות הכי איכותית והכי טובה כי היא הדבר הראשון שהבחורה רואה. אנחנו ממליצים להשתמש בצלם מקצועי עם מצלמת DSLR ואם אתה לא מסוגל לתקצב לעצמך את זה כרגע אז גם צילום באמצעות פלאפון חדיש במקום מעניין יעשה עבודה מעולה.

  • תבחר תמונות שאתה לבוש בהן טוב- זו גם נקודה שחוזרת על עצמה אצל מתאמנים שלנו, הלבוש שלך זה הרושם הראשוני שאתה מציג, גם באונליין. אם אתה לא לבוש יפה מה אתה חושב שהבחורה תבין מזה?

תיקח טיפים לאופנה מהאינטרנט, תתלבש כמו שצריך ביומיום ותדאג שהתמונות שלך יראו אותך לבוש בצורה מחמיאה.

סלפי מול המראה בלי בגדים לדוגמה לא בא בחשבון, גם אם יש לך גוף יפה, זה פשוט נראה כאילו אתה מנסה למשוך תשומת לב בכוח ולהעביר אותה לגוף שלך וזה ממש לא מושך.

אם אתה רוצה להראות את הגוף שלך וכך להרשים נשים אז תעשה את זה בסביבה שפחות מושכת תשומת לב כמו בים בלי חולצה, ואז זה ייראה אותנטי ואמיתי.

תמיד תחשוב, מה הלבוש שלי אומר עלי?

  • תעצב את התמונות שלך- זו עוד נקודה שאנחנו לא מבינים למה גברים לא מנצלים בכלל, אתה לא חייב להיות מומחה בפוטושופ כדי לעצב את התמונות שלך ולשפר אותה משמעותית. בנות מעצבות תמונות באופן קבוע ובכמה דקות. גם לגברים כדאי. אתה יכול להוריד אינסטגרם ולהעלות לשם את התמונה ומשם לעצב אותה, אפילו עם זה באמצעות המערכת האוטומטית של העיצובים של אינסטגרם. יש המון מדריכים לאיך לעשות את זה.

תעשה לעצמך טובה נוספת ותחתוך את התמונה לגודל הגיוני שיראו אותך מקרוב, יוצא מצב שאנחנו רואים תמונות לא חתוכות ולא ערוכות שהגבר נמצא רחוק ומסביב יש הרבה עצים ודברים לא מעניינים. הדבר הכי מעניין בתמונות הוא אתה - תדאג שיראו אותך טוב ותחתוך את התמונה לגודל שיראו אותך טוב.

  • שיראו את הפנים שלך- התמונות הכי טובות (לפי Okcupid) הן תמונות מקצועיות שרואים את הפרצוף שלך בזמן שאתה מסתכל למצלמה ומחייך, או תמונות שאתה מסתכל לצד ולא מחייך (כמו פפרצי).


מה לכתוב בפרופיל

מבחינת סדר חשיבות אחרי התמונות מגיע מה שאתה כותב ומפרסם על הקיר שלך בפייסבוק, כשאתה שולח לבחורה הודעה היא תרצה להבין איזה סוג של בחור אתה כדי לדעת אם היא מתעניינת בך, אז היא תיכנס לפרופיל שלך ותסתכל.


בתכלס אתה רוצה שהפרופיל שלך יציג בחור קליל וכיפי שמסתכל על החיים בצורה חיובית ויש לו חברים וחיים מעניינים. אתה רוצה להימנע מכל דבר שעשוי להוות 'איום' או 'הפחדה'.


  • תמיד תהיה חיובי- אגואיזם, נרקיסיזם, ציניות, שליליות וכו' אלה דברים שממש מרחיקים נשים ואתה רוצה להימנע מזה.

  • אתה רוצה לגרום לבנות להתחבר לחיים שלך וללייפסטייל שלך ולרצות לקחת חלק מהם, אז תדאג להיות חיובי ולהציג את החיים שלך בצורה תשוקתית.

  • אל תקלל ותשתמש בשפה בוטה- זה לא הופך אותך למגניב, להפך, זה מוריד להרבה בנות כי הן חושבות שזה מעיד על חוסר אינטליגנציה. אתה רוצה להציג רושם חיובי אז אל תקלל יותר מדי בפרופיל שלך.

  • תשתף על דברים מעניינים שקורים לך ביומיום- תשתמש בפלטפורמה הזו כדי לשתף על החיים שלך ועל כמה שכיף לך בהם, אתה יכול גם לפרסם סיפורים בפייסבוק עכשיו ולהשתמש גם בפלטפורמה הזו כדי להציג את עצמך ולשתף מעצמך לעולם. אתה תגלה שאם תשתמש בזה נכון בנות אפילו ישלחו לך הודעות.

  • תפחית עם שיתופים- של סרטונים מדפים אחרים או פרסומות כאלה ואחרות- זה לא מעניין. ואם אתה מפרסם משהו או משתף משהו של מישהו אחר תכתוב מה אתה חושב ומרגיש כלפי הפוסט הזה.

  • תדבר על רגשות ולא רק על עובדות- אם קראת מדריכים שונים שלנו בעבר אז אתה כבר יודע שגברים ונשים חושבים בצורה שונה, גברים אוהבים עובדות ונשים אוהבות רגשות. אם אתה תכתוב דברים עם רגש ולא רק עובדות אתה תבדיל את עצמך מהמון גברים ותבליט את עצמך. אתה תגרום לבנות להתחבר רגשית לדברים שאתה כותב. מה מניע אותך? מה נותן לך מוטיבציה? מה גורם לך לאכזבה עמוקה? מה גורם לך לשמחה ממש גדולה?

  • תהיה 'הקונה' ולא 'המוכר'- אף אחד לא אוהב שמנסים למכור לו, גם נשים לא אוהבות את זה שגבר מנסה למכור את עצמו להן. גבר שכל הפרופיל שלו נראה כאילו הוא מנסה להשיג בחורות ו/או מתחנן לתשומת הלב שלהן דוחה נשים. תהיה הבחור שמאתגר את הבחורה ובודק אם היא בכלל מתאימה בשבילו.

תבין איזה סוג של בנות מושכות אותך ותכוון לבנות האלה, תבדוק אם הן מתאימות לקריטריונים שלך. תבנה את הפרופיל שלך ככזה שימשוך אליו את הבנות הנכונות ולא כל בחורה.


מה לכתוב כהודעה ראשונה? משפט פתיחה לפייסבוק? איך להמשיך את השיחה?

אנחנו מצאנו שמשפטי הפתיחה שמביאים הכי הרבה תגובות מכילים את הדברים הבאים:

  • בדיחה / פלרטוט / עקיצה פלרטטנית

  • מחמאה כנה

  • שאלה פתוחה ורגשית

זה עובד בצורה שאפילו לא תצטרך להשקיע יותר מדי, תוכל כבר לשלוח הודעה ראשונית תוך 5 דקות.


  • תוסיף אותן לחברים לפני שאתה שולח הודעה- אם היא רוצה להכיר אותך והיא פנויה להכרות כרגע היא תאשר אותך וזה ישאיר לך פתח לשלוח הודעה ראשונית אחרי ש"קיבלת אישור". אתה רוצה להבין שהאישור יתבסס נטו על איך שהפרופיל שלך נראה ולכן כדאי מאוד שתעשה את מה שכתבנו למעלה ותדאג שהפרופיל שלך ייראה מאוד טוב.

  • אל תעשה "העתק - הדבק"- תשקיע בכל פרופיל כמה דקות כדי להיכנס אליו, לבדוק אותו ולחשוב אם הבחורה הספציפית הזו בכלל מתאימה לך. אם החלטת שכן אז תכתוב הודעה שלדעתך תמשוך את תשומת הלב שלה על סמך התמונות שלה או הפוסטים.

  • תחמיא לה ותוסיף שאלה- אנחנו אוהבים לתת מחמאה כנה על תמונת הפרופיל של הבחורה ולשאול שאלה מסויימת שתגרום לה לענות. "אני אוהב את זה שאת מחייכת בכל התמונות, מה את עושה שגורם לך לחייך כל הזמן?"

  • זה משחק של מספרים- אני לא מכיר גבר שמקבל יותר מ50% תגובות על ההודעה הראשונה שלו. גם ההודעות הכי טובות נתקלות בלא מענה. אתה רוצה להשקיע בכל פרופיל כמה דקות ולבחון אותו, ואתה רוצה להשקיע בכמה פרופילים כאלה בשבוע, גבר שלא מתחיל עם הרבה בנות נשאר בלי כלום. היינו ממליצים שתשלח הודעות ל-10 בנות בשבוע, ותראה מי מתוכן עונה לך ואז תבדוק מי מהן מעניינת אותך, אבל אתה כן רוצה להתחיל עם כמה בנות ולא להיצמד לבחורה אחת. גם בשביל תרגול וגם בשביל להביא תוצאות.

  • תשאיר את ההודעות קצרות- טעות של הרבה גברים זה שהם שולחים הודעות ארוכות מאוד, זה מעיד על ניסיון להרשים ועל זה שאין לך שפע של בנות, זה מעיד על זה שאתה משקיע בה המון זמן ואין לך כנראה משהו חשוב יותר לעשות בחיים כרגע. אתה רוצה להשאיר את ההודעות כמה שיותר קצרות וענייניות, וכשהבחורה עונה לנסות ולהתאים את האורך של ההודעה שלך לאורך של ההודעה שלה.

  • תבדוק שגיאות כתיב לפני שאתה שולח- לפעמים בגלל ההתרגשות והזריזות אנחנו מפספסים מילה או טועים באיות, צריך להבין שבהודעות לעומת במציאות כל טעות עולה לך בהמון נקודות ולכן אתה רוצה לנסות ולהימנע מכמה שיותר טעויות, שגיאות כתיב זו טעות קריטית.

  • הודעות צריכות להיות קלילות וכיפיות- אל תיכנסו לקרבות אגו, אל תנסו להגיד דברים שנונים במיוחד, אל תנסו להעליב את הבחורה כדי לגרום לה להתייחס אליכם, פשוט תשאירו את השיחה קלילה וכיפית. שיחה כזו שיהיה כיף לשני הצדדים להשתתף בה.

  • תנו לה משהו לענות עליו- תסיימו כל משפט בשאלה מסויימת או במשהו שהבחורה יכולה לענות עליו, אל שלחו משפטים סגורים ותצפו לתגובה טובה.

  • תניח הצעות לטלפון ופגישה מוקדם יחסית ! זו נקודה חשובה מאוד ואנחנו חייבים להדגיש אותה. הרבה גברים מתכתבים עם בחורות ימים על גבי ימים והם הורסים את כל המתח והציפייה, מסתכנים בלהיכנס לאזור הידידות וגם מבזבזים המון זמן ואנרגיה על ההתכתבות, זה לא מוסיף כלום.

אתה רוצה לזכור שהמטרה של התכתבות היא להגיע לפגישה ולכן ההצעה לפגישה צריכה לבוא יחסית מוקדם.

אנחנו מבקשים מספר טלפון כבר אחרי פחות או יותר 5-7 הודעות ובווצאפ אחרי 5-7 הודעות כבר מציעים להיפגש. כמובן שזה תלוי באיך הבחורה מגיבה אלינו ולפי זה נחליט כמה הודעות לשלוח לפני שאנחנו מניחים הצעה לטלפון או לפגישה, אבל בממוצע זה מה שקורה.

אתה לא רוצה להתכתב עם הבחורה הרבה זמן אלא אתה רוצה להניח הצעה להיפגש בהקדם.

תניח שהבחורה כבר רוצה להיפגש איתך ואל תנסה לשכנע אותה לעשות את זה. כשאתה מניח את ההצעה חשוב שהיא תיעשה בצורה ישירה וכיפית וכאילו אתה כבר מאמין שהיא תזרום עם זה.

"חחח יואו את מצליחה להצחיק אותי, אנחנו צריכים להמשיך את זה על יין/קפה, מה התכניות שלך למחר בערב?" אם אתה רוצה עוד פרטים בנוגע לאיך להתכתב עם בחורה עשינו על זה סרטון בערוץ היוטיוב שלנו.


 

אם אתם רוצים לשפר את היכולות שלכם עם נשים ברשתות החברתיות: טינדר / פייסבוק / אוקיקיופיד וכו'...

תלמד ממיכאל, שבתקופה הכי עמוסה שלו עדיין הצליח לצאת ל-3 דייטים בשבוע.

"איך להצליח עם בנות באינטרנט"

1,095 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page