top of page
חיפוש

איך להצליח עם בנות בפייסבוק ובאינסטגרם- מאונליין לדייט

עודכן: 26 בינו׳ 2021


רשתות חברתיות משחקות תפקיד גדול בחיי הדייטינג של הזמנים המודרניים.

הן בעצם כמו מעין 'כרטיס ביקור' עבור כל אחד מאיתנו.

אבל יש קאץ'...


יתרון וחסרון - אפשר לגרום לדברים להיראות ממש טוב דרך שימוש נכון.




היתרון- אתה יכול להציג את עצמך באור מאוד מעניין ומושך.


ומצד שני ככה גם הבחורה שמולך- שעלולה לא רק "לייפות" את המציאות, אלא ממש לזייף אותה.


לכן חשוב להישאר אמיתיים וללמוד להשתמש בפרופילים האלה נכון- לטובת שני הצדדים.


אז נכון, אנחנו תומכים מאוד ביצירת תקשורת פנים אל פנים,

אבל אי אפשר להתעלם מהמקום של האונליין- חשוב להיות בעניינים, ולדעת איך להשתמש בפלטפורמות האלה נכון כדי להכיר נשים שאתה רוצה ולצאת איתן לדייטים.


החיים נותנים לנו לימונים- לא נעשה מהם כבר לימונדה? :)



אלה הדברים שאתה חייב לדעת והולכים לשדרג את הפרופיל שלך לשלב הבא:


1. פרופיל אסתטי הבחורה שרואה אותך לראשונה, לרוב תקבל את הרושם בעיקר בהתבסס על המראה שלך- הלבוש, היציבה, הבעות הפנים ושפת הגוף. ככה גם באונליין.

איך הפרופיל שלך נראה מבחינה אסתטית גורם לה לגבש דעה ראשונית מסויימת עליך. תדאג שהתמונות יהיו נקיות, מעניינות, ובצבע. באינסטגרם יש יותר מקום למשחק מבחינת הקו העיצובי והצבעים ואפשר להשקיע בעיצוב הפיד, ב"היילייטס" וביוגרפיה מעניינת שתופסת את העין.

בפייסבוק אפשר פשוט לדאוג לתמונת נושא יפה, ותמונת פרופיל ברורה ואיכותית שמראה את הפנים שלך בצורה ברורה. אלא אם כן יש לך מסר מסוים אחר שאתה רוצה להעביר- ואז יש מקום לתמונות שונות- שכוללות את כל הגוף או נופים שונים. למשל כדי להציג תחביב מסויים שהוא חלק בלתי נפרד ממך, אפשר לשים בתמונת הפרופיל תמונה שלך בפעולה- כמו למשל גלישת גלים. דוגמה ל"היילייט" מעוצב ותמונת פרופיל שמעבירה מסר:





לי אישית יש תחושה שאני רוצה להעביר דרך התמונה שנמצאת אצלי בפרופיל- ולכן הדגש הוא פחות על הפנים- אלא יותר על מנח הגוף והמסר שאני משדרת.


לא כל התמונות חייבות להיות מקצועיות. אבל חשוב שיהיו ברורות ולא מטוטשות או רק סלפי. תפנה לחבר או לצלם ותדאג לך לתמונות יפות ונקיות. ובו זמנית תוכל גם לשלב תמונות סלפי ותמונות עם חברים- מה שמוביל אותי לנקודה הבאה.



2. פרופיל מגוון


בגלל שאתה אדם מעניין ועסוק- יש לך המון תחביבים ודברים שאתה נהנה להתעסק בהם. תציג את זה!


חשוב שהפרופיל שלך יכלול מגוון של צדדים וביטויים לאישיות שלך. נסה להכניס כמה שיותר תיעוד של דברים שונים ומעניינים שאתה לוקח בהם חלק- ככה שהבחורה שתיכנס לפרופיל שלך תוכל להכיר אותך יותר ואפילו להסתקרן לגביך- שלב תוכן ממגוון תחומים.


אתה יכול לפרסם פוסטים על העבודה שלך (אם אתה אוהב אותה ונלהב לגביה), על התחביבים שלך, תמונות עם חברים ותמונות מטיולים.

בפייסבוק יש יותר מקום לתוכן כתוב והבעת דיעה. שם, תוכל לשתף פוסטים או סרטונים שאתה מסכים איתם או מביעים את העקרונות שלך ומעודדים דיון מעניין. בתור בחורה שחשוב לה משיכה אינטלקטואלית, אני יוצאת עם גברים בעיקר דרך פייסבוק, כי שם יש לי חשיפה לדעות שלהם, לתוכן קצת יותר עמוק מאשר באינסטגרם. אני מצליחה להכיר את האישיות שלהם ואת תפיסת העולם דרך כל מיני דברים שהם מפרסמים ותגובות שהם משאירים.


לכן, אם אתה אדם שחשוב לו המשיכה האינטלקטואלית כמוני, אני מאוד ממליצה להשקיע בפייסבוק. תשתף מדי פעם פוסטים מעניינים ותעלה דיונים חברותיים. אפשר גם לשתף פוסטים מצחיקים והומוריסטיים- זה מעיד על חוש הומור וזה מדהים!

דוגמות לפוסטים מהאינסטגרם והפייסבוק: מצחיקים/ מעוררי דיון/ פוסט דעה


כל אלה, מראים אישיות, ומביעים אופי או ערכים מסויימים.

הכל מתקבל- משטויות ובדיחות הזויות (לא יותר מדי) ועד פוסטים עמוקים- תלוי מי אתם ומה תרצו לשדר.






כמובן תשמור על כמות הפוסטים והתוכן שלהם בגבול הטעם הטוב- ואל תמלא את הפרופיל בשטויות.



3. פרופיל אותנטי


בסופו של דבר הפרופיל נועד לשקף את מי שאתם- לכן חשוב שהוא יכלול כמה שיותר דברים מהחיים האישיים שלכם.

תהיו אמיתיים ואל תזייפו את מי אשתם בשביל תדמית מסויימת- כי בפגישה, הכל יתגלה, וחבל על אי הנעימות של שני הצדדים.


שתפו חוויות עם החברים שלכם, ודברים אמיתיים שמראים למי שמבקרת בפרופיל שלכם מי אתם ובמה מלאים החיים שלכם. כשפרופיל נראה מתאמץ מדי ומנסה להציג אותך בצורה שהיא 'יוקרתית', 'קשוחה' או כל דבר שאתם לא באמת מזדהים איתו- זה בסוף מתגלה וסתם מביך.

לא כל תמונה שלך צריכה להיות ליד מכונית יוקרה והסטורי שלך לא חייב להיות מורכב רק ממסעדות ומלונות.

תראה מי אתה באמת.





4. פרופיל מתעדכן

חשוב שתהיה פעיל. כדי לשמר את העניין שלה בך- חשוב לעדכן את הפרופיל באופן עקבי.

את הסטורי תשתדל לעדכן פעם ביום או יומיים ופוסטים רגילים אפשר פעם בשבוע. ככה תהיה לה הזדמנות להתעדכן מה קורה איתך בזמן אמת וגם אתה תעלה לה לתודעה לעיתים תכופות יותר.


ככל שתהיה יותר פעיל ככה יקפצו לה יותר התראות ממך והיא תיזכר בך- זו אפילו הזדמנות בשבילה להגיב לך על סטורי. אם היא לא עושה את זה- אתה יכול לעשות את זה בעצמך ;)


כנס לפרופיל שלה ותראה איזה סטורי היא פרסמה היום- אתה יכול להגיב לה משהו שקשור ולפתח שיחה משם.





5. איך להוביל לדייט מהאונליין?


רצוי שתתחילו בהיכרות ראשונית שהיא פיזית- כלומר, נפגשת איתה ברחוב, ואז החלפתם פייסבוק או אינסטגרם. ואז, אחרי שיצרת איתה חיבור טוב פנים אל פנים- תוכל לקבוע איתה להיפגש ביתר קלות דרך האונליין- כי היא כבר תדע מי אתה.


אם אתה עדיין מרגיש שקשה לך ליצור חיבור ראשוני עם נשים שאתה פוגש (שכמו שאמרנו, זה הדבר העיקרי בקידום העניינים הלאה לפגישה ואינטימיות), אנחנו נשמח לדבר איתך.

נבדוק יחד מה הבעיה- ואיך אפשר לפתור אותה.

ככה שבפעם הבאה שתיגש לבחורה ותיקח ממנה אינסטגרם- היא תזכור בדיוק מי אתה כשתשלח לה הודעה- ותצא איתך לדייט אחרי התכתבות קצרה.






בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

680 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page