top of page
חיפוש

איך להציע לבחורה לשכב איתך

אז אתה נמצא בשיחה או בדייט עם בחורה, הדברים הולכים טוב ואתה רוצה להבין איך להציע לה לשכב איתך - מבלי לצאת מטריד. אבל אתה שואל את עצמך - מה לעשות? פשוט להציע לה ולהיות ישיר? או שעדיף להיות עקיף ושהיא לא תבין כל כך שאני רוצה לשכב איתה. בבלוג של היום אתה תבין איך לעשות את זה בצורה נכונה.

ְ


אנחנו כגברים הרבה פעמים חושבים בצורה לוגית. מה שגורם לנו לפעול בצורה "הגיונית", ז"א אם אני רוצה משהו - אני פשוט מבקש אותו. אז אם אני רוצה לשכב איתה - אני פשוט אגיד לה את זה.


ומבחינה לוגית זה מרגיש נכון. ז"א - אם היא רוצה היא תגיד כן ואם היא לא רוצה אז היא תגיד לא.

אבל בפועל חייב להבין שמבחינת הפסיכולוגיה הנשית - נשים עובדות בצורה אחרת לגמרי! נשים פועלות יותר על פי הרגש - וגברים יותר על פי השכל. לכן ה"הגיון" שלך לאו דווקא יעבוד כאן.

דבר נוסף, אם אתה תעלה את הנושא של סקס בצורה מאוד ישירה זה יעלה אצל הבחורה המון מחסומים, וגם אם רצתה לשכב איתך, עכשיו אחרי שדיברת על זה, האפשרות הזאת נחסמה.


כדי שבחורה תרצה לשכב איתך. אתה צריך לעבור איתה איזשהו תהליך מסוים שבסוף התהליך הזה אתם נמצאים באיזושהי סיטואציה אינטימית, רומנטית. ואתם שוכבים.


אחרת, למה צריך ללמוד איך לתקשר עם נשים? פשוט נשאל נשים עם הן רוצות לצאת איתנו לדייט או לשכב ונקבל את מה שאנחנו רוצים. לא?



ואולי אתם רואים אפילו הרבה סרטונים כאלה ביוטיוב וזה נראה לכם ממש קליל, שגברים פשוט באים לנשים, תגידי, מה המספר טלפון שלך? בצורה מאוד ישירה ורואים שהבחורה בקלילות

מביאה לו פשוט את מספר הטלפון.


אבל חייב להבין זה שאותה בחורה מרשה לאותו הגבר לקחת את מספר הטלפון שלה, לא אומר שהיא מוכנה לשכב איתו, ולכן אתה חייב להבין שאין איזושהי דרך לעקוף את התהליך הזה שאתה צריך לעבור עם אותה הבחורה.


וכן צריך להבין שיש מילים ששווה לך יותר להשתמש בהם. יש מילים ששווה פחות להשתמש, לצורך העניין אני אישית לא ממליץ לבוא ולהגיד לבחורה באופן ישיר בואי אליי הביתה.

אלא במקום זה אני מוצא איזשהו פריט מסוים ואז אני משתמש בו כתירוץ לזרום לבית.


לצורך הדוגמא: אני יכול לומר משהו כמו:

"תקשיבי, את נראית כמו טיפוס אמנותי"

ונגיד היא משיבה לנו: "האמת שכן"

אז ניתן להגיב משהו כמו: "וואי.. תקשיבי, יש לי תמונות אומנותיות שהייתי רוצה להראות לך, את בטח תאהבי את זה :)"

ואז היא מגיבה: מה איפה זה…? ולזה ניתן להגיב ב:

"לא יודע, לא לא סומך עלייך עכשיו. נדבר על זה אחרי זה" ובצורה אלגנטית פשוט להחליף את הנושא. למרות שהבחורה מבינה שזה נמצא אצלי בבית, אני לא מדבר על זה בצורה ישירה לכן אני לא מעלה את המגננות שהיו עולות אם הייתי אומר לה משהו כמו: "בואי לראות את התמונות שלי אצלי בבית".

וכך זה יוצר שתילת רעיון במוח של הבחורה על זה שאולי נעשה משהו בהמשך, וידיעה שהתמונות שנמצאות אצלי בבית, גם אם אני לא מדבר באופן ישיר על שנלך אליי לבית.

ובהמשך השיחה אני יכול לחזור לזה.


ולצורך העניין גם אתה יכול לדבר עם אותה בחורה על מוזיקה:

תגידי איזה מוזיקה את אוהבת? ולדוגמא היא מגיבה: בוב מארלי,

אז אתה יכול לשתול רעיון בצורה הזאת:


תקשיב.. יש לי רמקול משוגע, כאילו אני אוכל לשמוע מוזיקה בכיף,

אבל.. נראה, יותר מאוחר, אני צריך לסמוך עלייך יותר.


ודברים כאלה יעבדו הרבה יותר טוב מאשר להגיד לבחורה - טוב, אז יאללה אלי הביתה?




ואני חייב לציין שפעם ניסיתי להיות יותר חמקמק ובצעירותי ככה לפני 4 - 5 שנים, הייתי מנסה

להביא נשים בצורה שאנחנו פשוט צועדים לכיוון הבית שלי, ולהגיד: אה.. אני גר פה במקרה, בואי נעלה, ומצד אחד הבחורות היו מוכנות לעלות איתי לבית, אבל מצד שני לא היו מוכנות לשכב איתי.


והיום אני לא חושב שזאת האסטרטגיה הכי מוצלחת, ולכן אני חושב שהדבר הכי נכון לעשות, זה לנהל דייט בצורה מאוד אפקטיבית, עם שלבים שאתה עובר, שבסוף בשלב האחרון.

אתם נמצאים במצב ששניכם נמצאים בבית, מרגישים בנוח.

ושניכם רוצים באמת לשכב אחד עם השנייה. ואנחנו בתקשורת אמיתית עובדים לפי שיטה מסודרת, שיטת חמשת השלבים ואת השיטה הזאת אפשר ללמוד בקלות. אלה הם בעצם שלבים שאתה עובר בשיחה עם בחורה עד למצב שאתם שוכבים. לדוגמה - בשלב מספר 4 בשיטת חמשת השלבים שלנו אנחנו מלמדים לעומק איך ניתן לשתול רעיון במוח של הבחורה מבלי שהיא תשים לב לזה, והבלוג הזה זאת הייתה רק הייתה דוגמה. כמובן שבשיעור השלם תלמד עוד יותר לעומק מה ואיך לעשות.


אם אתה רוצה שאנחנו נקצר לך את התהליך, ונעזור לך לקחת שליטה על חיי הדייטינג שלך - דבר איתנו.

אנחנו מזמינים אותך לשיחה שבה אנחנו נבין איפה אתה נמצא

כרגע מבחינת חיי הדייטינג שלך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך

לקחת אותך ליעדים ולמקום שאתה רוצה להיות עם נשים. לשיחת ייעוץ חינם.




1,403 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page