top of page
חיפוש

איך להמשיך מהמסיבה אליך הביתה? 7 כלים להצלחה עם בחורה במסיבה

עודכן: 26 בינו׳ 2021


פורים קרוב והמסיבות כבר כאן!


אתה יודע כמה מורות, שוטרות וחתולות הולכות להסתובב במועדונים של תל אביב?!


המון!


וכנראה שתרצה לסיים עם אחת מהן את הערב ולהמשיך באיזה משחק תפקידים קינקי גם מחוץ למסיבה ;)


וגם בלי קשר לחג כזה או אחר, אתה ככל הנראה גם ככה יוצא עם חברים שלך למסיבות.

למה שלא תלמד איך ליהנות וגם להצליח עם בנות על הדרך?


סוד קטן: במסיבות זה מקום מעולה להתחיל עם נשים למטרות מיניות, כי האווירה שם כבר משוחררת יחסית וכולם במצב רוח ליהנות ולעשות כיף.


אז בוא נתחיל לחשוף את הכלים שיעזרו לך להפוך כל מסיבה להצלחה.






1. "סטייט" מקדים- המצב הנפשי שלך לפני היציאה למסיבה ובמסיבה עצמה:


זה מאוד קריטי איך אתה מרגיש לפני שהגעת למסיבה. מה התחושות שלך לגבי עצמך, ואיזה יום עבר עליך. ובמידה והוא לא היה משהו, חשוב לוודא שאתה לא לוקח אותו איתך.


אין ספק שמצב רוח טוב וביטחון עצמי הולכים לשפר את הסיכויים שלך פי כמה עם הבחורה שאתה עומד להתחיל איתה.


כמובן שיש מקרים שאנחנו מתחילים את הערב במצב רוח רע, ובעזרת החלטה אחת מודעת, אנחנו יכולים להפוך את הערב לבלתי נשכח. גם לי זה קרה, והרגשתי תחושה אמיתית של הישג. מה שכן, זה דורש הרבה כח, להיכנס למסיבה במצב רוח רע, ולהצליח לגרום לעצמכם ליהנות, ולתקשר כאילו אתם בשיא.


לכן, ככלל כדי להקל על עצמינו, בואו נדאג לזה שלפני היציאה נהיה במצב רוח הכי טוב שאנחנו יכולים.


אז מה עושים? יוצרים סוג של "טקס" כניסה למצב רוח טוב ואווירה של מסיבה.

שומעים מוזיקה מרימה ברכב, יושבים עם חברים טובים לפני, כשמגיעים, אומרים שלום לכל מי שאתם רואים (גם אם לא מכירים), מחייכים הרבה (גם אם קצת בכח, זה יהפוך לאמיתי). תבואו עם כוונה אמיתית ליהנות ולא סתם לשים "וי" על הערב.



2. לבוש והופעה:


בחורות שמות לב לאיך אתה נראה. וחלק מזה, זה מה אתה לובש. הבחורה שאתה רוצה לקחת הביתה היום בערב, כנראה חשבה קצת לפני שהתלבשה למסיבה. מדדה, התאפרה והשקיעה. אם אתה רוצה למשוך את אותה בחורה, יש לך סיבה מאוד טובה להשקיע בדיוק כמוה, מעט מחשבה במה שתשים, ולא פשוט לשלוף מהארון.

גבר לבוש נקי ומוקפד, משדר יוקרה, מעמד וביטחון עצמי.


אלה לא רק בגדים. יש להם חלק גדול באיך אתה מרגיש לגביי עצמך ואיזה רושם ראשוני תעשה על הבחורה.


אז מה עושים? תוודא שמה שאתה לובש גורם לך להרגיש טוב ומחמיא לך. שים בגד שמשדר אלגנטיות ומצד שני לא מתאמץ מדי.. קח בחשבון גם את סגנון המסיבה ואת הלבוש שמקובל שם.


בונוס: אתה יכול לשים על עצמך פריט מיוחד שימשוך תשומת לב, ויהפוך לנושא שיחה קליל ולא מתאמץ. או שהיא תשאל אותך לגביו, או שאתה יכול לפתוח את השיחה ב"היי, אתה חושבת שהגרביים שלי צבעוניות מדי?" "תגידי, לדעתך הז'קט הזה מתאים ללוק הבד בוי?"






3. עמידה ושפת גוף:


בתוך החלל של המסיבה אנשים עומדים יושבים ורוקדים. לא משנה היכן אתה נמצא חשוב שתחזיק את הגוף בצורה שתזמין אנשים ונשים לדבר איתך. חשוב שתקרין נגישות ופתיחות ועם זה, גם ביטחון עצמי וערך גבוה.


אז מה עושים?

תיישר את הגב, אל תשפיל מבט. תשתדל לא לשלב ידיים. אם אתה מדבר עם חבר תפנה את הגוף שלך חצי אליו וחצי ממנו, אל חלל החדר. כלומר, תעמוד באלכסון למי שאתה מדבר איתו. תשתדל לחייך, ולהיראות חיובי כלפיי השיחה. אם אתה רוקד, אל תתבייש להביע את עצמך, ולהשתמש גם בתנועות ידיים ובחלל שזמין לך, זה מעיד על ביטחון עצמי גבוה.


4. ערך חברתי:


אם הגעת עם חברים שלך, אל תישאר רק בסביבה שלהם. תגיד שלום לעוד אנשים ותיזום שיחות. הבחורה שאתה רוצה, תראה שאתה מנהל ויוזם שיחות עם אנשים שונים. ישר היא תרגיש שאנשים מעריכים אותך ורוצים בקרבתך. זה מקושר גם למנהיגות ודומיננטיות ונשים בדרך כלל מאוד מעריכות את זה בגבר. תהיה חברותי לכולם ותשתף עוד אנשים בשיחה. כולם אוהבים לקבל יחס. תקשיב, תתעניין, ואל תשכח גם להציג את עצמך ומעט מהדברים הטובים שבך.


אז מה עושים?

נסה להסתובב קצת בחלל של המסיבה עם חבר (או לבד, למתקדמים) ותמצא חבורה מעורבת של נשים וגברים להתחבר אליה. תיזום שיחה, תציג את עצמך, ותהיה חיובי. זו יכולה להיות דרך ממש טובה, להכיר מישהי שהיא חלק מחבורה. תתחבר לחברים שלה, תגרום להם לחבב אותך, וככה יהיה לך קל יותר להציע לה להמשיך את השיחה שניכם.






5. היוזמה שלך- לרקוד לידה, לדבר איתה:


הגענו לשלב שכבר החלטת עם עצמך שאתה מעוניין בבחורה שמולך. איך אתה יוזם?

אם אתם על הרחבה, אתה יכול להתחיל בלרקוד לידה. חשוב שתדע שזו דרך מדהימה ליצור קרבה ואינטימיות אבל צריך שתזכור כמה דברים. לא כל בחורה שרוקדת "בצורה חופשית" מסכימה למגע, תהיה זהיר. תעשה את זה בהדרגה ודי לאט. דבר שני, זה יכול לקחת כמה זמן של ריקוד משותף עד שהיא תרגיש בנוח לידך.


אז מה עושים? תהיה שם, תיהנה, ואל תוותר במהירות. תתקרב בהדרגה ותגרום לה להרגיש שאתה לא ממהר יותר מדי.

מצד שני, כשאתה עושה צעד, תעשה אותו בביטחון.

אתה יכול ללחוש לה מחמאה באוזן או להציע לה לשתות משהו. קח אותה לבר, ותכירו על איזה משקה. קח בחשבון שחשוב שתשים לב לתגובות שלה כלפיי הקרבה שלך, ואם יש אור ירוק מצידה, לך על זה בביטחון ואל תהסס.


קרו לי מקרים שבחור רקד לידי מספיק זמן, אם אצטרך להגיד כמה- זה בערך 10 דקות, שבמהלכן הוא התקרב יותר ויותר, ןהרגשתי ממש בנוח איתו, ואז גם התנשקנו.


על הרחבה האווירה כבר גם ככה מעט מינית. נצל את זה.








6. הצהרת כוונות- תוביל אותה להמשך הערב:


הערב עומד להסתיים ואתם כבר קרובים במידה מספיקה כדי לקחת את העניין לשלב הבא. חשוב מאוד שתרגיש מהבחורה האם היא פתוחה להמשך ערב איתך. אם רקדתם צמוד, דיברתם לפחות קצת והתנשקתם, רק אז, אתה יכול להרגיש בנוח להגיד לה שהיה לך ממש כיף איתה, ובא לך להתרחק איתה קצת מהרעש ולשבת אצלך בכיף על איזה קפה או תה של סוף ערב.

תהיה כנה איתה ותגיד לה שאתה סקרן לגביה.


אז מה עושים? אתה יכול לשאול אותה מה יש לה מחר בבוקר, אם היא תענה שהיא פנויה, תגיד לה שזו הזדמנות טובה לראות אם היא אשת שיחה טובה ולא רק רקדנית מעולה. או אם היא כזו מגניבה גם מחוץ לאור של הרחבה.

יש בחורות שאפשר להיות ישיר איתן, ויש כאלה שיצטרכו "תירוץ" כדי לבוא איתך הביתה.

בכל שלב, תראה התחשבות והבנה ושדר לה ביטחון מלא בכוונות שלך לגביה, כי הן לחלוטין חיובויות ובכל מקרה, אתם הולכים ליהנות יחד. אתה לא מנסה "להשיג" כלום.



7. לוגיסטיקה- מקום טוב לקחת אותה אליו:


אז היא כבר בעניין שלך, ודי חרמנית אפילו.

תוודא שיש לך לאן לקחת את הבחורה שאיתך מהמסיבה.

חשוב שהמקום יהיה קרוב ונגיש וכמובן שיאפשר לכם לבלות בו בצורה מכובדת ונעימה.

אני לא בטוחה שהייתי זורמת עם גבר שהיה מציע לי לבוא איתו לרכב שלו. אבל לא צריך לשלול לחלוטין.


אז מה עושים? חשוב שתתכנן לאיזה מקום קרוב אתה יכול להמשיך איתה את הערב.

עדיף שזה יהיה הבית שלך, של חבר או במקרה הכי פחות טוב, הרכב, או הדירה שלה.


מקסימום תחליפו טלפונים ותקבעו להיפגש בפעם אחרת :)


בכל מקרה, הרווחת!




אם אהבת את הכללים האלה,

ואתה הולך להשתמש במה שלמדת כבר במסיבה הקרובה, אתה בטוח תרצה לדעת מהם 5 השלבים להצלחה עם נשים, בכל מקום!




באהבה,

צוות תקשורת אמיתית

559 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page