top of page
חיפוש

איך להיות (ואיך לזהות) סטוציונר

עודכן: 26 בינו׳ 2021



אם להיות כנה, פגעתי בהרבה בחורות בכמה שנים האחרונות (מיכאל), זה לא היה בכוונה כמובן... זה פשוט קרה.


הייתי נקשר אליהן ברמה כזו או אחרת והיה קשה לי "להתנהג כמו סטוציונר", אז הייתי משקיע טיפה יותר... היינו נקשרים אחד לשניה ואז הייתי נעלם... לא כי הן עשו משהו רע - אלא פשוט כי לא רציתי שום דבר רציני מצד אחד אבל כן היה לי כיף איתן מצד שני ולא היה לי את הביטחון והאומץ להודות בזה ולהגיד להן את האמת...


אחרי הפרידה האחרונה שלי הדבר האחרון שרציתי לעשות זה להיכנס לכאב ראש הזה שוב, אבל לא ידעתי להתנהל במערכות יחסים זמניות כאלה... ויצא שפגעתי בבחורות וגם נפגעתי בעצמי. אני רוצה להעביר מהידע שצברתי בתקופה הזאת הלאה, זה בסדר לרצות להיות סטוציונר, אבל צריך לדעת איך להיות אחד כדי לא לפגוע בעצמך ובבחורות על הדרך.


--


בחורות מתלוננות שרוב הגברים לא רוצים שום דבר רציני מצד אחד, ומצד שני בסקר שעשינו בקבוצה שלנו (שמלמדת פיקאפ) גילינו שרוב הבחורים מחפשים דווקא קשרים רציניים.

מה שאומר שבחורות פשוט נמשכות לגברים הלא נכונים. אז בואו נדבר רגע על מאפיינים של סטוציונרים, המאפיינים שהיו לי בזמנו בעיקר אחרי שלמדתי איך להתנהל במערכות יחסים זמניות כאלה... אם תזהי אותם - תדעי שהבחור שמולך לא מחפש קשר רציני ותוכלי להתאים את עצמך.

1. הוא כמעט אף פעם לא יזום שיחות, ולא יזום פגישות - אם את תמיד זאת שעם האצבע על הדופק מתי תיפגשו - הוא סטוציונר. 2. הוא מבטל פגישות ברגע האחרון. 3. מתגונן, כשאת מאשימה אותו במשהו - הוא ישר מתגונן ויוצא ביותר מדי הסברים. 4. הוא לא מדבר איתך הרבה במיוחד לא בשעות היום, לוקח לו הרבה זמן לענות לך להודעות. 5. השיחות לא אישיות - את לא יודעת מי האנשים הקרובים אליו, הוא לא מכיר לך את חברים שלו, משפחה.. או בכלל מי האנשים החשובים בחיים שלו 6. יותר מדי מיני, יותר מדי מהר. 7. הוא לא עוקב אחרייך במדיה החברתית - גבר שירצה אותך למשהו רציני וארוך טווח ירצה לראות מה את עושה במהלך היום, אז הוא יחפש אותך באינסטגרם ובפייסבוק ויעקוב אחרי הסטוריז שלך. 8. גם אם הוא אומר לך שהוא רוצה משהו רציני - אבל מתנהג באופן שכתבתי למעלה, הוא לא סגור על עצמו או שהוא לא רוצה משהו רציני.


אל תפחדו ממראה חיצוני, זה שגבר נראה טוב לא אומר שהוא לא רוצה משהו רציני, או שהוא שחקן


לצערנו, בגלל צביעות מינית ופחד אצל שני הצדדים הרבה גברים שמחפשים סטוצים מפחדים לומר את זה לבחורות. כי אנחנו מפחדים שתברחו ברגע שתשמעו את זה - ובצדק.

גם כשאתן רוצות רק להנות בלי מחוייבות, לרובכן קשה להתמודד עם זה ולעשות מה שהגוף והלב שלכן רוצה בלי לפחד מהשיפוט של החברה.

אם לא הייתן עושות לנו חיים כל כך קשים - לא היינו צריכים לשקר... אבל ככה זה לבינתיים...


אז הייתי מבקש שלושה דברים: א. תנסו להיות אמיתיות עם מה שאתן מחפשות ולהשקיע בגברים שמחפשים את אותו הדבר. ב. אם את רוצה משהו רציני, ואמיתי (ובאמת) אז תפסיקי להשקיע בגברים שעושים את הדברים שתיארתי למעלה. ג. ככל שהבחורה תהיה יותר girlfriend material - ככה יותר גברים ירצו להיכנס איתה למשהו ארוך טווח.


תנו בראש ;)


---

אז אם אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה ליצירת שפע נשי בחיים שלך,

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים, אנחנו כאן בשבילך.


אנחנו נשמח לדבר איתך ולעזור לך להבין איך אפשר לשפר את הדברים האלה ולעבוד עליהם, ולהוביל אותך להכיר את בת הזוג הקרובה שלך בהקדם.


בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית




639 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page