top of page
חיפוש

איך להיות הדייט הכי טוב שלה ולהבדיל את עצמך מכל השאר? טיפים לדייט ראשון

עודכן: 7 בספט׳ 2020



לרוב הבנות, ובמיוחד לאטרקטיביות בינהן היו אינספור דייטים ראשונים עם גברים.

רוב הדייטים פשוט נראים אותו הדבר, אותו המקום עם אותן שאלות בנאליות.

הדייט פשוט נראה כאילו הוא חוזר על עצמו פשוט עם אנשים שונים, בגדים שונים וסביבה טיפה שונה.


בעולם הדייטינג אצל בני האדם נשים הן ה"סלקטוריות". הן מחליטות ובוחרות מי נכנס לקטגוריית "במערכת יחסים" מכל המחזרים שיש להן היא תבחר את הטוב (או הטובים) ביותר.

ולכן, בגלל שהן מחליטות ובגלל שהדייטים משעממים לרוב, גברים פחות מוצלחים מקבלים הודעות בסגנון של "תקשיב נהניתי ממש אבל אני חושבת שאין ביננו כימיה", "אנחנו לא מחפשים אותו הדבר" וכו'...

זה נטו אינדיקציה לכך שאותו הגבר לא משך אותה מספיק והיא לא הרגישה חיבור איתו, אותו גבר צריך ללמוד איך ליצור משיכה אצל בנות.

וגם אם הגבר ממש נמשך לבחורה הספציפית הזו, היא תשכח אותו מהר מאוד.


כמה שלבחורה יש יותר שפע כך היא תסנן יותר גברים באמצעות משפטים בסגנון.

בעולם הדיגיטלי זה אפילו פרוע יותר. בפיייסבוק או בטינדר יש להן "ערמות" של גברים שרודפים אחריהן. השפע שיש להן הוא ממש לא הגיוני והן יכולות לצאת לדייט עם מי שבא להן מתי שבא להן. ולכן: אתה צריך להבליט את עצמך ולהיות טוב יותר משאר הדייטים שהיא הייתה בהם.


אפשר להשוות את זה ל"פלרטוט של טווסים".

הטווס הזכר יודע שכדי למשוך את הנקבה הוא צריך להיות בולט בשטח, הטווסים עם הצבעים הכי יפים ובוהקים הם אלה שמשיגים את כל הנקבות.

אמנם, הטווסים האלה מסכנים את עצמם כי הצבעים האלה יכולים למשוך חיות טרך וזה עלול להיות מסוכן. ועדיין זה סיכון שהם לוקחים כדי למשוך את הצד השני.


אצל בני האדם זה לא שונה במיוחד, אמנם שיטות הפלרטוט שלנו מודרניות יותר ולאו דווקא מתבססות רק על צבעים ומראה חיצוני. אבל גבר שידע להציג את עצמו בצורה טובה ומושכת ישיג את כל הבנות.


הבעיה היא שרוב הגברים עושים בדיוק ההפך, במקום להציג את הצבעים היפים שלהם הם מפחדים מהסיכונים ומעדיפים "לשחק על בטוח". הם לא רוצים לעשות שום דבר מפתיע במיוחד כי הם מפחדים שזה ייתפס בצורה מוזרה אצל הבחורה.


ואז הם הופכים להיות עוד דייט והבחורה שוכחת אותם מהר מאוד.


אם אתה רוצה שהדייט הראשון שלך יוביל לדייטים נוספים - כדאי לך לגרום לבחורה לזכור אותך.


1. תיקח אותה למקום שונה משאר הדייטים שלה


אם יש משהו שאני לא מבין זה למה אנשים ממשיכים ללכת למקומות הרגילים האלה כשיוצאים עם בחורה לדייט ראשון. נמאס להן מהקפה, הסרט, הבר.


הן כבר נמצאות פחות או יותר באותם הדייטים רק האנשים והתלבושות משתנים קצת.

תמיד הן מתיישבות, מדברות עם הבנאדם שמולן השיחה מביכה טיפה והשאלות חוזרות על עצמן ואז בסוף הדייט הבחור מנסה לנשק אותה.

זה תמיד חוזר על עצמו.


למה להמשיך לצאת למקומות האלה כשיש כל כך הרבה מקומות מעניינים לצאת אליהם.

תשקיע טיפה מחשבה, תחשוב מה אתה אוהב לעשות ומה הבחורה אוהבת לעשות ותיקח אותה למקום כזה. מקום ששניכם תוכלו לבלות ולהכיר בו ואולי לדלג על השלב של ההיכרות המוזרה.


אני (מיכאל) יצאתי לדייט ראשון עם בחורה למועדון סלסה, לשנינו לא היה מושג איך רוקדים סלסה אבל זה היה ממש כיף ללמוד שם. היינו ממש מגושמים ודרכתי עליה כמה פעמים אבל זה היה מצחיק ברמות. הדייט הסתיים אצלי בבית וההמשך ברור.


יש לי חבר שלקח את חברה שלו למטווח בנשק חם בתור דייט ראשון, הוא אמר ששניהם ממש נהנו והם הלכו לאכול אחרי זה גלידה. הם אפילו יצאו לעוד כמה דייטים ואז נהיו חברים לתקופה מסוימת.

חבר נוסף לקח בחורה לדייט ראשון לטיול בצפון, הוא אמר לה להביא בגד ים והם נכנסו למעיין באחד מהמסלולים שם. הוא אוהב מאוד לטייל והוא צירף את הבחורה אליו למה שהוא אוהב.

חבר אחר לקח בחורה לטפס על קיר טיפוס בדייט ראשון! האמת שבהתחלה זה נשמע לי ממש מוזר, אבל כשחשבתי על זה, זה מה שהוא אוהב והוא הציע לה לעשות את זה, ובחורות יתחברו מאוד לדברים שאתה אוהב. וככה אתה גם תמשוך לחיים שלך בנות שמתאימות בדיוק בשבילך.


יש כל כך הרבה רעיונות מיוחדים לקחת אליהם בנות כדי להיפטר אחת ולתמיד מהקפה או היין.

ואם אתה רוצה ליצור אצלה זיכרון שהיא לא תשכח כדאי שתשקיע מחשבה במיקום של הדייט.


יחד עם זאת, אם אתה מחפש קשר פחות רציני, או שלא מתחשק לך להשקיע יותר מדי אני לגמרי מכבד את זה. היום רוב הדייטים שלי גם מתחילים מיין או קפה. כי יש לי די הרבה דייטים ולהשקיע מחשבה בכל אחד יגזול לי הרבה זמן.

אבל אם אתה עושה את זה בדרך הרגילה תדאג להוסיף טוויסטים מסויימים.


תתחילו מיין או קפה ומשם תמשיכו להליכה בפארק ליד או על חוף הים, משם תקנו גלידה או תאכלו ארוחת ערב ואז אתם יכולים לשבת באיזה ספסל. אל תישארו באותו המקום הרבה זמן.


2. תדבר על נושאים אישיים ומיוחדים

כולם מדברים היום על אותו הדבר בדייטים הראשונים:

"מאיפה את, מה את עושה בחיים, במה את עובדת, מה את אוהבת לשמוע, איפה למדת, במה את רוצה לעבוד כשתגדלי, מה התחביבים שלך, איזה ספרים את קוראת..."


הנושאים האלה הם אחלה בשביל להתחיל את השיחה, אבל אל תצפה שהם יובילו לשיחה לוהטת ועמוקה עם דעות אישיות אמיתיות.


בדייטים שלי אני בד"כ אדבר איתה על דברים שהם פחות מקובלים לשיחות ראשוניות, דברים כמו סקס ומיניות, רוחניות ומדיטציה, פוליאמורה, בגידות בנישואין, ספרי פיקאפ כמו "המשחק", הורים מעצבנים, חוויות ילדות, אלימות, חוויות מיניות מטורפות.


אתה לא חייב לשמור על השיחה כזו עמוקה ועם נושאים מטורפים כל הזמן, אבל חשוב שתביא נושא שאתה מתחבר אליו והוא טיפה "מפוקפק" כדי לפלפל קצת את העניינים.

נושאי השיחה האלה יבדילו אותך משאר הגברים ויגרמו לך לבלוט והבחורה תזכור את הדייט איתך לכל החיים אם תדע להשתמש בשיטה הזו נכון.


3. תיגע בה


אפשר לזהות דייט ראשון בקלות כשמסתכלים מהצד, פשוט רואים ששני האנשים לא נוגעים אחד בשניה בכלל. הם פשוט יושבים אחד מול השניה, יש בינהם מרחק מסויים והם נמנעים ממגע. רואים את המבוכה על שפת הגוף שלהם.


מגע גורם למשיכה בין בני אדם הרבה יותר ממילים. מגע של אדם שמושך אותנו משחרר כימיקלים מסויימים בגוף שגורמים לנו להרגיש טוב. אם היא איתך בדייט אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהיא כבר נמשכת אליך ולכן היא תקבל את המגע שלך. בנוסף לזה, מגע משדר על התעניינות. זה שאתה נוגע מראה לבחורה שאתה מעוניין בה, ואם היא מקבלת את המגע שלך או נוגעת בך בחזרה היא מראה לך שגם היא מעוניינת בך וכך אתה מקבל 'אור ירוק' להמשיך ולהתקדם איתה.


אתה רוצה להימנע מהדייטים המביכים והמשעממים האלה נטולי המגע, אתה רוצה כבר מתחילת הדייט להתיישב קרוב אליה ולהתחיל לבסס את המגע שלך איתה.


כמובן שאתה לא רוצה להתנהג כמו בחור מוזר ולהתחיל לגעת בה כל שניה ובמקומות לא הגיוניים.

אתה רוצה לעשות את זה לפי מדרג מסויים, נניח תיגע לה בכתף כשהיא אומרת משהו מצחיק ותגיד "וואי את מצחיקה" בזמן שאתה נוגע לה קלות בכתף.

תמשיך לגעת לה בכתף בזמן שאתה מספר לה סיפור מסויים ותראה איך היא מגיבה לזה.

אם היא מגיבה לזה טוב מותר לך להסלים עם המגע קצת. תיגע לה ביד ותחמיא לה על הלק, תיגע לה בשיער, תתקרב אליה, תלחש לה משהו באוזן, תרקדו.

יש המון דרכים לשמור על מגע וליצור קרבה ומשיכה.


כשיודעים לגעת כמו שצריך זה מבדיל בצורה משמעותית את הדייט שלך משאר הדייטים ואפילו אנשים מהצד לא יזהו שאתם בדייט ראשון.


4. תראה לה את הצד האמיתי בך, ותגלה משהו אמיתי כלפיה

כולנו "מסתובבים עם מסיכות" ביומיום, ההגדרות החברתיות מכריחות אותנו להתנהג בצורות מסויימות שהן לאו דווקא משדרות את האופי האמיתי שלנו. אנחנו נחמדים לאנשים שאנחנו לא רוצים להיות נחמדים אליהם, אנחנו נדרשים להיפגש עם אנשים שאנחנו לאו דווקא אוהבים, נדרשים לשקר מדי פעם כדי לא לפגוע באנשים וגם כדי לא לפגוע בעצמנו, אנחנו לא מדברים על סקס למרות שאנחנו רוצים לפעמים או שאם אנחנו לא רוצים זה גם מגיע מתוך מקום של בושה במיניות.

גם בנות סובלות מזה.


דייט ראשון זה עניין שיש עליו המון הגדרות חברתיות: "סקס בדייט ראשון זה זנותי, גבר צריך לשלם בדייט ראשון, אסור לדבר על סקס...." כל מיני שטויות שהכניסו לנו למוח ובנות לאו דווקא מסכימות עם זה בתוך תוכן אבל מצד שני ככה חינכו אותן ואותנו.

תסמוך עלינו, בנות אוהבות סקס, והן גם ממש אוהבות לדבר על סקס.


אני נמנע מלהיכנע להגדרות החברתיות האלה וכבר בדייט הראשון אם אני נמשך לבחורה ואני רואה שהיא לטעמי גם מבחינת אופי ולא רק מבחינה חיצונית אני אספר לה על דברים פרועים שעשיתי בעבר שלי, סיפורים שאני לא כל כך יכול לשתף בבלוג לצערכם חחח אבל אני כן משתף אותן אם אני סומך עליהן. סיפורים אמיתיים שקרו לי ולא עושים לי רושם טוב במיוחד.


כשהן שומעות על הצד האמיתי שלי כבר בדייט הראשון הן מבינות שאני בחור שלא שם על ההגדרות החברתיות האלה, הן גם מבינות שאני כנה כי אני מספר על עצמי משהו אישי מאוד.

העניין הזה מאפשר גם להן לספר על עצמן דברים אישיים וכשאנחנו נכנסים לנושאים אישיים אנחנו נפתחים יותר ויותר ויהיה לנו קל יותר לבנות שיחה עמוקה ועוצמתית וליצור משיכה חזקה ביננו שהבחורה לא תשכח.


להיות אמיתי ולספר דברים אישיים בלי קשר להגדרות חברתיות יבליט אותך משאר הגברים שהיא נפגשה איתם, ואם תעשה את זה נכון היא תזכור אותך לכל החיים.


--

בקורס הדיגיטלי שלנו 5 השלבים להצלחה עם נשים יש לנו סרטונים שלמים על דייטים ראשונים ואיך ליצור רושם מדהים שיגרום לבחורה לזכור אותך ולרצות לצאת איתך לדייטים נוספים.

אנחנו נותנים שם את כל הטיפים והשיטות שלנו לגרום לבחורה להימשך אלינו עד לרמה של לבוא איתנו הביתה בדייט ראשון.


מעבר לזה אנחנו מראים בסרטונים במצלמה נסתרת איך אנחנו מתחילים עם בנות ומכירים אותן, לוקחים אותן לדייטים ולוקחים מהן מספרי טלפון.

אנחנו מדגימים את כל השיטות שלנו ומראים לך איך גם אתה יכול להצליח.


אם אתה רוצה לקחת את עצמך לרמה הבאה עם נשים ולראות אותנו עושים את זה במצלמה נסתרת כדי ללמוד איך גם אתה יכול - כנס עכשיו להרשמה לקורס: לחץ כאן



977 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page