top of page
חיפוש

איך לדעת בדיוק מה לומר לבחורה אחרי שניגשת

  

מכיר את זה שעד שכבר קיבלת אומץ לגשת לבחורה שמוצאת חן בעיניך, ניגשת ו... נתקעת?

והדבר היחיד שעובר לך בראש זה "מה לעזאזל אני עושה?!"

 

הרבה גברים מפחדים לגשת לנשים מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים מה לעשות אחרי שהם ניגשו. וזה מובן מאוד כי בסופו של דבר, כשחושבים על זה - אם אתה לא חושב שאתה יכול לעשות עבודה בצורה טובה אז למה שתעשה אותה מלכתחילה?

 

היום בבלוג נדבר בדיוק על מה לומר לבחורה אחרי שעשית את הצעד הראשון והתחלת את השיחה.

 



זה לא רק לשנן

הנקודה הראשונה היא שבהתחלה, כשאתה מתחיל את התחום הזה, אתה לומד משפטים ואחר כך עובר לקונספטים. הרבה אנשים חושבים שהמשפטים זה מה שמשנה. הם רוצים לשנן את המשפט המדויק, (תן לי את התבנית הזאת... תן לי ממש את ה-1, 2, 3, שאני אוכל לגשת ולדעת בדיוק מה לעשות...)

 

והאמת היא, שבהתחלה זה יכול להיות מועיל. אנחנו יכולים לתת לך משפטים, אתה פשוט יכול לשנן אותם, ואז להגיע למצב שאתה מרגיש בנוח ברגע שאתה מדבר עם בחורה. אבל חשוב להבין שבסופו של דבר פיק-אפ ותקשורת עם נשים זה משהו שצריך להיות טבעי, ולכן אם אתה כל הזמן חושב על לשנן משפטים, ומה המשפט הבא, ומה המשפט הנכון לומר, אז כנראה שאתה מפספס פה את כל העניין של להרגיש את הבחורה ולהרגיש את הסיטואציה.

 

הרי כל בחורה היא טיפוס מסוים וכל סיטואציה דורשת התאמות מסוימות. אבל כן, בהתחלה מאוד מאוד עוזר להבין איזה סוג משפטים או לפחות באיזו תבנית של משפטים אתה צריך להשתמש כשאתה ניגש לבחורה כדי ליצור מצב שהיא נמשכת אליך, כי בסופו של דבר אנחנו רוצים להמשיך את השיחה כמה שיותר.

 

לדבר שטויות

הנקודה השנייה היא שאתה יכול לדבר שטויות, כל עוד אתה מרגיש בנוח עם זה ואתה מבטא את עצמך.

ולמה הכוונה? כשאתה ניגש לנשים בהתחלה אתה כן מתמקד במה לומר וזה כן מרגיש רובוטי טיפה, כי אין מה לעשות, כל מיומנות חדשה אתה צריך לתרגל ולתרגל עד שזה נהיה ממש ממש בנוח ונהיה טבעי לך. אבל חשוב שתבין שהמשפט הספציפי, הדבר עצמו שאתה אומר אם אתה יודע לתקשר אותו עם ביטחון ועם כריזמה, אז בסופו של דבר הוא יעבוד. מה שישחק את התפקיד הכי משמעותי באינטראקציה שלך עם הבחורה זה השימוש בגוף ובטונציה, ולא בהכרח מה שתגיד לה.

 

וצבירת הניסיון כשאתה יוצא החוצה ואתה מדבר עם כמה שיותר נשים היא זו שבעצם עוזרת לך לפתח את הביטחון, כי זה יוצר מה שנקרא Reference Experience .

 

Reference Experience

אומר שככל שאתה יוצא החוצה ואתה לומד יותר מסיטואציות מסוימות המוח שלך מפצח את המערכת הזאת, ואז הוא יוצר תגובות שהן אוטומטיות. אז הטריק הוא בעצם לגשת למלא נשים. ככל שאתה ניגש למלא נשים ואתה שם את עצמך בסיטואציות שונות, אתה יודע מה לומר בהתאם לסיטואציה.

 

אבל חשוב להבין שהמשפט כשלעצמו משחק תפקיד מאוד מאוד קטן בתהליך המשיכה. ויחד עם זאת יש משפטים שהם עדיפים בהתחלה מאשר משפטים אחרים.

 




עדיף להניח הנחות

אז זה לא שלגמרי אין תפקיד למלל. יש לו תפקיד. זה לא שאתה פשוט צריך לגשת ולדבר עם כל בחורה על פוקימונים ועל דינוזאורים...

 

אז אם אנחנו כן רוצים לדבר ולתקשר בצורה אפקטיבית הדבר הראשון שהייתי ממליץ זה לשאול פחות שאלות ולהניח יותר הנחות.

 

הרבה אנשים שניגשים לבחורה זה כזה "מאיפה את?", "מה את עושה?", "אה, את עובדת בזה...? אה, מגניב! אני גם שם", "תגידי, את מכירה את דוד שלי? אולי דוד שלי עובד שם..." ובמה השיחה הזאת שונה מהשיחה שהיא ניהלה עם דוד שלו בשבוע שעבר? מה ההבדל? זו אותה השיחה.

 

אז אם אתה רוצה להתחיל איתה, עדיף שתדבר בהנחת הנחות. ומה זה אומר?

כשאתה ניגש לבחורה אתה יכול להתחיל את השיחה בשלב הראשון בלהחמיא לה על משהו ולהציג את עצמך כמו "נעליים מעניינות. האמת שזה נראה טיפה אירופאי, מזכירות לי איזו תקופה שהייתי בחו"ל. נעים מאוד, אופק" ובשלב השני הנחת הנחה כלשהי – "אגב, את נראית לי תל אביבית"

במקום לשאול אותה מאיפה היא, אני מניח שהיא תל אביבית, קיבוצניקית, צפונית וכו'.

"את נראית תל אביבית"

"לא, האמת שאני מהרצליה"

"אה, הרצליה? הייתי בהרצליה פיתוח פעם אחת. בניינים גדולים וזה, מקום של עשירים כזה..."

"כן, מקום נחמד"

"לא נראה שאת מתרגשת מהרצליה פיתוח"

וככה אנחנו מפתחים שיחה...

 

עכשיו, זה מאוד קל כשהבחורה רספונסיבית, אבל חשוב להבין שיש פעמים שהבחורה היא לא כזאת רספונסיבית, ועדיין אתה צריך לדבר. יש חוק שלפיו אתה רוצה 90 אחוז (או לפחות להיות מוכן 90 אחוז) מהשיחה לדבר, לפחות בהתחלה, ולתת לבחורה לדבר 10 אחוז. אז נגיד שניגשת לבחורה והיא לא כל כך מגיבה (היא מגיבה כזה ב"כן, לא, שחור ולבן") יש לך באזור השתי דקות לדבר ולדבר ולדבר... ואם היא לא נפתחת בשתי הדקות האלה אז אתה צריך לדעת שכנראה היא פחות בעניין.

 

אז אני אומר - אוקיי, אני מדבר מדבר מדבר מדבר, וכמובן אני רוצה לראות אם היא שותפה בשיחה. נגיד לצורך העניין, אני מדבר עם הבחורה, ואני אומר לה "היי, את חמודה, קוראים לי אופק" או "היי, את נראית תל אביבית", היא עושה כזה "כן, אני תל אביבית"

"אוקיי, את לא נראית כל כך כאילו את מתרגשת מהעניין הזה..."

ואז היא מסתכלת, היא אומרת "כן, לא כל כך"

ואני ממשיך - "אוקיי תקשיבי, את נראית ממש ממש עייפה. כאילו מה, יום ארוך בים וזה?"

והיא עונה "כן, האמת שבאתי מהים"

אז אני מוכן לעשות את כל ההנחת הנחות הזאת באזור השתי דקות. אם אני רואה שאחרי שתי דקות כזה הבחורה לא בעניין אני אומר לה "תקשיבי היה ממש מגניב לדבר. תודה, שיהיה לך יום טוב" ופשוט עוזב.

 

לשנן סיפורים

הדבר הבא שאתה יכול לעשות זה לשנן סיפורים. ולמה? אם אתה מספר איזשהו סיפור מסוים, ואתה רואה שהוא עובד על כמה בנות, אז מה הבעיה להשתמש באותו הסיפור על מגוון רחב של נשים? כנראה שזה יעבוד.

 

אבל הטריק פה, כמובן, שאם אתה מספר איזה סיפור מסוים וזה נשמע רובוטי וזה נשמע כאילו אתה מספר את זה לעוד בנות אחרות - זה פחות יעבוד... אבל אם באמת יש לך איזה סריה של חמישה עד עשרה סיפורים שאתה יודע שבהתאם לסיטואציה אתה יכול לשלוף אותם - נגיד בחורה אומרת שהיא מחו"ל, אז יש לך איזשהו סיפור מחו"ל שבנות מאוד מאוד אוהבות ומתרגשות כל פעם, או איזשהו סיפור הומוריסטי או סיפור שחולק רגש...

 

וככל שאתה נותן יותר תמונה ויזואלית של הדבר הבן אדם יכול לדמיין את זה. אפילו יותר מזה, אתה יכול לתאר סאונדים, רגשות, להעביר את הבן אדם ממש את החוויה המלאה בסיפור וזה ממש אפקטיבי ויוצר חיבור מאוד מאוד חזק כשאתה מתקשר עם בחורה. נשים מאוד מאוד אוהבות רגש. וכמובן שזה צריך להיות סיפורים שמוציאים אותך באור חיובי (אם בגדת באקסית שלך, ואתה חושב שזה סיפור מצחיק, סבבה, ספר אותו לחברים שלך. לא לבחורה!)

 

אז כשתסיים לקרוא את הבלוג שב עם עצמך ותרשום לך על דף איזשהם סיפורים ואיך אתה הולך להעביר אותם. עכשיו, אתה יכול ממש לשנן את זה בתור התחלה, ואז כמובן לחלוק את זה בהתאם לסיטואציה.

בחורה מדברת על טיולים – הופ, הסיפור על הטיולים, בחורה מדברת על ספורט - הופ, הסיפור על הספורט. ואז ככה יהיו לך פשוט דברים שאתה אומר באופן קבוע. לכל בן אדם שמצליח עם נשים, יש את הסיפורים הקבועים האלה. אז תחשוב על איזשהו סיפור שאתה יכול לספר, או לפחות על סריה של סיפורים שתוכל לחלוק אותם, ברגע שאתה מדבר עם הבחורה.

 



וכמובן זה מוביל אותי לנקודה האחרונה שזה... תיגש!

גם אם אתה לא יודע בדיוק מה לומר. פאקינג תיגש. זה כנראה יהיה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. סיים את הבלוג הזה, תכתוב לעצמך בלו"ז ותיגש, תיגש! אתה לא מבין כמה זה ישפר לך את החיים. אם אתה כל הזמן מחכה לרגע המושלם לעשות את זה, זה לא יגיע. הפעם הראשונה שאתה עושה את זה, זה יהיה קשה. סבבה. גם אם זה משהו קטן, זה הרבה יותר טוב מאשר לא לעשות את זה בכלל.

 

אבל אם אתה עדיין מרגיש שזה גדול עליך, ואין סיכוי שתדע מה להגיד, גם אם תקבל את האומץ סוף סוף לגשת לבחורה, ואם מעניין אותך לשמוע לגבי השיטה שלנו ואיך אנחנו נוכל לעזור לך למצוא את הנושאים והמשפטים המתאימים לכל סיטואציה, אנחנו מזמינים אותך לשיחה בה נבין בעזרת היועצים המנוסים שלנו איפה אתה נמצא כרגע מבחינת חיי הדייטינג שלך, ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להגיע לתוצאות שאתה רוצה.

 

481 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page