top of page
חיפוש

איך לדבר עם בחורה מבלי שיגמר לך מה לומר


אם אתה מדבר עם נשים ואתה מרגיש שאתה נתקע בשיחות שלך אז הבלוג הזה הוא בשבילך.

 

היום נדבר על מה אתה יכול לעשות כבר מעכשיו כדי שאחרי שתסיים לקרוא את זה תוכל לגשת לנשים שאתה רוצה ולנהל שיחות זורמות.





אז למה זה קורה לנו? למה כשאנחנו ניגשים לבחורה נגמר לנו מה לומר.


זה יכול להיות בגלל שאתה לחוץ, זה יכול להיות בגלל שאתה חושב יותר מדי על מה להגיד, זה יכול להיות בגלל שאתה שם את הבחורה על איזושהי דרגה גבוהה כזאת ואתה ממש ממש נלחץ מעצם היות זה שאתה מדבר איתה.


בעצם כל הדברים האלה יגרמו לזה שאתה אשכרה תבוא, תדבר עם הבחורה, ואז פתאום – חסם! ואז אין מה להגיד, ואתה מרגיש כאילו "וואו, נתקעתי", ואז השיחה מתחילה לרדת, כי אתה מסתכל על הבחורה, היא מסתכלת עליך וזה נהיה קצת מביך.

 

אז מה הם הדברים שאתה יכול לעשות דבר ראשון כדי להימנע מזה, ומה לעשות כשזה כן קורה לך, איך אפשר להתגבר על זה ואשכרה להמשיך לדבר?

 

הדבר הראשון שחשוב להבין בכל הנוגע לזה שלא יגמר לך מה לומר, זה שזה בסדר שנגמר לך מה להגיד.


בואו נהיה כנים - גם לנו, כמאמני דייטינג קורות סיטואציות שבהן אנחנו פשוט לא יודעים מה לומר. אבל מה ההבדל בינינו לבין הבן אדם הרגיל שמנסה להתחיל עם הבחורה? הרבה בחורים, אי שם, נתקעים ולא יודעים מה להגיד והם פשוט חושבים שזה לא בסדר. שיש משהו לא בסדר בהם. ומה שחשוב להבין זה שזה ממש ממש סבבה. ויותר מזה, אם אנחנו נהיה כנים עם זה שאין לנו מה להגיד ונבטא את זה לבחורה, אז אנחנו נראה שהסיטואציה קודם כל מרגישה הרבה יותר נוח לנו, וגם פתאום הבחורה עצמה תרצה לעזור ולהעלות נושא שיחה משלה.




עכשיו בוא נדבר על כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי שלא יגמר לך מה לומר:

 

טיפ מספר 1 - תהיה כנה עם זה שאין לך מה לומר

תכלס זה לגמרי הגיוני שלגברים וגם לנשים יגמר מה לומר באמצע השיחה.

זה בגלל לחץ, בגלל שחושבים יותר מדי על מה לדבר...

אז הטיפ הראשון שאנחנו רוצים לתת לך כבר עכשיו זה שתהיה כנה עם זה שאין לך מה לומר.


בסיטואציה הבאה שאתה תהיה עם בחורה ופשוט תסתכלו אחד על השנייה ככה בצורה מביכה ויגמר לכם מה לומר, אז פשוט תסתכל עליה ותגיד לה "האמת שאני לא יודע מה לומר עכשיו" או משהו בסגנון של "תקשיבי האמת שאני מתרגש, נגמר לי מה לומר"


ואתה תראה שמשהו כבר יצוץ משם. כשאתה כנה ואתה שם את זה בחוץ זה מציג את זה שאתה גבר עם ביטחון שלא מנסה להיות תמיד הבחור המרשים הזה שיעשה כל מה שצריך בשביל שהבחורה תרצה אותו, ובעצם מציג אותך כגבר אותנטי, עם הרגליים על הקרקע, שיודע לדבר עם הבחורה והכל בסדר.

זה מראה לבחורה שאתה מרגיש איתה בביטחון מלא גם למרות שלא נוח לך, וזה מאוד מאוד חשוב.

 

כשאתה תבוא ותציג לבחורה את זה בצורה כזו, איזשהו נושא שיחה כבר יעלה. או שהיא תמצא איזשהו נושא שיחה או שכשאתה תדבר על העניין הזה ותציג אותו ותשים אותו על השטח אז לחץ מסוים ירד ממך ונושא שיחה יצוץ פשוט בשבילך.

 



טיפ מספר 2 - תשים לב למה שהיא אומרת

הרבה בנות ירמזו לנו על מה הן רוצות לדבר, ורוב הגברים לא שמים לב לזה.

מה זאת אומרת? אם בחורה אומרת איזשהו משפט ולמשפט יש איזשהו כיוון מסוים, נגיד "אתמול הייתי בחוץ וראיתי משהו ממש ממש מעניין. ראיתי איזשהו פסל..." אז אתה יכול לדבר על אותו הדבר הזה, או שאתה יכול להגיד "כן, אני אתמול הייתי ב-ככה וככה..."

 

מה יותר מעניין את הבחורה? על מה אנשים הכי אוהבים לדבר? על עצמם!


זאת אומרת שאם אתה תבין את זה, ותדבר על הבחורה, ותראה לה שאתה מעוניין בה באמת, אז הרי שהיא תרצה לדבר איתך. אז אם הבחורה אומרת משהו כמו "אתמול יצאתי החוצה וראיתי פסל ממש מעניין" אתה יכול לדבר על שלושה דברים - אתה יכול לדבר איתה על אתמול, אתה יכול לדבר איתה על הפסל, ואתה יכול לדבר איתה על משהו מעניין.

 

אז מה שאנחנו ממליצים לך לעשות זה לקחת את מה שהיא אמרה, למצוא איזשהו ניואנס בתוך מה שהיא אמרה ופשוט לדבר על זה. אתה יכול להגיד משהו כמו "באמת, זה כאילו היה פסל אמנותי? זה היה משהו סנטימנטלי?" או שאתה יכול להגיד "וואו, כן. האמת שאתמול גם לי היה יום משוגע. גם היה לי איזשהו משהו מעניין שקרה לי", ואז מה שאתם עושים זה שאתם משתמשים במה שהיא אמרה כדי לייצר נושא שיחה.

 

בעצם אם אנחנו נזרום עם נושאי השיחה האלה, אנחנו נראה שזה אף פעם לא נגמר. כי בוא נהיה כנים - בנות אוהבות לדבר, ואין סיכוי שלבחורה יגמר מה לומר. אם אתם מדברים על דברים שהיא אוהבת, אם אתם מדברים עליה גם...

 

עכשיו, זה לא אומר שאתם צריכים לדבר רק עליה, אלא זה אומר שאם אשכרה תתעניין בבחורה, אתה תראה שהיא מתעניינת גם בך (תזכור - בן אדם מעניין זה בן אדם מעוניין). אז אם אתה ממש תראה עניין, אתה תקבל את זה גם בחזרה, ואז פתאום אתה תשמע אותה שואלת "אז רגע, מה אמרת שאתה עושה בחיים?" או "אז רגע, איך עבר עליך אתמול?" ופתאום אתה תגלה שאתם יכולים, אשכרה, לדבר על היום שלכם באופן חופשי, ויש לכם הרבה מה להגיד.

 



טיפ מספר 3 - תרגיש בנוח עם האי נוחות של שקט

הרבה אנשים חושבים ששיחות תמיד חייבות להתנהל בשיחה ורבאלית, שתמיד חייב שיהיה איזשהו שטף של מילים שיוצאות מהפה. מאוד מאוד לא נוח לאנשים להיות בשקט. יוצאות סיטואציות כאלה שפשוט מסתכלים אחד על השני וזה מביך. הרבה אנשים לא רגילים לזה.

 

אז הטיפ השלישי שאנחנו רוצים לתת לך זה שתבין שהשיחות לא חייבות תמיד להיות עם דיבורים. זה לגמרי בסדר שיהיה שקט. זה הגיוני. לא תמיד חייב לדעת על מה לדבר. אז כשיש איזשהו מצב שאתה והבחורה אין לכם כל כך על מה לדבר, אנחנו ממליצים לך שתנסה פשוט להסתכל לה בעיניים, לחייך ואיזשהו נושא שיחה יעלה, או שהיא תגיד פתאום כזה "מה, למה אתה מסתכל עליי?" או שהיא פשוט תשאל אותך "אז, מאיפה אתה? מה אתה עושה?" פתאום נושאי שיחה יעלו מהכיוון שלה.

 

כשהגבר כל הזמן מנסה למצוא נושא שיחה והוא כזה חושב על מה להגיד, ואיך להגיד זה יוצא לא כל כך טוב, לא כל כך אותנטי, נראה כאילו הוא מנסה לרדוף אחריה. אבל כשהוא פשוט מסתכל לה בעיניים ומחייך, זה נראה שהוא לא לחוץ, שהוא עם ביטחון עצמי וזה נותן לבחורה הזדמנות לדבר בעצמה ולהעלות נושא שיחה שמעניין אותה, אז תנסה את זה.

 

טיפ מספר 4 (וזה משהו שאתה יכול לעשות בבית) -

תעמוד מול ראי ותנסה לנהל שיחה עם עצמך במשך 5-10 דקות

מה זה עושה בעצם? זה גורם לך לייצר נושאי שיחה שהם אסוציאטיביים. זאת אומרת שאתה מנסה לדבר באופן שהוא רצוף, וזה בעצם יעזור לך לפתח את התכונה הזאת, כי זה באמת משהו שמפתחים עם הזמן. התכונה הזאת של אם אתה בשיחה תמיד יהיה לך מה לומר, תמיד יהיה לך איזשהו משהו לזרוק, וגם אם לא יהיה לך, אתה יודע מה לעשות – לפי הדברים שהסברנו לאורך הבלוג.

 

אז תתחיל בלעמוד מול הראי ולנסות לדבר באופן שוטף. אתה עומד מול הראי ובעצם מתחיל לדבר. ומאוד חשוב שכן תעשה את התרגול הזה ותבנה את זה עם הזמן. תתחיל ב-5 או 10 דקות ואז תעלה את זה ל-15 דקות, 20 דקות, עד שאפילו תוכלו להגיע לחצי שעה של דיבור. ואם אתה יכול לדבר חצי שעה מול ראי, אז מה הבעיה לדבר מול בן אדם יפה.




 

ולסיום, גם אם עדיין רצות לך המחשבות של "אבל מה לעזאזל אני אומר לה? מה לעשות אם נגמר לי? מה להגיד?" אנחנו רוצים להגיד לך – פשוט תעשה את זה! אל תחשוב יותר מדי, אל תצפה עכשיו במיליון ואחד סרטונים ואז רק תתחיל לנסות לעשות את זה.

צא חוצה, תתחיל לנסות, תתחיל לצבור חוויות.

 

אבל אם אתה מרגיש שאתה עדיין מתקשה לגשת לבד וחושש שיגמר לך מה להגיד, שהשיחה תתקע והיית רוצה לדעת מה אתה יכול לעשות כדי שזה לא יקרה בזמן אמת - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי. בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

יאללה, תשאיר פרטים ונדבר

274 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page