top of page
חיפוש

איך לגרום לגברים להתחיל איתך (לנשים)



רוב המידע שזרוק באינטרנט על איך לגרום לגברים להתחיל עם בנות נחמד לקריאה אבל לא פרקטי מספיק כדי באמת לעבוד בשטח.

אני כאן כדי לשנות את זה :)


יש לי ניסיון של שנים בלהתחיל עם בנות בעצמי ולגרום ללקוחות שלי לעשות את זה, אז אני יודע מה גורם לי להתחיל איתכן ומה מושך גברים באופן כללי להתחיל איתכן.


חשוב שתדעי שגברים הם טיפוסים ויזואליים - כלומר מה שהם רואים ממבט ראשון זה מה שיגרום להם להחליט תוך מספר שניות אם לגשת אליך או לא.

הבנות המחוזרות ביותר מבחינת גם מבחינת כמות חיזור וגם מבחינת איכות המחזרים עושות שני דברים עיקריים:

א. הן נראות הכי טוב שהן יכולות.

ב. הן נראות נגישות! וזו נקודה שלא מדברים עליה בכלל.

בחורה יכולה להיראות ממש טוב אבל סגורה גופנית ולאף אחד לא

יהיה את האומץ או הרצון לדבר איתה. ניגע בזה עכשיו.


הנה כמה טיפים בשבילכן כדי לגרום לגברים לגשת אליכן ולהקל עליהם לעשות את זה:


אל תשכחי לחייךגברים גם ככה מפוחדים למוות מהמחשבה של לגשת אליך ולהציג את עצמם. אני יכול להבטיח לך שאם לא יהיה לך חיוך על הפנים אף גבר לא יגש אליך. זה שאת מחייכת משדר לנו שאת מעוניינת בשיחה איתנו ויהיה לנו הרבה יותר קל לגשת ולהתחיל איתך.


אין דבר סקסי יותר מקשר עין גברים מחכים לאישור שלך כדי לגשת אליך, הם רוצים לוודא שאת מעוניינת לפני שהם ניגשים, לא משנה איפה את נמצאת : קניון / מועדון / אוטובוס, אם את רואה גבר שמעניין אותך תסתכלי לו בעיניים ותחייכי ל1-2 שניות. תסמני לו "אני רוצה שתיגש אלי".

אם הוא לא ניגש (יש גברים שמרגישים עם זה ממש לא בנוח) תיגשי את ותחפשי סיבה להתחיל שיחה. בשנת 2018 לנשים מותר ואפילו רצוי לגשת ולהתחיל עם גברים.

כשאתם מדברים תשמרי על קשר עין איתו, זה ממש חשוב!


שפת גוף פתוחהתני לו לראות שאת בעניין, תשדרי קלילות וכיפיות עם הגוף שלך. ברחבת הריקודים האנשים הכי פחות מחוזרים הם אלו שיושבים בצד ומבואסים מהחיים שלהם, שפת הגוף שלהם סגורה והם לא מה שנקרא 'נגישים'. תדאגי להיראות נגישה וגברים ישמחו לגשת. אם את משלבת את הידיים בזמן השיחה הוא יחשוב שאת לא מעוניינת. תדברי איתו ותהיי פתוחה עם הגוף שלך.


תתחילי איתו אני הייתי מוכן להרוג בשביל שבחורה יפה תתחיל איתי כמו שצריך. ויש עוד הרבה גברים כמוני. כל מה שאנחנו רוצים לעשות זה לדבר על משהו, על כל דבר! לא באמת איכפת לנו על מה.

הדרך הכי פשוטה היא לשאול שאלה.

"באיזה שעה נסגר המקום?", "קו 51 עבר כבר?", "איפה קנית את החולצה?". ותמשיכי את השיחה משם.


מראה חיצוניאין מה לעשות, בגלל שאנחנו (גברים) טיפוסים ויזואליים מראה חיצוני חשוב לנו מאוד אצל הבחורה שנרצה להכיר. אם את רוצה לקבל תגובות חיוביות מגברים איכותיים תדאגי להיראות הכי טוב שאת יכולה- מבחינת לבוש, תזונה וכושר.


אל תצאו בחבורות גדולות של בנות ויותר חשוב אל תצאו עם גבריםאפילו לא עם גבר 1.

ברגע שיש גברים בתמונה זה פשוט ימנע מגברים אחרים לגשת אליך. הם יחששו שאולי הגבר הזה חבר שלך או של אחת מהחברות או שהוא יהרוס את השיחה בדרך כזו או אחרת. אז אל תצאו עם גברים אם אתן רוצות שיתחילו איתכן. לא משנה כמה ידיד טוב הוא!

מעבר לזה קבוצה גדולה של בנות מרתיעה גברים וגם אני לא אגש לקבוצות גדולות הרבה פעמים, אני אעדיף לגשת לזוג בנות חמודות שייראו יותר 'נגישות' מאשר קבוצה של 4 בנות.

הכי טוב לצאת עם חברה אחת מקסימום שתיים.


אל תתני לחברות שלך לעשות לך 'קוקבלוק'חברות לפעמים נוטות להיות יותר מדי "הגנתיות". הן חושבות שהן עוזרות לך כשהן מעיפות ממך בחור שמתחיל איתך. למרות שבתוכך יכול להיות שאת רוצה לדבר איתו.

אם את רוצה להכיר גבר, וזה שהתחיל איתך הרגע נראה חמוד. תהיי כנה עם עצמך ועם חברות שלך ותגידי להן שיתנו לו צ'אנס. אל תתני להן להרוס לך.


תהיי קלילה וחיובית אין דבר מושך יותר מבנות שהן חיוביות כלפי החיים וקלילות בשיחה. אם יש משהו שאנחנו לא אוהבים זה בנות שליליות ומעפנות שמעקמות את האף ועושות לנו טובה שהן מדברות איתנו.

אם את רוצה שהוא ישאר בשיחה, תגרמי לשיחה להיות כיפית, תהיי כיפית וקלילה בעצמך ותראי לו שאת מעוניינת בהמשך של השיחה איתו.


חיים מענייניםכל גבר ירצה להצטרף לחיים שלך אם יהיו לך חיים מעניינים. אם את גרה עם ההורים ולא עושה כלום חוץ מללמוד, לאכול ולישון זה ממש משעמם וגברים מעניינים לא ירצו לקחת חלק בחיים האלה.

תדאגי שיהיה לך זמן לעצמך ולתחביבים שלך וגם תדאגי להציג לבני זוג פוטנציאליים את הלייפסטייל שלך באמצעות מדיה חברתית / פשוט תספרי להם על החוויות שלך.


מיניותאני יכול לדבר ולכתוב על הנושא הזה המוןןן.

אבל בגדול אני אומר שאני מבין שלבנות שהן עם טיפה פחות ניסיון יכול להיות מביך לחשוב שגברים שניגשים אליהן מסתכלים עליהן בצורה מינית. אבל אם להיות כנה, גבר שניגש אליך חושב על זה שיש סיכוי שתבלו לילה או כמה לילות או את כל הלילות בחייכם יחד. וזה לגמרי בסדר.

בנות שפתוחות ומרגישות בנוח עם המיניות שלהן זה ממש מושך.

אני מתכוון לזה שאם הוא נוגע בך, אל תירתעי או לפחות תנסי לא להירתע.

אם הוא מתקרב לנשק אותך ואת רוצה להתקדם איתו - תסכימי ואל תשחקי משחקים.

אין דבר כזה "אסור לשכב בדייט ראשון" או כל מיני שיט בסגנון.

אם רוצים לשכב - שוכבים.

יחד עם זאת, הכל צריך להיות בקצב שלך. ואם את לא רוצה לנשק אותו כרגע אז את לגמרי יכולה להגיד לו "אני מעדיפה שלא עכשיו". וגבר אמיתי יקבל את זה, אבל תדאגי להראות לו שאת מעוניינת בו גם אם את מתנגדת לקידום עניינים מהצד שלו ברגע זה.


בגדול אני יכול להגיד שזה לוקח זמן ותרגול, אחרי שקראת את זה תצטרכי להפנים את מה שכתוב ואולי לכתוב את זה לעצמך במילים שלך.

ואז לצאת ולתרגל את הדברים, את תגלי שעם הזמן וכשתשתפרי בטיפים האלה ייגשו אליך הרבה יותר גברים.

עד אז הייתי מציע שתמחקי את הטינדר ואל תעני למחזרים בפייסבוק.

הרבה יותר כיף להכיר במציאות וגם האיכות של הגברים במציאות גבוהה יותר :)


זהו !

מקווה שנתתי לכן קצת ערך :) יש עוד המון טיפים בנושא אבל נראלי ש-10 לבינתיים יספיקו.

יוצא לי פה ושם שבנות שואלות אותי שאלות ומבקשות טיפים,

בעתיד אני אכנס עמוק יותר לכל העולם הזה של דייטינג לנשים ואתן לכן טיפים מנקודת המבט שלי כדי שגם אתן תוכלו להרוויח!


בינתיים אתן מוזמנות להתייעץ איתנו בכיף👑

בהצלחה!

606 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page