top of page
חיפוש

איך לגעת בבחורה כמו שצריך (וזה ישגע אותה!)


גברים רבים נמנעים מלגעת בבחורות ברחוב כי הם חושבים שזה מטריד אותן או שהם חוששים שיגישו עליהם תלונה.

 

בבלוג של היום ניגע בנקודות מאוד מאוד חשובות ונבין למה זה כן חשוב לגעת בנשים כשאנחנו שאנחנו מדברים איתן וגם אנחנו נדבר על למה נשים כן רוצות שישלבו מגע איתם בשיחה.



חשוב שנבין שלגעת בבחורה זה משהו שהוא כל כך טבעי, והיום נדבר על כמה כלים שיעזרו לך לעשות את זה גם כמו שצריך. אחרי שתלמד את הכלים האלו פשוט יהיה לך מאוד מאוד קל לגעת בבחורה, ואתה תעדיף לגעת בבחורה מאשר לא לגעת.


עכשיו, כמובן שיש נשים שממש רוצות שיגעו בהן ויש נשים שפחות, וזה בסדר.

אנחנו נלמד איך לעשות את ההתאמות בהתאם לבחורה.

 

בכל אופן, חשוב להבהיר שבראש ובראשונה אתה מקבל פה את הכלים ונרצה שתשתמש בהם באחריות ובתבונה! אם מישהי לא רוצה שיגעו בה - אל תיגע בה. אבל אתה תהיה מופתע שבאזור ה-80% מהנשים כן יעדיפו שיגעו בהן, ואפילו יותר מזה.

העניין שהוא צריכה להימשך אליך כדי שזה יקרה, ולפעמים אנחנו בתור גברים לא כל כך מבינים מתי בחורה בעניין שלנו ומתי לא. הכנו בשבילך סרטון שמראה סימנים שבחורה מעוניינת בך, תוכל לצפות בו בלחיצה כאן.


 

אז הדבר הראשון שאנחנו רוצים לבוא ולהגיד זה שנשים רוצות שיגעו בהן. הן מעדיפות גבר שיודע לגעת מאשר גבר שהוא מתבייש.

ואם ניכנס עוד יותר לעומק של זה, סקס לא יכול לקרות בלי איזשהו "פורפליי" (משחק מקדים).

זה לא פשוט שאתה מכיר את הבחורה, אתם תלכו הביתה, ואז אתם תסתכלו אחד לשנייה בעיניים, תורידו את הבגדים, ופשוט אתה תשכב איתה. זה פשוט לא קורה. יש איזשהו מהלך של קידום עניינים שקורה לפני זה. המהלך הזה יכול להתחיל כשנכנסתם לבית, או שאתם במיטה, או שאתה יכול להתחיל את כל העניין של המגע כבר ממש בהיכרות הראשונית. זאת אומרת, אתה יכול להציב את עצמך כגבר ש -

א. יכול לגעת.

ב. מרגיש בנוח עם המגע שלו.

ג. לא מתבייש בלקדם עניינים עם הבחורה.

 

מהניסיון האישי שלנו ושל מאות המתאמנים יש מלא מלא נשים שיוצאות לדייטים והן רואות שהגבר בעניין שלהן, הן רואות שהגבר רוצה אותן, ומצד שני משהו חסר שם.

או שהגבר לא מביע את עצמו מספיק או שהוא פשוט לא עושה את המהלך הזה שרואים שהוא כל כך רוצה לעשות. הן שמות לב שהגבר באמת מעוניין בהן, הן מעוניינות בו אבל שם זה נעצר. זאת אומרת, הגבר לא נוגע, אין קידום עניינים מסוים, הוא לא עושה משהו.

אפילו באיזשהו מקום הן מרגישות שהן צריכות לרמוז לו ש-יאללה, הגיע הזמן שנתקדם, דיברנו מספיק, ביססת נוחות, שנינו מרגישים בנוח, בוא נתקדם לשלב הבא... כאילו אין סיבה להמשיך לדבר, מדברים כבר שלוש שעות...

 

אז כן, במלא פעמים הגברים מדברים כי הם לא מרגישים בנוח באיזשהו מקום. הם מדברים כי הם יודעים שהם צריכים לעשות את המהלך, אבל הם מפחדים שזה יפגע במערכת היחסים שהם בנו עד עכשיו.

 



אז החוק הראשון בקידום עניינים זה - אתה מסכן את השיחה, וזה בסדר!

כל פעם שאתה מזיז את הדברים שלב אחד קדימה, אתה שם את השיחה באיזשהו סיכון, וזה בסדר. גבר שלא מוכן לסכן את האינטראקציה שלו עם אותה הבחורה, האינטראקציה לא תתקדם. ולכן, זה או שאתה משאיר את השיחה באזור הנוחות ומדבר עם הבחורה ונוח לכם וכיף לכם (ואז זה לא מתקדם לסקס, כנראה) או שאתם אשכרה לוקחים את הדברים שלב אחד קדימה. זאת אומרת שאתה תהיה הגבר שלוקח את הצעד הראשון, שיוזם, שעושה מהלך ובזאת יכול לקרות שני דברים – הראשון, שאתה מקדם עניינים וזה מתקדם לאנשהו. והשני, יכול להיות שהבחורה לא מעוניינת, ואז השיחה בעצם תלך שלב אחד אחורה.

 

בכל אופן, עצם העובדה שאתה יכול לקדם עניינים, רוצה לגעת, מעוניין לגעת בבחורה - זה כבר מסמן לבחורה שאתה גבר אחר. כי יכול להיות שהיא אמרה לך "לא עכשיו", יכול להיות שניסית לנשק אותה והיא הפנתה לך את הלחי, יכול להיות שנגעת והיא הזיזה טיפה את היד אחורה. יכול מאוד להיות. אבל בגלל שאתה מראה את עצמך כגבר מיני, גבר שפתוח עם המיניות שלו, גבר שהולך אחרי מה שהוא רוצה, גבר שלא מפחד מדחייה, אתה כבר מקבל נקודות זכות אצל הבחורה. בחורות, באופן כללי, מעדיפות גבר שינסה מאשר גבר שלא ינסה.

 

במידה והבחורה מעוניינת בך, ואתה לא נוגע בה, זה מבאס אותה. זאת איזושהי תחושה כזאת של "למה הוא לא עושה, מה זה, משהו לא בסדר בי?" כאילו, "אני שידרתי לו משהו?" זו חוויה של פספוס עבורה, כי אם כבר באת וניגשת ופתחת את השיחה, או אפילו הבחורה פתחה את השיחה והיא יזמה והיא אמרה את ה- "היי" ראשונה, ואתה לא מחזיר באיזשהו מגע, באיזושהי מילה, באיזושהי הבעה של עניין ביחס אליה, אז הבחורה מתבאסת, כי מבחינה חברתית יש גבול מסוים שהיא יכולה להגיע אליו עם הגבר.


זאת אומרת, היא יכולה להגיד "היי" או לשאול "מה השעה?" או "איפה זה דיזינגוף?" אבל היא לא יכולה להגיד "וואוו, אני ממש מעוניינת בך, בא לך לזיין אותי?" חברתית זה פשוט לא מקובל.


אז ברגע שבחורה מראה לך שהיא מעוניינת בך ברמה כזאת או אחרת הציפייה היא שאתה תבוא לקראתה, כי חברתית היא לא יכולה להמשיך. ואם אתה לא יודע להתקדם ולהגיע אליה כדי שסקס יקרה, אז היא פשוט תישאר בתחושת הבאסה שלה ותמצא גבר אחר שידע לעשות את העבודה.



חשוב רק לציין, כמובן, שנשים שונות נהנות ממגע שונה ומקידום עניינים שונה. יכול להיות שקידום העניינים המועדף על אותה הבחורה שאתה מדבר איתה זה קידום עניינים מילולי, יכול להיות שזה יותר מגע, יכול להיות שזה משהו יותר אנרגטי בכלל, הקשר עין שלכם, החיבור שיש ביניכם.

 

אתה יכול לקדם עניינים פשוט בעצם העובדה שאתה מכניס נושא שיחה מיני עם השיחה. אתה מאתגר את הבחורה. אתה יכול לקדם עניינים בזה שאתה נוגע בה, בזה שאתה מנשק אותה, ואתה יכול לקדם עניינים בזה שאתה פשוט משנע את השיחה ואת הבחורה למקום שבו סקס יכול לקרות. זאת אומרת שאם אתם תהיו בבית - זה כבר איזשהו קידום עניינים, כי בסופו של דבר סקס אשכרה יכול לקרות.

 

אז איך לבצע פיזית את המגע? איך לגעת? איך עושים את זה?

קודם כל, חשוב שתראה מגע באופן כללי כמשהו יותר מאקט פיזי. נכון, כשאתה נוגע בבחורה מופרשים הורמונים שגורמים לבחורה להרגיש טוב וגם הורמונים שגורמים לבחורה להרגיש קרבה אליך. כשאתה נוגע בבחורה האפקט של זה כבר קורה. אבל מעבר לזה, מגע זה באמת משהו שהוא מחבר, משהו שהוא מחבר בינך לבין הבחורה מעבר להורמונים, כי כשאתה נוגע בבן אדם זה מסמל משהו והמגע שלך יכול להביע מצד אחד אי נוחות ומצד שני הוא יכול לייצר לבחורה תחושה של "וואו" ו- "אני יכולה להרגיש בטוחה לידו. אני יכולה להרגיש בנוח". זה אולי נשמע מוזר שמגע יכול לגרום לבחורה להרגיש בנוח, אבל כשאתה נוגע ואתה בטוח בעצמך ואתה מרגיש טוב - הבחורה מרגישה את זה.

 

אז טיפ קטן זה לגעת בבחורה ולהעביר לה רגש במגע. ואיך זה מתבצע? אתה רוצה שהבחורה תרגיש משהו מסוים, שהיא תרגיש בנוח. אז כשאתה נוגע בה תחשוב לעצמך - מה אני רוצה לשדר לה. אתה מייצר את אותה תחושה בעצמך, ואז מעביר לה דרך המגע.

 

מה אתה עושה בזה בעצם? אתה בעצם נכנס לאיזשהו אזור לחלק בגוף שלך שמרגיש בנוח, שמרגיש תשוקה, שמרגיש אהבה (לא משנה. מה שאתה רוצה לשדר עם המגע שלך), אתה ממלא את הגוף שלך באותה תחושה ואז אתה סוג של נוגע בה ומשדר לה עם העיניים ועם היד ועם המגע שלך שזה מה שאתה באמת מרגיש. זה, לצורך העניין, דרך מאוד מעולה לגעת בבחורה ובעצם לגרום לה להרגיש בנוח כי אם אתה משדר לה "את יכולה לסמוך עליי" וכמובן שזה יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר פשוט להגיד לה "את יכולה לסמוך עליי".

 

יש גברים שפשוט נוגעים מבלי לחשוב, מבלי להרגיש וכשהם נוגעים סתם ככה הבחורה מרגישה שהם מתייחסים אליה כמו אובייקט, כמו חפץ, מוזר כזה. אבל כשאתה נוגע בשביל להביע רגש, יש משהו שונה בתחושה של האצבעות על הגוף. זה משהו תחושתי.


דבר נוסף, באופן כללי שגברים נוגעים הם נוטים כאילו להסתכל על הבחורה. ודווקא כשאתה נוגע, זה צריך להיות משהו מאוד מאוד קליל ואתה יכול ממש להכניס את זה תוך כדי שיחה ולא חייב גם להסתכל עליה תוך כדי שאתה נוגע.

 

שים לב שיש סוגים שונים של מגע. אתה יכול לגעת בדרך אגב אבל זה לאו דווקא יעשה את האפקט התחושתי הזה, זה לאו דווקא יעביר את המסר בצורה חזקה. אז נגיד יכול להיות שמגע כזה שאתה מסתכל הצידה זה יכול להיות מגע טוב להתחלה, אבל אחרי זה כשהעניינים מתחילים להתחמם אם אתם בדייט ואתה רוצה לקדם את העניינים לעבר נשיקה, אז כן דווקא לגעת ולהסתכל לה בעיניים ולשתוק רגע. זה יכול להיות חזק. כמובן שים לב שיכול להיות שאתה מסכן פה את השיחה (וזה בסדר גמור!) כי שוב, כל קידום עניינים כלשהו מסכן את השיחה.

 



תחשוב שהדרך שבה אתה נוגע בבחורה, הדרך שבה אתה מסתכל עליה הדרך שבה אתה מעביר לה את המסרים ואיך שאתה נוגע בה, זה מאוד מאוד קריטי, כי אם אתה לא יודע איך לגעת בה, אז היא אומרת לעצמה "וואו, מה יהיה במיטה? זה נראה מזעזע... הוא לא מבין מה לעשות. כאילו, הוא לא בטוח בעצמו, הוא לא יודע..."

 

באופן כללי בחורות לא רוצות להיות הבנות האלה שחונכות את הבחור. הן לא רוצות להיות הראשונות. ומצד שני, כמובן, יש בנות שזה כן מדליק אותן, אבל רוב הבחורות לא.

 

מה שמאפיין גבר לא מנוסה זה שהוא לא מבין שהוא לא טוב עם נשים. הוא לא שם לב שהיא משדרת מסרים שלא כיף לה, לא נעים לה, קח אותי הביתה, בוא נשלם, בוא נזדרז, בוא נעוף. הוא מבחינתו חושב שזה הדבר הכי נכון לעשות - ככה, להיות מרוחק, לא לדבר, לגמגם, לדבר על נושאים משעממים. וכן, זה מראה שהוא לא יודע. כי מה שעובר לבחורה בראש זה "מתי זה עבד לך, כאילו? ואם זה לא עבד לך עד עכשיו, כנראה שאני הבחורה הראשונה שאתה מנסה את זה עליה, ולא, אחי, זה לא. זה לא יעבוד. בהחלט".

 

אז קודם כול, אם אתה גבר שקשה לו לגעת, הדבר הראשון שהיינו ממליצים לך לעשות זה פשוט להתקרב אל הבחורה. קודם כל עצם העובדה שאתם קרובים, נגיד לצורך העניין - אם אתם בדייט ואתם יושבים, אתה יכול ממש להתיישב בתור התחלה בצורה כזאת שהרגל שלך נוגעת ברגל שלה. יכול להיות שהבחורה תתרחק רגע, תחכה שנייה וזה בסדר, כי עדיין מלכתחילה כנראה שהצבת איזושהי נקודה שכבר קרובה יותר אל הבחורה. עכשיו אם זה דייט נגיד שאתה יושב עם הבחורה, אז אתה יכול להתחיל עם איזשהו מגע קליל, מגע כזה שתוך כדי שאתה מדבר אתה מסתכל הצידה ונוגע בה עם גב היד. לא לעשות מזה ביג דיל. ומצד שני, אתה יכול מדי פעם לגעת טיפה ברגל. כל עוד אתה לא נוגע באזור שהוא טיפה יותר מתקרב לחצאית, זה בסדר. אם אתה באזור יותר של הברך, המגע הזה הוא מקובל. ואפילו אתה יכול להשאיר טיפה את היד, להמשיך לדבר, לגעת.

 

ברגע שאתה מתרגל את הדברים האלה, זה משהו שהוא טבעי. זה משהו שהוא הגיוני. וכשאתה נוגע כמו שצריך אתה משדר לבחורה ש"אל תדאגי, הכול בסדר, את יכולה לסמוך עליי" או שלצורך העניין אתה יכול לשדר לבחורה "ככה אני מתקשר, ככה אני מדבר".

 


עכשיו, כשאתה נוגע בבחורה, אתה קודם כל רוצה לבדוק אם זה בסדר לגעת, ובגלל זה אנחנו נתחיל עם המגע הידידותי הזה. במידה ואתה רואה שהבחורה מרגישה איתך בנוח, אתה יכול לקדם את העניינים עוד ועוד ועוד ועוד.

 

טיפ קטן נוסף שאנחנו יכולים להמליץ לך עליו זה לעשות מה שנקרא "מיינדפולנס".

מיינדפולנס זה בעצם סוג של מדיטציה, מדיטציה שאתה מודע לדברים. אתה משתמש בחושים שלך יותר, וזה גורם לך להיות רגוע ומודע.

 

מבטיח לך שאם אתה תעשה את כל מה שדיברנו עליו כאן, נשים יתמכרו למגע שלך, הן יתקרבו אליך, הן ירצו עוד מזה. ולמה? כי אם הן מרגישות טוב בנוכחות שלך, אז הן ירצו יותר מזה, ולכן כשאתה נוגע, תוודא שאתה עושה את זה טוב, וכמובן חשוב להבין שזה עניין של תרגול. זו פשוט יכולת שאתה צריך לפתח.



 

אבל, אם אתה מרגיש שאתה עדיין מתקשה בקידום העניינים שלך והיית רוצה לדעת מה אתה יכול לעשות כדי למשוך נשים בטעם שלך אז אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.  לשיחת ייעוץ חינם לחץ כאן בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך

ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה על חיי הדייטינג שלך.

השיחה היא בחינם לגמרי:  לשיחת ייעוץ חינם לחץ כאן

692 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page