top of page
חיפוש

?אוקיי אז ניגשתי, מה אני אומר

עודכן: 7 בספט׳ 2020


אינספור פעמים שנתקלנו במתאמן ששואל את עצמו מה הוא יגיד עוד לפני שהוא ניגש. לשאלה הזאת אנחנו תמיד עונים באותה התשובה- "זה לא משנה מה אתה אומר אלה איך אתה אומר את זה."

ועדיין- ישנם האנשים שרוצים משפט פתיחה מסוים כדי להקל על עצמם כשהם ניגשים לבחורה.

תבינו משהו- גם אם נתןלכם משפט פתיחה מסוים או סכמת דיבור זה לא מה שידליק את הבחורה. היא מחפשת משהו שהוא לא מסובר במילים, גבר אמיתי לא דואג מה הוא יגיד או איך אנשים תופסים אותו. הוא פשוט יגיד את מה שהוא חושב ומרגיש ואם זה פוגע במישהו הוא לא יבהל. שלא תבינו אותנו לא נכון אנחנו לא מציע שלא תשימו על אף אחדותקללו אנשים אלא אנחנו מנסים להעביר נקודה חשובה.


כשאתם ניגשים לבחורה והיא דוחה אתכם- זה לא באמת דחייה. עצם העובדה שניסיתם זה כבר ניצחון. חוץ מזה ישנם עוד הרבה פקטורים שהם לוא דווקא קשורים אליכם שמסבירים למה היא לא מעוניינת כרגע. בנוסף לזה- היא לא יכולה לדחות אותכם! אין לה מושג מי אתם בכלל. היא רק יכולה להגיב למה שהיא רואה ומרגישה, ואין שום בעיה עם זה.


אז בנוגע למה לומר כשאתה ניגש לבחורה: אם אתם כן רוצים כיוון מסוים לגבי מה לדבר עליו אנחנו חושב שיש 3 קריטריונים שאתם יכולים להשתמש שאני מוצא אותם מאוד שימושיים. 3 הקריטריונים הם: 1) כיף- דברים שמצחיקים אותך. 2) תשוקה- דברים שאתה תשוקתי כלפיהם. 3) חסר דאגה- לא מחפש תגובה מסוימת מהבחורה. אם תעקבו אחרי 3 האלה אני חושב שיהיה לכם בסיס טוב. אך צריך לזכור- סכמות הם לא הכל! מה שיותר חשוב זה הבן אדם מאחורי הסכמות. כל דבר אחרי הוא משני לדעתנו.


לסיכום- תנסו להפוך להיות לבן אדם שמושך נשים ולאו דווקא לבן אדם שמדבר כמו מישהו שמושך נשים.

---

אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי שנמצא בבלוג שלנו ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

154 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page