top of page
חיפוש

איך להתחיל עם בנות - חלק א'

עודכן: 7 באפר׳ 2022




רוצה לקחת אותה הביתה? הנה הכללים שאתה חייב לעבוד על פיהם כדי להצליח


כבר הבאנו אינספור עצות לעוקבים הנאמנים שלנו בכתבות שלנו ובסרטונים שלנו מאז שהקמנו את תקשורת אמיתית. אבל כאן אנחנו הולכים לתת את הכללים ההכרחיים לאנשים ששואלים את עצמם איך להתחיל עם בחורה ובאמת רוצים להצליח עם נשים בטעם שלהם. אלה כללים בסיסיים שיבדילו אותך מהגבר הממוצע שרוצה להתחיל עם בנות כלומר רב הגברים ואין לו מושג איך לעשות את זה.


חשוב לדעת שאולי אתה כבר עושה חלק מהדברים האלה באופן טבעי, אבל על חלק אולי אתה צריך עוד לעבוד, חשוב לדעת גם שרוב הדברים כאן לא יכנסו לשגרת היומיום שלך תוך אימון אחד או לילה אחד אלא דורשים עבודה והתמדה.

לפני שנתחיל אני רוצה לומר שאמנם לא קל להפוך להיות "פלייר" אבל זה בהחלט חשוב, זה משפיע על המון תחומים בחיים שלך- לא רק עם נשים והכיף שמגיע עם ההצלחה בלתי ניתן להמחשה! אז בואו נתחיל


תהיה מוכן להתחיל עם בנות תמיד ובכל מקום

איך להתחיל עם בנות? יש בנות יפות בכל מקום כמעט ואין לדעת איפה תכיר את אשתך לעתיד- בסופרמרקט, בחנויות בגדים, בתור לבנק, בתחנת האוטובוס, ברחוב... האמת היא שרב הבנות שהכרתי והייתי איתן, הכרתי במקומות האלה, ואמנם אחוזי ההצלחה עם נשים שהכרתי במקומות האלה היו נמוכים יותר מאשר בנות שהכרתי בפאב או התחלתי במסיבה פשוט בגלל שבנות ברחוב לא מצפות שיתחילו איתן ולא מוכנות מנטלית לזה שגבר יתחיל איתן, יחד עם זאת זה מדהים לראות שהבנות ממש מופתעות מזה שמתחילים איתן במקומות לא שגרתיים שכאלה ואפשר להכיר המון בנות איכותיות בהרבה ממה שנכיר בפאב או במועדון. יש המון בנות מדהימות שלא אוהבות מסיבות או שמתחילים איתן במסיבות בגלל סיבות שונות ולהכיר אותן במקומות אחרים זה מדהים. במועדון ופאב לפעמים אתה צריך להיות שחקן ממש טוב כדי להצליח כי כבר הרבה נכשלו איתן לפני זה והמחסומים והאגו שלהן גבוהים. ברחוב לא.

זכור: נשים לא רגילות שמתחילים איתן ברחוב או במקומות לא שגרתיים ולכן זה מחמיא להן הרבה יותר!


איך להתחיל עם בנות?
איך להתחיל עם בנות?

עם בנות שמוצאות חן בעיניי לרב אני אתחיל שיחה באמצעות מחמאה, משהו שבכנות אני חושב שיפה בהן, לדוגמא בחורה שאני רואה ברחוב עם שמלה אדומה ויפה אני אתחיל בשיחה באמצעות "היי, אני ממש אוהב את השמלה שלך", ומשם אני אמשיך לסמול טוק קצר ואבדוק אם הבחורה מעוניינת.

חשוב להבין שצריך לעשות את המהלך הזה בעדינות כי לא רק לנו מלחיץ לגשת לבחורה ברחוב אלא הבחורה נלחצת מזה, הן בכלל לא רגילות לזה שזה קורה כי כל הגברים מתחילים היום רק ברשתות החברתיות.


אל תשתמש בפיקאפ ליינז / משפטי פיקאפ / משפטי פתיחה מוכנים:

"תגידי אבא שלך גנן?", "מה פרח יפה כמוך עושה כאן?", "את מאמינה באהבה ממבט ראשון?"

המשפטים האלה אמנם מוקצנים מאוד, אבל יש מלא משפטי פתיחה עלובים כאלה שגורמים לבנות לבחילה ברגע שהן שומעות אותן, יש סיכוי גבוה יותר שהבחורה תחשוב שהפסדת באמת או חובה וקיבלת חובה לגשת אליה מאשר שהיא תחשוב שאשכרה יש לך ביצים וניגשת אליה. ולכן- אל תשתמש במשפטי פתיחה מוכנים מראש.


במקום זה הייתי ממליץ לך להתחיל לעבוד על יכולות האלתור שלך, להתחיל להשתמש בסביבה בשביל משפט הפתיחה שלך- שוב, אני שמתי לב שמשפט פתיחה שמורכב ממחמאה על לבוש עובד טוב. או שאם לדוגמא יש איזה חתול חמוד לידה תפתח את השיחה על החתול. זה מאוד פשוט, הסוד הוא אלתור. יכולת אלתור טובה תמשוך את הבחורה הרבה יותר מאשר משפט פיקאפ מפגר.


התרגשות לפני גישה

אז איך להתחיל עם בנות? כולנו מרגישים את הלחץ הזה בחזה לפני שאנחנו ניגשים לבחורה זרה, חשוב לדעת שזה לא פחד- אין פה סכנת חיים. זו רק התרגשות- כמו מה שאנחנו מרגישים לפני שעולים על רכבת הרים.

לפני שאתה עולה על רכבת ההרים אתה מת מהתרגשות, בזמן שאתה עליה זה כבר הרבה פחות מפחיד וזה יותר כיף ואחרי שסיימת עם הרכיבה אתה מרגיש הקלה, שחרור וכיף.

אותו הדבר כשאתה ניגש לבחורה, לפני שתיגש אתה תתרגש נורא, בזמן השיחה אתה תתרגש טיפה פחות ואחריה אתה תרגיש ממש טוב!

אל תתן למוח שלך זמן לחשוב: למוח שלנו לוקח בערך 3 שניות להתחיל להמציא תירוצים למה לא לעשות דברים שאנחנו רוצים, כלומר מהרגע שראית בחורה יפה ועד שהמוח שלך יבין שהוא נלחץ מזה ויתחיל להמציא תירוצים למה לא כדאי לך לגשת יעברו 3 שניות שלמות. ולכן אני רוצה שפעם הבאה שאתה רואה בחורה לטעמך תיגש אליה ישר, בלי לחשוב, לפני שעוברות 3 שניות, לפני שלמוח שלך יש זמן לחשוב בכלל.

זה לא ייתן למוח שלך זמן לתת לך תירוצים ואתה תוכל למנוע מלכתחילה את ההתרגשות הזאת לפני שאתה ניגש.

תתחיל שיחות עם אנשים - אני התחלתי בתחום הפיקאפ כשהייתה לי התרגשות עצומה לפני גישה, בלהתחיל שיחות עם בנות ובנים שלאו דווקא מוצאים חן בעיניי ואני לאו דווקא רוצה להתחיל איתם אלא נטו התאמנתי על היכולת לפתח שיחות עם אנשים זרים וזה העביר לי את הפחד להתחיל עם בנות זרות



שיהיה המון בהצלחה!



---

אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי שנמצא בבלוג שלנו ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית


4,996 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page