top of page
חיפוש

פיקאפ- לפעמים זה משחק של מספרים

עודכן: 26 בינו׳ 2021


לפני כמה ימים העלינו סרטון שבו מיכאל מתחיל עם בחורה שעושה הליכה מהירה בים וקיבלנו המון תגובות זועמות על זה שהסרטון נראה מבויים. אנחנו יודעים שזה עלול להפתיע את חלקכם, אבל הנה לכם ידיעה מרעישה- בנות אשכרה נמשכות לגברים! חחח כן, באמת! הן אפילו נמשכות אליהם יותר פנים מול פנים מאשר דרך מסך. הסרטון אוטנתי לגמרי, הבחורה פשוט נמשכה למיכאל מהרגע הראשון כחלק ממשחק המספרים הזה, כלומר היה לו מזל. לפעמים בנות יגיבו טוב באופן מיידי ונחשו מה? לפעמים לא. גם מיכאל מקבל דחיות, ולפעמים דחיות מאוד כואבות, אבל הוא יודע איך להתמודד איתן, הוא יודע שזה משחק של מספרים ועוד כמה אינטרקציות הוא יכיר מישהי לטעמו שתקבל אותו.


"אז בשביל מה צריך פיקאפ אם זה עניין של מזל?" פיקאפ מלמד אותך איך להתחיל עם בנות בצורה נכונה תוך שילוב אלמנטים שיעזרו לך להיות כמה שיותר מושך וכמה שפחות מרתיע. זה מה שמיכאל עשה עם הבחורה שראיתם בסרטון- הוא הכניס את האלמנטים האלה ולכן הבחורה לא נרתעה ממנו כשהוא ניגש (למרות שהוא עשה את זה בריצה, אם תמשיכו לעקוב אחרינו נחלוק איתכם את האלמנטים האלה


בעולם שלנו, לא כל גבר יימשך לכל בחורה וגם לא כל בחורה תימשך לכל גבר. לא כל בחורה תמצא חן בעינייך ואתה לא תמצא חן בעיניי כל בחורה שתיגש אליה. כדי למצוא את האהבה שלה תרצה להקדיש את כל חייך אתה צריך קודם כל למצוא בחורה שאתה תימשך אליה והיא תימשך אליך.

זה מדהים אותנו שרב האנשים מתפשרים וסוגרים מערכת יחסים עם בחורה סבירה שפשוט עומדת יחסית בדרישות המינימאליות שלהם והיא יחסית לטעמם, היא נמצאת במעגל החברים שלהם או במקום העבודה שלהם וזו הבחורה שיצא להם להכיר אך היא לא מתאימה להם במאה אחוז, הם מתפשרים עליה, זה נכון גם מבחינת הנשים, זה הגבר שהיא הכירה היא לא טרחה לצאת ולהכיר עוד. כך רב האוכלוסייה חיה, חיים בזוגיות שאינה מושלמת בשבילם. זוגיות הרסנית וגרועה. כדי להימנע מזה ולהכיר מישהי שמושלמת בדיוק לך, שאתה תימשך אליה והיא אליך והכימיה בינכם תהיה מושלמת אתה צריך לשים לעצמך ליעד להכיר *המון* אנשים חדשים בכל יום.


הבחורה "האחת" הזו שגבר מוצא ומחליט להיכנס איתה למערכת יחסים, היא הבחורה הכי טובה שאותו הגבר הצליח להכיר עד כה, ובמיוחד אם לגבר אין שום יכולת תקשורתית עם נשים יש סיכוי גבוה שהבחורה הזו לא באמת איכותית כל כך, היא פשוט הבחורה הכי איכותית שהוא הכיר לבינתיים. ולכן, כמה שתשחק עם יותר מספרים - כלומר כמה שתתחיל עם יותר בנות, ככה תשפר את היכולות התקשורתיות שלך עם נשים באופן כללי ויהיו סיכויים גבוהים יותר שתכיר מישהי איכותית יותר ויותר מפעם לפעם וזאת ככל שהיכולות התקשורתיות שלך עם נשים בכללי מתחזקות. בשביל זה צריך פיקאפ- בשביל להכיר המון אנשים ובשביל לשפר את היכולות התקשורתיות שלך עם נשים בכללי.


הרבה פעמים יהיה לנו מזל, אנחנו ניגש והבחורה תימשך אלינו באופן מיידי ותגיב אלינו בצורה טובה.

הרבה פעמים יקרה ההפך הגמור ונקבל דחייה כואבת שתפיל אותנו לקרקע, לקום מנפילה כזו מחזקת אותנו ומחזקת את היכולות התקשורתיות שלנו עם נשים, כי אנחנו מבינים שזה לא באמת כזה נורא.

מיכאל משחק את המשחק הזה שנים- ולכן הוא מקבל תגובות חיוביות כאלה וכבר לא מתרגש מהן. תשחק גם אתה את משחק המספרים - תכיר הרבה אנשים חדשים כדי שתמצא את האישה האחת הזו שמתאימה לך בול וגם אתה תהיה כמו אופק ומיכאל ותצליח להכיר אנשים חדשים ונשים חדשות בכל מקום שאתה נמצא בו.

זה אפשרי - כל אחד יכול.


---

אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי שנמצא בבלוג שלנו ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

138 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page