top of page
חיפוש

מיניות ב2018, לא מה שחשבתם!

עודכן: 26 בינו׳ 2021




בכל תוכנית טלוויזיה/מגזין מתארים גברים כחיות מין, כל מה שאנחנו חושבים עליו כל היום זה רק סקס, מדברים שם על זה שנשים שמרניות יותר כלפי עצמן וכלפי הגוף שלהן ובתכלס זה נכון, יותר קל לגבר הממוצע לעשות סקס חסר חשיבות מלאישה הממוצעת.

יחד עם זאת, בתקשורת של היום מעודדים נשים להיות פתוחות יותר בנוגע למיניות שלהן- זה בסדר בשביל בחורה לרצות רק סקס, ומצד שני מעודדים גברים להיות יותר שמרניים כלפי עצמם.


אבל זה כואב...

זה גרם לכך שהיוצרות התהפכו! וזה מדהים אותנו!

מצד אחד היום הרבה יותר מקובל מאי פעם שנשים יהיו פתוחות לגבי המיניות שלהן, ידברו על סקס, יחוו חוויות מיניות מגוונות, הסקס דרייב שלהן בשמיים ועובר את של הגברים לעיתים קרובות (ואנחנו אוהבים את זה!)

ומצד שני לעומתן, אנחנו הגברים מקבלים עידוד הפוך, גברים חמודים כאלה שלא עושים סקס ומכבדים נשים מקבלים תשומת לב טובה מהתקשורת ולעומתם גברים מיניים מקבלים נזיפות קשות מהחברה, פתאום גבר שלא "מחפש משהו רציני" נחשב ילדותי / לא גברי בעיני הרבה אנשים, כל העניין עם ההטרדות המיניות גם לא עוזר לנו בכלל.

נוצר מצב שגברים של 2018 יכולים להיות פתוחים מינית הרבה פחות מאשר בעבר.


המון גברים מפחדים לומר או להראות לבחורה שהם מעוניינים בה מינית ונתקעים באיזור הידידות. נוצר מצב שלגברים "יש ביצים" רק באינטרנט, רק כאן מתחילים עם בנות, רק כאן מדברים על סקס.

במציאות?! חלילה, מביך / מפחיד / מטריד וכו'... אבל מאחורי מסך זה הגיוני...


גם לך זה מפריע?

מיניות חברים- מטבע הדברים אנחנו רוצים שהזרע שלנו יכנס לכמה שיותר ביציות מסוגים שונים, והביציות צריכות להיות של בנות איכותיות כדי שההמשכיות שלנו תהיה איכותית וטובה.

כדי להצליח עם נשים אתה חייב לדעת להיות מיני בצורה טובה, להיות מקסימום מושך ומינימום מרתיע, כלומר למרות שאתה משדר מיניות ומבהיר לבחורה שאתה מעוניין בה מינית ולא ידידותית אתה לא תצא מטרידן כי אתה לא מרתיע. אין דבר שמושך בחורה יותר מגבר שיודע להראות שהוא רוצה אותה בלי להיראות מטריד או נזקק.

רוצה לדעת איך לעשות את זה?

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

195 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page