top of page
חיפוש

גירושין- למה יש כל כך הרבה ואיך להימנע מזה?!

עודכן: 26 בינו׳ 2021



למה יש כל כך הרבה גירושין? הסיבות האמיתיות כאן.

כרבע מהזוגות בארץ מתגרשים בסופו של דבר, זה נתון מטורף שגורם לחלק לפקפק בכל מוסד הנישואין,

1 מתוך 4 נשים שמתלהבות וצועקות בהתרגשות "I DO" וממהרות לפרסם תמונה בפייסבוק שצוברת מאות לייקים, מתגרשות בסופו של דבר מאותו הבנאדם שהסכימו להתחתן איתו וזה מסיבות שונות. אנחנו נכתוב כאן את הסיבות ונסביר איך אפשר להימנע מהן.


1. אנשים נכנסים לזוגיות עם בנאדם שלא מתאים להם מלכתחילה- אולי מתוך התפשרות או איזור נוחות מסויים שמרגישים עם הבנאדם ואולי מפחדים להיות לבד ולא חושבים שיזצליחו להשיג מישהו טוב יותר. אך עם הזמן מרגישים פספוס, הפספוס גורם לכל בעיה קטנה להיות גדולה ומשמעותית, הריבים מתחילים להתפוצץ והזוג מוצא את עצמו ממשיך בדרכים נפרדות.

** מה אפשר לעשות עם זה? פיקאפ (גברים ונשים כאחד), להכיר מגוון של אנשים, לראות מי מתאים לך ולפני שאתה מחליט לבלות את שאר החיים בקרבתו של אדם שאתה מכיר זמן מוגבל צריך לדעת שאתה עושה זאת מתוך רצון טוב להיות בקרבתו ולא מתוך נוחות.


2. תקשורת- מדהים אותי לראות כמה זוגות בטוחים שהתקשורת בינהם מושלמת, אך אין להם שמץ של מושג מה זו תקשורת אמיתית שמובילה ליחסים מדהימים ושקופים בין בני זוג. יש המון זוגות שהתקשורת שלהם מבוססת על הרס עצמי: צעקות, ריבים, יציאה מהבית כדי למשוך תשומת לב, ובכלל ניסיונות למשוך תשומת לב יובילו רק לעוד הרס עצמי ויעמיקו את הקרע בזוגיות.

** מה אפשר לעשות עם זה? כל יום תקפידו לשתף את בני הזוג שלכם בדברים שמפריעים לכם, תהיו שקופים עם הרגשות שלכם ותקבלו ביקורת בונה מבן הזוג. אל תפחדו להראות פגיעות מול בן הזוג ותשתפו אותו בדברים לא נעיםמים שקורים לכם, אל תכעסו על דברים שבן הזוג מספר לכם אלא תכילו אותם ותנסו להסתכל עליהם מנקודת מבטו. תבנו בינכם תקשורת מעולה וכשדברים מפריעים לכם תלמדו לדבר על זה בצורה טובה ומכבדת.


3. שעמום- להיות בחברת אותו האדם כמעט 24/7 יכול להיות משעמם, אתה כבן זוג מאפשר לעצמך להיכנס לאיזור הנוח הזה שכבר לא מושך את בת הזוג שלך. אולי הפסקת לטפח את עצמך ואולי אתה מתקבע בעבודה וכבר לא יוצאים לטייל כמו פעם ומשקיעים בקשר שלכם, הקשר בינכם פשוט נהיה משעמם, זה יכול להוביל ליצרים הרפתקניים מצד שניכם, יצרים כגון בגידות וחיפוש ריבים כדי לגרום לקצת רגש, או, ניחשתם נכון, לגירושין.

** מה אפשר לעשות? לדאוג לעצמכם, גם מבחינת טיפוח וכושר וגם מבחינת הזוגיות שלכם, תשקיעו בבני הזוג, תצאו לטייל מדי פעם ותשקיעו ביחסים בינכם מדי יום. אל תיכנסו לאיזור הנוח והמשעמם של לשבת בבית כל היום אחרי עבודה ולראות טלוויזיה.


4. כסף- מה לעשות, פאקטור רציני בכל תחום בחיים, אתה רוצה להשקיע בילדים שלך ולשלם על האוניברסיטה שלהם והיא מעדיפה לחסוך את הכסף ליום שחור. יכול להוביל לפיצוץ רציני ובכלל אם יש הרגלי קנייה שונים בין בני הזוג, כלומר היא אוהבת לבזבז כסף על דברים שהם שטויות לדעתך זה יכול להוביל למשברים.

** תתחשבו אחד בשני, תקשורת טובה תסייע כאן המון.


5. סקס- איך לא? בעיקר עם הגיל, זוגות הרבה פעמים מפסיקים לעשות סקס בגלל חוסר חשק או הרגל, אם לבן זוג אחד יש חשק ולבן הזוג השני אין מספיק חשק זה יכול להוביל למשברים בזוגיות שלכם ולפירוקם.

** יש תכשירים שאפשר להשתמש בהם שמגבירים את החשק המיני, ייעוץ רפואים, גיוון בחיי המין- צעצועים וכו', תעשו כל מה שאפשר כדי לגוון ולהנות מחיי המין עם בן או בת הזוג שלכם.


טיפים כלליים נוספים מאיתנו:

1. תחשבו טוב עם מי אתם מתחתנים! לפני שאתם מתחתנים איתו! תוודאו שאתם לא עושים את זה כי זה נוח, אלא כי אתם באמת אוהבים ומוכנים לחיות עם הבנאדם עד סוף חייכם!

2. זוגיות תמיד במקום הראשון, לא כסף, לא ילדים, לא עבודה. זוגיות- תמיד! תעבדו עליה, תהנו ממנה, תלטשו אותה כל יום ביומו כדי שתוכלו להינות לקום כל בוקר עם בן הזוג שלכם.

3. תחשבו איפה אתם אשמים ולא איפה בן הזוג אשם- אם אתה מסתכל בראי ורואה בנאדם משעמם, חסר חיי חברה שעובד כל היום ולמרות זאת כל מה שאתה עושה זה להתעצבן על בת הזוג שלך שלא מבינה אותך, אתה לא עושה את זה נכון- תסתכל פנימה ותפתור את המשבר שלך עם עצמך, תחשוב איפה אתה יכול להשתפר למען הזוגיות בינכם.

4. תדאגו לעצמכם- עליה במשקל, כושר גופני לקוי, מתלבשים בצורה זרוקה- כל אלה מעבירים מסר לבן הזוג שלא איכפת לכם יותר. אם איכפת לך- תראה את זה. תדאג לעצמך.

5. סקס- דברו על זה. אם משהו מפריע לכם, אם אתם רוצים לגוון, אם יש משהו שאתם רוצים לנסות, דברו על זה! עם השינויים הפיזיולוגיים של הגוף ועם הזמן והגיל בני הזוג צריכים להראות פגיעות ולדעת לדבר אחד עם השני על דברים שנעימים להם יותר ונעימים פחות- תקשורת זה מפתח!

6. תקשורת! דברו על הכל! הדרך היחידה לפתור בעיות היא באמצעות תקשורת תקינה!


לסיכום- אם הייתי רוצה שתזכרו דבר אחד מכל הפוסט הארוך הזה, תקשורת תקינה.

בהצלחה אלופים :)


---

אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי שנמצא בבלוג שלנו ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page