top of page
חיפוש

6 עובדות על דייטינג שגברים חייבים לשמוע אבל לא כל כך רוצים

עודכן: 26 בינו׳ 2021



אנחנו לא אוהבים שנותנים לנו ביקורת, כדאי מאוד שביקורת תגיע קודם כל עם כמה דברים חיוביים ורק אז להעביר לאדם את הנקודות השלילית. ביקורת עם ציפוי של סוכר וזהב.


כשאנחנו מקבלים את האמת בפרצוף זה גורם לנו לאי-נוחות. זה יכול לכאוב. זה מכריח אותנו לראות צדדים שדורשים שיפור בתוכנו או אפילו דורשים בנו שינוי מהפכני לחלוטין. אז בדרך כלל קל יותר להימנע מלראות את אותה אמת ולדחות אותה. להתעלם ממנה.


כמה מהשיעורים הכי חשובים שלמדתי בחיים שלי היו לאו דווקא דברים שרציתי לשמוע, אלא מה שהייתי צריך לשמוע. האמת הנוקשה לפעמים הייתה גורמת לי להיכנס למצב של מגננה ולהישאר תקוע בהכחשה. אבל בתוך תוכי, נאבקתי כדי לצאת מזה כי ידעתי שזו האמת ושהיא לטובתי ושכדאי לי לשים אליה לב.


התחום שהכי קשה לנו לקבל עליו ביקורת זה כמובן, דייטינג ובחורות.

כל גבר רוצה להרגיש שהוא יודע הכל בתחום הזה, וכל אחד גם רוצה לתת לאנשים עצות כאילו הוא דון ז'ואן, לפעמים אנחנו מקבלים עצות מאנשים שאין להם שמץ של מושג מה הם אומרים. עצות מיינסטרימיות בסגנון של "הכל יהיה בסדר, תישאר מי שאתה, הבחורה הנכונה תגיע". וזה הסוג הכי גרוע של עצות כי הן מגיעות מאנשים שרק חושבים שהם יודעים ולא באמת יודעים. ולא רק זה, אלה עצות שהן לא כנות ואמיתיות, הן רק מגיעות כדי להרגיע אותנו ולא לפגוע בנו.


אז חלק מהתפקיד שלנו כיועצי דייטינג מקצועיים זה לתת לאנשים את האמת שהם צריכים ולשים להם אותה מול הפנים.

אחרת, איך לעזאזל הם ידעו אותה? לסביבה שלך, לחברים שלך ולמשפחה שלך אכפת ממך יותר מדי כדי לתת לך את האמת בפנים ולסכן פגיעה ברגשות שלך.


אני מבין שכל העולם הזה של הדייטינג זה נושא שהוא מאוד רגיש ואישי, אז אני כאן כדי לתת לך עובדות לא משוחדות על עולם הדייטינג מנקודת מבט שלישית מקצועית, בלי שיפוטיות, באופן ישיר וכנה ובאופן שיבנה אותך להיות גבר מושך יותר שמתחיל עם בחורות ומשיג יותר דייטים.


1. כשבחורה מתעניינת בך, היא תרצה לראות אותך- היא תרצה להשקיע בך והיא תרצה להמשיך את התקשורת ביניכם.


היא לא חושבת לעצמה "וואי הבחור הזה מגניב, אני כבר לא יכולה לגרום לו לחכות חודשים לפני שנבלה שוב יחד"


אם בחורה לא מפנה זמן בשבילך, היא כנראה לא מעוניינת בך. בחורות שאוהבות שרודפים אחריהן בלי סוף בדרך כלל עושות את זה בשביל תשומת לב בעקבות חוסר בביטחון עצמי. ולכן בכל מקרה לא כדאי לך 'לרדוף' אחריה כי למה שתרצה להכניס לחיים שלך בחורה חסרת ביטחון?


החוק שלנו הוא פשוט להזמין בחורה לצאת ולבלות יחד מקסימום 3 פעמים, אם בכל הפעמים האלה קיבלנו תגובה שלילית והבחורה לא מפנה בשבילנו זמן אז אנחנו ממשיכים הלאה לבחורה אחרת שכן תהיה מעוניינת להשקיע בנו. אנחנו ממליצים שתעשה כמונו.


2. אם אתה לא מכיר הרבה אנשים באופן קבוע, ומתפתח עצמית באופן קבוע, יש סיכוי גבוה שתתפשר על הזוגיות שלך ותיכנס לקשר עם מישהי שלא מתאימה לך.

כשהאופציות שלנו מוגבלות או מעטות, אנחנו "נתפסים לדג הראשון שנתפס לנו בחכה". יותר מדי אנשים קופצים למערכות יחסים עם האדם הראשון שמראה להם טיפת עניין. וזו אחת מהסיבות שאני מאמין שגורמות לאחוזים גבוהים כל כך של גירושין.


אנשים לא בודקים כמו שצריך ובצורה אובייקטיבית את הצד השני. הם מעדיפים פשוט להיות עם מישהי מאשר להישאר לבד. העניין הזה בלבד ממש לא בריא וזו ההתחלה למערכת יחסים שמבוססת על תלותיות.


אתה חייב להבין שהתהליך הזה הוא לא על מנת למצוא מישהי, אלא מישהי מתאימה. לכל אחד מאיתנו יש את הערכים שלו, האישיות שלו ותחומי העניין שלו. מה הסיכויים שהאדם הראשון שתתחבר איתו יהיה החיבור והקשר המושלם בשבילך? זה יכול לקרות רק לעתים רחוקות מאוד.


חוץ מזה כדאי מאוד שתזכור, יש משפט שאומר "like attracts like". כלומר אתה מושך לחיים שלך את מה שאתה. אם אתה רוצה למצוא בחורה איכותית ומעניינת, אתה חייב להיות בחור כזה בעצמך. בחורה בעלת ביטחון עצמי שיש לה ערכים כלפי עצמה והסביבה לא תישאר עם מישהו שהוא לא לפחות באותה הרמה כמו שלה. או לפחות מתקדם לכיוון הזה בצעדי ענק.


3. להשיג בחורה זה קל, לשמור עליה זה החלק הקשה- אנחנו כל כך ממוקדים על סיפוקים מיידיים. כולם רוצים פתרונות מהירים בנוסח "גלולת הקסם".


גברים רוצים לדעת איך להתגבר באופן מיידי על 'חרדת גישה'. לגלות את הסוד היחיד הזה כדי לנהל שיחות מדהימות ולהפוך להיות פלרטטן טבעי. למצוא את תרופת הפלא לכל הבעיות שלהם בחיים.


זה למה האנשים האלה שמאחורי פרסומות בסגנון של "טריק אחד מוזר כדי להוריד שומן בבטן" עשירים ברמות מטורפות. הם פשוט נחשים שמתמחים בשיווק ומכירות בעולם הדיגיטלי והם עורבים לאנשים נואשים שרוצים שינוי אבל לא מוכנים להשקיע בשבילו.


גברים בקושי שואלים אותנו, "איך אני יכול להפוך להיות בעל ביטחון עצמי אמיתי? איזה צעדים כדאי לי לקחת בחיים שלי כדי להפוך להיות אדם מושך יותר לטווח הרחוק?"


הם תמיד שוקלים לעשות מאמץ אמיתי רק כשדברים ממש משתבשים. הם מתחילים להשתלט על הבלגן רק כשזה נהיה מאוחר מדי.


ראיה לטווח קצר היא לא אפקטיבית בשביל לבנות אסטרטגיה לשיפור חיי הדייטינג.


לא רק שזה קשה לבנות תקשורת ומשיכה ראשונית לטווח קצר עם בחורה שנראית בעלת ביטחון עצמי. אתה יכול לזייף חזות מעולה של רושם ראשוני רק לטווח זמן מסוים. אם אתה לא מראה תכונות מושכות וחיוביות באופי שלך באופן כנה ואמיתי ולטווח הרחוק, בסופו של דבר חוסר הביטחון שלך יתגלה ובנות מעולות בלעלות על חורים באופי שלנו בכלל ושקרים בפרט.


ואז מה קורה? בסופו של דבר אתה מאבד את הבחורה שעבדת קשה כדי לעשות עליה רושם וכבר בנית אכפתיות כלפיה. זה קרה גם לי.


מערכות יחסים טובות ובריאות דורשות עבודה מתמדת משני הצדדים. הן דורשות צמיחה. אתה צריך לתחזק את הקשר ביניכם - ולשים דגש מיוחד על מיניות.


הזוגות שראיתי שהם באמת מאושרים ולטווח רחוק, לא רק שהם מלאים בעצמם כל אחד מהם, הם גם חושקים מאוד אחד בשניה. הם צוחקים, נוגעים ומפלרטטים כאילו הם זוג חדש. התשוקה שלהם אחד לשניה בלתי ניתנת לפספוס.


אם אתה רוצה קשר מדהים, שלם וממלא, כדאי שתחשוב על לפתח את הקשר הזה לטווח הרחוק. וכדאי מאוד שתתחיל מעכשיו.


4. אתה לא יכול לשלוט בבגידה מצד בת הזוג- בתכלס, אתה יכול לנעול אותה במרתף או לחטוף אותה ולשים אותה באי בודד. אבל זו לא באמת מערכת יחסים נכון?


למדתי את זה בדרך הקשה. בזמנו האמנתי שלהיות קנאי, לשמור על הבחורה קרוב אלי ולשים עליה עין כל הזמן, לבדוק את ההודעות שלה בפלאפון באופן קבוע, וכו'.. יגרום לה להיות נאמנה אלי.

וואו כמה שטעיתי.


יש משפט שאומר "הקש ששבר את גב הגמל", כל אחד נשבר בסוף ורוצה לצאת לחופשי מכל הנעילה הזו. זה יכול לקרות דרך שנאה כלפיך, עצבים עליך, פרידה ממך, או.. ניחשת נכון... בגידה.


מה שאתה יכול לשלוט בו זה למצוא את הבחורה הנכונה בשבילך בזמן שאתה גם תשאף להיות בן הזוג הכי טוב שאתה מסוגל להיות. תתקשר את הרגשות שלך כלפיה באופן פתוח וישיר. תגיד לה מה הגבולות שלך אבל גם תהיה אדם אחראי ששומר על אותם גבולות בעצמו.


אנשים נוטים לבגוד כשהם מרגישים שמשהו חסר במערכות היחסים שלהם - זה יכול להיות באופן רגשי או באופן מיני. אם אתה ממלא אצל בת הזוג שלך את שני הצרכים האלה לא תהיה לה שום סיבה לחפש אותם במקומות אחרים.


יש כמה אנשים שבוגדים למרות שכל הצרכים שלהם מלאים, למה שתרצה להיות במערכת יחסים עם אדם כזה? אין ספק שהיא לא מכבדת אותך.


5. יש סיכוי טוב שאקסית שלך לא רוצה שתחזרו להיות יחד- לכן היא החליטה לגמור את הקשר ולא להישאר ולנסות לפתור את הדברים.


היא מתקשרת איתך כמו שהיא נהגה לתקשר? היא משקיעה בך באופן רומטי (מפלרטטת, רוצה אינטימיות)? היא מבלה איתך ואומרת שהיא רוצה שתחזרו להיות זוג?


כנראה שלא. זה מבאס אבל צריך לכבד את ההחלטה שלה ולהמשיך הלאה.


אני יודע שחלק מכם לא תפסיקו לעולם עד שלא תקבלו סיבה לפרידה, או "סיומת". אם אתה באמת רוצה לדעת באופן שלם אם יש איזושהי תקווה ביניכם, אז תפעל עכשיו ותפסיק לתהות.


תזמין אותה לבלות יחד. תתנהג אליה כמו אל מישהי שאתה עדיין מעוניין בה באופן רומנטי. תפלרטט איתה, תהיה פיזי ותיגע בה, ותנסה לנשק אותה. אם היא דוחה או מתעלמת מהשיחות/הודעות שלך, לא נפגשת איתך או דוחה את קידום העניינים מהצד שלך, זה נגמר.


אל תרדוף אחריה רק בגלל שאתה מפחד להיות לבד. אל תרשה לעצמך להיות אובססיבי כלפיה בגלל שעכשיו אתה לא מסוגל להשיג אותה. אל תתן למחשבות שליליות כלפיה להשתלט על חיי היומיום שלך.


והכי חשוב, תזכור שהדחיה מהצד שלה לא משפיעה או מצביעה על השווי שלך כאדם או כגבר.


6. הבחורה המושלמת הזאת שאתה חושב שהיא ילדה טובה ו"מסתכל עליה מלמטה", כנראה שיש לה מחשבות מלוכלכות והיא עושה סקס פרוע והיא ממש נהנית מזה

כשאנחנו אומרים לגברים לקדם עניינים או לעשות צעד מסויים כלפי משהו מיני אנחנו הרבה פעמים מקבלים תגובה בסגנון:


"אבל הבחורה הזו שונה. היא לא כמו כולן. היא לא נהנית מפלרטוט או ממגע. אני רוצה להראות לה שאיכפת לי ממנה ושאני לא חותר לסקס".


הכוונות שלך טובות גבר, אבל אתה לא מבין כלום.


הבחורה הזו שאתה מחבב, היא בתולה? אם לא, זה אומר שגבר אחר, בשלב כזה או אחר, גרם לה להיות כל כך 'חמה' שהיא רצתה לשכב איתו.


ואתה חושב שהמשגל ביניהם היה חברותי, לבבי ופרחוני? לא. כנראה שהיו שם הרבה גניחות. כנראה שהם ניסו כמה תנוחות. כנראה שהיא מצצה לו. היו לה מחשבות מלוכלכות ואולי אפילו הם דיברו מלוכלך בזמן הסקס. המחשבה על חדירה לא דוחה אותה. להפך.


אם היא עדיין בתולה, כנראה שהיא אוננה מתישהו בחיים שלה. יכול להיות שהיא אפילו צופה או צפתה מתישהו בחייה בפורנו. יכול להיות שהיא משתמשת בצעצוע כזה או אחר בשביל האזור למטה. ומה לדעתך היא מדמיינת בזמן שהיא משתמשת בצעצוע הזה?


הנקודה שלנו היא, תפסיק לשייך פלרטוט ורומנטיקה כנה לבושה. לחשוק בבחורה באופן מיני לא הופך אותך לסוטה. סקס זה דבר בריא שכולם רוצים.


תראה לה שאתה רוצה לשכב איתה מהסיבות הנכונות. היא רוצה לדעת שאתה מעוניין בה ובמה שיש לה להציע לך. היא רוצה לדעת שאתה מעוניין בה ובאופי שלה לא רק בשביל נוחות ובגלל משיכה חיצונית.


תהיה קשוב אליה, תהיה אכפתי כלפי התשוקות שלה וכלפי הדברים שאתם חולקים יחד, תספרו אחד לשנייה סיפורים ותבנו קשר עמוק יותר. ובאותו הזמן אל תפחד להוביל, לגעת, לעשות לה טיזינג ולפלרטט איתה תוך כדי משחק, לתת לה מחמאות שמקדמות עניינים, להיכנס לשיחות מיניות יותר וללכת על הנשיקה.


זה שילוב שנשים מוצאות מאוד מושך ובלתי ניתן לעצירה.


מישהו הולך לעשות לה את זה, כדאי מאוד שזה יהיה אתה.


~ מיכאל.


---


אז אם אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה ליצירת שפע נשי בחיים שלך,

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים, אנחנו כאן בשבילך.


אנחנו נשמח לדבר איתך ולעזור לך להבין איך אפשר לשפר את הדברים האלה ולעבוד עליהם, ולהוביל אותך להכיר את החברה הבאה שלך בהקדם :)


בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

518 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page