top of page
חיפוש

5 טכניקות לשיפור מיומנות ההתכתבות שלך




תחום ההתכתבויות בעולם הדייטינג זה תמיד היה התחום המעצבן ביותר שאפשר לדבר עליו.

נושאים כמו: "איך לגשת לבחורה", "איך לגרום לבחורה להימשך אליך" או "איך לפלרטט נכון" - זה תמיד נושאים שהיו יותר פופולריים אצל גברים מאשר - "איך להתכתב נכון".


אפשר לגמרי להבין את זה - אנחנו תמיד נתעניין יותר במשהו שאנחנו יכולים לחוות ולהרגיש באופן מידי.

ברגע שמדובר בתקשורת פנים אל פנים אז כל טכניקה שאנחנו נשתפר בה תביא לתגובה חיובית מידית אצל הצד השני כדי שאנחנו נוכל לחוות את זה באותו רגע.


לעומת זאת כשמדובר בהתכתבויות עם נשים את הפירות של שיפור מיומנות ההתכתבות אנחנו בדרך כלל לא נראה מיד, וגם אם כן זה לא באמת משהו שילהיב אותנו יותר מדי.


למשל זה שבחורה תענה לנו יותר מהר מבעבר או שהתשובות שלה יהיו מושקעות יותר בהודעות כנראה ירגש אותנו פחות מאשר אם נלמד איך לפלרטט עם בחורה ולגעת בה נכון וכתוצאה מכך נוכל להגיע לנשיקה לוהטת בדייט.


יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהחשיבות של מיומנות ההתכתבות - בסופו של דבר גבר שלא ידע איך להתכתב בצורה נכונה עם בחורה יכול להיות פלרטטן מדהים בתקשורת פנים אל פנים, אבל לא יוכל לצאת למספיק דייטים כדי ליישם את זה.


זה הדגש העיקרי שאנחנו צריכים להבין לגבי ההתכתבויות - זה גשר בין ההיכרות הראשונית שלך עם הבחורה (בין אם זה קרה פנים אל פנים או באונליין) לבין הדייט איתה.


תאמין לי, זה מאוד מבאס להתחיל עם בחורה ברחוב, להרגיש שהשיחה כיפית ומרגשת כמה דקות, להחליף איתה מספר טלפון ואז פשוט לפספס את ההיכרות הזאת כי ההתכתבות פשוט תדעך לאט לאט ולא תדע איך להציל את זה משם.


זאת בדיוק הסיבה שריכזתי עבורך 5 כלים לשיפור יכולת ההתכתבות שלך עם דוגמאות מהתכתבויות אישיות שלי שתוכל ליישם עם הנשים שאתה פוגש ומתכתב איתן וכמובן - תוכל לצאת להרבה יותר דייטים בזכות הדוגאות הללו.



אבל לפני שתתחיל להתעמק בערך שמחכה לך למטה, זה הזמן להגיד שאם נושא ההתכתבויות מעניין אותך באופן כללי ואתה רוצה להשתפר בו - אני מזמין אותך להשאיר פרטים ולקבל מידע על סדנת ההתכתבויות שאני מעביר.

שם ריכזתי את התוכן המפורט והעמוק ביותר שיש היום בארץ בנושא הזה.


ועכשיו, בוא נתחיל !



1. פתיחת שיחה עם נושא שיחה שחשבת עליו מראש


זהו טיפ שרלוונטי לכל שלבי התכתבות.


הרבה פעמים לאנשים ולגברים בפרט יש הרגל להתחיל שיחה משאלה סתמית כלשהי שאין מאחוריה שום כוונה או ערך, בסגנון של - "היי מדהימה", "מה קורה?", "מה חדש?". המטרה היחידה של הודעות פתיחה מהסוג הזה היא להתחיל את השיחה. יחד עם זאת תדע שאפשר להפיק מההודעה הראשונה של השיחה כל כך הרבה יותר מזה !


למעשה אפשר כבר בהודעה הראשונה להכניס נושא חדש לשיחה שיעניין את שני הצדדים, כתוצאה מכך יהיה הרבה יותר קל גם לפתח שיחה כזאת וגם להפוך אותה למעניינת ומרגשת. כמובן שלשיחה שנפתחת טוב יש פוטנציאל גם להמשיך טוב ואפילו להסתיים בהזמנה לדייט מהצד שלך שתענה בחיוב ברוב המקרים.


אתה בעצם מציב מסגרת כבר בהודעה ראשונה ומסמל לבחורה - כך השיחה הולכת להתנהל ועל זה אנחנו הולכים לדבר.





למשל בדוגמה הזאת כבר בהודעה הראשונה שלי לבחורה אני מכניס נושא שיחה שלהנחתי יהיה לשנינו מעניין לדבר עליו בהתחשב לרושם שקיבלתי מהפרופיל שלה.


מהמקום הזה אני מרוויח כמה דברים במקביל:


א. עקב זה שאני בחרתי את הנושא יהיה לי קל לפתח עליו את השיחה

ב. עקב זה שהנושא גם קשור אליה היא מקבלת ממני רושם של גבר שבאמת מעוניין להכיר אותה מעבר לנתונים החיצוניים שלה.


כפי ששמתם לב השיחה התפתחה ממש טוב כבר בכמה הודעות הראשונות ומהמקום הזה קל מאוד להוביל את זה הלאה.


אם הייתי רושם הודעה ראשונה סתמית בסגנון של: "היי" או "היי מהממת", אפילו אם היא הייתה מגיבה להודעה הזאת היה לוקח לשיחה הרבה יותר זמן להגיע למצב זורם וכיפי בו שני הצדדים נהנים ומעוניינים בהמשך.


מזכיר פעם נוספת שהטכניקה הזאת רלוונטית לא רק לתחילת השיחה עם בחורה, שעוד לא הכרתם, אלא גם כדי להתניע שיחות חדשות עם אותה הבחורה בהמשך ההתכתבות.


פשוט לפני שאתם שולחים הודעה תחשבו על נושא שבא לכם לדבר עליו ויהיה רלוונטי ומעניין לאותה בחורה ותכניסו את הנושא הזה לתוך ההודעה עצמה.



2. שאלה מעוררת סקרנות



את הטכניקה הזאת כדאי לבצע כאשר כבר יש שיחה יחסית זורמת ונוחה עם הבחורה ואתם רוצים להוסיף לשיחה אפקט רגשי מסוים.


זאת שאלה שיכולה לשמש גם כהכנה לדייט וגם כדי פשוט לגרום לבחורה להסתקרן ולהיות מושקעת רגשית יותר בשיחה.


זאת שאלה שמגיעה משום מקום וקצת "שוברת" את הקונטקסט הנוכחי של השיחה.




אתם יכולים לראות בדוגמא של ההתכתבות עם אותה הבחורה שאני מכניס את השאלה "איך את עם גברים אסרטיביים" כאילו משום מקום. אני משתמש בשאלה הזאת כהכנה כדי להוביל את ההתכתבות למקום אחר אבל זה לא בהכרח צריך להיות קשור לזה. זאת יכולה להיות כל שאלה מגניבה שתגרום לבחורה קצת להיפתח או לשתף משהו חדש עליה (עוד תוכן ועומק לשיחה זה תמיד טוב), לדוגמא:


"יש לי שאלה חשובה עלייך! איך את עם גבהים?" "אני חייב לשאול אותך משהו לפני שממשיכים.. ראית את כל הסרטים של הארי פוטר?"


בגדול הבחורה צריכה לחשוב: למה הוא שואל אותי את זה? למה דווקא את זה? איך זה קשור לשיחה ולאן הוא ייקח את זה?


המחשבות האלה מייצרות רגש מסוים אצל הבחורה וזה מעולה כדי להעיר קצת את השיחה או באופן כללי כדי לקחת אותה לכיוון שנוח לכם.


כתוצאה מהשאלות האלה אתם בעצם תוכלו לייצר נושא שיחה חדש לגמרי ולהתעמק בו כמו: סרטים, טיולים, מקומות בילוי, מסיבות או תכונות אופי..



3. הכנה לדייט / מעבר למספר פלאפון





במקום להציע הצעה לקידום השיחה בטלפון או ממש להציע דייט, כדאי להכין תשתית קודם עם הצעה / שאלה מקדימה וכתוצאה מכך להוריד משמעותית את הלחץ שיהיה על הבחורה (בצורה לא מודעת כשהיא תתלבט האם להסכים להצעה שלכם או לא).


פה למשל אתם יכולים לראות שהשאלה שלי לגבי גברים אסרטיביים הפכה להצעה "אסרטיבית" לדבר בטלפון. תשימו לב שכאשר הצעתי לה שיחת טלפון השתמשתי בדיוק באותה מילה - אסרטיביות - שהיא כבר מכירה והגיבה אליה באופן חיובי.


כמובן שאם הבחורה לא מעוניינת להיפגש איתכם או לעבור איתכם לשיחת טלפון הכלי הזה לבדו לא הולך לשנות את דעתה, עם זאת בחורה שהתלבטה או אפילו סירבה להצעתכם עקב חוסר נוחות מסוימת כן יכולה לשנות את דעתה לחיוב בעקבות שימוש בטכניקה הזאת.


עוד דוגמאות לשימוש: "מה הקוקטייל הכי טעים שיצא לך לשתות?"

בשלב מאוחר יותר של השיחה: "ואגב זוכרת דיברנו על קוקטיילים? אני מכיר מקום מעולה!"


"כל הכבוד לך על ההליכות שאת עושה, ממש טוב לבריאות ולנפש"

בשלב מאוחר יותר של השיחה: "אני אפילו שוקל להצטרף לאחת ההליכות שלך, בהזדמות גם נכיר יותר טוב :)"



כלומר במקום פשוט להציע לעבור לטלפון או להיפגש משום מקום (אפילו שמהצד שלכם זה הדבר ההגיוני ביותר), אתם יכולים לקשר את זה למשהו שכבר יצא לכם לדבר עליו וכתוצאה מכך להעלות את הסיכויים שהבחורה תסכים.



4. לשדר חוסר זמינות


אגיד לכם את האמת זה לא משהו שאני אישית עושה בכוונה. אני באמת משתדל לא להיכנס לאפליקציות יותר מפעם / פעמיים ביום. אני מאמין שיש גבול לכמה זה בריא להישאב לפלטפורמות אונליין שונות בגלל שהחיים האמיתיים זה חיים שמתרחשים ממש לידנו במציאות וחבל לפספס אותם. כנ"ל לגבי ווטסאפ - הרבה פעמים אני פחות זמין שם לא כי אני בוחר, אלא כי פשוט יותר נכון לי להתפנות לדברים אחרים במהלך היום.


עם הזמן שמתי לב שזה עובד לטובתי ועוזר לי להוביל שיחות מהאפליקציות למספרי טלפון ואז מהווטסאפ לשיחת טלפון וכמובן לדייט לאחר מכן.








כפי ששמתם לב בדוגמה פה אני מאוד ישיר לגבי זה שאני לא נמצא הרבה בתוך האפליקציה ולכן אני סוג של מציב לה אולטימטום שהשיחה שלנו יכולה להמשיך רק אם אנחנו נעבור לווטסאפ.


כמובן, זה לא תמיד יעבוד והנה דוגמה בה הבחורה ביקשה שנתחיל קודם באינסטגרם שזה גם מקובל עליי (ובחלק מהמקרים אני אפילו יעדיף את זה על המספר טלפון ובכלי החמישי אתם תבינו בדיוק למה):





אני מאוד אוהב את הכלי הזה מכמה סיבות:


1. זה מחזק אצלכם את גישת השפע, כי בכל מקרה אתם כן לוקחים פה סיכון מסוים שבחורה כן תרצה להכיר אתכם יותר לפני שהיא תסכים למשהו כזה. כמובן שאם זה המצב אין שום בעיה להמשיך להתכתב איתה עוד קצת, אבל המסר שאתם לא תהיו שם בשבילה בכל מחיר כבר הועבר.

2. אתם בעצם נותנים לה להבין שיש לכם חיים, שאתם עסוקים ושאתם לא תקועים באפליקציה או בווטסאפ 24/7. אתם מציבים סטנדרט מסוים לתקשורת שלכם וזה דבר בריא לעשות.


3. אתם באמת מפנים לעצמכם זמן לדברים שמתרחשים בחיים האמיתיים וזה כמובן מאוד משמעותי בעיקר כשיש לכם כמה התכתבויות רצות במקביל במספר פלטפורמות, אתם לא רוצים להשקיע שם יותר מדי זמן ואנרגיה במהלך היום לכן הרבה פעמים הדבר האותנטי והלגיטימי יותר לעשות זה פשוט להגיד את זה לבחורה בצורה עדינה וכנה.



אפשר להשתמש בכלי הזה אחרי מספר הודעות שלאחריהן אתם מרגישים שיש מספיק נוחות בשיחה והשיחה לא מרגישה לכם "תקועה" כבר.


האופציה השנייה היא להשתמש בכלי הזה ממש בתחילת השיחה אם בחורה היא זו ששלחה את ההודעה הראשונה.


אם מדובר בשיחת ווטסאפ, אז אתם יכולים לרשום לה:


"אני פחות זמין בווטסאפ במהלך היום בגלל העבודה אז אשמח שנדבר בטלפון בערב סביבות 20 כדי שאוכל להקדיש לך זמן"


הודעה בסגנון כזה מצד אחד תשדר לה שאתם עסוקים ויש לכם חיים מצד שני היא תעריך את זה שאתם בכל מקרה חושבים עליה וחשוב לכם להקדיש לה את הזמן.



5. תספרו על עצמכם כדי שיהיה לבחורות קל להתכתב אתכם !


בין אם מדובר בתמונות בפרופיל האישי שלכם או בשיחה עם בחורה פנים אל פנים אתם צריכים להבין משהו - ככל שלבחורה יהיה יותר מידע עליכם כך יהיה לה יותר דברים להיתפס עליהם כדי להתחיל איתכם שיחה. זה גם יאפשר לה ליזום נושאי שיחה שהיא תהיה בטוחה שיעניינו אתכם ותרצה יותר להכיר אתכם לעומק !


תשכחו מה"להיות מסתורי כדי למשוך את תשומת הלב שלה" - ברוב המקרים, הבחורה פשוט תפרש את המסתוריות שלכם בהתכתבויות או בשיחות פנים אל פנים כאדישות מסוימת ותהיה אדישה כלפיכם בחזרה.


כשאתם מרכיבים פרופיל באתרי הכרויות תחשבו על תמונות ותיאור שיספקו עליכם כמה שיותר מידע בשביל הבחורה. כנ"ל לגבי הרשתות החברתיות שלכם - אל תהססו להעלות לשם כמה שיותר רגעים מהחיים שלכם, זה ייתן לבחורה מידע שהיא תוכל להשתמש בו כדי לשלוח את ההודעה הראשונה מיוזמתה וזה כמובן יקל עליכם משמעותית לקחת את זה הלאה משם.


תנו לה את הכוח הזה להכיר אתכם ואתם תהנו מהפירות.







בדוגמה הזאת אתם יכולים לראות שכבר מתחילת השיחה הבחורה כבר מאוד מושקעות בעקבות התיאור של הפרופיל שלי.





ופה למשל אפשר לראות שבחורות מגיבות לסטורי שהעלתי.






כמובן מהמקום הזה הרבה יותר קל לפתח איתן שיחה ולקחת את זה לכיוון של היכרות יותר מעמיקה, שיחת טלפון ודייט מאשר להתחיל איתן שיחה מ-0 היכרות.



התשתית הזו של תוכן שאני מספק לבחורות לא רק מקלה עליהן ליזום שיחה ראשונה היא גם מאפשרת להן להיות מושקעות בשיחה כשאני יוזם אותה מהצד שלי, זה גם מושך אליי את הבחורות שמתעניינות באותן הדברים שאני מייצג מבחינת תחביבים, תחומי עניין או מידע שרשמתי על עצמי בתיאור או חשפתי בסטורי מסוים.



וזה חברים חמישה כלים שאני ממליץ לכם להתחיל לנסות וליישם כבר מעכשיו על מנת לשפר את ההתכתבויות שלכם וכתוצאה מכך גם את חיי הדייטינג שלכם.


מזכיר לך שאם מעניין אותך לקחת את רמת ההתכתבויות שלך לרמה הבאה וכתוצאה מכך לצאת ליותר דייטים וגם מעניין אותך ללמוד איך לקבל יותר מאצ'ים באתרי היכרויות ויותר תשומת לב ברשתות החברתיות - אני מזמין אותך לקבל את הפרטים המלאים על סדנת ההתכתבות שאני מעביר.


זאת סדנה מקיפה על התכתבויות והצלחה בדייטינג האונליין עם החומר הכי מקיף בנושא בארץ!







1,209 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page