top of page
חיפוש

4 כללי ברזל: מהרחוב אליך הביתה

עודכן: 26 בינו׳ 2021


לפעמים,

הכל נראה מושלם, השיחה זורמת ובא לך לקדם את המשיכה בינכם צעד קדימה.


אבל משהו שם מרגיש חסר, כדי לסגור את הערב אצלך בבית.


בפוסט הזה ריכזתי לך בצורה ברורה ומעשית אילו דברים תיישם כבר מהיציאה הבאה שלך ויעזרו לך לסיים ערב אצלך בבית.







1. אתה עושה רושם של בחור עם ערך חברתי


אחד הדברים הכי מושכים עבור נשים, גם באופן לא מודע, הוא התחושה שעומד מולן גבר עם ערך. ערך וסטטוס חברתי יכולים להתבטא בכל מיני צורות ומגוון דברים יכולים להעיד עליו. בין אם זה הפוסטים שאתה מעלה במדיה החברתית שמשקפים את אורח החיים שלך, את האנשים שמקיפים אותך, או את המקומות שאתה הולך אליהם.

זה יכול להתבטא במרחב הוירטואלי גם באנשים שמגיבים לך או תמונות שאתה מתוייג בהן.


בשטח, כשאתה יוצא זו יכולה להיות העובדה שאתה מכיר את הברמן באותו הבר. כשאנחנו מדברים ספציפית על קידום עניינים מהשטח הביתה, אנחנו נתמקד ביצירת ערך חברתי במקום הפיזי שבו אתה נמצא.






דברים שיכולים להגביר את הערך החברתי שלך בשטח (בזמן יציאה):


-להכיר את הברמן/מנהל/בעלים. אפשר ליצור את זה בקלות על ידי ביקור סדיר באותו הבר.


-להיות מוקף באנשים שאוהבים אותך, לבוא עם קבוצה או חבר טוב (כמובן, שאפשר לצאת גם לבד אם אתה מרגיש בנוח)


- לספר על עצמך ועל העשייה שלך (במידה) ולהתמקד בדברים שמעידים עם הסטטוס החברתי שלך בצורה עקיפה או ישירה. כמובן שזה לא אמור להיות בקטע של "להשוויץ" או "להרשים"- אלא יותר לספר מי אתה ומה הערך או התשוקה שלך.


- ליצור היכרות נעימה עם אנשים שנמצאים שם, ולא הכרת. פשוט להיות חברותי.


-להכיר את חברים של הבחורה שאתה מעוניין בה, ולהתחבר איתם. זה מראה על ביטחון עצמי גבוה ויכולות חברתיות גבוהות.



2. אתה מביע עירנות לתגובות שלה- גם ל'לא' שלה.


עוד דבר שחשוב שיקרה בשטח על מנת לקדם עניינים, הוא להיות קשוב לתגובות שלה למעשים ולהצעות שלך.

אם אתה מציע לה לצאת לדבר בחוץ, ולא נעים לה לעזוב את חברות שלה- או שתנסה להסביר לה איך אפשר לעשות את זה בצורה נוחה, או שתיתן פתרון ביניים, כמו למשל שפשוט תשבו בשולחן סמוך.

אבל הדבר הכי חשוב כאן, הוא להראות לה שאתה לוקח בחשבון את ההתנגדויות שלה ומוצא להן פתרון מתאים ומספק. היא צריכה להרגיש שיש ערך ל"לא" שלה.


ברגע שהיא תרגיש את זה, היא תרגיש בנוח להתקדם איתך הלאה, כי היא לא תרגיש מאויימת מזה שאתה עלול לעשות משהו כנגד רצונה. אין צורך אפילו לציין שבמיוחד בעניינים האינטימיים בינכם, ה"לא" שלה הוא קדוש. המטרה היא להביא אותה למצב רגשי ורמת נוחות שכן יאפשרו לכם להגיע לאן שנעים לכם. ואם זה לא קרה הערב- אז בזמן אחר.





נקודה חשובה כאן- היא שלקחת בחשבון את הלא שלה לא אומר להיות מתנצל או לסגת אחורה. זה אומר לשדר לה שאתה 'רואה' אותה, מקשיב לה, ומבין מאיפה היא באה, ובו זמנית עוזר לה לראות שאפשר לסמוך עליך. אל תוותר על הובלה ודומיננטיות, כי נשים מוצאות את התכונה הזו למאוד מושכת.



3. כלום לא דחוף לך- אבל אתה יודע מה אתה רוצה


דבר שעלול להרוס לך את הסיכוי לקחת אותה הביתה- הוא שהיא תרגיש שהגעת "לצוד". אם היא תרגיש לחץ גדול מדי מצידך לשכב, זה עלול לא לקרות. גבר שיודע מה הוא רוצה, אבל בו זמנית לא לחוץ לו, ויודע לשלוט ביצרים שלו, זה דבר מושך.


אתה יכול לשקף לה את המשיכה שלך אליה- במבט, מילים או רמיזה. אבל לעולם אל תשתמש בביטויים (שכבר אמרו לי)- "אני ממש רוצה שזה יקרה היום", "אבל בא לי אותך עכשיו"- זה רק מראה שאתה מנסה "לשדל" אותה למשהו. גבר ששלם עם עצמו יודע את הערך שלו ולא מתחנן לשום אינטרקציה.





4. יש לך לוגיסטיקה


לוגיסטיקה היא דבר שקריטי מאוד כדי לקדם עניינים. רוב הנשים יעדיפו לא לזרום איתך לשירותים של הבר או לרכב. וזה ממש מובן ולגיטימי. אל תאיץ בה לשכב איתך איפה שלא נוח לה.


לפעמים, אם הדרך שלכם לכיוון הבית תהיה ארוכה ומסורבלת מדי, היא עלולה לאבד את "הסטייט"- ולסגת אחורה. לכן, חשוב שהבית שלך יהיה יחסית קרוב או דירה שכורה/ סבלט. אם אף אחד מאלה לא אפשרי- תדאג להחליף איתה מספר ולקבוע איתה לפעם הבאה, וזה כמובן יקרה בינכם כמו שתכננת :)




---- אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה,

ונהנית ממה שקראת,

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך.

בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.

בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית


539 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page