top of page
חיפוש

מה נשים (באמת) רוצות?

עודכן: 26 בינו׳ 2021




יש מצב שאתם פשוט לא מתאימים.

(נכון לעכשיו)


יש כימיה, יש רגש, יש משיכה מטורפת.

אבל למה זה לא זורם?



אתם רוצים דברים שונים בחיים שלכם.


ממש כמו בסיפורים האהבה הזו לא יכולה להתקיים, והגיבורים נאלצים להיפרד.


המטרה שלך: להיות חכם, ולזהות מקרים כאלה, ולמנוע מעצמך בזבוז אנרגיה מיותר ולהמשיך הלאה לנשים אחרות.




מה נשים רוצות


העולם של המבוגרים הוא לא סרט דיסני- כי לא תמיד איפה שיש ריגוש ומשיכה, זה יכול לעבוד.

אל תיתן לזה ללכת בקלות, אבל תן לזה ללכת אם אתה מרגיש שזה לא מתקדם בטווח הארוך, וזה סתם מבזבז לך אנרגיה, כי יש הרבה נשים בחוץ, וסטטיסטית יהיו לך עוד חיבורים ממש טובים.


רק שבפעם הבאה, זה יתאים לשניכם בול, ואתם תהיו באותו הראש.


אז איך פותרים את זה ומוודאים שאתם משקיעים רק בקשרים עם בנות

שבאמת הולך לזרום לכם בכיף איתן?


ולא כאלה שיבזבזו לכם את הזמן?


מפתחים מודעות! לרצונות שלך, ולרצונות שלה.




"נשים הן מורכבות"
"קשה להבין נשים"
"הן לא יודעות מה הן רוצות"- אז איך לעזאזל אתם תדעו?

התשובה היא כזו- אתם לא צריכים לדעת מה נשים רוצות אתם קודם כל, צריכים לדעת מה אתם רוצים.


וכשתדעו לענות על השאלה הזו- יהיה לכם קל יותר להשיג בדיוק את מה שאתם רוצים.




מה נשים רוצות באמת



הצד שלך:


תיסגר על הציפיות שלך. תשתדל להגיע למטרה מוגדרת עבור כל בחורה. כבר בדייט הראשון או השני, רצוי שתחליט לאן זה הולך עם אותה הבחורה. אם עדיין לא נסגרת על לפני כן.


איך להחליט?


אפשר להחליט לגביי כל בחורה בנפרד, כלומר בכל מקרה לגופו, לראות פשוט מה זורם עם הבחורה שנמצאת איתך, וככה לשקף לה את הכוונות שלך.


ואפשר גם להחליט מראש, שמתאים לך לאורח חיים רק סוג קשר מסויים.


קשר "רציני" ארוך טווח-


מתאים לגבר שהחליט שיש לו מספיק זמן ורצון לנהל קשר שיש בו השקעה מרובה סביב רומנטיקה, דייטים ותחזוק מתמיד של קשר. כי מערכת יחסים רומנטית, היא משהו שצריך להשקיע בו זמן ומחשבה. אל תזניח את הקשר שלך, ותצפה שהוא יעבוד. אם לא תוכל להשקיע בבת הזוג שלך נספיק, אל תופתע כשזה יגמר.


קשר "יזיזות"-


מתאים לגברים שמרגישים צורך בקשר מיני ללא מעטפת רגשית או ללא מעטפת רגשית קבועה. גברים כאלה צריכים לקחת בחשבון שקשר כזה יכול להיגמר בקלות כשמישהו מכם ימצא פרטנר רומנטי.


"סטוצים"-


קשרים קצרי טווח ומזדמנים שנועדו לגברים שמרגישים צורך באקט מיני. אין להם בעיה שהוא חסר רגש או מונע מתשוקה רגעית, ואין להם בעיה לא לראות את הבחורה מחר בבוקר. זה סוג קשר שמקובל ליצור אותו באפליקציות להיכרויות או במסיבות שמוגדרות "מסיבות אהבה", או בכל מקום אחר, פשוט הסיכוי לכך מעט קטן במקומות אחרים.


כשהחלטת, תצא למקומות שבהם מסתובבות הבחורות מהסוג שאתה מחפש.

דוגמות:


קשר רציני: ריקודים לטיניים, חוגים, סדנאות התפתחות, חברים משותפים.


קשר מיני: טינדר, מועדוני לילה, מסיבות, פסטיבילים.


כמובן שהכל בגדר הכללות ואפשר למצוא את שניהם בכל מקום.





מה נשים רוצות באמת



עוד דבר חשוב!


יש עוד כל מיני גוונים של קשרים בין גבר לאישה. הפוסט נועד לגרום לך להתמקד ולפתח כיוון מחשבה שיסדר לך את הראש, על כן, כמו שאמרתי למעלה, אני משתמשת בהכללות, עבור הנוחות שלך.


תרגיש חופשי לעצב את הקשר שלך כמו שמתאים לשניכם- כי הגדרות פשוט נועדו לקרוא לדברים בשמות. כל עוד סוג הקשר וההגבלות שלו מקובלים על שניכם, הכל אפשרי :)




הצד שלה:


אחרי שהבנת מה אתה רוצה, בוא למצוא תשובה מדוייקת ככל האפשר למה האשה שמולך מחפשת? מה נשים רוצות באמת?

גם נשים לפעמים לא רוצות קשר רציני כמו שתמיד נוטים לחשוב. לפעמים בא להן קטע חד פעמי או סטוץ. כי כן, גם בנות אוהבות סקס :) אז אל תהיה מופתע אם היא לא נשארת לישון. היה עירני לרצון שלה, ותדבר איתה בקלילות על מה הציפיות שלה.


ובכל זאת, יש כללי אצבע שנכונים כמעט לכל אישה, ומספקים את התמונה המקיפה ל:

מה אישה רוצה!


**יש לציין כי הסעיפים נכתבו על ידי אישה**


1. אישה רוצה גיוון רגשי:


תדאג ליצור במפגשים ובשיחות שלכם מגוון רגשות! בדייטים, תיצור חוויות משותפות שיספקו לכם עצב, שמחה וריגוש. דבר איתה על דברים עצובים, מפחידים, אבל בעיקר על דברים שמחים ומרגשים כדי שהיא תקשר בינך לבין רגש כמה שיותר חיובי. תראו סרט אימה יחד, ואז תצחיק אותה ללא הפסקה. היא לא תשכח את הערב הזה, בזכות רכבת ההרים הרגשית הזו.

היא גם צריכה לדעת שיש לך כמה דמויות. שהגיוון הוא לא רק בחוויה של ערב אחד. אלא שכשהיא רוצה לבכות לך אתה רגיש ומקשיב, וכשהיא עושה דרמה, אתה יודע גם להיות אדיש וקר רוח.



מה נשים רוצות



2. אישה רוצה גבר עם מעמד או בעל ערך רשמי/ חברתי:


אישה רוצה לדעת שיש לידה גבר שיש לו ערך מסויים. בין אם חברתי, רשמי, או אחר. היא רוצה להרגיש שיש תחום בחיים שלך שאתה מצליח בו ואנשים מעריכים אותך עליו. חשוב לה לדעת שחברים שלך אוהבים אותך ואתה אוהב אותם. חשוב לה לדעת שאתה מנומס ומכבד כלפיי הסביבה והסביבה מכבדת אותך חזרה.

הערך יכול להיות החל מדברים יומיומיים כמו- את מי אתה מכיר ואיזה קשרים יש לך, ועד לדברים העמוקים- אך אתה תורם לעולם או לסביבה שלך?



3. אישה רוצה גבר שמאוזן בין הרגש להיגיון:


אישה מחפשת גבר שידע לקבל החלטות בקור רוח ולהיות עמוד יציב בחיים שלה. שיהיה הקול השפוי כשהיא מאבדת את זה, שנותן לה פרופורציות והיגיון. וכשזה מתאים, שיתנהג ברגישות, יראה איתה סרט רומנטי, ותצא לו איזו דמעה קטנה ;)

אה כן, ואנחנו אוהבות במיוחד כשאתם טובים עם ילדים, חיות, או עם אמא שלכם.



4. אישה רוצה יחס של נסיכה, חיזור:


אישה רוצה להרגיש שאתה חושב עליה. שעשית משהו מיוחד בשבילה. זה לא חייב להיות דבר גדול, אבל זה צריך לשקף לה מחשבה. תזכור את המנה האהובה עליה במסעדה, תשים את השיר המועדף עליה באוטו, תלבש את החולצה היפה שקנתה לך. תן לה להרגיש שכשהיא לידך, היא מוערכת. אל תיקח אותה כמובן מאליו. גם אם זו יזיזה- אפשר ליישם את זה- תשאל אותה מה הגלידה האהובה עליה, ותדפוק לה בדלת, כשיש לך קופסה שלה ביד.



5. אישה רוצה שתהיה עסוק:


אישה רוצה לדעת שאתה לא תלוי בה. היא תעריך אותך ואת הזמן שאתה משקיע בה כשיהיו לך דברים לעשות. היא רוצה לדעת שאתה עצמאי ושיש לך חיים משלך. זה יכול להיות מאוד מלחיץ לבחורה לחשוב שהיא כל העולם שלך.



6. אישה רוצה שתקבל אותה כמו שהיא, אבל גם תתמוך בהתפתחות שלה:


אישה רוצה מצד אחד שתתן לה את התחושה שההיא טובה איך שהיא, ומצד שני, שתעודד אותה לממש את כל היכולות שלה. תעודד לעשות החלטות טובות שמקדמות אותה, ותן לה להצליח בתחומים שהיא בוחרת.



7. אישה רוצה שתהיה סקס שהיא לא תשכח:


אישה רוצה שתקדיש מחשבה גם בגוף שלה, תחקור את הדרכים לענג אותה. תאפשר לה להכיר את עצמה, קח איתה את הזמן. אל תשפוט אותה, תן לה להיפתח אליך ולהרגיש בנוח. תחמיא לה. שים לב שאתם עושים סקס בתדירות מספקת, ושאתם לוקחים את הזמן ולא רודפים אחרי גמירה. תדברו על סקס אחד עם השני, תשאלו מה כל אחד אוהב, ותפרחו יחד.



מה נשים רוצות באמת


8. אישה יכולה לרצות פתאום משהו אחר!


היא יכולה לשנות את דעתה, וזה בסדר. בדיוק כמוך. אל תיתקע על נשים שלא נמצאות באותו ראש איתך, עדיף לשחרר אם למשל בחורה רוצה קשר רציני, ואתה לא. זה פשוט לא שווה את האנרגיה שלך. בנוסף, הרצון שלה מהקשר שלה עלול להשתנות, וזה לא יגיד שום דבר עליך. אלא רק על השיקולים האישיים שלה. תמשיך הלאה לאישה האיכותית שהקשר שלכם יזרום בכיף.




אם הפוסט הזה עזר לך'

וגילית דברים חדשים,

אתה מוזמן להמשיך להתפתח ולהגדיל את ההצלחה שלך עם נשים

אז בוא לשיחת יעוץ חינם - פשוט לחץ כאן


באהבה,

צוות תקשורת אמיתית


657 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page