top of page
חיפוש

"להגיב על המצב" - הדרך להתחיל איתה באופן טבעי בלי פאדיחות מיותרות

עודכן: 8 בפבר׳ 2021

בחלוף הזמן וככל שהגיעו יותר ויותר חבר'ה לתכניות האימונים והכנסים שלנו, כך שיכללנו גם את השיטות שלנו ליצור מצבי שיחה כיפיים וקלילים עם בחורות במקומות יומיומיים. זאת, תוך מינוף מצבים "טבעיים" ופשוטים שניתן לזהות בקלות ונוצרים מתוקף הדינמיקה של המקום שאתה נמצא בו שמאפשרת לך ליצור מצבי שיחה אגביים.

+ זה יכול להיות בתור לקפה של הבוקר בבית קפה הומה. + בכניסה לבידוק הביטחוני ברכבת או בזמן ההמתנה על הרציף. + זה יכול להיות בזמן ההמתנה להתחלפות הרמזור מאדום לירוק וגם יכול להיות בזמן הירידה במעלית.

בכלל לא משנה איך השגרה שלך נראית. בין אם אתה עובד באזור משרדים הומה, נוסע ברכבת, באוטובוס או לומד במוסד אקדמי.

אם השגרה שלך כוללת מעבר במקומות הומי אדם שנמצאים בדרך לפעילות היומיומית שלהם, רק סביר להניח שממש כמוך, ממש עכשיו, עוברות או נמצאות שם גם לא מעט בחורות מושכות שדי בטעם שלך ויש מצב טוב שהיית רוצה לדבר איתן וגם סיכוי לא מבוטל שהן היו שמחות לדבר איתך (תלוי בהלך הרוח שלהם).

יכול להיות שהיא מחכה לידך בתור לקפה, עומדת לידך ברציף וממתינה לרכבת או ממתינה איתך לחצות את מעבר החצייה. אתה והיא בפועל חלק מסיטואציה משותפת. כאשר אתה מגיב על מצב מסויים שאתה והיא נמצאים בו יחד באופן מקרי וזה רק כדי "לבדוק" עד כמה היא בהלך רוח מתאים לתקשורת, אתה מרוויח בפועל שני אלמנטים:

Jפתחת איתה במצב תקשורת אגבי שנוצר "באופן מקרי" עם סיכוי לא מבוטל להמשיך אותו J מצב התקשורת הזה משתלב באופן טבעי כחלק מהסביבה ולכל הפחות לא מושך תשומת לב שלילית.

כלומר שגם אם היא הגיבה "באופן יבש" ומראה שאין לה כוח לדבר איתך עכשיו או שאפילו היא מתעלמת לחלוטין, בפועל היא לא ממש דחתה אותך ויותר מזה, זה היה "מתחת לרדאר" וזאת מבלי שנוצרה "מבוכה חברתית" כלשהי.




הלחץ הסביבתי

המון פעמים שבחורים מתחילים עם בחורות, באופן שלא מודע, הם מפעילים עליהן המון לחץ סביבתי וזאת מבלי שהם שמים לב לכך. זה יכול להיות במועדון, בבר, בקניון, באוניברסיטה או בעוד מקומות. אותו בחור פותח אומנם פתח את התקשורת עם הבחורה אבל האופן בו הוא עושה את זה מייצר המון תשומת לב מהסביבה שלא בהכרח תורמת להמשך התקשורת.

גם אם הבחורה מאוד הייתה רוצה להמשיך ולזרום איתו, היא כרגע נתונה תחת הלחץ של האנשים שנמצאים מסביב – בן אם היא מכירה אותם ובין אם לא : )

הבחור כל כך עסוק בלתת לעצמו קרדיט על זה שהוא ניגש והתחיל איתה(לא שזה רע J) בעוד שבדרך הוא לא שם לב שהוא הביך אותה בטירוף ע"י כך שהוא משך את תשומת הלב של הסביבה למקרה. הטעות הקלאסית הזו נובעת בעיקר מחוסר ניסיון בלמנף מצבים באופן טבעי.

רוב הבחורות לא רגילות שמתחילים איתן ככה סתם בשגרה משום מקום באופן ישיר. הן רגילות לדבר עם אנשים שקשורים אליהם באופן כזה או אחר דרך המסגרות השונות כמו לימודים / עבודה / חוגים. כלומר אותו בחור שמדבר איתה הוא בעל קשר כזה או אחר אלייה ויש לו ולה סיבה לדבר.

במצבים כאלו שבחורים ניגשים לבחורות ככה סתם משום מקום, לפחות חלקן, עשויות מתוך אינסטינקט לשלוף "יש לי חבר" / "אתה חמוד, אבל אני בקשר עם מישהו" אבל בתוך תוכן הן היו מתות להמשיך לדבר איתך(גם אם הן לא ממש מראות את זה).

הן לא עושות את זה דווקא כי הן רעות, הן עושות את זה כי הן פשוט לא יכולות לעמוד במבוכה החברתית של המצב שנצר ולכן הן מעדיפות לסיים אותו כברירת מחדל עוד לפני שהוא התחיל.

נשמע הזוי אבל נכון!

לכן, אם אתה מגיב על מצב מסויים שאתה ומישהי נמצאים בו או אפילו על פעולה מסויימת שהיא ביצעה – אתה גם מצד אחד יוצר איתה מצב תקשורת קליל וגם אחד כזה שלא מפעיל עלייה לחץ מה שיגדיל את הסיכויים שהיא תישאר איתך אפילו כמה רגעים נוספים.

1. החששות הכי גדולים של רוב הבחורים לפתוח שיחה עם בחורה במקומות כאלו: + שהבחורה תגיב באופן שלילי תצעק עליהם / תעיר להם באופן גס / תזוז מהם : ) + שאנשים שעומדים ליד יסתכלו עליהם באופן מוזר : ( "מה המוזר הזה בכלל מדבר איתה ומתחיל איתה ככה...איזה יצור הוא?" "איזה מטרידן הבחור הזה!"

2. איך עושים את זה תכלס? הרבה בחורים שכבר אוספים את עצמם לעשות את הצעד לכיוונה של הבחורה הרבה פעמים יגשו אלייה באופן ישיר עם כל הגוף ויגידו משהו כמו: "ראיתי אותך ונראית לי חמודה אז חשבתי לבוא ולהגיד היי" "נעים מאוד שמי X והייתי חייב לומר לך שמאוד מצאת חן בעיניי

וכמובן שכמות הדוגמאות בסגנון הזה היא אינסופית והאמת היא שהדרך הזו יכולה לעבוד מעולה. אבל, מה לעשות שבמצבים ובהם יש עוד לא מעט אנשים גם הבחורה ברגע שתדבר איתה גם אם תיגש באופן הנעים ביותר יכולה להיות מוצבת כמו שהבנת בסיטואציה לא נוחה מבחינתה.

לכן אם אתה מגיב על סיטואציות באופן הבא:

"אין קפה אין חיים : )" (כשאתה והיא עומדים בתור לקפה בתוספת חיוך ומחוות כגוף כלשהי) "רכבת זה חשוב : )" (כשאתה והיא עומדים בתור לקפה בתוספת חיוך ומחוות כגוף כלשהי) "אור אדום זה מבאס : )" (כשאתה והיא ממתינים במעבר החצייה בתוספת חיוך ומחוות כגוף כלשהי)

כמובן שיש עוד שלל מקומות שתוכל למנף מצבי המתנה או סיטואציות משותפות שאתה והבחורה נמצאים בהן יחד.

3. איך היא מגיבה ואיך להמשיך? אם היא מגיבה בחצי חיוך / מבט בתוספת מלל מסויים אז יש מצב טוב שהיא בהלך רוח תקשורתי מינימלי מה שמאפשר לך את היכולת להדביק מצב שיחה מהיר. עוד על פיתוח שיחה ותקשורת תוכל לקרוא במאמר כאן.

אם היא נניח בטלפון, מסיטה לרגע את המבט אליך ולא מביעה שום הבעה (לא מחייכת / מביטה אלייך) או שהיא זורקת "כן" יבש כזה וחוזרת לטלפון או לחלופין מתעלמת, אתה מבין שהיא אינה פתוחה למצב תקשורת ואז פשוט אתה יודע שהיא עכשיו פחות בהלך רוח לדבר.

אל תקח את זה אישי, הסיטואציה המשותפת שלך ושלה תסתיים בכל מקרה עוד זמן קצר.

ממש עכשיו, שאתה קורא את השורות הללו, חשוב לרגע, איך אתה יכול לרתום את העקרונות האלו לשגרה שלך והאם השיגרה שלך היא כזו שמזמנת לך מצבי היכרות חדשים כפי שתוארו בכתבה. אם יש לך שאלות שרלוונטיות לכתבה הזו או לאחרות בבלוג, אתה יותר ממוזמן לבחור

באהבה, צוות "תקשורת אמיתית"

222 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page