top of page
חיפוש

כל הטעויות שאתה עושה איתה בדייט הראשון

עודכן: 26 בינו׳ 2021


לחלקינו, דייט ראשון הוא כמו ריאיון עבודה, ולפעמים אף מלחיץ יותר.

אתה לא בדיוק יודע למה לצפות, ומה הציפיות ממך.


מה שאתה כן יודע שככה או ככה, ממש כמו בריאיון עבודה,

אתה ממש רוצה לעשות רושם טוב, ו"להתקבל".


או במקרה של הדייט, לגרום לבחורה לרצות דייט שני.


בוא נפתור את זה כאן ועכשיו.


לא יודעת לגביי ראיונות העבודה שלכם,

אבל רצוי שלדייט ראשון *לא* תגיעו כדי למכור את עצמכם לבחורה.


זו פגישה הדדית, שבה שניכם מכירים האחד את השני.

ובניגוד לעבודה, אתם לא חותמים שום חוזה ארוך טווח, ולאף אחד אין עליונות על השני.


אז בואו נפסיק לדבר על ריאיונות עבודה וניגש לעניין.





איזה שטויות כל הלחץ המיותר סביב דייט ראשון גורם לנו לעשות?



1. כשאתה בא לחוץ על סקס-


תחליט עם עצמך, למה אתה יוצא לדייט. אם אתה חרמן, תבין שמעמד של דייט ראשון קלאסי הוא בטבע שלו לא הכי מתאים לסקס. אז אל תבלבל את הבחורה שאתם יוצאים להכיר, אם אתה רוצה סקס איתה, קח בחשבון שאתה צריך לבנות את זה עוד מההתכתבות שלכם לפני הדייט. כדי שהיא תגיע בראש של ערב סקסי, ולא דייט ראשון בבית קפה. אחרת היא עלולה להיות מאוד מופתעת אם תאסוף אותה ישר אליך הביתה בפגישה הראשונה שלכם.


זה לא אומר שאי אפשר לשכב בדייט ראשון, או שלא תצא מזה מערכת יחסים, אבל יש כאן עניין של התמודדות עם נורמה חברתית שאומרת שאין סקס בדייט ראשון, במיוחד בקרב נשים.

אז אם אתה בעניין של הבחורה הזאת למטרה רצינית, אל תדחוף לסקס בדייט ראשון. עדיף שתיסגר על מה שאתה מצפה מהבחורה לפני שיצאתם, ותדע לשדר לה את זה מראש.


מה כן? תבוא טעון באנרגיה מינית, ואל תפחד להראות משיכה.


2. כשאתה מדבר על הדייטים הבאים שלכם-


תאר לך שאתם יושבים בבר, יש מוסיקה כיפית ונוף לים. היא נראית לך כמו אשת החלומות שלך. הכל נראה פשוט כל כך במקום. ואז אתה מרוב התרגשות מתחיל לתכנן איתה תכניות לעתיד. היא מדברת על זה שהיא אוהבת באולינג, ואתה ישר אומר לה שבפעם הבאה שתצאו אתה תיקח אותה לשחק. היא, באותו רגע מרגישה שאתה כבר בעניין שלה עד מעל הראש, ו"קנית" את מה שיש לה להציע. וואו וואו, אתם רק בדייט ראשון, בוא נאט. היא מרגישה שאתה כבר רוקם לעצמך בראש את העתיד המאושר שלכם יחד. אז... עדיף לא להראות לה את העניין שלך בה בצורה כל כך מובהקת.

מה כן? תשאיר את זה תחת מסתורין. ותנסח את זה ככה: "אולי אם תתנהגי יפה, אקח אותך לשחק באולינג מתישהו". פה, אתה משאיר לה ספק, אבל בו זמנית שותל לה מחשבה לגביי הדייטים הבאים שלכם :)



3. כשאתה חושף את כל הקלפים-


אל תדבר על קורות החיים שלך במסגרת הדייט שלכם. אל תפתח בעיות, משברים משפחתיים או דרמות של אקסיות. תהיה מסקרן, קצר ומסתורי. תשתדל בעיקר להקשיב ותן לה להיפתח בפניך. במיוחד לא כדאי לספר לה בעיות אישיות מדי, כדי שהיא לא תרגיש כמו הפסיכולוגית שלך. תשמור על הדייט קליל ומעניין.


מה כן? תשמור את הסיפורים העסיסיים באמת על עצמך, להמשך. כדי שרק תמשיך להפתיע אותה.




4. כשאתה אוכל סרט על התשלום-


אל תשבור את הראש מי ישלם, פשוט תקבע לעצמך מראש דרך התנהגות. ובכל דייט תתנהג אותו הדבר בנושא הזה, אלא אם כן קורה משהו חריג.

כל אישה חושבת משהו שונה בקשר לזה, לכן אתה לעולם לא תצליח להגיע לדרך שטובה לכולן. חלק אוהבות חצי חצי וחלק אוהבות שישלמו עליהן. יש יותר מהסוג השני אם אתה שואל אותי.


מה כן? תחסוך מעצמך התלבטויות, ותחליט על דרך פעולה אחת קבועה.

מה שבאמת משנה זה איך הכל קורה, אם זה באווירה טובה ונינוחה, הכל בסדר.



5. כשאתה מרגיש שזה מוקדם מדי לנשיקה-


דייט ראשון זה בהחלט זמן מתאים לנשיקה. שלא יהיה לך ספק. אחרת, אתה עלול להיכנס למשבצת הידיד. אתה רוצה ליצור מיניות בינכם, לא ידידות של חברים לשיחה. ככה היא תסתכל עליך בעיניי של גבר ולא של ידיד שלה. אל תחכה לסוף הדייט.

חבל שתפספס הזדמנות טובה לקדם איתה את העניינים. הרי אתם כבר בדייט, נהנים וזורמים עם הרגע אין סיבה שלא תתנשקו. לפעמים פשוט צריך ללכת על זה, ולהתגבר על הספקות והפחד.

הרבה גברים מתלבטים יותר מדי, ונראים לנו הבנות, פשוט חסרי ביטחון.


מה כן? כשיש שתיקה בינכם ונושא השיחה היה קליל ונעים, תסתכל בעינייים שלה לאורך זמן, תן לה להבין שאתה יוזם נשיקה, תתקרב בעדינות, תלטף לה את השיער. ככה שהיא לא תופתע ותהיה מוכנה לזה.





6. כשאתה מדבר איתה על האקסיות-


מרוב לחץ אתה עלול לפלוט משהו על האקסיות שלך. עדיף שלא תעשה את זה. לא רק שאנחנו לא אוהבות לשמוע על נשים אחרות, אז על אקסיות?! ברור שזה גבול אדום.


מה כן? תגרום לה להבין שיש לך שפע של נשים בחיים בדרכים אחרות. מספיק שהיא תראה שאתה בעל ביטחון בקרבתה ובקרב אנשים אחרים, כדי שתבין שאתה מבוקש בקרב המין הנשי, אתה לא צריך להגיד באופן מפורש ;)



7. כשאתה לוקח אותה למסעדה מפונפנת מדי או לסרט-


תשאיר את הדייט שלכם פשוט וקל. תשים את הפוקוס על ההיכרות שלכם. ככה תצליח להבין אם יש בינכם כימיה. אל תתקרב לסרטים או למסעדות מונפצות בדייט ראשון, כי הפוקוס פשוט לא יהיה על הקשר בינכם, אלא על משהו חיצוני. המטרה היא שתתמקדו אחד בשני ותכירו. אתה גם לא רוצה להראות לה מאמץ יתר, היא לא באמת תעריך אותו, כי היא בכלל לא מכירה אותך, והיא תרגיש שהיא קיבלה את ההשקעה שלך חינם. תשאיר את מסעדת השף להזדמנות אחרת.


מה כן? אם בא לך לשלב בדייט איזושהי פעילות, אתה יכול ללכת על משהו ספורטיבי, או הליכה בחוף למשל. כי זה נכון, בהחלט חוויות משותפות תמיד מגבשות ומקרבות. אך חשוב שתשמור על הדייט קליל ופשוט.



8. כשאתה לא מסמס יום אחרי-


אם היה לך כיף עם הבחורה, אל תהסס, תשלח הודעה. אגו זה לילדים קטנים שאין להם ערך להציע ומפחדים שידחו אותם. בגלל שאתה גבר שלם ויציב, אתה לא מפחד להראות שהיא עניינה אותך. ההיפך, זה אמור להחמיא לה :)


מה כן? חכה גג 24 שעות, ושלח הודעה שנהנית, ושתשמח לראותה שוב. זו הזדמנות טובה לקבוע עוד דייט. אם תחכה יותר מדי, היא תרגיש שאתה משחק משחקים, וזה לא סקסי.


אם אהבת את הפוסט ואתה רוצה לקחת את היכולות שלך עם נשים צעד אחד קדימה,

להפסיק להיות לחוץ ולצאת ליותר דייטים,

אתה מוזמן לשיחת יעוץ שבה תוכל להבין בדיוק איך תעשה את זה.

ליעוץ חינם לחץ כאן.



באהבה,

צוות תקשורת אמיתית


617 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page