top of page
חיפוש

טעויות שמחסלות לך את הסיכוי לראות אותה שוב אחרי דייט

עודכן: 26 בינו׳ 2021


זה קרה לנו, זה קרה לחבר'ה הרבה יותר מנוסים מאיתנו ורק סביר להניח שממש עכשיו, שאתם קוראים את השורות האלו זה קורה גם לכם.

בהרבה מקורות שעוסקים בתחום הדייטינג והחיזור, כולם מדברים על איך "להשיג את הבחורה בפעם הראשונה" אבל רובם לא עוסקים ולו קצת בכל מה שקשור בהתנהלות אחרי מצבים כמו הדייט הראשון עם אותה בחורה.

"מתי ליצור איתה קשר שוב?" "מה להגיד לה?" "האם להתקשר / לשלוח הודעה?" "האם לחכות שהיא זו שתצור איתי קשר?"

במאמר הזה, צוות "תקשורת אמיתית" הולך לעשות לכם קצת סדר בכל מה שקשור בנושא הבעייתי הזה במעט ולחשוף את 3 הטעויות הקריטיות שכ 75% (!) מהבחורים עושים כאשר הם נמצאים אחרי דייט ראשון מוצלח עם בחורה שמוצאת חן בעיניהם.



טעות ראשונה - אפקט נוסטרדמוס: "היא נראית בחורה לקשר רציני" המון בחורים אי שם נוטים לספר לעצמם המון סיפורים לגבי בחורות שהם פוגשים. איזו סוג בחורה היא, איזה סוג יחסים יהיה להם איתה, על החופשה העתידית איתה בחו"ל, על איך הם מציגים אותה למשפחה, חברים, שכנים, סבתא, דודה ו....

נו בקיצור...הבנת את הפואנטה : )

יכול להיות שניגשת אליה והכרת אותה בים לכמה דקות והחלפתם טלפונים, יכול להיות שזה היה בכלל דרך היכרות באחת האפליקציות ודיברת איתה לכמה דקות בטלפון וקבעתם דייט ראשון. אז, כל הדרך לפגישה בנית לעצמך פנטזיות בראש על סמך כמה היא כוסית בתמונות / שיחה קצרה של כמה דקות פנים אל פנים במקרה הטוב.

כל ה"ז*יון שכל" העצמי הזה מתרחש במוח שלך, לפני שהייתה לך הזדמנות ממשית לשבת איתה בדייט, להכיר אותה בפועל ואז לגבש התחלה של הבנה לגבי מי הבחורה שמולך וזאת על סמך עובדות שראית בפועל.

העובדה הפשוטה שאין לך מושג בגרוש מי אותה בחורה בפועל, איך היא חיה את החיים שלה, מה ההרגלים / השקפות שלה בתור אדם אבל ....ממש עכשיו אתה אוכל סרט על איך אתה והיא הולכים להיות ב"קשר רציני" וזאת לפני שהדייט בכלל התחיל.

שורה תחתונה: גם אם הייתה לאותו בחור היכרות ראשונית מוצלחת איתה פנים אל פנים בים או התכתבות סוחפת ושיחת טלפון קלילה וזורמת שנתנו לו את ההרגשה שהוא מינימום מצא את אהבת חייו או לכל הפחות את הבחורה שהוא רוצה למערכת יחסים "רצינית" אנחנו ממליצים מהניסיון שלנו ומנסיונם של רבים אחרים שעבדו יחד איתנו:

להתמקד בעיקר במה שיקרה בפועל במהלך הפגישה בזמן אמת ולא לבנות אינססוף פנטזיות חיוביות או פחות חיוביות לגבי בחורה שבפועל הוא לא ממש מכיר : )

טעות שנייה - כגודל הציפייה כגודל האכזבה אז יצאתם אתה והיא לדייט הראשון והכל היה מדהים, היו שיחות זורמות וכיפיות, היא צחקה מלא, ואפילו התחרמנתם יחד.

אתה והיא יצאתם בהרגשה בעננים. הורדת אותה בבית והיא אפילו שלחה מיוזמתה הודעת "לילה טוב". יכול להיות שהיא אפילו ממש בטעם שלך, אחת כזו שיהיה לך כיף להמשיך איתה גם לדייט הבא ואפילו מעבר.

אחרי יום או יומיים אתה מקבל ממנה הודעה של:

"תשמע, אתה מדהים ומאוד נעמת לי אבל האמת? אני מחפשת משהו קצת אחר..."

במצב כזה חלק מהחבר'ה ינסו לשכנע אותה בשיחה או לדבר איתה בהודעות כדי לשנות את דעתה לגבי ההחלטה שלה לא להמשיך איתם ולתת להם עוד הזדמנות.

"מה ? אני לא מבין? הכל הלך כל כך טוב, אפילו התנשקנו בסוף הדייט והשיחות היו ממש כיפיות?"

נכון, היא ניפגשה איתך לדייט ואפילו התנשקתם! אבל נחש מה?

עם כל הכבוד לזה שאתה בחור תותח, יש מצב טוב (בהנחה שהיא אטרקטיבית) שיש לה עוד כמה בחורים שהיא יוצאת איתם ואפילו שוכבת איתם. מפתיע! ואפילו עשוי להעליב קצת את חלק מהבחורים.

"זו התנהגות חסרת כבוד, אם יוצאים עם מישהו לא יוצאים עם עוד אנשים במקביל! איך היא הייתה מרגישה אם אני הייתי יוצא עם עוד בחורות ?!"

על פניו זה אולי נכון...אבל נחש מה?

העולם שאנחנו חיים בו לא עובד לפי המערכת ערכים וחוקים הלא כתובים המיושנת הזו ולא פי מה שאולי קראת שבחורות כותבות ב"יומנה של רווקה" : )

לבחורות, יש אופציות להכיר גברים כמעט בכל מקום ויותר מתמיד ובמיוחד בישראל על רקע ריבוי פניות מצד גברים. חלקן, חיות באשלייה של "שפע מדומה". מבחינת חלק מהן, כל בחור שמתעטש לכיוון שלהן ניסה להתחיל איתן (גם אם בפועל זה רחוק מלהיות נכון).

ולכן, באופן מאוד מכליל, חלקן הלא מבוטל גם "קלות על ההדק" כאשר הן מחליטות להפסיק להיפגש עם בחורים מסויימים.

זו אומנם האמת המרה – אבל היא האמת ומבוססת על עובדות החיים.

שורה תחתונה: כאן, גם במקרה שהדייט הלך טוב, אותו בחור ככל הנראה, לא קידם עם אותה בחורה מספיק עניינים גם שהיא נתנה לו את כל הסימנים שהיא "תזרום גם עם הצעות מרחיקות לכת".

היה לה "סבבה" איתו אבל איך לומר בעדינות? "הוא לא הדליק אותה ברמה המינית"

ברגע שהיא הבינה שזה בחור שהיא רוצה ונבנתה לה ציפייה במהלך הדייט שהוא יעשה את הצעד המתבקש מימנו ויוביל את תהליך החיזור והוא לא עשה זאת ו"קידם מולה עניינים" – היא תחליט ש:

"לא הייתה כימייה" "היא מחפשת משהו קצת אחר" "היא כרגע לא פנוייה לקשר ריגשי בתקופה הקרובה"...

ועוד מליון תירוצים שאנחנו ואולי אתה ועוד הרבה גברים שקוראים את הכתבה כאן מכירים. לכן, שאתה כבר נמצא איתה בדייט, מומלץ שבמקום להתרכז בדברים כמו "איך אתה מצחיק אותה" / "איך אתה יוצר איתה כימייה" או "גורם לה להתאהב בך בטירוף" עדיף שתתרכז בדברים כמו:

"איך לנהל ולהוביל את הדייט כמו שצריך" "איך לקדם מגע מולה" "איך להוביל למקום שאתה והיא תוכלו להיות בו לבד"

טעות שלישית - יצירת קשר מוגברת אחרי הדייט הראשון והריסת המתח המיני והרומנטי.

הטעות הזו היא אחד מה"רוצחים השקטים" הכי גדולים של כל התחלות היחסים הרומנטיים.

בזמן שאתה והיא יחד, בהנחה שהדייט זורם בטוב בינכם - נוצר מתח מסויים. ייתרה מכך, בזמן שאתה והיא לא יוצרים אחד עם השנייה קשר לאחר הדייט וכמעט שלא מתקשרים, בפועל, דברים מתחילים לחלחל ואז המתח שנוצר במהלך הדייט (בהנחה שהוא הלך טוב) תופס תאוצה ועולה לנקודת שיא.

ברוב חוסר נסיונם, המון בחורים מתכתבים בלי סוף עם הבחורה שהם יצאו איתה ממש אתמול, מדברים איתה כל יום בטלפון ואז לפתע משום מקום, הבחורה מתחילה לענות באדישות להודעות שלהם, חוזרת אליהם רק אחרי כמה שעות אם בכלל בניגוד ללפני כמה ימים, אז היא הייתה חוזרת אליהם תוך כמה דקות.

זאת, עד למצב ובו היא מתחילה לסנן אותם ולהפסיק לענות להם. אותם בחורים נכנסים לסרט:" רגע, היא ענתה לי ממש טוב אחרי הדייט הראשון והיא אהבה את השיחות איתי ועכשיו היא מתחילה לסנן אותי!

אנחנו אפילו דיברנו כל יום אז זה לא ששמתי עלייה קצוץ והפגנתי חוסר כבוד! אני לפעמים לא מבין את הבחורות האלו"

שורה תחתונה: בזה שאותו בחור יצר עם הבחורה שאיתה הוא יצא כל יום קשר אחרי הדייט הראשון, בהודעות, בשיחות ובמה לא, הוא במו ידיו פגע במתח החיובי שנוצר ביינו וביינה.

הוא לא השאיר לה שום ציפייה לפגישה הבאה כי בפועל, הוא ניהל איתה את כל התקשורת בהודעות ובטלפונים מה שגרם למתח המנטלי והמיני שנוצר ליפול בהנף יד.

הבחור מאוד השתדל להיות ג'נטלמן, להראות לבחורה שהוא חושב עלייה ושהוא "לוקח אותה ברצינות" אבל בפועל הוא "חונק את האש". גם כאשר מבעירים אש, אין צורך לזרוק עלייה יותר מידיי חומר בערה בבת אחת, ובמקום זה כדאי לתת לה להתפשט ולהתרחב באופן טבעי.

לכן, סתם להמלצה שלנו, אם יצאת לדייט איתה והלך סביר ואפילו טוב, שלח לה הודעת לילה טוב: "היה מגניב לגמרי היום איתך, לילה טוב : ) "

אז, מומולץ שלא ליצור איתה קשר אפילו יומיים קדימה בכלל אחרי הדייט. אז אחרי נניח יומיים אפשר לשלוח הודעה עם תמונה משעשעת לגבי נושא שאתה והיא דיברתם עליו רק כדי לשמור על הדופק איתה "חם" ולהראות לה מתחת לפני שהשטח שמצד אחד אתה "נותן לה מרחב לנשימה" ולא מתקרצץ ורודף אבל מצד שני אתה מראה נוכחות ונותן לה להבין שאתה בעניין שלה כמו שאומרים "עם טאקט".

ביום למחרת, אפשר להרים טלפון, לדבר כמה דקות ואז להציב הצעה לקביעת דייט שני.

כמובן שזה לא מחייב לחכות יומיים, גם יום אחד יכול לעשות את העבודה. בחורים שהם יותר מיומנים בדייטינג יודעים "להריח" מתי הבחורה צריכה אוויר לנשימה ומתי אפשר ליצור איתה קשר בהודעות ולקבוע בכיף דייט נוסף – אבל המסר שלנו בכל אופן בטעות המרכזית השלישית שהצבנו כאן הוא שאתה פשוט לא רוצה ללחוץ עליה יותר מדי לאחר הדייט הראשון.



 

אם במידה אתם עדיין נתקלים בבעיות מסוגים שונים בדייטינג, ובאמת רוצים להיות הרבה יותר תותחים בכל הנושא של משיכה, פלרטוט, ולא לעשות טעויות מהסוג שנכתב כאן.


אנחנו בשנתיים האחרונות מאמנים גברים להצלחה דרך תקשורת עם נשים.

ממש הופכים אותם לגרסה הכי חזקה שלהם, וכל זה דרך אימונים בשטח.




שלכם באהבה, צוות "תקשורת אמיתית"

1,878 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page