top of page
חיפוש

איך להתחיל עם בחורה ברחוב מבלי להיות קריפי?

עודכן: 26 בינו׳ 2021


לאחרונה הרבה חבר'ה טובים פנו אלינו ואמרו שבתכלס אין להם בעיה לדבר עם נשים זרות, הבעיה היא שהם מפחדים לגשת ולהיראות קריפים, כלומר שייראו מוזרים כאלה ושהבחורה תעשה להם פרצוף נרתע או מוזר.


אנחנו לגמרי מבינים את הבחורים האלה, וגם לנו זה היה קשה, היינו בדיוק באותו המצב.

לגשת לאישה זרה באמצע הרחוב בזמן שהיא עסוקה במשהו אחר ואולי טיפה ממהרת זה לא כל כך נוח, ובמיוחד כשלבחור שלנו אין הרבה ניסיון בלהתחיל עם בחורות זה יכול להיות טיפה מאתגר.


בכתבה הזו אנחנו ניתן לכם את הידע הבסיסי שתצטרכו כדי שתוכלו לגשת לבחורה במקומות ציבוריים מבלי להיות קריפים.

אם תיישמו את הטיפים בכתבה הזו אתם תעלו את הסיכויים שלכם להצלחה עם נשים בעשרות אחוזים מכיוון שהבחורה שתיגשו אליה תרגיש איתכם ועם הסיטואציה בנוח.


אבל לפני שניגע במה לעשות או איך להתחיל עם בחורה ברחוב, אנחנו רוצים להתחיל בלמה:

יכול להיות שאתה שואל את עצמך, "למה בכלל להתחיל עם בחורה ברחוב לעזאזל?!"

זו שאלה מצוינת ויש לה כמה תשובות:


א. שפע- אם אתה עובד בתור ברמן או בסביבה שיש בה הרבה נשים אז סחטיין אחי, הרווחת.

אבל רובנו לא נחשפים להרבה בנות שלא במסגרת העבודה או הלימודים במיוחד אחרי צבא ואוניברסיטה. אנחנו נכנסים לשגרת חיים של עבודה ובית ושם אין הרבה נשים מסביבנו.

לעומת זאת- הנשים שכבר באזור שלנו עובדות איתנו וזה עשוי ליצור בעיות אם נתחיל איתן.


בדרך לעבודה או ללימודים, ברחוב / אוטובוס / בית קפה שכונתי, יש הרבה בחורות יפות וללמוד לגשת אליהן כמו שצריך במקומות האלה יפתח לך את הדלת להכיר המון בנות בדרך שלך לעיסוקי היומיום. אתה תגלה שככל שתצבור יותר ניסיון בזה זה יהפוך להיות קל ותוכל למחוק את כל האפליקציות המוזרות האלה מהטלפון שלך. כל העולם יהפוך להיות הטינדר שלך.


ב. צבירת ניסיון ללא סיכון- כמו שאמרנו בסעיף הקודם, להתחיל עם בחורה במקום העבודה בלי שיודעים איך לעשות את זה עשוי לגרור תגובות לא נעימות מהסביבה, בין אם זה מהבוס ובין אם זה מהחברים או מהבחורה עצמה שתרגיש לא נעים בסביבתכם לאחר מכן וזה יכול להשפיע עליכם מבחינה חברתית במקום העבודה.


אנחנו מכירים בחור שעבד באבטחה והתחיל עם בנות שהיו עוברות מדי פעם בתחנה שלו.

כל החברים שלו קראו לו בשמות גנאי בגלל זה, הם היו צוחקים עליו כשהוא היה מקבל דחיות מנשים, והיו מסתלבטים עליו שהוא "מתחיל עם כל מה שזז". לא נעים נכון?


אבל אחרי זמן מה, הוא צבר ניסיון ונהיה יחסית טוב בלהתחיל עם בנות. היום יש לו חברה, וחברים שלו מסתכלים מהצד בקנאה, בזמן שהם מבלים את הלילות שלהם לבד או בצפייה בפורנו, הוא ישן עם מישהי ביחד והם יוצאים ומבלים.

היא נראית מאוד טוב והיא בחורה איכותית מאוד שהייתה בדרך לאוניברסיטה, הוא ניגש אליה בזמן משמרת באבטחה והעניינים התגלגלו משם.


אותם "חברים" ירדו על הבחור שלנו בגלל שהם קינאו בתוך תוכם והבחור שלנו ידע את זה ולא עניין אותו, הוא המשיך בשלו ואנחנו מעריכים את זה. והנה, העבודה הקשה משתלמת.


בכל אופן, לגשת לנשים זרות ברחוב עשוי למנוע מלכתחילה את התגובות השליליות האלה מהסביבה, בגלל שגם אם תקבל דחייה או שתיים ברחוב - אף אחד מהחברים שלך לא יראה,

ואין סיכוי שתקבל כינויים בסגנון של "הבחור הזה שמתחיל עם כל העולם".

אתה תעשה מה שצריך כדי להשתפר מבלי שתהיה עליך שום השפעה חברתית.

בנוסף לזה אם אתה גר במקום מרכזי שיש בו הרבה בחורות אז יש סיכוי מאוד טוב שלא תראה את הנשים שאתה ניגש אליהן יותר בחיים.


ג. רמת קושי יחסית גבוהה:

הרבה יותר קל להכיר בנות בסיטואציות חברתיות כאלה ואחרות, נניח בעבודה או בבר או דרך חברים כי יש כבר מסגרת מסויימת שגורמת לפלרטוט להיות קל ומקובל יותר במקרים האלה.

אבל! תארו לעצמכם אם תהיו טובים בלהתחיל עם בחורה מ-0 ל-100, כלומר ממצב של חוסר היכרות מוחלטת למצב שהבחורה הזו נמשכת אליכם ורוצה לבלות איתכם את הלילה או כמה לילות או אפילו להיכנס איתכם לקשר רומנטי כזה או אחר.


פתאום להתחיל עם מישהי מהעבודה או מהחברים ולגרום לה להימשך אליך הופך להיות ממש קל נכון? כי זה כבר לא מ-0 ל-100.

אתה גם ככה תהיה מוצלח עם נשים והמסגרת תתן לך עוד מקפצה.


להתחיל עם בחורה זרה ברחוב או באוטובוס זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות כדי להתפתח ולהפוך להיות מפלצת חברתית.


להכיר בנות
להכיר בנות

אז אחרי שדיברנו על למה כדאי להתחיל עם בחורות ברחוב, בואו נדבר על איך לגשת אליהן בלי להיות קריפי:


1. ניסיון זה הדבר היחיד שקיים בעולם הזה, והוא הדבר הכי חשוב:

אתה יכול לקרוא פוסטים כמו זה או סרטונים ביוטיוב במשך שנים, אבל אם לא תצא החוצה ותיגש אתה לא תצליח להכיר בנות.


צבירת ניסיון יכולה להיות באמצעות למידה או עשיה. כשאתה מרגיש ש"הבנת את החומר" צא החוצה ותתרגל את מה שלמדת. לראות כדורגל בטלוויזיה במשך שנים לא יהפוך אותך לשחקן כדורגל טוב נכון? ככלל שתיגש יותר ותרגיל את עצמך לעשות את זה אתה תרגיש פחות לחוץ ויותר בנוח וככל שתרגיש יותר בנוח כך הבחורה שאתה מתחיל איתה תרגיש יותר בנוח בסביבתך, כי היא תראה שאתה משוחרר ועם ביטחון עצמי.


הרבה חבר'ה מסתכלים עלינו ואומרים לעצמם "איך הם עושים את זה?!", הם מקנאים וחושבים שנולדנו עם מזל. הם לא רואים את אלפי השעות שאנחנו בשטח, אלפי הדחיות והכישלונות שחטפנו כדי להגיע לאיפה שאנחנו היום. ואנחנו מוכנים לחטוף עוד הרבה כדי להגיע רחוק יותר.


אין כזה דבר "כישלון" כל עוד אתה מנסה, הבן אדם שנכשל הוא זה שנשאר במקום ולא פועל.


2. אל תכריח אותן לעצור ואל תכפה את הסיטואציה עליהן

זה סופר קריטי! כל החבר'ה שעובדים איתנו חטאו בזה בהתחלה ובטוח שגם אתה חוטא בזה מבלי לדעת בכלל.

נניח והבחורה יושבת על ספסל ואתה רוצה לגשת אליה, הדבר הכי גרוע שאתה יכול לעשות זה לעמוד מולה עם כל שפת הגוף שלך עליה, לרכון כלפיה ולהתחיל לדבר איתה.

זה יגרום לה להירתע ולך להיראות כמו קריפ.

לא הדרך הכי טובה להכיר בנות או להתחיל אינטראקציה עם בחורה זרה.


במקום לשים את כל משקל הגוף שלך עליה, תנסה לדבר עם בנות דרך הכתף ולגרום לשיחה להיראות בסגנון של "אני מדבר איתך... אבל אני יכול ללכת כל שניה, אני עוד לא מתחייב לשיחה הזאת לטווח ארוך. גם את בשיחה הזאת מרצונך וגם את יכולה לעזוב מתי שאת רוצה". אתה תשים לב שדווקא כשתתנהג כך עם הגוף שלך- בנות ישמחו לדבר איתך.

(ראה דוגמה בתמונה למעלה של אופק מדבר עם בחורה דרך הכתף)

דוגמה נוספת יכולה להיות כשהבחורה הולכת, הרבה פעמים אנחנו רואים גברים מנסים לעצור את אותן בנות וגם התנהגות כזו כופה את הסיטואציה עליהן וגורמת לבחורה להרגיש לא בנוח ולך להיראות כמו קריפ.


יכול להיות שהיא בדרך לעבודה או לחברות, למה שהיא תרצה לעצור לבחור זר שהיא לא מכירה על המשפט הראשון?


אנחנו מציעים שתנסה להשתלב להליכה שלה, תראה אם היא מעוניינת בהיכרות איתך,

תברר את התכניות שלה ולפי זה תחליט מה לעשות- לעצור אותה, להציע לה קפה וכו'...

חשוב מאוד לזכור! תן לבחורה להחליט להיות בסיטואציה איתך מרצונה, אל תכפה אותה עליה.


3. בלי פיקאפ ליינז או משפטים מוכנים כאלה ואחרים:

"תגידי אבא שלך גנן?", "מה פרח יפה כמוך עושה כאן?", "את מאמינה באהבה ממבט ראשון?"

המשפטים האלה אמנם מוקצנים מאוד, אבל יש מלא משפטי פתיחה עלובים כאלה שגורמים לבנות לבחילה ברגע שהן שומעות אותם, יש סיכוי גבוה יותר שהבחורה תחשוב שהפסדת באמת או חובה וקיבלת חובה לגשת אליה מאשר שהיא תחשוב שבאמת יש לך ביצים וניגשת אליה כי אתה רוצה להכיר אותה. ולכן- אל תשתמש במשפטי פתיחה מוכנים מראש.


הבנו לאחרונה שגם משפטים בסגנון של: "תקשיבי, ראיתי אותך ונראית מעניינת ואני רוצה להגיד היי" הם לא משפטים מוצלחים בשביל להכיר בנות, משום שהם הופכים להיות רובוטיים כאלה. ותמיד אותנטיות עדיפה על פני רובוטיקה מוכנה מראש.


במקום כל אלה היינו ממליצים לך להתחיל לעבוד על יכולות האלתור שלך, להתחיל להשתמש בסביבה בשביל משפט הפתיחה שלך- אנחנו חושבים שמשפט פתיחה שמורכב ממחמאה על לבוש עובד טוב. או שאם לדוגמה קורה משהו בסביבה שלכם (נניח הפגנה, כלב חמוד, מוזיקה רועשת) אתה יכול להתחיל את השיחה בלדבר על זה.


זה מאוד פשוט, הסוד הוא אלתור. יכולת אלתור טובה תמשוך את הבחורה הרבה יותר מאשר משפט פיקאפ כזה או אחר, אם תעשה את זה נכון ותשתמש בסביבה שלך כפתיח או במשהו שהבחורה לובשת או עושה כפתיח אתה תיראה הרבה יותר כמו מישהו שמבין עניין מבחינה חברתית מאשר מישהו שמשתמש בפיקאפ ליין שקרא באינטרנט.


4. תיגש כמו מיליונר, לא כמו הומלס:

תנסו לדמיין רגע איך הומלס היה ניגש אליכם ומתחיל איתכם שיחה.

"סליחה, אפשר בבקשה 5 שקל? אני צריך לאוטובוס".

שימו לב להתנהגות שלו- סליחה, אפשר, בבקשה, אני צריך... כנראה שהוא גם ירכון כלפיכם וינסה שלא להפחיד אתכם.

הוא מגיע מתוך מקום של לקחת ממך משהו או צריך ממכם משהו. זה מושך? הייתם רוצים שאדם כזה יהיה חבר שלכם?


לעומת זאת תדמיינו לעצמכם רגע מיליונר שניגש אליכם ומתחיל איתכם שיחה.

"היי אחי, אתה ממש מזכיר לי מישהו חחח יכול להיות שלמדנו בבית הספר יחד?!"


אוטומטית הוייב של המיליונר יהיה קליל יותר כי הוא קודם כל לא צריך מאיתנו כלום והוא לא רוצה לקחת מאיתנו שום דבר.

להיפך, נראה שיש לו מספיק והוא רוצה לתת לנו ערך. הטון שלו יהיה יותר בטוח בעצמו והוא ירגיש יותר בנוח עם הגישה. בטח יהיו לו חיוך אמיתי כזה על הפרצוף.


אם אתה תיגש לבחורה כמו הומלס שצריך ממנה- תשומת לב, חיבוק, סקס, שהיא לא תדחה אותו. אתה תיראה כמו הומלס שניגש לבקש 5 שקלים. וזה קריפי.

אם תיגש לבחורה ממקום של לתת ולא לקחת. לתת מחמאה, לתת אהבה. זה יהיה מושך וזה יגרום לה להרגיש בנוח עם הסיטואציה.


5. אמפתיה:

בנות לא רגילות שגברים ניגשים אליהן ומתחילים איתן במקומות שהם לא בחיי הלילה (מועדונים ופאבים), ובאופן כללי בנות לא רגילות לזה שגברים מתחילים איתן כמו שצריך, גברים פשוט לא יודעים איך לעשות את זה ולא רוצים להודות בעובדה הזאת.


הן רגילות לזה שגברים מתחילים איתן רק בפייסבוק או בטינדר- לכן הן יכולות לקבל אתכם טיפה בהלם בהתחלה, זה קורה גם לנו עד היום.


חשוב להראות לבחורה שאתה מבין אותה ולהראות שאתה אמפתי כלפי המצב המביך (כי בואו נודה, להתחיל עם בחורה ברחוב יכול להיות מאוד מביך לשני הצדדים)

אתה מספיק חכם כדי להבין שהיא טיפה מובכת ואפילו תגיד לה את זה "נראה שאת לא רגילה לסיטואציה הזאת חחח, האמת שיש לי רק כמה דקות ואז אני חייב להמשיך לעבודה אז אין לנו הרבה זמן, את מהאזור?" זה מראה לבחורה שאתה מבין שזה טיפה מביך ומלחיץ, אם אתה מבין את זה כנראה שאתה לא איזה בחור משוגע וזה מרגיע אותה. בנוסף אתה אומר לה שאין לך הרבה זמן ואתה לא מתכוון להידבק אליה עכשיו כל היום וזה גם ירגיע אותה קצת.


לפעמים אתה עשוי לקבל תגובה לחוצה ולאו דווקא תגובה שלילית אז חשוב שתדע להבדיל בין השתיים. תראה לבחורה שאתה "מבין עניין" ואתה לא עוד אחד מההזויים האלה שניגשים אליה.


6. תצא עם חבר ותשתף את הקהילה:

במקום לעשות את הדרך הזו לבד, יהיה מעולה אם תיקח חבר ותצאו לדרך ביחד.

"ווינגמן" (חבר שיוצא איתך להתחיל עם בנות) יכול להקל משמעותית על החוויה ולהפוך אותה למהנה יותר. וכשכיף לך אתה נראה מושך יותר ופחות קריפ.


יש לנו קהילה עצומה בפייסבוק של מעל 1000 איש, קהילה של גברים שרוצים להשתפר עם נשים ולהכיר בנות.

אתה יכול למצוא שם ווינגמנים ואתה גם יכול לפרסם שם את השאלות שלך ולקבל תשובות ישירות מאיתנו.


אנחנו ממליצים שתצטרף אליה ותקבל גישה לתכנים שאנחנו לא יכולים לפרסם בפומבי.

בגלל שאנחנו רוצים לשמור על דיסקרטיות מסויימת בקבוצה, לשמור על הפרטיות שלך ושל האנשים שבפנים ולא להכניס כל אדם: כדי להצטרף אתה צריך פרופיל פייסבוק אמיתי ופעיל, עם תמונת פרופיל שלך.




תודה שקראתם עד כאן חברים, אם אתם תיישמו את כל מה שכתבנו בכתבה הזו על איך להתחיל עם בחורה ברחוב, אתם תשפרו את הסיכויים שלכם משמעותית עם בחורות. כדאי לצאת כבר היום ולתרגל את הדברים שכתבנו כאן.

איך להתחיל עם בחורה ברחוב מבלי להיות קריפי? מספר טיפים | תקשורת אמיתית

תנו בראש!



2,929 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page