top of page
חיפוש

איך לדבר עם בחורה בוואטספ?

עודכן: 7 באפר׳ 2022


איך לדבר עם בחורה בוואטספ?
איך לדבר עם בחורה בוואטספ?

בין אם אתה אוהב את זה או לא, טקסטינג הולך להישאר חלק מעולם הדייטינג לעוד הרבה זמן.

כמו שיש לזה חסרונות (אנחנו לא חובבים גדולים של שיחות מאחורי מסך)...


כשאתה יודע איך להתחיל שיחה עם בחורה - יש לזה גם המון יתרונות:

- אתה יכול לחשוב על כל הודעה לפני שאתה שולח אותה בזמן שאתה נמצא במקום נוח וללא לחץ - אתה יכול לשמור על קשר עם הרבה בנות במקביל

- אתה יכול לשלוט על המסר שאתה רוצה להעביר לבחורה

ועוד ועוד


אם תיישם כמה עקרונות חשובים אתה תהפוך להיות מלך בטקסטינג מהר מאוד. חשוב שתבין שגבר שיודע איך להתכתב עם בחורה כמו שצריך יגיע ללא מעט דייטים :) יחד עם זאת קח בחשבון שרוב התקשורת שלכם תתבצע פנים מול פנים. ז"א שגם אם תיישם את הדברים שאנחנו הולכים לרשום לך פה עדיין אתה תצטרך לפתח את היכולת שלך לתקשר פנים מול פנים. כי בסופו של דבר - אתה עדיין תצטרך להיפגש עם הבחורה.

אז איך להתכתב עם בחורה? הנה כמה טיפים שכדאי שתתחיל ליישם כבר מעכשיו:


1) תזרוק לפח את "חוק ה-3 ימים"



בטוח שמעת על זה, "ברגע שקיבלת מספר מהבחורה אתה חייב לחכות 3 ימים עד שאתה כותב לה בחזרה, ככה היא תחשוב שאתה לא נואש".

אנחנו ממליצים שתפסיק לחשוב בצורה כזו, אם אתה צריך להשתמש בשיטות מסוימות כדי "להראות לבחורה שאתה לא נואש", נחש מה? אתה יוצא נואש. אירוניה...

אנחנו מאמינים ב"להכות בפטיש כל עוד הוא חם". חשוב שתבין שלבנות יש המון מחזרים... המון!

כל יום יש להן גם כמה מחזרים חדשים, בין אם באונליין (פייסבוק, אינסטגרם וכו'...) ובין אם פנים מול פנים (מלצר שמתחיל איתה, ברמן וכו'...) גבר שיודע איך להתחיל עם בחורה פנים מול פנים שם את עצמו מעל כל אלה שמתחילים איתה ביום יום ובשביל ועל זה אנחנו מדברים בקורס שיטת 5 השלבים שלנו.

יחד אם זאת, ומי שצפה בקורס כבר יודע, גם אחרי שהתחלת איתה מעולה ושמת את עצמך בראש הרשימה שלה, חשוב להכות בפטיש כל עוד הוא חם ולהתחיל לעשות מה שנקרא "follow-up" כלומר להמשיך את השיחה בהודעות ולהתחיל להתכוונן לכיוון קביעת דייט כל עוד היא זוכרת אותך לחיוב, אם תחכה כמה ימים היא עשויה לשכוח אותך, האקס עשוי לחזור לראש שלה או שמישהו אחר יתחיל איתה והיא תשכח ממך עד אז. היינו ממליצים לך ללכת לפי הפורמט הבא: אחרי שהחלפת איתה טלפונים תשלח לה הודעה קצרה שכתובה בא השם שלך וסמיילי. המטרה של ההודעה הזאת היא רק בשביל שהבחורה תרשום את המספר שלך בפלאפון שלה ולא כדי לפתוח שיחה, זאת הודעה שהבחורה לא מחויבת לענות לה. אחרי ששלחת את השם שלך חכה כחצי שעה ואז תשלח הודעת פולו אפ שאומרת משהו כמו: "היה ממש מגניב להכיר אותך, אני עדיין חושב שהכלב שלך הוא רואה גרמני ;)" המטרה של ההודעה הבאה היא ליצור לה זיכרון חיובי אחרי שנפגשתם ז"א שברגע שהיא תראה את ההודעה הזאת שכתובה ממך, היא תחייך :) ואז זה כבר יתחיל את השיחה ברגל ימין.


2) תימנע משגיאות כתיב



אתה רוצה שהבחורה תבין שאתה בחור בוגר ואינטיליגנט ולא שאיזה ילדון מתכתב איתה, חשוב שתכתוב ללא שגיאות כתיב ובלי קיצורים מוזרים כאלה או יותר מדי סלנג.

אחד הדברים שהכי מורידים לבנות איכותיות נניח זה לרשום פעלים בגוף ראשון עתיד עם י' במקום עם א' (נניח אני יבוא לאסוף אותך במקום אבוא) חשוב שתשים לב לזה כדי לתת רושם לבחורה שהיא מדברת עם גבר אינטליגנט ובוגר, רשלנות בקטע הזה לא רק שמציגה אותך באופן שלילי, אלא גם יכולה ממש לדפוק את ההכרות ביניכם לגמרי.

בנימה זו אוסיף, שגבר אינטיליגנט זה ממש מושך בנות וכדאי להקפיד ללמוד ולהתפתח באופן קבוע, אם אתה לא חזק בכתיבה חשוב שתלמד ותשתפר בקטע הזה. מומלץ לקרוא ספרים בעברית ואולי תירשם לקורס מסוים. אתה לא יכול לתאר לעצמך כמה ההתפחות העצמית תעזור לך להכיר בחורות איכותיות. בסופו של דבר - אתה מושך את מה שאתה.


3) תשתמש בסמיילים ואימוג'ים - אבל בחוכמה


איך להתכתב עם בחורה


להוסיף סמיילי עם חיוך זדוני כזה, או סמיילי קורץ יכול להוסיף המון רגש ופלרטוט לטקסטים שלך בווצאפ. חשוב להבין שהתכתבות זאת פלטפורמה מוגבלת, לכן אתה רוצה לעשות כל מה שביכולתך כדי להעביר את המסר בצורה ברורה. לכן דברים כמו: תמונות מצחיקות, הודעות קוליות ושיחות קוליות הם דברים שיכולים להוסיף להתכתבות. יחד עם זאת אתה לא רוצה להגזים, יותר מדי סמיילים משדר על ניסיון 'להתנחמד' ואם קראת פוסטים נוספים שלנו את מבין את ההבדל בין להיות בחור נחמד ומגניב, לבין בחור שמתנחמד ועושה דברים כנגד הרצון שלו, רק כדי שהבחורה לא תיעלב.

אנחנו אוהבים לעקוב אחרי העיקרון של לא יותר מסמיילי אחד לכל הודעה.


4) אל תציף אותה בהודעות

כולנו מכירים את האנשים האלה ששולחים לך 3-4 הודעות על כל הודעה שאתה שולח להם.

מה זה גורם לך לחשוב על אותו אדם?

שהוא מאוד רוצה לדבר איתך, שאתה חשוב לו יותר ממה שהוא חשוב לך ושאין לו מישהו חשוב יותר לדבר איתו או משהו חשוב יותר לעשות.

אתה רוצה לשים לב לעניין הזה ולא לשלוח לבנות כל כך הרבה הודעות, תנסה להבין את הקצב של הבחורה ולכתוב לה בהתאם, אם לוקח לה שעות להגיב לך חכה כמה דקות לפני שאתה מגיב לה בחזרה.

אל תיכנס כל כמה דקות לווצאפ ותבדוק אם היא כבר שלחה לך הודעה - תתעסק בדברים חשובים יותר ותמלא את החיים שלך בעניין. באופן כללי היינו ממליצים לך לכבות את ההתראות בפלאפון.

אם היא לא ענתה להודעה שלך כמה כמה שעות אל תיכנס לפאניקה ותשלח לה הודעה נוספת, בעולם הדייטינג זה נקרא דאבל-טקסטינג וזה יוצר את הרושם שאתה נזקק. במידה והבחורה לא עונה לך - תנסה לחכות כמה ימים ואז תשלח לה הודעה מצחיקה, זה יכול להיות גיף או מימ מצחיק שמצאת (אנחנו ממליצים על כאלה של חתולים) או איזה סיפור מצחיק שקרה לך או לחבר שלך, משהו שידליק את השיחה מחדש.


5) תניח הנחות ותימנע מריאיון עבודה

כשאתה מדבר עם חבר שלך בווצאפ אתה שואל אותו כל הזמן שאלות? "בוקר טוב, מה עושה?", "מה התוכניות שלך להיום?", "בא לך להיפגש?", "מה את לומדת?", "מאיפה את?"

או שאתה פשוט כותב מה שעולה לך לראש ונהנה מזה?

אני מניח שאתה פשוט כותב מה שבא לך ולא שואל יותר מדי שאלות, אתה מניח יותר הנחות, מספר סיפורים מצחיקים על איך עבר היום שלך. מדי פעם אתה תשאל איזה שאלה או משהו אבל לרוב ההודעות יהיו הרבה יותר מעניינות עם חבר שלך מאשר עם בנות חדשות שהכרת. אז למה אנחנו מתנהגים שונה עם בנות?

למה אנחנו מנסים להרשים אותן? למה אנחנו מפחדים לצאת מאיזור הנוחות כשמדובר בבחורה חדשה?

חשוב להבין שדווקא כשאנחנו נשארים באיזור הנוחות שלנו עם בנות אנחנו נתפסים כמשעממים ולא מושכים.

תנסה במקום לשאול אותה כל כך הרבה שאלות (שגורמים לה להרגיש כמו בריאיון עבודה) להניח הנחות, לספר סיפורים וכו'... תנסה לדבר איתה כאילו אתם כבר מכירים זמן מה. לדוגמה: "ואי את לא מבינה היום הייתי בסופרמרקט ופגשתי איזה מישהי שהזכירה לי את הכובע שדיברנו עליו, יש באמת קטע כזה לתל אביביות :)"


6) תשמור על השיחה קלילה וכיפית

בנות אוהבות לפתוח את הטלפון ולקרוא הודעות קלילות, כיפיות ומצחיקות ממך. זה גורם להן להתחבר אליך.

אל תדבר איתה על נושאים כבדים מדי, אתה רוצה לשמור על כמה שיותר קלילות - נניח עדיף לספר לה על זה ששרפת ספגטי היום כשניסית להכין לעצמך ארוחת צהריים מאשר לספר לה על הסיפור חיים שלך מהילדות, את זה עדיף לשמור לדייט שלכם. עד לדייט תשאיר את העניינים קלילים יותר.


7) תפלרטט איתה

מדהים שהמון גברים מפחדים לפלרטט עם בנות אפילו בהודעות, משאירים את השיחה ידידותית ומורחים את השיחה על גבי המון ימים, זה גורם לזה שהבחורה תיכנס איתכם למה שנקרא "אזור הידידות".

הדרך הכי טובה להימנע מלהיכנס לאזור הזה ולסיים בתור הידידים שלה היא פלרטוט. בתקשורת אמיתית אנחנו מאמין שיש 3 סוגים שונים של פלרטוט: ורבלי, פיזי ואנרגטי כמובן שבהתכתבות אתה תיאלץ להשתמש בעיקר בורבלי, אז אתה רוצה לעשות כמה שיותר עם מה שיש לך.

תשתמש בסמיילי עם החיוך הזדוני ותאשים אותה בזה שהיא מתחילה איתך ומתקדמת מהר מדי, תגיד לה שהיא מרשימה אותך, תחמיא לה על משהו שהיא עושה והוא מיוחד לדעתך. תתכתב איתה כמו שגבר מתכתב עם בחורה שהוא רוצה ולא כמו גבר שמדבר עם ידידה שלו.

וזה כמובן "מרים לי להנחתה" לנקודה הכי חשובה!


8) תקבע איתה פגישה

המון גברים מורחים את השיחה על גבי ימים ארוכים בלי לקבוע פגישה, אולי כי הם מפחדים לקבוע ואולי כי הם לא יודעים שצריך לקבוע פגישה בהקדם האפשרי.

אפשר לקבוע פגישה עם בחורה שנמשכת אליכם אפילו תוך 10 דקות של התכתבות בהודעות! לא צריך יותר מזה.

שים לעצמך חוק ברזל, המטרה היחידה של התכתבות היא להגיע לפגישה. לא לגרום לה ממש להימשך אליך, לא לגרום לה להרגיש איתך ממש בנוח. אלא רק לגרום לה להרגיש מספיק בנוח כדי להיפגש איתך.

זהו.


זה תמיד מפתיע אותנו לראות בחורים שמתכתבים עם בנות במשך שעות על גבי שעות וימים על גבי ימים בלי לקבוע פגישה. כשאנחנו מראים להם את הטקסטים שלנו הם בשוק, תוך פחות או יותר 7 הודעות אחד לשנייה אנחנו כבר מניחים הצעה לפגישה והן מסכימות להיפגש איתנו.

אנחנו לא אומרים שגם כדאי שאתה תעשה את זה כל כך מהר, אבל כן כדאי שתבין שכל המטרה של התכתבות היא להיפגש בסופו של דבר. אתה הרי לא רוצה להיות החבר שלה להודעות נכון? או הידיד שלה.

אם אתה מתעכב עם ההצעה לפגישה יותר מדי זמן אתה מסתכן בלאבד את הבחורה גם כי המתח יורד ואיתו המשיכה וגם כי יכול להיות שגברים ואירועים אחרים יכנסו באמצע.

ברגע שאתה מזהה שהבחורה מתעניינת בך (היא שולחת לך הודעות טיפה ארוכות יותר, מתעניינת בך ושואלת שאלות וכו') תניח הצעה לפגישה מעניינת.


אגב, הדרך הכי אפקטיבית בעיניים שלנו לפגישה זה לדעת איך לתקשר עם בחורה באופן אפקטיבי. אחרי שתחליף איתה מספרים דרך השיטה שלנו שמורכבת מ5 שלבים עיקריים אתה תראה שהמספרים שלך ימירו ליותר דייטים באופן משמעותי :) אתה מוזמן ללחוץ כאן כדי להגיע לשיחת ייעוץ עם אחד מאיתנו נוכל לראות איפה בדיוק אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וגם נוכל להרכיב לך תוכנית פעולה מסוף השיחה הזאת כדי שתוכל להגיע למטרות שלך בדייטינג. תלחץ כאן, תשאיר את הפרטים שלך ונראה איך נוכל לעזור לך הקורסים שלנו מתאימים לכל מי שרוצה לפתח את עצמו מבחינה אישית ובמיוחד עם נשים :) אנחנו עובדים באונליין, פנים מול פנים וגם בחוץ. אל תפספס את ההזדמנות הזאת הנה הלינק שוב: בוא ודבר איתו, בחינם לגמרי - לחץ כאן


12,075 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page