top of page
חיפוש

איך לגרום לה להתאהב בי?

עודכן: 26 בינו׳ 2021


איך לגרום לה להתאהב בי

הרבה גברים מגיעים אלינו ושואלים את השאלה הזו - "איך לגרום לה להתאהב בי?".

לפעמים מדובר בגברים שאין להם שום מושג איך להתחיל עם בנות והם נמצאים עמוק בתוך 'איזור הידידות' הידוע לשמצה ולפעמים אלה גברים שממש מצליחים עם בנות ולפחות פעם בחודש לוקחים בחורה חדשה הביתה אבל משום מה הקשרים שלהם לא מחזיקים מעמד עם אותן בנות והם לא מבינים למה, הם רוצים לשמור על קשר ארוך יותר איתן בין אם קשר מחייב וסגור ובין אם קשר פתוח ופחות מחייב ("יזיזות").


היום אנחנו נסביר לכם איך לגרום לבחורה לא רק לרצות לשכב איתך ולבלות איתך ערב אחד,

אלא להרגיש חיבור אמיתי ועמוק אליך ולרצות לבלות איתך יותר מלילה אחד. במקרה הטוב הן ירצו לבלות איתך כמה לילות יחד ובמקרה העוד יותר טוב תבלו את כל החיים שלכם יחד.


לפני שנתחיל,

אנחנו כותבים עכשיו לכל אותם גברים שנמצאים באיזור הידידות ואין להם מושג איך לגרום לבחורה לרצות להיות חברה שלהם, חשוב לדעת שכדי לגרום לה לצאת איתך אתה לא חייב לגרום לה להתאהב בך! האמת שאפילו מומלץ שלא תנסה לגרום לה להתאהב בך.

מספיק שתיצור אצלה משיכה קלילה, חיבור קליל ושבגדול היא תרגיש איתך בנוח.

זה כל מה שצריך כדי שהיא תסכים לצאת איתך לדייט וכשיש אווירה אינטימית יותר בינכם הרבה יותר קל לגרום לדברים רומנטיים להתרחש ולהתאהבות לקרות.

לנסות ולגרום לבחורה להתאהב בך לפני שאפילו יצאתם לדייט אחד עלול לעלות לך בהמון זמן ואנרגיה שהייתה יכול לנצל בצורה יעילה יותר אם פשוט הייתה מזמין אותה לדייט ובונה את הכימיה שלכם שם.

אם אתה רוצה לשמוע עוד על איך ליצור משיכה אצל בנות אנחנו ממליצים שתקרא את הפוסט שכתבנו על זה.


"כימיה עמוקה" - מה זה?

כימיה עמוקה זה הדבר הכי חשוב שאתה חייב לבנות עם בחורה אם אתה רוצה לקחת את הקשר שלכם לכיוון של קשר רומנטי ארוך ומשמעותי.

אנחנו קוראים לזה "כימיה עמוקה" או Deep rapport באנגלית.

זה אומר שאתה רוצה לגרום לה להתחבר אליך ברמה הרגשית ואתה רוצה להתחבר אליה ברמה הרגשית וככה ליצור בינכם קרבה הדדית ועמוקה. קרבה שתרצו לשמור לאורך זמן כי שניכם תהנו ממנה מאוד.


עכשיו נדבר לאותם חבר'ה ששוכבים עם בנות באופן קבוע או לפחות מכירים בנות ורוצים לקחת איתן את מערכת היחסים לשלב הבא או לפחות להחזיק את מערכת היחסים לטווח זמן ארוך יותר ממספר לילות.

כנראה שאותם חבר'ה בונים תקשורת מינית מאוד עם הנשים וזה מעולה, תקשורת מינית פתוחה חשובה מאוד לבניית מערכת יחסים עמוקה, אך הרמה הרגשית בינהם אינה עמוקה. הם לא מדברים על רגשות ולא בונים את מה שנקרא "כימיה עמוקה" וזה מה שקורם לקשרים שלהם לא להתפתח ואף לעצור בשלב מסוים.

בהמשך הפוסט נסביר בדיוק מה זה, אבל לפני שניגע בכימיה עמוקה שוב חשוב להסביר נקודת מפתח לגבי השאלה "איך לגרום לה להתאהב בי?":


תהיה שילוב של מאהב ומספק

חברה שלא מצליחים עם בנות עשויים לבנות יותר מדי כימיה עמוקה אבל לא יבנו כימיה מינית בכלל. ואז הם יכנסו למה שנקרא "איזור הידידות" המוכר והידוע.

חברה שמצליחים עם בנות אבל לא מגיעים למצב שהבחורה מתאהבת בהם בונים המון כימיה מינית ופלרטטנית אבל לא בונים כימיה עמוקה ורגשית בכלל.

ועכשיו נדבר איתכם על ההבדלים האמיתיים בין שני הסוגים של הגברים האלה.



גברים מתחלקים לשני סוגים במוח הנשי:


איך לגרום לבחורה להתאהב בך

מאהב- זה הגבר שיהיה פלרטטן מעולה, יהיה תותח במיטה, ינשק מעולה וידע בדיוק מה לומר ואיך לומר את זה כדי לגרום לבחורה שאיתו להרגיש "חמה" ולהרגיש טוב.

מאהבים לא נוטים לדבר על נושאים עמוקים במיוחד ולכן הקשרים איתם יהיו מבוססים על תשוקה של הרגע ולאו דווקא קשרים מהסוג הזה יחזיקו לטווח ארוך.

נשים אוהבות לשים גברים כאלה בקטגורייה של "הזיין" או "הפלייר", כלומר גברים שיהיה כיף לזרום איתם ללילה או שניים אבל לא לקשר ארוך.

בנות לא יעשו לאותם גברים הרבה צרות בדרך למיטה וישכבו איתם גם בדייט ראשון מתוך להט של הרגע, כיף והרפתקנות.

אותם גברים הם ההפכים המוחלטים מהמספקים, ועליהם נקרא עכשיו.



איך לגרום לבחורה לרצות אותך

מספק- זה הגבר שיספק לבחורה את כל הצרכים שלה:

יקנה לה פרחים, יספק לה הגנה, כסף, אוזן קשבת, כתף תומכת, חברות, נאמנות, זמינות. בעצם כל מה שהמאהב לא.

גברים מהסוג המספק יחוו המון קשיים "בדרך למיטה" כי נשים יעדיפו לשים אותם בעדיפות לקשר רומנטי ורציני ארוך טווח.

בגלל שנשים מאמינות שהן מאבדות המון כוח אחרי הסקס הן יעדיפו שלא לסכן את זה ולחכות כמה דייטים לפני שהן ישכבו עם גבר מהסוג המספק.

הרבה גברים מספקים ימצאו את עצמם מהר מאוד ב"איזור הידידות" מכיוון שנוח מאוד לנשים לשים אותם שם, הם מספקים להן את כל מה שהן צריכות אבל לא יודעים איך למשוך אותן מינית אז הבחורה פשוט "מסתפקת בסחורה" שהגבר מספק לה ולא מרגישה צורך להתקדם איתו מינית.


תהיה שילוב של השניים- כל בחורה מחפשת בגבר שלה שילוב של שני סוגי הגברים.

שיהיה גם מאהב מעולה וגם ידע לספק לה את מה שהיא צריכה. שיהיה זמין בשבילה לשיחות נפש עמוקות ולפתור לה בעיות שצצות לה בחיים מצד אחד אבל מצד שני שידע לגעת בה ולהפיל אותה מהרגליים כשהם מתנשקים.

שידע להחמיא לה בצורה כנה ושידע גם לדבר מלוכלך לאוזן שלה כשהם בסיטואציה אינטימית יותר.

חייב להיות איזון מסויים בין השניים כדי לגרום לבחורה להרגיש גם בטוחה בנוכחות שלך וגם רצון להתקדם איתך מינית.

אם תדע לעשות את זה כמו שצריך בנות לא יורידו ממך את העיניים.


בואו נחזור רגע לדבר על ה"כימיה העמוקה"

עכשיו כשאתה מכיר את התיאוריה של המספק לעומת המאהב אפשר להתקדם בנושא הזה של בניית כימיה עמוקה עם בנות שמוצאות חן בעינייך.

גברים רבים חושבים שאפשר לדבר עם בחורה כמו לגבר וזה "יעבוד", אבל אם תסתכלו על גברים שמצליחים עם בנות (לא בטלוויזיה אלא במציאות), הגברים האלה ידברו עם גברים אחרים בצורה אחת וכשהם ידברו עם בנות הם ידברו בצורה שונה לגמרי.

הם יודעים לעשות את ההבדל! וזה למה הם גם מצליחים.


גברים אוהבים לדבר על עובדות:

תוצאה סופית של משחק כדורגל, ציונים במבחן בגרות, משקלים בחדר הכושר, פוליטיקה ועבודה.

גברים פשוט אוהבים להניח עובדות מסויימות על הנושאים האלה בעוד שנשים אוהבות לדבר על רגשות וזה שונה לגמרי.

גם אם בחורה תדבר על פוליטיקה אז היא תשתמש בהרבה מושגים שיסבירו איך היא מרגישה לגבי זה: "וואי אני ממש שונאת את ה...", "איזה כיף שמכבי חיפה נצחה את הפועל".

אם תשמע שתי בנות מדברות אחת עם השנייה יהיה כנראה הרבה התלהבות ואנרגיה נשית כזו באוויר וכששני גברים מדברים הם מדברים בשקט ובלוגיקה מסויימת.


גברים שמצליחים עם נשים מדברים איתן בדרך שהן אוהבות לדבר, באמצעות רגשות.

תנסה לדבר על רגשות עם בנות ולהימנע מלהניח הנחות משעממות ובנאליות או לשאול שאלות שהייתה שואל את החבר הכי טוב שלך.

נניח במקום "יש פה מוזיקה טובה" תנסה "וואי אני מרגיש ממש טוב כשאני שומע את המוזיקה כאן", או במקום "שמלה יפה" תוסיף רגש "וואו, אני ממש אוהב את השמלה שלך" .

במקום להגיד עליה דברים "את נראית טוב היום", תוסיף רגש "וואו אני מרגיש שמשהו שונה בך היום".

תפסיק עם "אני חושב ש..." ככה אתה מדבר עם חבר שלך ותתחיל עם "אני מרגיש ש..." ככה מדברים לבנות. ברובד הרגשי.


חשוב שתבין שהטבע של הגברים הוא להיות רציונליים ולוגיים, התפקיד שלנו בעולם מבחינת הטבע הוא לתכנן איך להביא אוכל לילדים שלנו, איך לשמור על המשפחה שלנו, איך להימנע מסיכונים ואיך לטפל בדברים.

נשים תוכננו ככה שהן יוכלו לסייע לגברים בדברים האלה, וכדי לתת זווית ראייה רגשית לעבודה של הגבר. כמובן שגם הן אחראיות לדאוג ולאהוב את הילדים שלה ככה שבאופן טבעי בנות טיפוס רגיש יותר.

נשים פחות לוגיות מגברים, הן חושבות יותר מהבטן ומהלב והרבה פחות דרך הראש.

זה למה לדוגמא, בחורה יכולה לצאת עם גבר שהוא "דושבאג" וכל החברות שלה יגידו לה להיפרד ממנו וגם בראש שלה היא יודעת שהיא צריכה להיפרד ממנו כי הוא מתייחס אליה ממש לא יפה, אבל היא תלך אחרי הלב ותאמין שהיא תצליח 'לשנות' אותו ולגרום לו ללכת על המסלול היציב.

כשאתה מדבר על רגשות אתה מדבר איתן "ברמה שלהן" והן יכולות להתחבר אליך.

גברים שמצליחים עם נשים ושומרים איתן על קשר ארוך שמבוסס על אהבה מדברים המון על רגשות.


פגיעות- זה סקסי

למרות שבטלוויזיה אתה יכול לראות שהגברים שמצליחים עם נשים הם "ג'יימז בונד" כאלה או "רגנאר מהויקינגים", כאלה שלא מתרגשים מכלום, חזקים מאוד ולא פגיעים. בתכלס זה לא נכון.

בעולם של היום זה כבר לא התפקיד של הגבר "לשמור על המשפחה", גברים כבר לא צריכים להיות מאצ'ואיסטים חסרי רגשות ופגיעות כמו שאנחנו רואים בטלוויזיה.

דווקא הגברים שהכי מצליחים עם נשים יהיו גברים שלא מפחדים להראות שהם פגיעים. לא יפחדו להראות את החולשות שלהם ואפילו יצחקו על עצמם.

"לא הייתי הכי מקובל בבית הספר, הרגשתי ממש לא טוב עם זה שאני לא מסתדר חברתית, אז החלטתי לקחת את עצמי בידיים! השקעתי שעות כל יום בללמוד על כל התחום של הדייטינג והפסיכולוגיה של גברים ונשים ואפילו יצאתי כמה פעמים בשבוע כדי לתרגל את מה שלמדתי בחוץ. זה גרם לי להרגיש ממש טוב, היום אני מרגיש שאני יכול להשתלב בכל מקום שאני מגיע אליו."

"אני אפילו לא יודע למה אני מספר לך את זה, חחח אני מצטער אם חפרתי..."

אתה רוצה לבנות את התכונה הזו של פגיעות כחלק מהאופי שלך, עם הזמן זה יצא לך כבר באופן טבעי.


אם אתם רוצים לדעת עוד על איך לגרום לבחורה להתאהב בך, איך להתחיל עם בנות ולהכיר אותן מ-0 אנחנו ממליצים שתקראו את איך להתחיל עם בחורה חלק א'


כימיה עמוקה פסיבית-

אחרי שדיברנו איתך על כימיה עמוקה, ההבדלים בין החשיבה הנשית לגברית ופגיעות ואחרי שהסברנו לך שחשוב לבנות את היכולות האלה באופן טבעי כחלק מהאופי שלך עד שזה הופך להיות חלק ממך חשוב שתבין עוד דבר מסוים.

אנחנו כגברים תמיד מחפשים איך לפתור בעיות, לפתור בעיה ולמצוא לה פתרון גורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו. כשבחורה מספרת לנו משהו אנחנו ישר ננסה למצוא פתרון ולעזור לה.

ככה נוצרנו, זה ממלא אצלנו משהו וגורם לנו להרגיש חזקים. אבל זה לאו דווקא טוב...

לעומתנו, נשים אוהבות פשוט לדבר מתוך מטרה של לשתף, היא לאו דווקא רוצה לשמוע את הפתרון שלנו.

"אם גברים רוצים להגיע לפסגה של ההר כדי לעמוד במטרה שלהם, נשים נהנות יותר מהטיפוס עצמו ולאו דווקא מעניין אותן להגיע לפסגה".


אתה יכול לבנות משיכה עמוקה ובלי לעבוד קשה בכלל, כל מה שאתה צריך לעשות זה להקשיב כשהיא מדברת. להקשיב!

המון פעמים אנחנו רואים גברים שנכנסים לבנות באמצע משפטים ומנסים "לעזור להן". קוטעים אותן באמצע משפט ולא מקשיבים! הם יורים לעצמם ברגל.

כדאי לך לשמוע מה שהיא אומרת ולהתחבר לזה כאילו אתה מרגיש לגמרי את מה שהיא מרגישה כשהיא משתפת אותך בסיפור שלה. תנסה להבין את הרגשות שלה ובמקום למצוא לזה פתרון ולהציע לה מה לעשות תתחבר למה שהיא אומרת ותשתתף בזה "וואו, זה בטח ממש גורם לך להרגיש..."


התפקיד שלך כגבר זה לקדם את השיחה למקומות שאתה רוצה ולדבר איתן כמו שמדברים עם נשים. אתה רוצה לתת לבחורה לדבר כשהיא אומרת דברים בעלי ערך ולא להתפרץ לדברים שלה.

להקשיב!


אתה ביחד עם הבחורה לא נגדה

הרבה חבר'ה אי שם, וגם הרבה חבר'ה שעובדים איתנו חושבים שזה "אנחנו נגדן", הם חושבים שאנחנו עושים משהו לא בסדר, או שנשים לא בסדר וצריך לתמרן אותן כדי להיכנס איתן למיטה.

זה ממש לא נכון!

כולנו כאן ביחד, נשים נהנות לבלות עם גברים איכותיים ואנחנו נהנים לבלות איתן.

אז תניח בצד את כל המחשבות השליליות שיש לך לגבי נשים, אם הן לא רוצות אותך זה לגמרי באחריות שלך לקחת את העניינים שלך בידיים ולפתור אותם. ללמוד איך להצליח עם נשים ואיך לגרום לבחורה לרצות אותך זו אחריות שלך ואתה האחראי הבלעדי ליחס שאתה מקבל מנשים.

אם אתה תתחיל ללמוד איך להצליח עם נשים כמו שצריך אתה גם תתחיל לקבל פידבק חיובי מאוד מהנשים סביבך והן יתאהבו בך ממש בלי שאתה תתאמץ. ואז אתה תבין בדיוק למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים שהבחורה ואתה ביחד ולא אחד נגד השניה.


אנחנו מזמינים אותך להשקיע בקורס הדיגיטלי שלנו - 5 השלבים להצלחה עם נשים ולקחת את הצעד הראשון בתהליך שלך של הצלחה עם נשים, אתה גם תגלה שזה הרבה יותר קל ממה שנדמה לך ושנשים יתאהבו בך ממש בקלות. אנחנו מדגימים שם צעד אחר צעד איך אנחנו גורמים לזה לקרות.


כמובן שיש את הדברים הרגילים שאנחנו מדברים עליהם כמעט בכל פוסט:

מגע, מראה חיצוני, טיפוח, מטרה עצמית, שפת גוף פתוחה, קשר עין.

תראה לה שאתה מעוניין, אל תדבר איתה בצורה ידידותית

אם תעשה את הדברים האלה כבר תשפר משמעותית את הסיכוי שבנות יתאהבו בך ויש לנו ברחבי האתר המון מדריכים על הנושאים האלה.


אנחנו מקווים שנתנו לכם זווית ראייה מסויימת לגבי ההצלחה עם נשים ואיך לגרום לבחורה להתאהב בך.

אולי אפילו אמרנו לכם כאן כמה דברים שלא מסתדרים לכם מבחינה רציונלית כי אתם רגילים לדברים אחרים שהסביבה שלכם הכניסה לכם לראש.

בסרטים לא מראים לנו את האמת וגם ההורים שלנו כבר לא כל כך יודעים איך להצליח עם המין השני. גם חברים שלנו לא כל כך יודעים איך לעשות את זה וגם אם הם עושים את זה הם לא יודעים למה הם מצליחים.

הטיפים שהבאנו לכם כאן על איך לגרום לבחורה לרצות אותך מוכחים על גבי אלפי גישות שאופק ומיכאל עשו לאורך השנים וייצרו שיטה לגשת לנשים בצורה אותנטית ואמיתית.

תנסו את זה ותגלו שזה יותר פשוט ממה שזה נשמע!

 

רוצה לקבוע איתנו שיחה 1 על 1 כדי שנוכל לעזור לך ליישם את מה שקראת כאן וכדי להביא אותך ליעדים שלך?

אנחנו עובדים עם גברים כמוך שרוצים למגנט בנות לחיים שלהם, לפתח את הביטחון העצמי שלהם ולהיות הגברים שנשים רוצות בחיים שלהן. תלחץ כאן כדי לגלות איך אנחנו יכולים לעזור לך.

4,678 צפיות4 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page