top of page
חיפוש

מה להגיד אחרי משפט הפתיחה או ה-"היי". איך להמשיך את השיחה?

עודכן: 26 בינו׳ 2021



בשבוע שעבר פרסמנו את הקורס האינטרנטי השני שלנו שמסביר איך להתחיל עם בנות במדיה החברתית בכלל ובטינדר בפרט. הקורס חווה הצלחה מסחרחרת עם מעל ל-100 הורדות כבר בשבוע הראשון, אני (מיכאל) רוצה להודות באופן אישי על ההשתתפות שלכם בעשייה שלנו ועל כל המילים החמות שקיבלנו מכם בזמן האחרון. אז תודה!


בקורסים שלנו דיברנו על איך להתחיל שיחה עם בחורה וגם על איך לשמור על השיחה מעניינת ומושכת. אבל אנשים ממשיכים לשאול אותנו "תגיד, מה אני צריך לומר אחרי שהתחלתי את השיחה איתה?", "מה לומר לבחורה אחרי היי?", "מה לומר לבחורה אחרי משפט הפתיחה?", "איך לשמור על שיחה מעניינת עם בחורה חדשה"?


קודם כל אני רוצה שתוציאו מהראש שלכם את העניין הזה שצריך להגיד משהו מיוחד או מרגש, זה שטויות. להעסיק את המוח שלך בשטות הזו זה ממש לא אפקטיבי וזה בזבוז זמן. זה לא משנה מה אתה אומר, אלא איך אתה אומר את הדברים! חשוב להבין שמה שבאמת משנה זה לא הכמה דקות הראשונות של השיחה, הדקות הראשונות הן רק אבן הדרך הראשונה לקראת הדבר שבאמת משנה שזה ההמשך של השיחה וקידום העניינים.


בוא נתחיל מזה שרוב השיחות האקראיות (כלומר כאלה שלא תכננו מראש) עם נשים יקרו ביציאות השגרתיות שלנו (קניות, סופר, אוטובוס). אם אתה מתחיל שיחות כמו שאנחנו ממליצים ואתה ישיר עם הכוונות שלך ("היי חשבתי שאת חמודה וחשבתי שכדאי שאציג את עצמי ונכיר קצת" או מחמאה מסויימת) אנחנו ממליצים שתושיט את היד שלך ללחיצת יד ותציג את עצמך, ואז תשאל את הבחורה איך קוראים לה. ("היי אני מיכאל, איך קוראים לך?")

זה מוריד מתח מסויים, מראה לבחורה שאתה אחלה גבר וגם מציג לבחורה רושם של בחור שיודע מה הוא עושה וישיר לגבי מה שהוא רוצה. לדעת שם של בנאדם ולהציג את עצמך מוריד מתח. אם לא תעשה את זה הבחורה פשוט תמציא איזשהו תירוץ לעזוב את הסיטואציה מתוך מבוכה.


רוב הנשים לא מקבלות חיזור טוב מגברים בסיטואציות יומיומיות והן לא רגילות לזה. רוב הגישות של גברים היום הן ממש מביכות כי פשוט אין מי שילמד אותנו איך לעשות את זה כמו שצריך.. אז הגישות יהיו מהולות בבהייה ממושכת או שתיקות מביכות, אם תעשה את הגישה הזאת טוב אתה תבדיל את עצמך מכל הגברים האלה כי תדע שכדאי להוריד את המתח כמה שיותר מהר ולגרום לה להרגיש שהכל בסדר ואתה גבר נורמלי שרוצה להכיר אותה ולא עוד אחד מהבחורים המביכים האלה שניגשים אליה בד"כ. ברגע שזה יקרה אתה תפתח לעצמך דלת לנשים הכי איכותיות בעולם.


אחרי שהתחלת את השיחה יש כמה דרכים שאתה יכול לקחת כדי לעבור מ"סמול טוק" לשיחה עמוקה יותר:


תשאל אותה שאלה מסויימת


בצורה הכי ישירה אתה יכול לשאול אותה שאלה מסויימת ואז להקשיב לה במלוא תשומת הלב.

אחרי שהיא עונה אתה יכול להמשיך את השיחה משם על פי התשובה שלה ולהניח הנחה מסויימת.

תמשיך ככה ותחזיר לה משפטים על פי התגובות שלה ותבנה שיחה משם. רק אנא ממך, אל "תפגיז" אותה בשאלות כדי שלא להיראות כמו מראיין לעבודה בהייטק.

תנסה להשאיר את השיחה על הצד הטבעי ביותר שאפשר:

  • "את לא נראית כמו בחורה תל אביבית טיפוסית, משהו בך מיוחד אני בטוח, מה זה?"

  • "מה אתן עושות יחד היום?"

  • "אז, מאיפה את?"

  • "איך כולכן מכירות אחת את השניה?" (אם היא עם עוד אנשים זה גם עזור לך לגלות קצת על חברות שלה ואת טיב היחסים בינהן בשביל המשך השיחה).


תניח הנחה מסויימת לגביה ("קריאה קרה"):


קריאה קרה זה ניחוש מושכל תוך כדי התבססות על דברים מסוימים שניתן להבחין בהם.

יש לזה כמה יתרונות שאפשר להבחין בהם באופן מיידי:

קודם כל, זה מונע ריאיון עבודה, כי זו לא שאלה ישירה אלא הנחה מסויימת שאנחנו מניחים לגביה על בסיס משהו מסויים. מה שיפה בזה זה גם שאם אתה טועה אז היא פשוט תגיד לך שטעית ותתקן אותך וככה תוכל לגלות עליה יותר. היא גם תוכל לשאול אותך משהו בסגנון של "למה חשבת ככה?" ואז זה יוביל לנושא שיחה נוסף. אין סיכוי למה שנקרא "ריאיון עבודה" אם מניחים הנחות בשיחה.

  • "את לא תל אביבית, אני בטוח בזה" (אתה יכול להחליף את תל אביב בעיר שאתה נמצא בה. תשתמש בזה אם היא נראית כאילו היא לא מהאזור שלך או כמו תיירת נניח).

  • את נראית כמו מישהי שעבדה בחנות בגדים פעם, או סטייליסטית (אם היא מתלבשת יפה).

  • את טיפוס ממש רגוע ביומיום הא? אבל יש לי תחושה שכשמכירים אותך יותר טוב את חושפת את השיגעון שלך.

  • אתן נראות כאילו אתן מכירות הרבה זמן ואתן חברות ממש טובות (עוד דרך לגלות קצת על חברות שלה כדי לדעת איך לקדם עניינים משם).


דבר על משהו שקשור לסביבה או לסיטואציה:


מומחה בעולם הדייטינג ירגיש יחסית בנוח בשיחה חדשה שהוא התחיל עם בחורה זרה, לעומת מתחיל שיהיה לחוץ ויהיה תקוע בראש של עצמו, המומחה ירגיש כל כך בנוח שהוא יוכל לשים לב לסביבה שלו ולסיטואציה בצורה מלאה. על פי הנתונים שהוא מקבל מהסביבה או מהסיטואציה הוא יוכל להניח הנחה מסויימת כדי להתחיל שיחה משם. אגב אם אתה רוצה להיות מומחה כמה שיותר מהר אני ממליץ שתקרא את הפוסט שלנו- איך להתחיל עם בחורה חלק א'.

  • "חחח וואי את כולך מסמיקה נהיית אדומה לגמרי, זה כל כך חמוד".

  • "אני ממש אוהב את חוף הים, תמיד מרגיע אותי, תראי איך כל האנשים כאן רגועים ונינוחים".

  • "המוזיקה פה רועשת מדי, את לא חושבת?"

  • איזה כלב חמוד!! אני ממש רוצה לגדל כלב אבל..."


ספר לה סיפור, תשתף איתה על החיים שלך ותן לה לשתף על חייה:


היופי בסיפור זה שזה אישי ופרטי וכשהיא שומעת על זה היא מתחברת לחיים שלך ואם היא תתחבר לסיפורים שלך יש סיכוי גבוה שהיא תתחיל לשתף על החיים האישיים שלה וזה יצור בינכם חיבור אמיתי ואותנטי. אנשים מאוד חרדים לפרטיות שלהם עם זרים, וכשאתה משתף משהו פרטי היא מתחברת אליך ותרגיש בנוח יותר לשתף משהו פרטי שלה. אני אוהב לקפוץ לסיפור מצחיק שקרה לי לאחרונה על סמך משהו שהיא אמרה לי, אבל לא חייב, אפשר לקפוץ לסיפורים איך שאתה רוצה.


  • אתה יכול להתחיל את השיחה ב"וואי, אני ממש אוהב את השמלה שלך". אם היא תהיה מעוניינת בשיחה אפילו במעט היא תגיד משהו בסגנון של "יא, תודה, קניתי אותה בצרפת". ואתה יכול להמשיך משם "אה, היית בצרפת? הייתי שם לפני מספר חודשים, את לא תאמיני מה קרה לי שם, הייתי בפאב ו..." (חשוב שתספר סיפורים אמיתיים מהחיים שלך ולא תמציא, כדי שיהיה בינכם חיבור אמיתי ואותנטי ולא כזה שמבוסס על שקר, כי שקרים לא מחזיקים מעמד וזה עניין של זמן עד שיתגלו).

  • "וואי את לא מבינה מה קרה לי מקודם.." ואז ספר לה משהו שקרה לך (זה לא חייב להיות באמת סיפור מאותו הרגע, אלא סיפור אמיתי מאותו היום או מאתמול אפילו, רק כדי להתניע את השיחה איתה).

  • "זה ממש מזכיר לי ש..."

  • "אני חייב לספר לך על..."


זה שאתה מספר סיפור על עצמך וחושף חלק מהחיים האישיים שלך יגרום לה לרצות לשתף גם מעצמה, וזה במידה והיא מעוניינת ברמה הכי מינימלית בשיחה איתך.

כשהיא מתחילה לשתף ולספר סיפורים על עצמה תקשיב ותתן לה לדבר, ואז כדי להימנע מ"סמול טוק" משעמם תתחיל להגיב לה על הסיפורים שלה.

אם היא מספרת לך שהיא הייתה חיפאית תגיד לה ששמעת שכל החיפאיות עפות על עצמן ותשאל אותה אם זה נכון, זה כדי קצת לשחק לה עם הרגשות ולא להשאיר את השיחה על נושאים משעממים ובנאליים.

אם היא מספרת לך שהיא לומדת הנדסת תוכנה תגיד לה שציפית שמהנדסות לעתיד יהיו חנוניות עם משקפיים ולא יוצאות מהבית, אתה יכול גם לשתף איתה את החיבה שלך לאלקטרוניקה אם זה עושה לך את זה.

העיקר שתגיב לדברים שהיא אומרת לך ובצורה כנה ואמיתית.

תוכל למצוא טיפים נוספים על יצירת משיכה במדריך הזה שלנו: איך ליצור משיכה אצל בחורה ב-3 חוקים.


תזכור, הדוגמאות שהבאנו לך למעלה הן רק דוגמאות אל תיצמד אליהן ותשנן אותן כמו תוכי, אלא תשתמש בהן כדי לתת לך יכולות לבנות לעצמך שאלות ומשפטים משל עצמך. צא החוצה ותתחיל להתנסות, תראה מה עובד לך ומה לא עובד לך.

צא כדי להנות, אם אתה תהנה מהשיחה זה יהיה הרבה יותר מושך בצורה טבעית מאשר אם תשנן משפטים ורוטינות או שתעמיס על המוח שלך דברים שאתה "צריך" להגיד.

כשזה טבעי וכיפי זה הכי מושך נשים.


דבר נוסף, הדקות הראשונות של שיחה עם אנשים זרים יכולות להיות טיפה מביכות.

בנות יכולות "לצאת עליך" ולהיות מופתעות מאוד מזה שאדם זר ניגש אליהן. זה לא קורה להן הרבה (אלא אם אתה מתחיל במועדון או פאב ואז זה די הגיוני).

אם וכשזה קורה לך, אל תיסוג, אל תתנצל. אתה לא צריך להצטער על זה שאתה חברותי ורוצה להכיר אנשים חדשים. אתה צריך להיות גאה בזה שיש לך את היכולת הזו ושאתה בונה לעצמך את היכולת הזו.

אם אתה תרגיש בנוח עם זה - גם היא תרגיש עם זה בנוח.

 

אז אם אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה ליצירת שפע נשי בחיים שלך,

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים, אנחנו כאן בשבילך.


אנחנו נשמח לדבר איתך ולעזור לך להבין איך אפשר לשפר את הדברים האלה ולעבוד עליהם, ולהוביל אותך להכיר את החברה הבאה שלך בהקדם :)


בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית


1,770 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page