top of page
חיפוש

6 דברים שאתה חייב לזכור כדי לרסק את פחד הגישה שלך

עודכן: 26 בינו׳ 2021

"הכל בראש"- זה נכון גם כשמדובר בפיק אפ.


פחד גישה נובע ב99% מהמקרים מהמחשבות שבתוך הראש שלך ולא מבוסס כמעט בשום צורה על מציאות או התנהגות בשטח.


הכל קשור בסיפור שאתה מספר לעצמך בראש שלך- וכמו כל סיפור טוב, הקשר בינו לבין המציאות מקרי בהחלט.


אז בוא נראה ביחד- איך אתה מחליף מחשבות מעכבות במחשבות שמקדמות אותך להתחיל עם נשים- ולהצליח.








1. נשים מחפשות זוגיות בדיוק כמוך-


אם אתה חושב שאתה יושב ולומד תקשורת עם נשים, משקיע שעות בסרטוני למידה, ואפליקציות, כי אתה נועדת "לרדוף" אחרי נשים, אתה רחוק מלהיות צודק.


כשאתה עובר ברוטשילד, הבחורות שחולפות על פניך, אלה נשים, שאתה לא אמור "לגרום" להן לרצות זוגיות.


כי כמה שזה נשמע מפתיע, זה לא מרדף, ואף אחד לא כובש אף אחד.


הנשים שאתה רואה סביבך באופן שגרתי אלה נשים שמחפשות זוגיות בדיוק כמוך. לא כולן, אבל רבות מהן, דיוק כמו שלא כל הגברים מחפשים זוגיות וזה בסדר.


השורה התחתונה היא שלפני שאתה ניגש לנשים, תדע דבר מאוד פשוט- הן רוצות זוגיות. הן רוצות אהבה. הן רוצות רומנטיקה. וזמן הלמידה שהשקעת בנושא הזה, נועד לא כדי "לרדוף" אחריהן, או "להשיג" אותן, אלא כדי ליצור לך שפע של נשים, מהן תוכל לבחור את זו שהכי מתאימה לך ואתה הכי מתאים לה. והציפיות שלכם מזוגיות דומות.


אז כן, הן רוצות שתיגש אליהן- כי חברתית, זה לא מקובל שהן יגשו אליך, אז תעשה לה טובה, ולך תכיר לה את עצמך :)





2. נשים מחפשות סטוצים בדיוק כמוך-


אם אתה נמצא במועדון או מפגש חברים, ובא לך לחזור עם בחורה הביתה ללילה אחד, תדע שיש עוד לפחות בחורה אחת בחדר, שתשמח שזה יקרה. התפקיד שלך, הוא פשוט לקחת אותה יד ביד אל חווויה משותפת וכיפית, ללא שיפוטיות וביקורת.


כמו הנשים שמחפשות זוגיות יציבה, יש נשים (במיוחד בזמנים המודרניים) שלא מתביישות ליצור קשרים קצרי טווח, ואפילו רק ללילה אחד. לכן, כשאתה רוצה לזרום עם בחורה ללילה אחד- תדע שאין צורך במניפולציות.


אם היא מרגישה שזה נכון לה, זה יקרה במידה ותציג את הדברים באור כנה, אמיתי חיובי ולא שיפוטי.


אז כן, נשים מחפשות גם חוויות חד פעמיות. חלקנו יותר ספונטניות וחלקנו פחות, זה היופי, רק תדע לזהות את זה.


אז לפני שאתה מרגיש אשם שאתה מזרים אותה, לסטוץ, תדע, ששניכם אוהבים סקס, שניכם אנשים בוגרים, ושניכם בוחרים לחוות חוויה משותפת יחד. העיקר שתדאג שהיא תהיה נעימה ומכבדת.



3. נשים אוהבות להרגיש מחוזרות-


כן, אנחנו אוהבות להרגיש שאתה מנסה לפתות אותנו. כן, אנחנו אוהבות תשומת לב ויחס של נסיכות. תזכור, לפני שאתה ניגש לאישה, שהיא אוהבת את משחק החיזור!


נשים נהנות כשמפלרטטים איתן, כשעושים את זה בכיף, בקלילות ובחיוביות. זה גורם לנו להרגיש מושכות ורצויות ומוסיף עניין לחיים של כולנו.


תיגש ותחמיא לה- במקרה הכי גרוע, זה יעלה לה חיוך, ובמקרה הטוב ביותר, זה הדייט שלך להערב. תציע לה עזרה עם הקניות, תפתח לה את הדלת, ותן לה להרגיש מיוחדת.


כשאתה יוצא מנקודת הנחה שחיזור הוא משחקי, ונשים אוהבות לקחת הו חלק, הכל יהפוך קליל יותר.


גברים שיוצאים מנקודת הנחה שנשים לא נהנות מתקשורת עם גברים, לא מצליחים עם נשים לאורך זמן.


לא בטוח עדיין מה לעשות ולאן לקחת את זה מהרגע שהשיחה זורמת?


יש לנו פתרון בשבילך- הקורס הדיגיטלי המדוייק והמקיף ביותר בישראל להצלחה עם נשים. הקורס מבוסס על שיטה שמיכאל ואופק מצוות "תקשורת אמיתית" פיתחו בעצמם במשך 17 שנות ניסיון משותפות של חקר עצמי וניסיון בשטח עם נשים. 


את השיטה הזו הצוות מעביר בהצלחה ועוזר ללקוחותיו לצאת ל-3 דייטים בשבוע ואף משתמשים בה כדי להכשיר מאמנים בתחום הדייטינג בישראל.


עכשיו זה הזמן שלך לגרום לכל גישה שלך- להיות מוצלחת.


4. נשים אוהבות גברים דומיננטיים-


כמו שהסברתי קודם לכן, נשים שמעוניינות בקשרים עם גברים, לא עושות הרבה בנידון, ובמיוחד לא ניגשות בעצמן. מעטות מאיתנו כן. והסיבה לכך, היא נורמות חברתיות שמציגות דומיננטיות נשית כדבר שלילי.


באותה נשימה, החברה שגדלנו אליה, בשילוב עם הבולוגיה שלנו. גרמו לכך שתכונה שתהיה מאוד מוערכת בקרה נשים בנוגע לגברים- היא דומיננטיות.


עכשיו דמיין לך שאישה מעוניינת בך- ולא מעזה לעשות דבר בנידון. ואתה לוקח את העניין לידיים שלך- וניגש אליה כדי שתכירו.


אתה בעצם גם "עושה לה טובה" ומקל עליה, ליצירת תקשורת בינכם, כי אולי היה לוקח לה הרבה התלבטות ומחשבה כדי לגשת אליך, ואולי היא לא הייתה עושה את זה בכלל- ואז שניכם מפסידים.


ומעבר לזה, אתה מציג את עצמך באור דומיננטי. אתה מראה לה שאתה גבר יוזם, שיוצא בעקבות מה שמעניין אותו.


באופן לא מודע אנחנו מוצאות את זה כמושך- וזו נקודה לזכותך. להתחיל עם אישה- זו דרך נפלאה להראות לה את הצדדים הדומיננטיים בך, שאנחנו הנשים אוהבות לראות.





5. נשים אוהבות לשחק אותה קשות להשגה-


אוקיי, וידוי קטן, בהמשך לכך שאנחנו אוהבות להרגיש מחוזרות. אנחנו אוהבות שממשיכים לחזר אחרינו גם כשאנחנו מסובבות לך קצת את הגב.


התפקיד שלך הוא לשים לב אם אנחנו רק משחקת, או שאנחנו פשוט לא מעוניינות, ואז חשוב לעזוב את הבחורה, "לא"- זה לא.


לפני שאתה ניגש לבחורה חשוב שתזכור את זה- היא אוהבת להרגיש קשה להשגה, לכן היא תהיה לפעמים קצת קרה, קצת תעקוץ, וקצת תעשה לך חיים קשים. ברגע שתדע את זה, זה יהפוך לצפוי - ותדע שזה לא בהכרח סימן שהיא לא מעוניינת. אלא אולי דווקא ההיפך :)


מניסיון אישי, מצחיק להגיד, אבל יוצא לי להיות הכי "קשה להשגה" עם הגברים שאני הכי מעוניינת בהם. זה פשוט יוצא לי באופן אוטומטי. לרוב אני משתדלת לזהות את זה ולהשאיר את זה בגדר הטעם הטוב- ובתחום הנעים והמשחקי.

כי בתחילת קשר, יש תמיד קצת משחק ואגו, זה כיף ובריא. העיקר שהחומות והמסיכות האלה ירדו, ככל שיעבור הזמן.


6. הפתעה: נשים אוהבות סקס-


ברגע שתיגש לנשים בהבנה, שהן אוהבות סקס ונהנות ממנו ממש כמוך, זה יפתור כמה דברים. אל תרגיש שאתה מגיע לקחת מהבחורה משהו. אתה מגיע להזמין אותה לחוויה כיפית שבה שניכם מעורבים מרצון מלא.


הבעייתיות מתחילה , כשנשים מתנהגות בצורה שגורמת לך לחשוב שהן לא מעוניינות כי הן פשוט מרגישות "אשמות" או "זולות" כשהן מראות התנהגות מינית.


לכן, חשוב מאוד, להראות לה חוסר שיפוטיות, ופתיחות רבה כלפיה.


אל תאיץ בה, אל תראה שיפוטיות כלפיי נשים אחרות, גם אם היא מתחילה דיבור כזה. תשקף לה שאתה דיסקרטי ושהיא יכולה לסמוך עליך.



תהיה גלוי איתה לגביי הציפיות שלך מהקשר, כדי שהיא לא תרגיש שמחר בבוקר, אתה עלול להיעלם לה. או לחלופין , גם אם החלטת כשנפגשתם, שהכי נכון לך שדרככם יפרדו מחר, תשתדל להכין את הקרקע לכך, ולשתף אותך ברצון שלך לחוות חוויות חד פעמיות.


כמובן, לפני שדברים מתקדמם, ואתם שוכבים. כי התחושה המורכבת של נשים כלפיי מין, גם תלויה בחוויות שהן חוו לאורך החיים שלהן.


תעזור לאישה אחת להרגיש בטוחה ושלמה לגביי המיניות שלה- ותעזור לחיים שלה ולקשרים אחרים בעתיד שלה, להיות חיוביים יותר.


כך נהפוך מיניות למשהו מקובל, פתוח ומכבד לכולם. בתקווה שיום אחד הגישה שלנו בחברה תהפוך לחיובית בנושא הזה, ותעשה טוב לנשים וגברים כאחד.



447 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page