top of page
חיפוש

מה לעשות כשנגמרות לך המילים

עודכן: 26 בינו׳ 2021


קרה לך פעם שניסית לדבר עם בחורה ונגמרו לך המילים? או שממש התרגשת לדבר עם מישהי ולא הצלחתם לתפקד? זאת אומרת אתה רוצה מאוד לדבר אתה אבל משהו מרגיש תקוע, כאילו נושאי השיחה שלך נגמרו ואין לך מושג איך להמשיך?

רוב הגברים מתביישים בזה, הם חושבים שיש משהו לא בסדר איתם. אבל האמת רחוקה מן המציאות, גם לגברים עם ביטחון עצמי גבוה לפעמים נגמרות המילים!


רוב הגברים מתביישים בזה, הם חושבים שיש משהו לא בסדר איתם. אבל האמת רחוקה מן המציאות, גם לגברים עם ביטחון עצמי גבוה לפעמים נגמרות המילים!


אז מה עושים?

תהיו כנים, תגידו את זה לבחורה. ברגע שאתם מקבלים את העובדה שנגמרו לכם המילים, שאתם מתרגשים ואתם גם מביעים את זה לבחורה פתאום הסיטואציה נהיית הרבה פחות מביכה.


אם תעשו את זה הרבה אתם תגלו גם שהבחורה אפילו תעריך את העובדה שאתם כנים אתה, לרוב בנות מגיבות לנו בצחוק או שהן ממשיכות את השיחה בעצמן.


זה נכון גם לגבי כל סיטואציה שהיא מביכה/מלחיצה/מוזרה/מפחידה- ברגע שאתה מדבר על הפיל בחדר אז הפיל נהיה פתאום קטן יותר. אם אתם נמצאים באזור חשוך ומפחיד ואתה מתחיל אתה זה בסדר גמור לומר: "האמת שאני יודע שזה די מוזר ומפחיד שגבר זר בא לדבר אתך בסמטה חשוכה אבל חשבתי שאת מגניבה מרחוק ורציתי לראות אם החושך לא מטעה בי."


פשוט תביעו את מה שאתם מרגישים, אם אתם לחוצים אז אתם יכולים לומר משהו כמו: "ואו האמת אני טיפה לחוץ את ממש יפה" מה שזה יעשה זה גם יוריד את הלחץ מעצמכם וגם יוריד את הלחץ מהבחורה, כי זה לא חייב להיות מושלם. ובנוסף לזה- מה שאתם מרגישים היא מרגישה, אתם תהיו בסדר עם עצמכם היא תרגיש יותר בנוח להיפתח אליכם ואז השיחה תזרום בצורה יותר טובה.


תנסו את זה היום- תתחילו לדבר על מה שאתם מרגישים ותראו איך זה עובד. אם אתם לחוצים בעבודה אז תגידו לבוס שלכם שאתם קצת לחוצים, אם אתם מדברים עם בחורה ואתם קצת מפחדים אז תגידו לה שזה קצת מפחיד אתכם. תתחילו להרגיל את עצמכם להיות בסדר עם מה שאתם מרגישים וגם להיות סבבה עם לבטא את זה. זה יעזור לכם המון בהצלחה עם נשים וגם בחיים בכללי.


בהצלחה תותחים!


--


אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה

ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית



418 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page