top of page
חיפוש

מה לעשות כשהיא אומרת: יש לי חבר

עודכן: 26 בינו׳ 2021


בטוח זה קרה לך, אתה רואה בחורה ממש יפה ואוזר את האומץ לגשת אליה. אחרי שאתה כבר מתאמץ ועושה מה שלרוב הגברים גם ככה אין את האומץ לעשות, תוך שתי שניות של שיחה היא משרבבת את שלושת המילים המעצבנות האלה. "יש לי חבר!"


יכול להיות גם שהשיחה הלכה ממש טוב, היא אמרה לך שאתה חמוד והכל אבל פתאום שלושת המילים המעצבנות האלה צצות להן. "אתה חמוד אבל......"


אז זהו - שיכול להיות שזה סוג של מבחן או רפלקס מצד הבחורה מתוך מגננה ולא באמת יש לה חבר. חשוב שתבין שרוב הגברים שניגשים לבנות עושים את זה בצורה שלא גורמת לבחורה להרגיש בנוח. ניגשים אליהן המון אנשים בצורה מוזרה ולא אותנטית ולכן הן מפתחות התנהגויות מסוימות שנועדו להתמודד עם הסיטואציות האלה, כמו לדוגמה התעלמויות, מבחנים ו"יש לי חבר"... איך להתמוד ואיך להבחין? אחרי שתקרא את הפוסט הזה אתה תדע בדיוק מה לעשות בסיטואציה הזאת ואיך להתמודד איתה.

--

ראשית, זה שהיא אומרת שיש לה חבר - לא אומר שבאמת יש לה אחד. בנות בוחנות גברים והמשפט הזה יכול להיות כחלק מהמבחנים האלו. יכול להיות גם שזה הגיע ממקום של דחיה, כי הגישה שלך דורשת שיפור- אולי אתה ניגש בצורה שהרתיעה אותה. יחד עם זאת לפעמים באמת יש לה חבר ואנחנו צריכים לדעת להבדיל בין מבחן למציאות.


ריכזנו בשבילך את הדרכים שבהן אנחנו מבדילים בין מבחן למציאות ואיך אנחנו מתמודדים עם המבחן.

מתי היא בוחנת אותך ואין לה באמת חבר:

לרוב זה קורה כשהיא אומרת לך את זה בתחילת השיחה ולאחר מכן היא לא חוזרת על זה. יש המון דרכים לעבור את המבחן הזה, אתה יכול להשתמש בהומור לדוגמה: "אוקי, האמת שלא חשבתי שלבחורה כמוך לא יהיה חבר, פשוט חשבתי שאת נראית חמודה" או שתוכלו להשתמש בהומור כמו: "זה בסדר תגידי לו שאני גיי" מה שחשוב זה שתסתכלו לבחורה בעיניים כשהיא אומרת שיש לה חבר ואחרי שאמרתם את מה שאמרתם תחליפו נושא. (בזמנו הכנו סרטון הדרכה עבורכם על איך לעבור מבחנים של בחורות אז אנחנו ממליצים שתעיפו מבט כדי יותר להעמיק בנושא תכתבו שיטסטים ביוטיוב ותגיעו לסרטון)


מתי באמת יש לה חבר: כשהחבר עולה כמה פעמים במהלך השיחה וזה משהו שחוזר על עצמו, לדוגמה- אתם מדברים כבר כמה דק' ואז היא אומרת משהו כמו: "כן חבר שלי גם אוהב את זה." פה אתה תדע שכנראה באמת יש לה חבר. עוד דרך שבה תוכל לדעת שיש לה חבר זה הדרך שבה היא אומרת את זה כלומר טון הדיבור שלה. אם היא נשמעת ממש רצינית כשהיא אומרת את זה או שזה נשמע כמו סתם בדיחה. במצב שאנחנו חושדים שבאמת יש לה חבר אנחנו נרצה לשקול את האופציות שיש לנו- או שנגיד "טוב בכל מקרה היה נעים להכיר ושיהיה המון בהצלחה" (תמיד תיפרד בנימוס לא משנה כמה הדחיה כואבת). או שאם אנחנו באמת מוצאים שהבחורה מגניבה ומעניינת אז אנחנו נרצה אולי לשמור עליה כידידה. במקרים כאלה טוב יותר להחליף פייסבוק. זה יעבוד טוב במקרים האלה כי אם הפרופיל שלך נראה טוב ומתוחזק כמו שצריך אז זה יעשה לך את העבודה, כמו הכנסה פסיבית - לא תצטרך לדבר ולהתחיל איתה אלא הפייסבוק והחיים המעניינים שלך יעבדו בשבילך- ואז אם במקרה הם יפרדו, (מה שסביר להניח שיקרה עם איך שאנשים מנהלים את הזוגיות שלהם היום- אבל זה כבר לנושא אחר). היא תדע שיש בחור מגניב בסביבה ששווה להכיר אותו כי היא תראה פוסטים ותמונות שלך מדי פעם. גם אתה תוכל להסתכל על הפרופיל שלה - להזמין אותה למסיבות, יציאות או סתם לשבת כידידה - יכול להיות שיש לה חברות מגניבות :)


בכל מקרה נקודת המוצא שלנו בשיחה היא שקודם כל כשהיא אומרת את זה אנחנו מתייחסים לזה כמבחן עד שהוכח אחרת. אל תפחד ישר כשהיא אומרת שיש לה חבר ותברח מהאינטראקציה, זה לא כמו בסרטים שהולך לקפוץ איזה חבר משוגע ולהרביץ לך, פשוט תחייך, תסתכל לה בעיניים, תעבור את המבחן ותשנה נושא. אם אתה מוצא שזה קורה לך הרבה בתחילת השיחה אז כנראה שהדרך שבה התחלת את השיחה לא טובה ודורשת שיפור - אתה ניגש בצורה מרתיעה ולא מושכת ולכן החבר מגיע כדחיה ולא כאמת. אם אתה מוצא שזה קורה לך הרבה בפתאומיות באמצע השיחה אז כנראה שאתה לא ניגש כדי להתחיל עם הבחורה אלא בצורה ידידותית מדי וצריך לעבוד על זה.


תן בראש!


--


אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה

ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית


596 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page