top of page
חיפוש

דייט ראשון - לאן כדאי לקחת בחורה בדייט ראשון

עודכן: 26 בינו׳ 2021


דייט ראשון - לאן לקחת בחורה בדייט ראשון

בדייט ראשון לסביבה שלנו יש השפעה מכריעה על היומיום שלנו, סביבות שונות יגרמו לנו להרגיש דברים שונים וכדאי מאוד לדעת לאן לקחת בחורה בדייט ראשון ולהשתמש במקום שאתם נמצאים בו לטובתך.


עכשיו לדוגמה, בזמן שאני כותב את הפוסט הזה אני אוהב לשמוע מוזיקה קלסית בחדר השקט שלי - זה עוזר לי להתרכז וגורם לי להיות יצירתי יותר.


כשאנחנו הולכים למסעדה או לבית קפה, התאורה, העיצוב והמוזיקה מכתיבים לנו את מצב הרוח בלי שאנחנו שמים לב לזה בכלל. תת המודע שלנו קולט את הסביבה וגורם לנו להרגיש בהתאם.


כנראה שנרגיש אינטימיים יותר עם בחורה בסביבה של אור נרות מעומעם מאשר אורות בוהקים של קניון. כך התת מודע מרגיש אינטימי יותר ונכונות גבוהה יותר להיפתח ולתקשר, גם אצלך וגם אצל הבחורה.


כשאנחנו רוצים ליצור חיבור אמיתי וכנה עם בחורה חדשה, או עם אנשים חדשים בכלל, בחירת הסביבה הנכונה והמקום הנכון יכולים להיות קריטיים מאוד.


דבר נוסף שאני יכול להוסיף לפני שאגיע לתכל'ס זה שהמקומות האידיאליים, מבחינת המיינסטרים לפחות, להכיר בהם בחורות זה: אפליקציות הכרויות, מועדונים וברים.

המקומות האלה נחשבים הכי "נוחים" כדי להכיר בחורות והם מעוצבים בצורה כזו שיהיה לנו בהחלט נוח להכיר ולתקשר ביחס למקומות אחרים.


אבל האם אתה מתחבר למקומות האלה? בשבילי עד לא מזמן, להיכנס למועדון זו הייתה חוויה ממש לא נעימה. כל הרעש והאנשים השיכורים לא היו עושים לי את זה. (היום למדתי להתחבר לזה).


במקום לחשוב על הנראטיב המיינסטרימי לגבי לאן כדאי לקחת בחורה לדייט ראשון, תשתמש בראש שלך ותבחר סביבה שתעבוד לטובתך וסביבה שאתה מתחבר אליה. לבחור את המקום הנכון יכול להקפיץ את הסיכויים שלך ליצור חיבור רומנטי עם הבחורה שאתה נמצא איתה.


קח אותה למקום שבו יש לשניכם דברים במשותף

תחביבים משותפים בדייט ראשון

זו אחת ההמלצות הכי טובות שאני יכול לתת לך בנוגע לדייט ראשון. באופן כללי אנחנו מייעצים לחבר'ה שעובדים איתנו שכבר בתחילת השיחה יחפשו מכנה משותף להם ולבחורה.


דברים משותפים שיש בינך לבינה יכולים לגרום לכם להפוך משני זרים לשני אנשים שהם "חלק משבט". אחד הכלים הכי חזקים בעולם הדייטינג זה לגרום לבחורה להרגיש שזה אתה והיא ביחד כנגד כל העולם.


אם אנחנו נדבר עם אדם מסויים בשיעור סקי, סלסה או במשחק סנוקר אנחנו יכולים להניח שהאדם פחות או יותר דומה לנו ואוהב לפחות דבר אחד כמונו. הם מבלים במקום שאנחנו מאוד אוהבים - אז הם כנראה אחלה חבר'ה.


יש יותר סיכוי שניתן צ'אנס לאנשים עם תחביבים משותפים. המחסום של ההכרות הראשונית יהיה הרבה יותר נמוך.

ולהפך, כשאין שום דבר במשותף עם אדם מסויים, אז אתה פשוט עוד בנאדם זר, אחד מהכמה ביליונים שיש בעולם. יש פחות סיכוי שהבחורה שמולך תרגיש משיכה מיידית אליך והיא תהיה יותר הססנית בנוגע להכרות איתך.


לכן, אתה רוצה להשתמש במכנים המשותפים שיש בינכם ו"לנצל" אותם לטובתך.

קח את הבחורה למקומות שבהם הסביבה תהיה מתאימה למכנים המשותפים שבינכם.

אני מאוד אוהב לקחת בחורות למשחק סנוקר, הן תמיד מוצאות את זה ממש כיפי וזה יכול להיות גם אחלה של אופציה ללמד אותן לשחק וליצור קצת מגע פיזי.

דוגמאות למקומות מומלצים (לפי התחביבים שלך ושלה): טיפוס על הרים, קפיצה בטרמפולינה, מסיבת סלסה, להתנדב במקום מסויים, פסטיבל מוזיקה או אומנות, מופע סטנדאפ של הסטנדאפיסט האהוב עליך, כדורעף וכו'...



קח אותה למקום שבו לא תהיו שני זרים במקום אחד

צור קשרים כדי ליצור רושם בדייט

אנחנו מעריכים מאוד את הדעות של חברים שלנו. אני מתאר לעצמי שיש לך איזה ספר או סרט שאתה ממש ממש אוהב וחבר המליץ לך עליו.


אנחנו גם סומכים על השיפוט של חברים שלנו בנוגע לאנשים. אם חבר שלך יחשוב שמישהי מגניבה, יש יותר סיכוי שאתה תתן לה צ'אנס, כנ"ל גם ההפך, אם חברה שלה תכיר אותך ותדע שאתה מגניב זה יתן לך סיכוי גבוה יותר להכרות איתה.


אז תחשוב ותחפש מקום שלשניכם יש חיבור חברתי משותף


ברגע שהבחורה תגלה שיש לכם חבר משותף, אוטומטית הם יהיו יותר פתוחים להכרות איתכם. הם יהיו חמים יותר וסבלניים יותר לתקשורת איתך.


הדרך הכי טובה לגרום לך לקבל כמה נקודות אצל אדם זר, זה שאדם ששניכם מכירים ואוהבים יציג אותך בפניו.

אז אם יש לך מקום מסויים ששניכם מכירים שם מישהו מהצוות - אפילו אם זה נניח בר ששניכם חברים של הברמן שבמשמרת זה יכול להיות מעולה.

הערת צד חשובה: כשאתם בדייט אל תתנו יותר מדי תשומת לב לאדם המשותף שבינכם, אלא תנו את מלוא תשומת הלב שלכם לדייט שלכם ורק מדי פעם תפנו גם תשומת לב לאדם המשותף.


החבר המשותף יכול להביא לך קפיצת מדרגה מסויימת, אבל אל תתן לו להפוך להיות מרכז השיחה.

תזכור- המטרה שלך היא לבנות קשר אינטימי עם הבחורה שאתה איתה בדייט, להוסיף עוד בנאדם לשיחה ארוכה מדי עשוי להרוס את האינטימיות.


קח אותה למקום שבו יש לך ערך חברתי גבוה

ערך חברתי בדייט ראשון

ערך חברתי, המכונה גם השפעה חברתית, היא תופעה פסיכולוגית שבה אנשים מניחים כי פעולות של אנשים אחרים, משקפים התנהגות נכונה למצב נתון. (באנגלית social proof).


כלומר, כמו שאמרנו קודם, אנחנו מאוד מעריכים את הדעות של חברים שלנו, ולכן אם קבוצה של אנשים רואים אדם זר כבעל ערך, יש יותר סיכויים שגם אנחנו נעריך אותם.


תחשוב על בעלים של מועדון לדוגמה או זמר מסויים בתוך מתחם קטן. בתכל'ס אף אחד לא מכיר אותם, הם לא פופולריים במיוחד ביחס לאישי ציבור ועדיין אתה תשים לב שאנשים בתוך המתחם יתנו לו טונה של תשומת לב ובחורות ינסו להשיג את תשומת הלב שלו ולדבר איתו. אם אנשים כאלה יורדים מהבמה והולכים לקחת משקה בבר הרבה פעמים יגשו אליהם אנשים זרים ויתחילו לדבר איתם.


זה קורה בגלל שהאדם הזה גורם לאנשים סביבו להרגיש טוב, ואוטומטית יש לו סטטוס חברתי גבוה יותר במקום שהוא נמצא בו. אנשים יעריכו אותו וירצו לדבר איתו, ואנשים שלא מכירים אותו יתהו מיהו וירצו גם הם להכיר אותו.


אתה לא חייב להיות זמר, או בעלים של מועדון כדי שהסטטוס החברתי שלך יהיה גבוה, אתה יכול לעשות את זה בכמה דרכים:


1. תצא למקום מסויים באופן קבוע- במקום לחדש כל הזמן, תמצא לך מקום אחד שאתה ממש אוהב ותצא לשם באופן קבוע, תבנה שם את היכולות החברתיות שלך ותיצור לך מעגל חברים מסויים שם. כשתביא בחורות למקום שיש לך בו ערך חברתי גבוה אוטומטית הבחורה תראה אותך כבחור מושך יותר.


2. תהיה חבר של העובדים במקום- תברך אותם לשלום ותנהל שיחה קצרה איתם באופן קבוע כדי שהם יכירו אותך, תזכור את השם שלהם זה סופר חשוב, ואתה תשים לב שמפעם לפעם כשאתה נהיה אורח קבוע במקום מסויים הצוות ישמח לראות אותך, ואז כשאנשים אחרים רואים את זה הם שמים לב ומתחילים לתהות מי אתה. זה מעלה את הערך החברתי שלך.


3. תראה לאנשים את היכולות המיוחד שלך במקום שאתה יוצא אליו- אם אתה טוב במשהו, תשתף את זה עם אנשים. תראה להם את הגלריה הקטנה שלך, תעשה קסמים מגניבים בבר, או שאם אתה מצחיק אז תראה את זה לאנשים ותשתמש בהומור. אנשים מאוד מעריכים את זה שיש לך יכולות מיוחדות שאין לכולם והם ירצו להיות בסביבתך. הם גם יזכרו אותך יותר בקלות ככה לפעם הבאה שתגיע לשם.


4. תזמין אנשים לפעילות מסויימת ותגיד להם להביא חברים שלהם- כשאתה מתחבר לצוות של המקום ולאנשים בעלי סטטוס חברתי גבוה, תזמין אותם לפעילויות מסויימות שאתה מארגן - נניח מסיבה אצלך בבית.

אם אתה נחשב הבחור שמארגן את כל הערב ומחבר בין אנשים אוטומטית הסטטוס החברתי שלך קופץ משמעותית ואנשים יכירו אותך ויזמינו אותך למקומות שלהם.

ואז תוכל להזמין לשם את הדייטים שלך והסטטוס החברתי שלך יהיה בשמיים.


אם תעשה את זה נכון ותיקח את הבחורה למקום שיש לך בו ערך חברתי גבוה ואנשים מכירים אותך הבחורה אוטומטית תבין שאתה בחור בעל ערך והיא תהיה יותר פתוחה להכיר אותך.


עוד כמה טיפים כלליים (אבל סופר חשובים) לדייט ראשון:

לאן לאחת בחורה בדייט ראשון

אנחנו עובדים עם אנשים מכל שכבות האוכלוסייה,

מדוגמנים שנראים טוב לעורכי דין שמרוויחים הרבה כסף ועד לסטודנטים וחיילים שיש להם טיפה פחות יכולות כלכליות.

אבל מה שמשותף לכולם, זה שהם מקשיבים לטיפים מיינסטרימים כאלה ואחרים שגורמים לדייטים שלהם לא ללכת לכיוון מיטבי.

הנה כמה נקודות שחשוב מאוד שתיישמו לקראת כל דייט ראשון, אני אפילו הייתי אומר שאלה לא סתם טיפים אלה חוקים שחייבים ליישם:


1. שיהיה קליל וזול- להשקיע יותר מדי בדייט הראשון יכול להעיד על נזקקות, או מחוייבות יתר והאמת שזה יכול אפילו להוריד להרבה בחורות. אם תשאיר את הדייטים שלך זולים, פשוטים, קלילים וכיפיים אתה תשיג כמה דברים. גם יהיה יותר נוח לבחורה איתך בדייט, וגם תוכל לצאת ליותר דייטים (מה שכדאי מאוד שתעשה, עד שתמצא את הבחורה האחת שאתה רוצה להשקיע את כל כולך בה).

בנוגע לתשלום, כן- אני מאמין שהגבר צריך לשלם בדייט ראשון. זו נורמה חברתית ואתה מאבד נקודות והרבה מהן אם אתה לא עושה את זה. לכן צא למקום יחסית פשוט וזול ותשלם בסוף.


2. שיהיה אפשר לדבר בחופשיות- אל תיקח אותה לסרט, או לבר רועש מאוד, או למופע סטנדאפ רנדומאלי. (אלא אם שניכם מכירים את הסטנדאפיסט ואוהבים אותו מאוד, וגם אז אחרי המופע כדאי להמשיך את הדייט למקום אחר שבו תוכלו לדבר).

קח אותה למקום שבו השיחה תהיה קלילה וכיפית ולא תצטרכו לצרוח כדי לדבר, המטרה של הדייט הראשון היא להכיר ולכן אתה רוצה שתהיה לכם את האופציה לעשות את זה.


3. שתוכלו לדבר אחד ליד השני וליצור קשר עין- קשר עין הוא אחד הכלים הכי חשובים בדייטינג, אם הדייט שלכם מתנהל כשאתם אחד מאחורי השני נניח, או אחד ליד השני וצופים בסרט - אתה יורה לעצמך ברגל כי לא תהיה לכם את היכולת ליצור קשר עין ובכך אתה מפסיד את היכולת ליצור חיבור. לכן הייתי מציע להימנע מדייטים שאין לכם אופציה לשמור על קשר עין באופן חופשי (סקי, קאייקים, רכיבה על אופניים) אלא אם זה תחביב עיקרי של שניכם.


4. חדשנות- אל תעשה איתה משהו שאתם עושים יחד גם ככה ביומיום, נניח לדבר בעבודה אם אתם עובדים יחד או לצאת לקפה בהפסקה בין העבודות. קח אותה למקום חדש ששניכם יכולים לבלות בו ושיהיו לכם פרפרים בבטן.


5. שיהיה מקום שאפשר לנהל בו שיחות על נושאים כלליים- זה ימנע מהשיחות להיתקע, שיהיו עוד דברים לדבר עליהם. נניח בית קפה שקט משאיר את כל האחריות על השיחה על שניכם. קח אותה למקומות שתוכל לדבר גם על הסביבה.


יש עוד כל כך הרבה טיפים שאנחנו יכולים לתת לך לגבי דייטים ראשונים אבל נתנו פה את הבסיס של הבסיס לגבי זה - חשוב שתיקח את כל מה שכתבתי כאן כטיפים כלליים, אתה ממש לא חייב ליישם את כולם ביחד כדי שהדייט שלך יהיה טוב. קח לך כמה נקודות ותעבוד איתן.


הנה עוד כמה דוגמאות כלליות למקומות טובים לדייטים: מוזיאון, סנוקר, פיקניק, קפה/יין ליד הבית.



 

אגב,

אנחנו עוזרים לגברים להשיג יותר דייטים ועם בחורות יותר איכותיות.

אנחנו ניתן לך כלים לגרום לבחורות להימשך אליך ולרצות לבלות איתך.

בוא לעבוד איתנו - לחץ כאן ותקבל מאיתנו שיחת ייעוץ בחינם.


ותתחיל לקחת אחריות על חיי הדייטינג שלך.

תקשורת אמיתית - תהליך של העצמה דרך הצלחה עם נשים!

1,290 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page