top of page
חיפוש

איך להפוך להיות אדם חברתי יותר באופן מיידי

עודכן: 26 בינו׳ 2021


רוצה לדעת איך אופק ומיכאל הפכו לגברים חברתיים יותר ובאיזה כלים הם השתמשו? בתכלס זה ממש פשוט וכל אחד יכול לעשות את זה.


אנחנו פוגשים בחורים שנאבקים בעצמם ורוצים ללמוד את הפתרון המהיר שיגרום להם להיות מפלצות חברתיות. כשאנחנו אומרים "אתה צריך לדחוף את עצמך לדבר עם כל מי שאתה נתקל בו בחיי היומיום שלך," הם לא מאמינים לנו, הם חושבים שיש לנו איזשהו מוטיב נסתר שאנחנו לא מגלים והם לא עושים את זה. וכך גם הם מוצאים את עצמם נשארים מאחורה.


להיות אדם חברתי זה סקיל שכמו כל סקיל אתה צריך לעבוד עליו וללטש אותו. אתה צריך לתרגל אותו באופן קבוע, להיכשל מדי פעם וללמוד מהכשלונות שלך וגם להצליח מפעם לפעם וללמוד מההצלחות. אתה לא יכול לצפות להיות תותח בסקיל מסויים בלי שבכלל ניסית אותו, זה כמו לצפות להיות תותח בכדורסל ולקלוע כל הכדורים לסל, בלי לשחק כדורסל בכלל. לא הגיוני נכון? אז למה אנחנו מחפשים את "גלולת הקסם" כאשר מדובר בלהיות יותר חברתי או עם יותר ביטחון עצמי או כשמדובר ביכולת לשפר את ההצלחה בעולם הדייטינג?


מיכאל: "לפני שנים, לא הייתי מרגיש בנוח ב 100% עם עצמי ועם ההתנהגות שלי ליד אנשים אחרים. לפעמים הרגשתי שאני צריך להתאים את עצמי לסביבה בה אני נמצא, נאבקתי להביע את האני האמיתי שלי מפני שחששתי ממה שאנשים יחשבו עלי, מה הם יגידו עלי מאחורי הגב, ומה אם הם לא יאהבו אותי. זה היה פחד מטופש, אבל זה היה אמיתי מאוד בתוך הראש שלי. גם בתור קצין צעיר בצבא לפעמים פחדתי לקחת החלטות מסוימות שהיו יכולות להשפיע באופן משמעותי על החיים של הרבה חיילים כי פחדתי ממה שהם והמפקדים שלי יחשבו עלי.

הבנתי שהדרך היחידה שבה ישתפר המצב שלי זה אם אני אפתור את זה אחת ולתמיד.


התחלתי להתאהב באנשים, בסיפורים שלהם ובאישיותם המיוחדת. התעניינתי לשמוע מה יש לאחרים לומר והתחלתי לאהוב לשתף את המחשבות והתשוקות שלי איתם. במקום לחמוק מפנים חדשות, חיבקתי אותן בגלוי והתרגשתי מהחיבור שנרקם ביננו לאט לאט.


באופן טבעי, הרגשתי יותר בנוח ובטוח עם עצמי. הפחדים שהיו לי מאיך שאנשים סביבי ישפטו אותי נשברו לגמרי. נהניתי להראות את האמיתיות שלי לאחרים והבנתי שזו אחריות שלהם אם יקבלו את האדם האמיתי שעומד מולם או שלא. אם הם יאהבו אותי כמו שאני עכשיו, אז הם יאהבו את מיכאל האמיתי ולא המזוייף של פעם. ואם הם לא יאהבו אותי זו בעיה שלהם, כי כנראה שגם ככה אנחנו לא מתאימים. הרגשתי טוב מאי פעם כשגיליתי את זה".


ההמלצה שלנו אליך: תתחיל בקטן ותפתח אינטראקציות קלילות עם אנשים שאתה נתקל בהם באופן יומיומי- עם הבריסטה שעושה לך קפה על הבוקר, הדוור ששם לך דואר מחוץ לבית, הקופאית שמעבירה את המוצרים שלך בקופה. אפילו משפטים פשוטים כמו "היי, מה שלומך?", "אהבתי את החולצה שלך" ו- "תודה רבה, שיהיה המשך יותר טוב!" (בחיוך חם) יתחילו לעשות אצלך ואצל הסביבה שלך הבדל גדול. ברצינות, אנחנו מפתחים "סמול טוק" עם כל אדם וגם לך כדאי!


בנוגע לדייטינג ואיך להתחיל עם בחורות, זה אותו דבר. אתה לא יכול לפחד להתחיל בשיחה עם נשים אחרת לא תגיע לתוצאות שאתה רוצה. הציגו את עצמכם בפני הבחורה שיושבת מולכם ברכבת, הבלונדינית החמודה שיושבת וקוראת ספר בבית הקפה התל אביבי, את הג'ינג'ית החמודה שעומדת לידכם בתחנת האוטובוס. לעולם לא תדע אם זה יהפוך למשהו מדהים עד שתנסה. אני את הג'ינג'ית האחרונה שלי הכרתי בתחנת אוטובוס וזה היה מדהים!


תפסיק לחפש את "גלולת הקסם" החברתית ותתחיל לגרום לדברים לקרות בעצמך!


---


אז אחרי שקיבלת את כל המידע השימושי הזה

ונהנית ממה שקראת

אבל אתה עדיין מרגיש שיש לך איזשהו קושי בלהתחיל עם נשים ולהגיע איתן לדייטים,

אנחנו נשמח לדבר איתך בשיחת ייעוץ חינמית.


בשיחת הטלפון נעזור לך להבין איפה אתה היום, ואיך אפשר לשפר את התקשורת שלך עם נשים, כדי להביא אותך לאן שאתה רוצה להיות.



בהצלחה,

צוות תקשורת אמיתית

978 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page