top of page
חיפוש

איך להיות מעניין כשאתה מדבר עם בחורה

עודכן: 26 בינו׳ 2021



אתמול ישבתי עם חבר טוב שאמר לי שהוא יוצא לדייטים עם בנות, אין לו שום בעיה להכיר בנות חדשות אבל כשהם מגיעים לדייט הוא מרגיש הרבה פעמים שנגמר לו מה להגיד ושיש שתיקות מביכות כאלה. הוא אומר שהוא טוב בלהכיר נשים אבל כשזה מגיע ללהיות בחור מעניין שכיף לנהל איתו שיחה הוא לא יודע מה לעשות.


אחרי השיחה שלנו אמרתי שאכתוב על זה פוסט קטנטן כדי לתת ערך לקוראים שלנו ולעזור לכם להיות מעניינים יותר בשיחות שלכם עם בחורות. אני (מיכאל) כותב שזה פוסט קטנטן בגלל שאפשר לחפור עליו שעות, לכתוב מגילות אסתר שלמות ועדיין לא לכסות אפילו חלק קטן מהתחום המדהים הזה ולמרות זאת, אנסה לתת לכם את הכלים הכי שימושיים שעוזרים לי לנהל שיחות מעניינות עם בנות באופן קבוע.


1. לא משנה על מה אתה מדבר איתה אלא איך!


כל מיני חבר'ה אי שם חושבים שנושאי השיחה זה הדבר הכי קריטי בניהול שיחה עם בחורה והם טועים ובגדול. הרבה ספרים מדברים על העניין הזה - ובצדק. לנושאי שיחה באמת יש השפעה על העניין של הבחורה כלפיך ובשיחה איתך. לרוב בנות יעדיפו לדבר על משהו שירגש אותן ולא על כדורגל לדוגמה.

לראייתנו, נושא השיחה תופס חשיבות מסויימת, אבל יותר חשוב ממה שאתה אומר זה איך אתה אומר את הדברים. אנחנו הרבה פעמים שומעים גברים מדברים עם בנות בצורה מתנצלת.

מדברים איתן על נושאים שלא באמת מעניינים אותם רק כדי שהבחורה "תתעניין". אם יצא לך אי פעם לשמוע מישהי שאתה מעוניין בה חופרת על האקס שלה וזה לא מעניין אותך בכלל אבל אתה בכל זאת מקשיב - אתה מבין בדיוק איפה אתה טועה עכשיו.

מה שאני מנסה לומר זה שזה לא משנה מה הוא נושא השיחה אלא מאיפה הנושא מגיע. אם אתה מרגיש שאתה חייב לדבר איתה על נושא מסויים כי היא העלתה אותו ואתה רוצה להיות בחור נחמד שמקשיב לה ועוזר לה אז חבל מאוד, כי לדבר על דברים שלא כיף לך לדבר עליהם זה לא מעניין. והבחורה תרגיש את זה.

בנות מרגישות עלינו כשאנחנו מתנהגים בצורה שמשדרת 'נזקקות'. הן מרגישות מעולה את זה שאנחנו עושים דברים רק כדי להשיג מהן תשומת לב. כמו שאנחנו שמים לב שהומלס יגש אלינו ברחוב רק לקחת מאיתנו כסף. נזקקות.


כשאתה מדבר על דברים שכיף לך לדבר עליהם אתה יכול לדבר איתה על מלפפונים חמוצים ועדיין היא תעוף עליך.

יצא לך פעם לשמוע גבר שמדבר שטויות לגמרי ועדיין כל הבנות עפות עליו משום מה? יכול להיות שזה היה הערס של השכבה או בחור ממש ממש מצחיק שקורע אותן ואיכשהו החבר'ה האלה משיגים את כל הבחורות למרות שהם מדברים איתן על שטויות במיץ?

זה בגלל שנושא השיחה לא באמת משנה כל כך, אלא איך אתה מדבר איתה על הנושא הזה.

כל שיחה תהיה מעניינית אם היא תהיה קלילה, כיפית, תשוקתית וחסרת שיפוט.


והנה הסוד לשיחה מעניינת ומוצלחת:

קלילה- אפשר לדבר איתה על תחביבים, צחוקים, פלרטוטים. לא לדבר איתה על כמה שהחיים שלכם מבאסים בגלל המבחן שיש לכם בטריגונומטריה מחר.

כיפית- לדבר על נושאים שכיף לכם לדבר עליהם. ולא על נושאים שאתם מרגישים שאתם חייבים לדבר עליהם. לדבר עם חיוך ובאהבה ולהקשיב לבחורה בכיף ומתוך מקום שאתם רוצים לשמוע ולהכיר ולא מתוך מקום של "אני חייב כי אני צריך להיות נחמד או שהיא לא תאהב אותי".

תשוקתית- אם אתה תשוקתי לגבי העבודה שלך, זה לגמרי בסדר שתדברו על העבודה ותדבר עליה בתשוקתיות, אם אתה אוהב כדורגל ברמה מטורפת זה לגמרי בסדר שתדבר קצת על כדורגל ותראה אם אתה והיא מתאימים בקטע הזה. אתה תגלה שבנות הרבה פעמים יזרמו עם התשוקה שלך וירצו לשמוע עוד ולדבר על זה עוד. אתה גם תדע ככה עם התשוקות של שניכם חופפות.

בלי שיפוט- יצא לך פעם לשמוע בנות מדברות על סקס? הן מתות על זה, הן אוהבות לדבר על זה עם חברות שלהן ועם גברים שהן סומכות עליהם. הן ממש אוהבות לדבר על סקס ובצורה מאוד פתוחה - אבל אם הן ירגישו אפילו טיפה של שיפוט מהצד שלך כלפי התנהגות מינית שלהן אתה לא תשמע אותן לעולם מדברות על סקס בסביבתך (וגם לא יעשו איתך סקס). כל נושא שעולה בשיחה חשוב שיהיה עם 0 שיפוט משני הצדדים. וכן, מותר לדבר על סקס. בנות יסמכו עליך אם הן ירגישו אתה לא שופט אותן. הנושא של הסקס הגיע רק כדוגמה, אפשר לדבר על כל נושא אבל חשוב שלא יהיה שיפוט מהצד שלך כלפיה ושלך לא יהיה איכפת אם היא שופטת אותך או לא. דבר על מה שעושה לך טוב.


חשוב שתדע איך ליצור משיכה אצל בחורה חדשה, כי אם אתה יודע את הבסיס ליצירת משיכה אתה תדע גם איך לנהל שיחה מעניינת.


שיהיו לך חיים מעניינים


אנחנו יודעים, הטיפים שלנו היום טיפה מורכבים. אבל אתה כבר בטח מכיר אותנו, אנחנו לא מדברים בול-שיט. ניסינו את הכל, (באמת הכל!) ואנחנו נותנים לכם על מגש של כסף את מה שבאמת עובד. מה שאנחנו משתמשים בו. אם אתה רוצה תוצאות טובות אתה צריך שיהיה לך חיים טובים.


בנות רוצות להיכנס לחיים של אנשים מעניינים, אם כל מה שאתה עושה בחיים זה ללכת ללימודים, לאכול, לשחק במחשב ולישון... אחי - אתה לא תמשוך שום בחורה, לפחות לא בחורה מעניינת ואיכותית לחיים שלך. היא תברח מזה כמו מאש. ובסוף הפוסט אתה תבין בדיוק למה.


אם אתה רוצה להכיר בנות איכותיות כדאי שתנהל חיים מעניינים, ומהר!

זה לא מספיק שאתה לומד רפואה וזה לא מספיק שאתה מרוויח מיליון שקל בשנה.

החיים שלך צריכים להיות מעניינים, חיים שבנות ירצו להיות חלק מהם.

אז תדאג לנהל חיים כאלה - אם יהיו לך חיים מעניינים יהיו לך אינספור נושאי שיחה מעניינים לדבר עליהם.


טוס לחו"ל, תאהב הרפתקאות וצא לטייל באופן קבוע, תכיר אנשים חדשים בכל מקום. תלמד לבשל, לרקוד, לנגן, לגלף פסלים מעץ... תעשה משהו שאתה אוהב - תקיף את עצמך בתחביבים חדשים.

אם החיים שלך יהיו מעניינים, אתה תהיה מעניין.


זו באמת הדרך הכי חשובה כדי לנהל שיחות מעניינות. במקום כל הזמן לחשוב על נושאי שיחה, פשוט תדבר על החיים שלך :)


תגרום לבחורה לדבר


הרבה בחורים עושים את הטעות הזו, ואנחנו רואים את זה פעם אחר פעם באימונים איתנו.

גברים פשוט מדברים יותר מדי.


למה אני מתכוון?

יש לנו מתאמן שמרוויח הרבה כסף, ולאורך כל הדייט עם הבחורה הוא זרק לה משפטים בסגנון של "כן אני עובד ב..." (חברה גדולה ומוכרת), "הגעתי לפה במכונית שלי ומצביע עליה" (מכונית פאר), "אני מרוויח ..." אני ואני ואני...


די...

חשוב להבין שאנחנו לא שופטים את הבחור הזה, יכול להיות שהוא היה לחוץ מהדייט אז זה פשוט יצא לו שהוא מדבר על עצמו הרבה...

אבל הוא לא הבין למה הבחורה כתבה לו אחרי זה בווצאפ "אני מצטערת אבל אני מרגישה שאין ביננו כימיה". הוא הרגיש שהייתה בינהם המון כימיה, אבל אם הוא היה מסתכל על זה מהצד הוא היה מבין מעולה למה זה קרה.


הסיבה ברורה, הוא דיבר על עצמו כל הזמן והבחורה לא הרגישה שיש בינהם חיבור.

קרה לך פעם שאחרי דייט הבחורה כתבה לך "אני מצטערת אבל אני מרגישה שזה לא זה?" אתה אף פעם לא תקבל את המשפט הזה אם הבחורה תספר ותשתף על עצמה בצורה פתוחה.


כשבנאדם מספר על עצמו משהו הוא נמשך ונפתח אליך. אז כשאתה מספר על עצמך (במיוחד אם בצורה רברבנית) אתה פשוט "יורה לעצמך ברגל" כי מצד אחד אתה נפתח ונחשף כלפי הצד השני, (ולפעמים מהר מדי). ומצד שני הצד השני לאו דווקא נחשף כלפיך כשאתה מדבר אלא רק מקשיב ובוחן.

זה משהו שאנחנו שמים עליו דגש מאוד גדול באימונים האישיים איתנו.


לכן, אתה רוצה לתת לבחורה לדבר כמה שיותר. ולשים את עצמך בצד הבוחן.

זה לא אומר שאתה צריך להעביר את האחריות על השיחה לבחורה, נהפוכו.

האחריות תמיד על הגבר. עליך.

ולכן, אתה רוצה לדבר עם הבחורה ולקחת על השיחה אחריות.

אתה צריך לכוון את השיחה למקומות מעניינים שאתה נהנה לדבר עליהם.

אתה אחראי על זה שהשיחה תהיה קלילה, כיפית ולא שיפוטית.


תשאל שאלות פתוחות, לא שאלות של "כן ולא".

תנסה לנחש דברים לגביה ולהניח הנחות לגביה.


והכי חשוב, כל עוד היא מדברת ואומרת משהו בעל ערך - תן לה לדבר!

אל תקטע אותה. היא נפתחת אליך כשהיא מדברת!

אם היא מדברת על משהו חסר ערך - נניח אקסים או שופינג, תשנה את הנושא בעדינות ותרמוז לה שנושאי השיחה האלה לא מעניינים אותך. ותחליף שיחה למשהו מעניין יותר.


גברים ונשים חושבים אחרת


אנחנו הגברים חושבים מהראש. אנחנו טיפוסים לוגיים שנועדו לפתור בעיות להימנע מסיכונים ולשמור על המשפחה פיזית, למנוע מהמשפחה סיכונים מיותרים. בגלל שאנחנו טיפוסים לוגיים שחושבים מהראש - נושאים לוגיים יעניינו אותנו יותר: תוצאות של משחק כדורגל, מי מרוויח הכי הרבה, איפה הכי זול לקנות תפוחי אדמה, מי מרים יותר במכון כושר, פתרון בעיות ומשברים.


נשים לעומת זאת, "חושבות" מהלב. מהרגש. התפקיד שלהן בטבע הוא לשמור על המשפחה רגשית, לאהוב את הילדים ולדאוג להם, לטפל בהם ולהעניק להם את כל מה שהם צריכים.

הן טיפוס רגשי ולא לוגי ולכן אתה רוצה לדבר איתן על נושאי שיחה רגשיים ובאופן רגשי: אהבה,

סקס, רכילויות (לא באופן שלילי), תשוקות, חלומות, שגעונות... דברים שמשלבים רגש.

לפעמים בנות יספרו סיפור נטו בשביל שאנחנו נשמע את הסיפור שלהן ויהיה להן הזדמנות להביע רגש. הגבר הלוגי ישר ינסה לחפש פתרון לסיפור של הבחורה, ירצה לגרום לה להרגיש טוב יותר על ידי הפתרון שלנו. אנחנו גברים מרגישים מאוד טוב כשאנחנו פותרים דברים. אבל נשים לא.

היא לא רוצה את הפתרונות שלנו. היא רוצה את ההקשבה שלנו. יהיה הרבה יותר אפקטיבי אם תסתכל לה בעיניים, ותגיד לה "וואו, אני מבין... זה בטח גורם לך להרגיש..."


אם אתה תזכור שאתה והיא חושבים בדרכים שונות - אתה מהראש והיא מהלב. ותזכור שהיא לא טיפוס לוגי כמוך שיכול לנהל שיחה שלמה של: "מה קורה?", "בת כמה את?", "מאיפה את?" מה את עושה בחיים?" אותה זה משעמם למוות. היא לא רוצה את זה.

היא רוצה משהו מעניין ומאתגר יותר.

היא רוצה גבר שיודע לדבר עם בחורה ולא גבר שחושב שהוא מדבר לגבר.


 

נתנו לך כאן טיפים שלא מדברים עליהם בכלל בכל עולם הדייטינג, אבל הם אלה שעובדים הכי טוב.

הם אומנם לא הכי קלים לביצוע, אבל הם הכי משפיעים על השיחות שלכם עם בחורות.

הטיפים האלה דורשים קצת תרגול אבל אם תתחיל כבר מעכשיו לתרגל את זה כמו שצריך ובאופן אפקטיבי ואקטיבי - בנות יעופו על השיחות איתך מהר מאוד והרבה פעמים אתה תשמע משפטים בסגנון של "וואו הרבה זמן לא פגשתי בחור מעניין כמוך". אני מקבל את זה כל הזמן.


אם אתה רוצה למשוך לחיים שלך את הבנות הכי איכותיות ויפות - כדאי לך להתחיל לעבוד איתנו.

אנחנו יכולים לכתוב כאן בבלוג רק ממש בקטנה על נושאים שמעניינים אנשים ואנחנו כותבים מאוד בכללי.

אנחנו יכולים לעבוד ולתת לך כלים שיעזרו לך להתפתח נקודתית ולגרום לך להיות הבחור הכי מעניין בכל חדר שתיכנס אליו. תירשם עכשיו לשיחת ייעוץ חינם ואחד מאיתנו ידבר איתך בהקדם.

2,539 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page