תקשורת אמיתית

אפר 146 דקות

למה נשים אוהבות גברים מופנמים?

 

לגבר המופנם קשה בסיטואציות חברתיות. הוא אולי נמצא במסיבה, יכול להיות שהוא מדבר עם איזושהי בחורה, או שהוא סתם נמצא במקום שבו יש הרבה אנשים. אבל האמת היא שיותר קשה לו בסיטואציות האלה שיש אוסף גדול של אנשים, שיש הרבה לחץ ושאין לו את המרחב לבוא ולנשום רגע.

 

היום אנחנו הולכים לדבר על למה נשים אוהבות דווקא את הגברים המופנמים ואיך אתה יכול, כגבר מופנם, לקחת את היתרונות והחסרונות של זה ולהפוך לגבר שמצליח להכניס נשים לחיים שלו

אחרי שתקרא את הבלוג הזה, אתה הולך לדעת מהם ההבדלים בין גבר שהוא מופנם לגבר שהוא שחצן, ומה אתה צריך לעשות כדי שבסוף אתה תדע לקחת את התכונות הטובות של שני הצדדים האלה ולהפוך להיות גבר שמצליח עם נשים.

 

אז בוא נדבר רגע על ההבדלים בין גבר מופנם לבין גבר שחצן.

 

גבר שהוא שחצן אוהב את הסביבות הרועשות והמלאות אנשים. הוא לגמרי אוהב את זה שהוא יכול לבוא ולהוכיח כמה הוא גבר. הוא דווקא מחבק את העובדה שהוא יכול לבוא ולדבר עם בחורה ולהגיד לה שהוא מעוניין בה, בעוד שגבר מופנם יכול להיות שיהיה לו טיפה יותר קשה לבוא ולעשות את הצעד הראשון הזה.

 

לעומת זאת, גבר מופנם הוא כנראה יהיה יותר שקט כלפי התוצאות שלו. לדוגמה, אם הוא שוכב עם מישהי, הוא לאו דווקא יבוא ויספר לחברים שלו "היי, שכבתי עם מישהי. הנה, תראו איך היא נראית. מה אתה אומר, כוסית אה?" וגבר שהוא שחצן דווקא כן ינצל את ההזדמנות כדי להראות לחברים שלו כמה שהוא גבר וכמה שהבחורה הזאת נראית טוב. והוא יינצל את האופציות וההזדמנויות להפוך להיות יותר מגניב בעיני אנשים.

 

וכשאנחנו רואים את שני הקצוות האלה, חשוב להבין שיש חיובי ושלילי בכל צד, כמו בכל צד בחיים. יש דברים שאפשר לקחת מהגבר המופנם שבנות כן אוהבות, ויש דברים שאפשר לקחת מהגבר השחצן שבנות כן אוהבות.

 

אז בוא נדבר על החסרונות והיתרונות של גבר מופנם ומה צריך לעשות כדי שבסופו של דבר אותו הגבר ינצל את החוזקות שלו וימעיט את החסרונות.

 

1. יכול להיות שאותו הגבר הוא שקט ולאנשים יש נטייה להתעלם ממנו

זה בעצם קורה לגברים מופנמים באופן קבוע. הם נמצאים באיזושהי סיטואציה חברתית והם מרגישים כאילו הם לא קשורים לאירוע. בין אם זה אירוע משפחתי, יציאה, מועדון, או אפילו דייט לצורך העניין.

 

גבר שהוא מופנם, יש לו נטייה להיות מכונס בעצמו, ואנשים לא כל כך מבינים מה קורה לו, אז הם פשוט מתעלמים ממנו. להרבה גברים מופנים קרה לא מעט פעמים שהיו באיזושהי מסיבה ולא תקשרו כל כך עם אנשים. הם פשוט ישבו בצד, הסתכלו על אנשים רוקדים, והיה להם סבבה. אבל אף אחד לא בא ושאל אותם אם הכול בסדר, וגם אם כן, אנשים לא היו מבינים מה עובר עליהם, הם לא היו מבינים שמאוד מאוד קשה לאותם גברים מופנמים לעשות את הצעד הזה, ואשכרה לבוא ולתקשר. מבחינת אנשים לא מופנמים זה הגיוני - אתה נמצא במסיבה, אתה אמור לתקשר עם אנשים מסביבך.

 

2. גבר מופנם הוא לא דומיננטי בסיטואציות חברתיות כאלה או אחרות

זאת אומרת שהוא כנראה לא יהיה הבחור הזה שהמסיבה סובבת סביבו, שכולם באים, מדברים איתו, שואלים את דעתו, ונראה כאילו הוא המסיבה.

 

הוא כנראה יהיה בצד, אולי עם איזה חבר או שניים, אולי הוא ידבר עם איזו מישהי, אבל הוא יעדיף יותר את השקט שלו מאשר להיות הבן אדם הזה שכולם באים ומדברים איתו.

 

3. גבר מופנם פחות מבטא את מה שהוא רוצה ומרגיש

לצורך העניין, אם הוא לא מעוניין בסיטואציה כזאת או אחרת, הוא בדרך כלל ייתן לדברים פשוט לקרות. כי קשה לו לבוא ולהביע את זה שקשה לו באותו הרגע. שלא בא לו לעשות משהו. הוא פשוט ייתן יותר לדברים לקרות, וגם אם הוא כן אומר ומבטא, את מה שהוא מרגיש זה בדרך כלל נעשה בשקט. ואם זה לא מתקבל בפעם הראשונה או השנייה, הוא פשוט יגיד לעצמו "טוב, כנראה שאני קורבן וזו המציאות, אז סבבה". וזה חיסרון שהוא מאוד מאוד משמעותי.

 

ומה הם היתרונות של גבר מופנם?

א. הוא מעולה בתקשורת אחד על אחד.

הגבר המופנם יהיה נהדר אם תשים לו בן אדם ופשוט תן לו לדבר איתו. לאו דווקא מסיבה עם מלא אנשים. תן לו בן אדם אחד והוא יזרום איתו והוא יקשיב לו מאוד מאוד טוב.

 

ב. גבר שהוא מופנם מקשיב מאוד מאוד טוב.

וזו תכונה שהיא גם מאוד חשובה לגבר שרוצה להצליח עם נשים. חשוב שיהיה לך את היכולת לבוא ולהכיל את הבחורה ולתת לה לדבר, כי אין מה לעשות - בנות פשוט מאוד אוהבות לדבר. זוהי המציאות. וצריך לדעת להכיל את זה ובאמת להקשיב ולא סתם להגיד "כן, כן".

גבר מופנם דווקא מקשיב באמת, כי הוא בסדר עם תקשורת אחד על אחד.

 

ג. גבר מופנם בסדר עם שתיקות.

הוא בסדר אם לא מדברים לרגע. ולעומת זאת, גבר שהוא ההפך ממנו, גבר שהוא יותר שחצן, הוא כל הזמן ירצה לדבר, הוא כל הזמן ירצה להציג את עצמו בצורה מסוימת, הוא כל הזמן רוצה שאור הזרקורים יהיה עליו, וגבר מופנם בסדר עם זה שאוקיי, כרגע אנחנו לא מוצאים מילה מהפה. וזו תכונה שהיא מאוד חשובה לגבר שרוצה להצליח עם נשים בחיים שלו.

 

ד. הוא משדר שפחות איכפת לו מהתוצאה.

מי שראה את הסרטון שלנו על "שמונה התכונות של גבר שמצליח עם נשים בחיים שלו" יודע שאחת מהתכונות (וזו בעצם התכונה הראשונה ואולי הכי חשובה) זה שפחות איכפת לו מהתוצאה. הוא נותן לדברים לבוא אליו.

 

עכשיו, גבר מופנם משדר את זה מבלי לשים לב. כשהוא מדבר עם בחורה, זה נראה מאוד צ'יל, מאוד רגוע. אם אתה גבר מופנם, אתה כנראה תוריד את הקול שלך, ואתה יכול לשמור על זה לאורך כל השיחה. ולעומת זאת, גבר שחצן, הוא יבוא, הוא ירצה שאנשים יסתכלו עליו, הוא ירצה שהבחורה תראה כמה שהוא מגניב, הוא ידבר מאוד מאוד חזק, וזה שונה לגמרי. כי הגבר השחצן משדר שכן איכפת לו מהתוצאה, הוא כן רוצה שהיא תחבב אותו, והגבר המופנם נותן לזה יותר לבוא אליו, וזה יוצר את הסיטואציה שבה הבחורה נמשכת לגבר המופנם יותר.

 

ה. הוא לא תלוי במצב הרוח כדי להתחיל עם בחורה.

הסטייט של גבר מופנם הוא בדרך כלל זהה, ואין לו עליות וירידות קיצוניות. לכן, הוא בסדר להתחיל עם בחורה גם אם הוא לא מרגיש משהו, כי מבחינתו זה בסדר גמור.

 

הוא לא חווה עליות מטורפות של אנרגי, כשהוא בא לנשים והוא מדבר איתן באטרף ויום אחרי זה הוא בא ואין לו כוח לדבר עם אמא שלו. להיפך, כשהוא מדבר עם נשים זה בדרך כלל ברמה רגילה, ולכן גם אם הרמה טיפה נמוכה יותר, מבחינתו זה לא ירידה כזאת גבוהה, והוא בסדר עם זה.

 

אז הוא לא תלוי במצב הרוח שלו כדי להתחיל עם בחורה. ומי שנמצא בתחום הזה זמן רב יודע שיהיו ימים שאתה תרגיש לא טוב ויהיו ימים שאתה תרגיש כאילו אין לך כוח לדבר עם אף אחד. וחשוב לדעת איך לתפקד גם באותם הימים. וזה משהו שהגבר המופנם יודע לעשות.

 

 

בוא נדבר על איך למנף את היתרונות של הגבר המופנם מצד אחד, ומצד שני איך למזער את החסרונות, כדי שבסופו של דבר הם לא ישפיעו עליך בצורה כל כך גדולה.

 

הדבר הכי חשוב שצריך להבין בנוגע לזה, זה שהאמת היא באמצע. בסופו של דבר אנחנו רוצים לקחת גם את התכונות של הגבר השחצן, הגבר ה"בד בוי", ומצד שני אנחנו רוצים לקחת את התכונות של הגבר המופנם, ואנחנו רוצים לשלב אותן.

 

אז אם אנחנו ניקח את החסרונות, זאת אומרת שאותו הגבר המופנם קצת מפחד לצאת החוצה, לתקשר עם אנשים, הוא לא מרכז המסיבה - אז מה שאתה צריך לעשות זה לצאת קצת מאזור הנוחות שלך ולשים את עצמך בסיטואציות שבהן אתה כן מרכז המסיבה, שאתה כן מתקשר עם אנשים. דווקא זה שאם אתה תבוא, תוציא את עצמך החוצה, תבטא את מה שאתה מרגיש, תתחיל להגיד לאנשים מה בא לך ומה לא בא לך, תבוא לנשים ותגיד להן שאתה מעוניין בהן, שאתה נמשך אליהן, או לצורך העניין, תתחיל להיות יותר חברותי בסביבות כאלה או אחרות - כל זה יתרגל אותך להגיע למצב שבו אתה יכול לעשות את זה ואתה פשוט לא שם לב.

 

אחד מהתרגולים הכי טובים שאתה יכול לעשות בנוגע לדבר הזה, זה אשכרה לצאת ולהתחיל עם נשים. אם אתה יוצא ומתחיל עם נשים באופן קבוע, מה שיקרה זה שאתה תיפתח לעולם אחר. אתה תהיה יותר תקשורתי, אתה תרגיל את עצמך לזרוק מילים גם כשאין לך מה לומר, אתה תרגיש יותר בטוח עם עצמך ועם המסר שלך, וזה משהו שמאוד מאוד יכול לעזור לגבר מופנם לצאת ככה מהקונכייה שלו, אם אפשר לומר.

 

אז אם אנחנו רוצים למנף את היתרונות של הגבר המופנם, חשוב להבין שבסופו של דבר, אם משהו עבד לך, בוא תמשיך לעשות אותו. לצורך העניין, אם כרגע אתה מעדיף תקשורת אחד על אחד, אז אין בעיה, אתה יכול להתחיל עם נשים שהן לבד. או גם אם אתה מתחיל עם נשים שנמצאות עם חברות שלהן, בסופו של דבר אתה יכול להגיע לסיטואציה שבה אתה מדבר עם האישה הזאת והיא לבד. אתה תבודד אותה מהחברים שלה וזה בסדר.

 

אז חשוב להבין שאם אתה כרגע גבר מופנם, זה בסדר גמור. בנות אוהבות גברים מופנמים. ואם רק תדע לשמור על היתרונות שלך כגבר מופנם ולהכניס לתכונות שלך גם קצת תכונות של ה"באד בוי" זה יהיה שילוב מנצח.

 

אבל אם אתה חושב שלבד יהיה לך קשה להתגבר על המופנמות ותרצה שנעזור לך בתהליך אישי אחד על אחד עם מאמן שיוצא ומתרגל איתך - אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ בחינם לגמרי.

בשיחה הזאת אנחנו נבין בדיוק איפה אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך ואיך אנחנו והמומחים שלנו נוכל לעזור לך כדי לקחת שליטה מלאה עליהם.

לשיחת ייעוץ חינם לחץ כאן

 

    5880
    3