תקשורת אמיתית

28 פבר 20216 דקות

אתגרים של גברים במיניות וביטוי מיני

בעולם הדייטינג, מיניות ואנרגיה מינית אלה נושאים שפשוט לא מקבלים מספיק זמן במה וחבל

בין אם יש לך מישהי קבועה או לא הייתי ממליץ לך לקרוא את הבלוג עד הסוף כי...מעבר לזה שכמובן כל גבר רוצה להגיע לביצועים מיטביים בכל מה שקשור לאקט מיני עם הבחורה, יש עוד סיבה שכדאי להתעמק בנושא הזה (אפילו אם כרגע אין לך פרטנרית קבועה).

הבלוג הזה יהיה רלוונטי בשבילך..

גם אם אתה נמצא בשלב של המתחיל בתחום הדייטינג ואתה עדיין מתקשה להגיע לדייטים ולמצבים מיניים עם בחורות, הפוקוס שלך אמור להיות בעיקר על לייצר הזדמנויות (=שזה אומר לגשת לנשים, לפתח אינטראקציות, לעשות רושם ראשוני טוב וללמוד להוביל את השיחות האלו לדייטים).

חשיבות המודעות לתחום המיניות ואנרגיה מינית היא קריטית גם בשלבים הראשונים שלך בעולם הדייטינג. הסיבה לכך הם מחסומים מנטאליים שנוצרים אצל הגבר שלא בטוח במיניות שלו. המחסומים אלה מתחילים להופיע ולהציק בשיחות עם נשים כבר בשלבים הראשונים של האינטראקציה בין אם אתה מודע לזה או לא.

בגדול, חשק מיני זהו שורש מסוים שממנו נגזרת התקשורת עם שלך עם נשים. בלי חשק מיני מיני האינטראקציות שלך עם נשים יהיו מאוד מאולצות ולא אותנטיות.

יש שני סוגים של משיכה אצל גברים לנשים

משיכה פסיכולוגית ומשיכה פיזית

משיכה פסיכולוגית קשורה לאגו, לרצון להיות בעל סטטוס חברתי גבוה ורצון להיות מוצלח.

משיכה פיזית היא בעצם אותם זרמים בגוף שאתה מרגיש כשאתה רואה בחורה שהיא בטעם שלך.

מאוד חשוב לשים דגש על משיכה פיזית כדי להוביל להצלחה עם נשים ויצירת סגנון חיים בו אתה יוצא לדייטים עם נשים שמושכות אותך באופן קבוע. אנרגיה מינית היא זו שתגרום לשיחות שלך עם נשים להיות לא מאולצות, מלאות בוייב חיובי וכיפי לשני הצדדים.

מהסיבה הזו בבלוג הזה זה אני רוצה להתמקד במספר סיבות שבעקבותן אתה חווה אתגרים מסוימים בכל מה שקשור לביטוי האנרגיה המינית שלך גם באקט מיני עצמו, וגם באינטראקציות יומ-יומיות עם נשים.

אתגר ראשון - בושה ממיניות

הדבר הכי חשוב שגבר צריך לדעת להתמודד איתו זה הטאבו שיש על מיניות בחברה שלנו. מצד אחד המיניות קיימת בכל מקום ומצד שני היא משהו שגבר רגיל להתבייש בו ולהסתיר אותו מהעולם.

תנסה להיזכר בפעם אחרונה בו חווית זיקפה באוטובוס או במקום ציבורי

איך הרגשת? האם התביישת לקום מהכיסא כשזה קרה? האם ניסית להסתיר את הזקפה ופשוט רצית שזה ייגמר כבר?

תבין, מצד אחד אלו מחשבות לגיטימיות לגמרי בחברה שלנו והתגובה שלך יחסית לנורמות החברתיות שקיימות היא ברורה ומובנת. מצד שני תיקח בחשבון שאלו מחשבות שמדכאות את האנרגיה המינית שלך.

הבעיה במחשבות בסגנון הזה, כמו: להתבייש בזקפה שלך או בחשק המיני שלך או בפנטזיות שלך שמבלי לשים לב אתה לוקח אותן גם למיטה... עם הפרטנרית שלך (ששם בעיקרון כבר אין לך במה להתבייש).

זה מגיע לרמות מאוד קשות וגבר ממוצע אפילו לא מודע לכמות הבושה שהוא סוחב איתו סביב חשק מיני.

בושה, זה דבר מאוד נפוץ שקורה בעבודה שאנחנו עושים עם גברים שאנחנו יוצאים איתם לרחוב להתחיל עם נשים. זה בא לידי ביטוי בכך שהגבר פשוט מתבייש ולא מרגיש בנוח להסתכל על בחורה יפה ברחוב כי הוא מרגיש שהמבט שלו כבר מטריד אותה, הוא מרגיש אשם בזה שהוא נמשך אליה.

ברגע שזה המצב, ברור שגם אם גבר כזה יגש לבחורה ויתחיל איתה שיחה אז גם אם הוא יעשה הכל נכון האינטראקציה עדיין תהיה מאולצת ומשהו באנרגיה פשוט לא יאפשר לבחורה להימשך לגבר כזה.

הבחורה לא תימשך אליו בחיים אפילו אם הגבר יגיד לה שהוא נמשך אליה! ויזום! אנרגטית הוא פשוט יישדר חסימה רגשית.

יש את המשפט הזה - כל העולם זה המראה שלנו. זה בדיוק זה.

אז מה עושים?

לומדים להשלים עם החשקים המיניים שלנו ולקבל אותם, מספיקים לשפוט אותם. קודם כל אנחנו מול עצמנו ולאחר מכן אנחנו לומדים להביע את החשקים הללו לסביבה (כן, גם מול נשים) בעזרת קליברציה חברתית וכלים לתקשורת בין אישית מכבדת ותקינה.

-------

ואת זה כמובן אנחנו מלמדים בתוכניות המתקדמות שלנו, מוזמן להשאיר פרטים לשיחת ייעוץ חינמית כדי לקבל עוד מידע

-------

אתה צריך לשנות את הדיאלוג הפנימי בכל מה שקשור לחשקים המיניים שלך.
 

 
אם אתה רואה בחורה יפה ברחוב - מותר לך להביט בה ולהגיד לעצמך "וואו אני אוהב את מה שאני מרגיש בגוף בגללה", אתה יכול אפילו לתקשר את זה לה בצורת פתיח ישיר (סוג פתיח שאנחנו מלמדים בתקשורת אמיתית).
 

 
רוב הגברים אגב, בטוחים שפתיח ישיר (כאשר אתה מתחיל את השיחה עם בחורה דרך מחמאה ישירה ולא מסתיר את זה שאתה מעוניין בהיכרות רומנטית איתה) לא יעבוד דווקא עקב בגלל זה שהם חווים את הבושה המינית.

אם אתה מרגיש זיקפה פתאומית במקום מסוים זה כן יהיה הגיוני שתסתיר אותה מעיני כל כדי להימנע מסיטואציות לא נעימות, עם זאת תהיה בהוקרת תודה לגוף שלך על זה שהוא בריא ומסוגל לעשות לך את ההפתעות הנעימות האלה באמצע היום.

יחס מפרגן לאנרגיה המינית שלך ימשוך גם יחס מפרגן מצד הנשים כלפיך וזה יתורגם למשיכה שתוכל ליצור בקלות ובפשטות יותר בשיחות איתן.

אתגר שני - חוסר יכולת להרגיש את הצד השני / חוסר הקשבה

חשוב להבין בכל מה שקשור לביטוי מיני והכלה מינית גברים ונשים שונים זה מזה.

הקושי השני שהרבה גברים חווים בכל מה שקשור לביטוי מיני זה חוסר יכולת להבין מה הצד השני, כלומר מה הבחורה, רוצה או צריכה מהם באותו הרגע של התקשורת. אתגר זה, כמו גם האתגר הקודם רלוונטי לא רק לאקט מיני עצמו אלא בכל שלב של התקשורת בינך לבין הבחורה.

לפעמים זה מרגיש לנו מוזר בלשון המעטה כאשר אנחנו מתמזמזים עם בחורה, רוצים לקדם את העניינים הלאה לכיוון של הורדת בגדים למשל, והבחורה נותנת לנו סימן שלילי.

או למשל אתם יושבים עם בחורה בחיבוק, יש רגע של שקט ואתם מתקרבים לנשיקה והבחורה פתאום מסובבת את הראש.

דוגמה לשלב מוקדם יותר בתקשורת : כשאתם מדברים עם בחורה שלובשת גופייה צמודה והיא אפילו שמה לב שמדי פעם העיניים שלכם הולכות לכיוון החזה שלה. אתם מבינים שהיא מרגישה מוחמאת מהמבט שלכם ומחליטים לקחת את זה צעד קדימה ואומרים לה בצורה ישירה - "וואו איזה חזה יפה יש לך !"
 

 
הסטירה שמגיעה לאחר מכן משאירה אתכם עם הרבה שאלות…

אבל למה?

"למה אם אנחנו מתמזמזים וכיף לנו… היא לא רוצה לשכב איתי"

"למה אם עכשיו היה לנו דייט כל כך כיפי היא לא רוצה להתנשק?"
 
"ולמה אם היא נהנית מזה שאני מסתכל על החזה שלה אני לא יכול להחמיא לה על זה מילולית?"

התשובה היא שמנגנון המשיכה אצל נשים הינו מורכב יותר מאשר אצל גברים.

אצלנו הגברים המנגנון הזה הוא יחסית פשוט. מ0 ל100. אצל רוב הגברים זה גם קורה יחסית מהר. כלומר לרוב פיזיאולוגית הם יהיו מוכנים לשכב עם בחורה אחרי דקות בודדות של היכרות בלבד.

אצל בחורה המנגנון הזה יראה בצורה לא לינארית, זה יכול להיות 0, אחרי זה 50 ואז שוב לחזור ל10, להעלות ל80 ו20 דק' אחרי להיות שוב ב0.

להבין את הקצב הייחודי של הפרטנרית שלך ואת ה"כפתורים" שמדליקים או להפך מכבים אותה זה סופר חשוב, גם בתקשורת בין אישית וגם בתקשורת מינית.

אני לא אכנס פה יותר מדי עמוק להסבר על מה מרכיב את מנגנון המשיכה אצל הבחורה ומהם ההבדלים הנוספים בין מנגנון משיכה של גבר לבין מנגנון משיכה של אישה. אני רק אציין את הדברים החשובים ביותר בשבילך על מנת שתוכל להקשיב טוב יותר ולהרגיש בצורה מדויקת יותר את הנשים שאתה מתקשר איתן:

א. טיזינג

נשים מאוד נהנות כשיש את ה"אלמנט הלא מדובר" באינטראקציה. סוג של הפרי האסור הזה שקיים באוויר אבל לא מדברים עליו. מהסיבה הזו, כשבחורה לובשת בגד חשוף, ברמה האנרגטית אתה כן רוצה לתת לה להרגיש שאתה שם לב אליה ואתה מגורה ממנה, עם זאת ברמה המילולית אתה מעדיף לא להעלות את זה כי אז זה מאבד מ"האלמנט הלא מדובר" בעיניי הבחורה. יותר מכך, אתה סוג של "חושף" את הקלף הסודי שלה שבעזרתו היא מרגישה כוח מסוים באינטראקציה איתך ומול העולם באופן כללי. לכן זה ממש יכול להתפרש אצלה כפגיעה מסוימת ואתה עלול לקבל תגובה שלילית קיצונית.

ב. "לא" כמבחן.

הרבה פעמים הלא שמגיע מהבחורה כתוצאה מהניסיון שלך לקדם עניינים לא בהכרח אומר שהיא לא נמשכת אליך ולא רוצה שהדברים יקרו, אלא היא רוצה קודם כל לראות שאתה מסוגל לקבל את הלא ועדיין לכבד אותה, להעריך אותה ולהימשך עליה.

כשקיבלת את הלא מהבחורה תחבק אותה, תראה לה שאתה איתה וכיף לך איתה גם בלי קשר לשלב המיני שאתם נמצאים בו כרגע, תנסה לקדם עניינים שוב אחרי פרק זמן של 20 דק - חצי שעה אחרי שהרגשת שחיזקתם עוד יותר את רמת החיבור והאמון ביניכם.

ג. אתה לא מבין משהו בתקשורת איתה? תעלה את זה.

אתה לא בטוח האם כיף לה כרגע או לא? אתה לא בטוח האם אתה עונה על הצרכים שלה נכון? אל תפחד להעלות את זה בתקשורת המילולית.

זה לא אומר שאתה צריך לרצות או לעשות רק את מה שהיא אומרת לך. בראש או בראשונה גבר אמור להוביל, אבל אחרי שאתה כן מוביל ואתה לא סגור האם ההובלה שלך היא נכונה ומתאימה לבחורה הספציפית הזאת מבחינת הקצב או סוג ההובלה שאתה מבצע, הכי פשוט שבעולם זה פשוט לשאול אותה:

"את אוהב את איך שאני נוגע בך?"


 
"אני מקווה שזה בסדר שעברנו מקום, או שרצית להישאר עוד?"


 
"מקווה שהנשיקה לא הייתה לך מהירה מדי הרגשתי שלא היית איתי עד הסוף?"
 

 

משפטים מהסוג הזה נותנים לבחורה סימן חיובי מאוד חזק שאתם קשובים אליה והיא חשובה לכם.

אתגר שלישי - פורנו ואוננות

אוננות ובעיקר צפייה בפורנו הורגים לך את החשק המיני.


 
תראה, כמובן שיש את השעות האלה במהלך היום שאתה פשוט מרגיש שבא לך לפרוק מתח ולעשות את זה.

אני ברמה האישית ממש לא מתכוון לשפוט אותך על כך או להגיד לך מה לעשות או מה לא לעשות.

עם זאת, חשוב לי שתהיה מודע למחיר שאתה משלם כשאתה עושה את זה:

  1. אתה נהנה הרבה פחות להסתכל על נשים מהממות ברחוב.

  2. יותר קשה לך לגשת לנשים אלה כי אתה פחות מרגיש משיכה פיזית כלפיהן

  3. אתה נהנה פחות מסקס עם נשים עקב צפייה בפורנו

  4. עקב מאגרי אנרגיה מינית מרוקנים אתה פחות אנרגטי ויצירתי, בדרך כלל זה גם פוגע במאגרי המוטיבציה שלך.

וכל אלה זה רק על קצה המזלג..

תבין שהערך היחידי שיש לאוננות ולצפייה בפורנו זה רק הורדת מתח ויש דרכים בריאות יותר לעשות את זה כמו: מדיטציה או שיחה פתוחה בעלת אופי שיתופי עם חבר טוב.

מעבר לזה אוננות זה פשוט הרגל ממכר שלא הייתי ממליץ לך להתמיד בו יותר מפעם-פעמיים בשבוע לכל היותר.

אלו היו האתגרים המשמעותיים ביותר שפוגעים באיכות הסקס והתקשורת הכללית שלך עם נשים

------

אם אתה רוצה ללמוד לתקשר עם נשים בצורה יעילה ונכונה וכתוצאה מכך לצאת לדייטים עם נשים מושכות באופן קבוע ובנוסף לכך כמובן לדעת את השיטה המדויקת של איך לעשות זאת, אתה מוזמן לפנות אלינו לשיחת ייעוץ חינמית כדי שנוכל לעזור לך באופן אישי.

    4741
    6